abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125067754
XM, leuk dat die binnenkant zo afsteekt! O+

Ik had net deze luiertas besteld, en serieus één dag later richtte Mixmamas ineens een winkel in bij me om de hoek met deze hele lijn prominent in de etalage. Volgens mij zijn ze nog niet open, maar origineel is hij dus niet echt meer :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piekie, beetje warm water is geen overbodige luxe! :o

En Zand, ik hou je eraan hoor!!
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:50:03 #62
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125068128
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja idd. En van die stoere grote kerels met roze luiertassen met Hello Kitty-print is het ook niet echt he? :D
Ik zou me kapot schamen :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_125068196
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als jouw vriendin/vrouw een schattig klein meisje werpt en 1 van de twee zou willen dat je met een knalrozw tas zou lopen doe je dat. Je bent dan zo verliefd dat het je geen reet uitmaakt :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_125068281
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ook als het mijn kerel was! :o
pi_125068383
Daar kan ik me dus echt niet druk om maken :D Ik zie zovaak mannen met gestippelde tassen lopen!
Maar ik heb er wel een beetje rekening mee gehouden met mijn keuze ja, dat het voor een babyjommetje en mijn vriend ook een beetje normaal is. Maar de rode met witte stippen stond wel in mijn top 3 :@ (niet in combinatie met de Hollandse thema trouwens, daar heb ik dan weer niks mee)
pi_125068385
Ik zou het zo doen - en mijn vent nog eerder dan ik :D
Home is where the O+ is...
pi_125068423
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Als jouw vriendin/vrouw een schattig klein meisje werpt en 1 van de twee zou willen dat je met een knalrozw tas zou lopen doe je dat. Je bent dan zo verliefd dat het je geen reet uitmaakt :+
Ik zou het van mijn Vriendje niet verlangen iig.
pi_125068452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik zou het van mijn Vriendje niet verlangen iig.
Das een ander verhaal :P
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:01:02 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125068521
(8> was er hier vrij duidelijk over :') "ik ga niet met zo'n damestas rondlopen :{w "
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125068542
kennonne, ik zie net dat er allemaal haar op mn buik groeit :o dat had ik bij die andere 2 niet hoor.
ik baar een aap ey ;(
pi_125068545
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet kan heugen wanneer mijn man überhaupt de luiertas meeneemt. Op visite neemt hij twee luiers en wat spul mee in een rugtas. Bij onze ouders ligt troep zat. En als hij met dr gaat wandelen neemthij nooit iets mee :') Naar de kinderboerderij wel maar ook in een rugtas tussen de lekkers :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:03:04 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125068592
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Uhu, want zo werkt dat :P Die kleine heeft nog geen mening en mijn vriendin doet daar allemaal niet zo moeilijk over. Daar heb ik haar wel op uitgezocht natuurlijk :D
pi_125068621
Ik vraag me ook een beetje af wat het nut van zo'n luiertas is. Ik snap wel dat het praktisch is om dingen bijelkaar te hebben, maar dat kan toch ook in een leuke andere tas?
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:04:17 #74
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125068631
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef Tally het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet kan heugen wanneer mijn man überhaupt de luiertas meeneemt. Op visite neemt hij twee luiers en wat spul mee in een rugtas. Bij onze ouders ligt troep zat. En als hij met dr gaat wandelen neemthij nooit iets mee :') Naar de kinderboerderij wel maar ook in een rugtas tussen de lekkers :')
Klinkt als een man ja, lekker praktisch ipv met al die meuk rondlopen :P
pi_125068659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Limone het volgende:
Ik vraag me ook een beetje af wat het nut van zo'n luiertas is. Ik snap wel dat het praktisch is om dingen bijelkaar te hebben, maar dat kan toch ook in een leuke andere tas?
Ja, een medestander! O+
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:11:26 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125068867
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Limone het volgende:
Klopt!

Het voordeel van een echte luiertas lijkt mij de plastic binnenkant. Als er dan een fles gaat lekken, heb je m zo weer goed schoon. En er zitten veel vakjes in.

Maargoed, een stoffen tas kun je in de wasmachine gooien en kan ook veel vakjes hebben...

Het is dus commercie ^O^
pi_125068970
Mandy bleh daar zit je ook niet op te wachten. Het is spannend genoeg zo'n draaipoging. Er zijn wat houdingen die je thuis kunt doen om te proberen je baby zelf te laten draaien.

