SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piekie, beetje warm water is geen overbodige luxe!![]()
En Zand, ik hou je eraan hoor!!
Ik zou me kapot schamenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja idd. En van die stoere grote kerels met roze luiertassen met Hello Kitty-print is het ook niet echt he?
Als jouw vriendin/vrouw een schattig klein meisje werpt en 1 van de twee zou willen dat je met een knalrozw tas zou lopen doe je dat. Je bent dan zo verliefd dat het je geen reet uitmaaktquote:
Ik zou het van mijn Vriendje niet verlangen iig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als jouw vriendin/vrouw een schattig klein meisje werpt en 1 van de twee zou willen dat je met een knalrozw tas zou lopen doe je dat. Je bent dan zo verliefd dat het je geen reet uitmaakt
Das een ander verhaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou het van mijn Vriendje niet verlangen iig.
Uhu, want zo werkt datquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als jouw vriendin/vrouw een schattig klein meisje werpt en 1 van de twee zou willen dat je met een knalrozw tas zou lopen doe je dat. Je bent dan zo verliefd dat het je geen reet uitmaakt
Klinkt als een man ja, lekker praktisch ipv met al die meuk rondlopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef Tally het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet kan heugen wanneer mijn man überhaupt de luiertas meeneemt. Op visite neemt hij twee luiers en wat spul mee in een rugtas. Bij onze ouders ligt troep zat. En als hij met dr gaat wandelen neemthij nooit iets meeNaar de kinderboerderij wel maar ook in een rugtas tussen de lekkers
Ja, een medestander!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Limone het volgende:
Ik vraag me ook een beetje af wat het nut van zo'n luiertas is. Ik snap wel dat het praktisch is om dingen bijelkaar te hebben, maar dat kan toch ook in een leuke andere tas?
Klopt!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Limone het volgende:
Ik vraag me ook een beetje af wat het nut van zo'n luiertas is. Ik snap wel dat het praktisch is om dingen bijelkaar te hebben, maar dat kan toch ook in een leuke andere tas?
Spullen in plastic tas doen en die in een rugzak/tas. Zulk soort dingen aanschaffen is mijns inziens echt weggegooid geld en inderdaad pure commercie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt!
Het voordeel van een echte luiertas lijkt mij de plastic binnenkant. Als er dan een fles gaat lekken, heb je m zo weer goed schoon. En er zitten veel vakjes in.
Maargoed, een stoffen tas kun je in de wasmachine gooien en kan ook veel vakjes hebben...
Het is dus commercie
Oh, dat hebben we gewoon óók gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou dan die extra centjes liever uitgeven aan bijvoorbeeld een kwalitatief betere buggy, of maxi cosi, of meer van zulk soort dingen.
Als het om babies gaat is er bij veel producten meer sprake van commercie dan functionaliteit. Neemt niet weg dat nieuwe ouders, met name zwangere vrouwen, zich graag onderdompelen in de wereld van babyspullen, en dat moeten ze ook gewoon lekker doen. Zo vaak ben je - als het goed is - niet zwanger in je levenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spullen in plastic tas doen en die in een rugzak/tas. Zulk soort dingen aanschaffen is mijns inziens echt weggegooid geld en inderdaad pure commercie.
Ik zou dan die extra centjes liever uitgeven aan bijvoorbeeld een kwalitatief betere buggy, of maxi cosi, of meer van zulk soort dingen.
We krijgen er 1tje bij de wagen dus dat gaat niet echt op. En zo'n dure zou ik ook niet nemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spullen in plastic tas doen en die in een rugzak/tas. Zulk soort dingen aanschaffen is mijns inziens echt weggegooid geld en inderdaad pure commercie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef Limone het volgende:
Wel een beetje schattig toch?Is schildpad zijn lievelingsdier?
Ha, die ja! Hij heeft niets met schildpadden, maar deze is de bom blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik weet niet hoe het bij anderen is, maar als ik alles koop wat we maar leuk vinden kunnen we de hypotheek niet meer betalen hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar het is toch leuk om onzinnige dingen te kopen![]()
ik snap opmerkingen over weggegooid geld nooit zo
ja ik koop natuurlijk ook niet zomaar alles. Maar argumenten als " dan stop je het in een plastic tas en dan in een andere tas..puur om geen luiertas te willen kopen...nee sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het bij anderen is, maar als ik alles koop wat we maar leuk vinden kunnen we de hypotheek niet meer betalen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |