Ik had een zanger Dragan verwacht!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja!Ik had een lapdance verwacht afgelopen vrijdag!
We moesten rekening houden met de buren.quote:
Dus raakte ik niet in de stemming voor een lapdancequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
We moesten rekening houden met de buren.En het geluidssysteem voldeed niet aan de eisen van Zanger Dragan.
Naar binnen marcheren en broodje opeisen! Wat denken die diknekken wel niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Mensen in vergadering krijgen een broodje.. ik zit niet in vergadering
Henquote:
Je moet wat als je je verveelt. Mooiste zijn nog de serieuze dm's en pm's, soms zelfs maanden later nog.quote:
Zometeen patat en kibbeling hier!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Mensen in vergadering krijgen een broodje.. ik zit niet in vergadering
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet wat als je je verveelt. Mooiste zijn nog de serieuze dm's en pm's, soms zelfs maanden later nog.
Smakelijk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zometeen patat en kibbeling hier!Kibbeling.
Ben net klaar voor vandaag, heb ijshockey-in-de-gymzaal en fysio gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:16 schreef norich het volgende:
Hey JustinHoe ist? Heb je nog activiteiten vandaag?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet wat als je je verveelt. Mooiste zijn nog de serieuze dm's en pm's, soms zelfs maanden later nog.
Hmmm lekker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zometeen patat en kibbeling hier!Kibbeling.
stalker meldtquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mini.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Smakelijk!
Ik had nog wel ene miniloempia gekregen
"... zei hij, terwijl hij snikkend in zijn boxershort keek."quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mini.Daar doen we niet aan, Cue!
Nouja zo'n lange dunnequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mini.Daar doen we niet aan, Cue!
Het was ff stil. Maar zaterdag gaan we weer los.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met je reuzin-date eigenlijk?
Ja, lachen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel leuk dat ze je zo lang naderhand nog terugvinden![]()
Maar hoe is t?
Cue en ik waren niet leuk genoeg?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch had ik stiekem nog hoop dat de bel ding-dong deed enjij
voor de deur stond.
eh, t gaat, last van mn nek en geen werk, kan beter dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, lachen..
Ja goed hè. Alles zo z'n gangetje. En met jou?
Nope.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Cue en ik waren niet leuk genoeg?
Ik heb je maar ff een DM gestuurd. Leek me beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh, t gaat, last van mn nek en geen werk, kan beter dus
Jij ging verhuizen?
dat had ik in de gaten jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb je maar ff een DM gestuurd. Leek me beter.
Picsquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grapje hoor. Zonder jouw pronte voorgevel was het niet hetzelfde geweest.
Blijf ik de volgende keer wel thuisquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:25 schreef Kreator het volgende:
Grapje hoor. Zonder jouw pronte voorgevel was het niet hetzelfde geweest.
Semi-Serieus reagerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grapje hoor. Zonder jouw flaming boobies was het niet hetzelfde...
(vermoeiend dit.)
Niet haten he! Anders haal ik mijn freunden erbij!quote:
Ik ook niet. Who cares. Vooral als het lang gelecen is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef Cue_ het volgende:
Een oud scharrel van me wist niet hoe snel die weg moest toen ik hoi zei![]()
Snap dat nooit zo.
Debk een jaartje nu. Tja vind t altijd zo tegenvallen van de mensen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Who cares. Vooral als het lang gelecen is.
Wel lekker warm aan de voetjes tijdens het verdrinken van Patrick Kluivert.quote:
Nee, ik dacht er vanmorgen weer aan. Zal zo naar hem lopen...quote:Op woensdag 10 april 2013 08:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel lekker warm aan de voetjes tijdens het verdrinken van Patrick Kluivert.
Brüder al gevraagd?
Danké.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik dacht er vanmorgen weer aan. Zal zo naar hem lopen...
quote:
Wat dacht je van papagaai spelen.Of echootje.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:35 schreef Kreator het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen. Zin om niet thuis te zitten.
Of werken.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van papagaai spelen.Of echootje.