Hier kregen we een luiertas bij de kinderwagen. Het is een saai ding, het verschoningsmatje erin vond ik wel prettig om buiten de deur te gebruiken. Die matjes zijn ook los te koop volgens mij zelfs bij de zeeman.
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:22:10 #78
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125069212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Klopt!

Het voordeel van een echte luiertas lijkt mij de plastic binnenkant. Als er dan een fles gaat lekken, heb je m zo weer goed schoon. En er zitten veel vakjes in.

Maargoed, een stoffen tas kun je in de wasmachine gooien en kan ook veel vakjes hebben...

Het is dus commercie ^O^
Spullen in plastic tas doen en die in een rugzak/tas. Zulk soort dingen aanschaffen is mijns inziens echt weggegooid geld en inderdaad pure commercie. :X

Ik zou dan die extra centjes liever uitgeven aan bijvoorbeeld een kwalitatief betere buggy, of maxi cosi, of meer van zulk soort dingen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:25:05 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125069322
Ach ja, iedereen zn eigen voorkeur. Ik heb de luiertas als een van de weinige dingen wel nieuw gekocht omdat ik m zo tof vond. En omdat het kon O+

Het is er wel een die ik later ook gewoon als tas kan gebruiken voor als ik een nachtje wegga ofzo :)
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:25:12 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125069330
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zou dan die extra centjes liever uitgeven aan bijvoorbeeld een kwalitatief betere buggy, of maxi cosi, of meer van zulk soort dingen.
Oh, dat hebben we gewoon óók gedaan :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:25:46 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125069349
En deze tas kan ik later ook nog wel goed gebruiken idd :Y
pi_125069431
Toevallig, ik bedacht het me net gisteren van die luiertas! M.i. kan je ook prima een andere tas gebruiken voor babydingen. Ik vind het eerder een geklooi met die tas bungelend aan de kinderwagen, en met de drager is een rugzak fijner. Hoewel ik nooit een luiertas meeneem met kind in de drager. Verschonen oid doe ik toch niet midden in het bos of in de supermarkt. Die tas blijft dus altijd in de auto.
pi_125069506
quote:

[..]

Spullen in plastic tas doen en die in een rugzak/tas. Zulk soort dingen aanschaffen is mijns inziens echt weggegooid geld en inderdaad pure commercie. :X

Als het om babies gaat is er bij veel producten meer sprake van commercie dan functionaliteit. Neemt niet weg dat nieuwe ouders, met name zwangere vrouwen, zich graag onderdompelen in de wereld van babyspullen, en dat moeten ze ook gewoon lekker doen. Zo vaak ben je - als het goed is - niet zwanger in je leven :)
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:31:04 #84
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125069563
quote:

[..]

We krijgen er 1tje bij de wagen dus dat gaat niet echt op. En zo'n dure zou ik ook niet nemen.
pi_125069690
Overigens: als iemand mijn Vriendje ervan kan overtuigen dat onze baby heus wel gelukkig kan worden zónder die idioot grote schildpad van de Prenatal twv 35 euro die niet eens in de box of het bedje zal passen: graag! Het is ineens een must-have, hij is bezeten, bezeten zeg ik je!
pi_125069800
ja maar het is toch leuk om onzinnige dingen te kopen *)

ik snap opmerkingen over weggegooid geld nooit zo :@
pi_125069807
Wel een beetje schattig toch? O+ Is schildpad zijn lievelingsdier?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125069858
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef Limone het volgende:
Wel een beetje schattig toch? O+ Is schildpad zijn lievelingsdier?

SPOILER
Ha, die ja! Hij heeft niets met schildpadden, maar deze is de bom blijkbaar. :D
pi_125069897
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar het is toch leuk om onzinnige dingen te kopen *)

ik snap opmerkingen over weggegooid geld nooit zo :@
Nou, ik weet niet hoe het bij anderen is, maar als ik alles koop wat we maar leuk vinden kunnen we de hypotheek niet meer betalen hoor :@
pi_125069945
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet hoe het bij anderen is, maar als ik alles koop wat we maar leuk vinden kunnen we de hypotheek niet meer betalen hoor :@
ja ik koop natuurlijk ook niet zomaar alles. Maar argumenten als " dan stop je het in een plastic tas en dan in een andere tas..puur om geen luiertas te willen kopen...nee sorry :) "

ey ieder zijn ding hoor! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')