Druk druk druk hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat we hier toch met zeker 10 users zitten, merk je er maar weinig van vaak
Lambal!quote:
Heb gister nog wat extra staan hockeyen, gewoon beetje dom tegen het ding aanrammen, en wat tegen een bal aangeschopt. Door al dat gezwaai met de (te korte) stick heb ik sinds gistermiddag spierpijn in m'n linkerbovenarmquote:Op woensdag 10 april 2013 12:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lambal!
Nog gehockeyt?
Zaterdag contractje tekenen
Vroeger was het drukker.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat we hier toch met zeker 10 users zitten, merk je er maar weinig van vaak
Mooier en heter.quote:
Dus zal het wel waar zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooier en heter.
Maar dat zeiden ze vroeger ook. En daarvoor ook al.
Daar lijkt het soms wel op ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef Kreator het volgende:
Het komt door de meeting. Dat heeft alles kapotgemacht.
En je kent nu alleen nog maar m'n 'gezellige' kant. Zelfs die vind je niet leuk. Moet je nagaan als je me buiten feestjes om meemaakt.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind jullie idd een stuk minder leuk nu ik een groot gedeelte 'ken'
Daarom doen we dat ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
En je kent nu alleen nog maar m'n 'gezellige' kant. Zelfs die vind je niet leuk. Moet je nagaan als je me buiten feestjes om meemaakt.
Is Tukker echt zo goed in bed als hij beweert?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind jullie idd een stuk minder leuk nu ik een groot gedeelte 'ken'
Heb ik niet kunnen testen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is Tukker echt zo goed in bed als hij beweert?
quote:
quote:
Dat witte sausje was wel lekker erbijquote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Stiekem was ze ook geen echte kibbeling eten, maar mijn (ongewassen) 'kibbeling'.
Remouladesaus is lekker. Nee niet die van Krea.quote:
Jij weet of die van krea lekker is?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Remouladesaus is lekker. Nee niet die van Krea.
Dat had ik al toen ik bij mijn mutti uit de punani kwam.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:
Heb t eigenlijk wel beetje gehad vandaag...
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:
Heb t eigenlijk wel beetje gehad vandaag...
Zo ernstig geval ben ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat had ik al toen ik bij mijn mutti uit de punani kwam.
Maar jij doet dat binnenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Ik wel!
[ afbeelding ]
Ik het shirt van Mansfield Town FCquote:Op woensdag 10 april 2013 17:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar jij doet dat binnen![]()
Zojuist nl elftal shirt besteld
Vast niet tegen de prijs waar ik m voor krijgquote:Op woensdag 10 april 2013 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik het shirt van Mansfield Town FC
Arme jongenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij is positief getest.
Rust zacht, Krea.
Ik heb bijna alles al opgegeten maar heb wat voor je bewaart hoor. En morgen ga ik weer lekker koken, maar weet alleen nog niet wat.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Om nom nom.
Ik heb een uitsmijter op.
Hoe laat kan ik aanschuiven?
Ik heb 2 dagen spaghetti gegeten. Dus .... spaghetti?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles al opgegeten maar heb wat voor je bewaart hoor. En morgen ga ik weer lekker koken, maar weet alleen nog niet wat.
Hmmm da's ook lekker. Dag 3 dus weer spaghetti voor jou? Prima!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen spaghetti gegeten. Dus .... spaghetti?
Deal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hmmm da's ook lekker. Dag 3 dus weer spaghetti voor jou? Prima!
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat dacht ik gister over Malaga
en dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nog 1,5 week naar Apeldoorn. heerlijk![]()
Geen idee, thuis zitten en wat "studeren" denk ik.quote:
Ik ben nu Jannes met Zwevend Naar 'T Geluk aan het blazen...quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Anders zetten m'n buren even heel hard de muziek aan
Ik heb ook iets gezien in Almelo. Moet ik ook nog een sollicitatiebrief voor maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen idee, thuis zitten en wat "studeren" denk ik.
sta toch onder contract bij een detacheringsbureau.
En donderdag nog wel een sollicitatiegesprek in Almelo![]()
Direct bij een bedrijf
ja beterquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb ook iets gezien in Almelo. Moet ik ook nog een sollicitatiebrief voor maken.
Pff. Ik rij nu 's ochtends een klein uur en 's middags een uurtje naar Zwolle. Meer zou ik ook echt niet willen hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja beter
Ja ik ben t reizen helemaal zat. 3 uur op een dag is echt TE veel
Nee idd..begrijpelijk. T hakt er nu echt in, plus al die regeltjes allemaal. Tijd voor wat andersquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pff. Ik rij nu 's ochtends een klein uur en 's middags een uurtje naar Zwolle. Meer zou ik ook echt niet willen hoor.
Voor de meet dacht ik nog dat dat een geintje wasquote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben nu Jannes met Zwevend Naar 'T Geluk aan het blazen...
Ja ik wil ook weg. Het wordt drukker en drukker maar er moeten toch lui uit. We zitten in een migratieproject naar win7 wat beroerd slecht gaat waardoor de houding van iedereen een stuk minder is. Niet meer gezellig. En ze willen de afdeling uitbesteden eind dit jaar. Dus ik kies liever nu vast eieren voor mijn geld.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee idd..begrijpelijk. T hakt er nu echt in, plus al die regeltjes allemaal. Tijd voor wat anders
Muzieksmaak komt met de jaren Cue, net als een wijn die steeds beter wordt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de meet dacht ik nog dat dat een geintje was
quote:Celine Vonk 1 maand geleden
mijn oom heb een paar weken geleden zelfmoord gepleegd en dit nummer werd gedraaid op de crematie toen de kist naar binne werd gedragen...
Mooi is ie hè.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:52 schreef Cue_ het volgende:
Collega dat nummer van Udo laten horen.. zit nu in m'n kop![]()
Stom ding!
Dat scheelt dan wel weerquote:Op donderdag 11 april 2013 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig ben ik nog niet zo'n oude gek als Teun.
Ik denk dat ik voortaan beter wat kan eten na thuiskomst.quote:
Na het sporten mag het best wel, de rest van de week dan gewoon nietquote:Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik denk dat ik voortaan beter wat kan eten na thuiskomst.Maar ja, ik wil deze zomer de surfboy-look dus carbs zijn uit den boze zo vlak voor het slapen gaan.
Keuzes, keuzes...
De rest van de week gaat het meestal wel goed, weinig tot niet snaaien 's avonds.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na het sporten mag het best wel, de rest van de week dan gewoon niet
Thx!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Brüder gaat je binnenkort bellen voor een afspraak.
Mogguhquote:
mogguh, ben je ondertussen alweer gewoon thuis of zit je nog steeds op die "campus" of hoe het ook heet.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:43 schreef Kreator het volgende:
Morge Sjoemie, TGND en Ratel..
Zo. De monteur snapt er geen reet van..
En ik ben toe aan weekend... denk dat ik maar eens een lang weekend neem. Beetje de batterij opladen.
Yes. Hoe is het in het oosten?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles onder controle daar in het westen?.
Het regent, maar het is niet meer zo koud. Vergelijkbaar, vermoed ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes. Hoe is het in het oosten?
Krea Beaquote:Op donderdag 11 april 2013 11:43 schreef Kreator het volgende:
Morge Sjoemie, TGND en Ratel..
Zo. De monteur snapt er geen reet van..
En ik ben toe aan weekend... denk dat ik maar eens een lang weekend neem. Beetje de batterij opladen.
Hier regent het niet, maar is het wel enorm grijsquote:Op donderdag 11 april 2013 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het regent, maar het is niet meer zo koud. Vergelijkbaar, vermoed ik..
Verder is het donderdag en dat betekent bijna weekend.
Spanning ende sensatie dus daar!quote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat was 2 weken geleden ook al
Die reiger wcht zijn kans af.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier regent het niet, maar is het wel enorm grijs![]()
Dr zit een visser aan het water hier. En er zit een reiger op 2 meter afstandDat was 2 weken geleden ook al
Ja, verder gebeuren er niet zoveel spannende dingen in mijn levenquote:
Ja, precies! 'Yeah, go catch my fish, humanquote:Op donderdag 11 april 2013 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die reiger wcht zijn kans af..
*maandag vrij!*
yes.
Zondag pas?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Kreator het volgende:
Zondagavond maar eens helemaal de tering zuipen..
Heb nog wel ergens wat over-de-datum-bier liggen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb hem wat bier toegezegd...
Klinkt als ultieme vrijheid.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen.
Met den schlang uut de bokse voor de buis hangen.
Ja. Tenzij de luxaflex open is. Dan voelt het soms wat gek, als er mensen voor het raam staan te kijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als ultieme vrijheid.
Rood lampje erbij en incasseren dat geld!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Tenzij de luxaflex open is. Dan voelt het soms wat gek, als er mensen voor het raam staan te kijken.
Als ik daar m'n geld mee zou kunnen verdienen zou ik allang niet meer op kantoor zitten.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rood lampje erbij en incasseren dat geld!
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik daar m'n geld mee zou kunnen verdienen zou ik allang niet meer op kantoor zitten..
Ik zou zeggen probeer t eens!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Kreator het volgende:
Als ik daar m'n geld mee zou kunnen verdienen zou ik allang niet meer op kantoor zitten..
Bij zijn eigen vieze smoezelige zigeunervolk ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je het bij niet-tukkers proberen
Jij hebt wel interesse?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Bij zijn eigen vieze smoezelige zigeunervolk ja.
Nee, maar ik kan wel eens gaan buurten voor gegadigden bij dat zigeunerkamp onder de grote brug in Belgrado.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen Limburgse Roomvlaai of Bananenvlaai Bladerdeegbodem
Nieuwe pand geweest? Schiet het al op dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb hoofdpijn. Iets wat ik zelden heb. Volgens mij komt dat door de bouwhelm die ik vanmorgen urenlang op m'n bolletje had.
Ik ben niet gemaakt voor de bouw.
Gefelicteerd!quote:
Uh-huh.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nieuwe pand geweest? Schiet het al op dan?
Is onze lady goed te pas vandaag?quote:
Nice. Het zal mij benieuwen hoe het allemaal gaat met de verhuizing.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Uh-huh.Gaat best hard nu ja.
Inrichting vergaderzalen en zo even regelen met de audio/visuele boer...
Spannend ja. Maar dat zal wel loslopen. De hele toko is al druk met het maken van een planning.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice. Het zal mij benieuwen hoe het allemaal gaat met de verhuizing.
Altijd hetzelfde. "moet wel een laptop van goud zijn, die worden minder snel warm."quote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Jammer alleen van die absurd hoge eisen van het management/directie. Kost veel tijd en energie en in veel gevallen overdrijven ze nogal. Alsof ze een Trabant wegdoen en er een Maybach voor terug willen. Terwijl je het met een E-klasse ook prima voor mekaar hebt.
Spaghetti eten bij jou was het tochquote:Op donderdag 11 april 2013 16:20 schreef norich het volgende:
[..]
Wat is er vanavond?
Ik ben gewoon in Maastricht hè
Oh, ik dacht dat we hadden afgesproken vanavond.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:20 schreef norich het volgende:
[..]
Wat is er vanavond?
Ik ben gewoon in Maastricht hè
Smooth.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we hadden afgesproken vanavond..
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Cue_ het volgende:
http://tvolen.be/2012/09/(...)li-en-raakt-zwanger/![]()
![]()
etc
Dit KAN niet echt zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Cue_ het volgende:
http://tvolen.be/2012/09/(...)li-en-raakt-zwanger/![]()
![]()
etc
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was Astrid onlangs niet verhuisd naar Bornem?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die heeftgeen vagina.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan mooi als doelwit dienen voor het boogschieten hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh god. Wie wil mijn vader hebben? Gratis af te halen.
Doe mij zijn dochter maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh god. Wie wil mijn vader hebben? Gratis af te halen.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan mooi als doelwit dienen voor het boogschieten hier.
Wil je me adopteren? Dan ben jij mn nieuwe papaquote:
"Who's your daddy!?"quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wil je me adopteren? Dan ben jij mn nieuwe papa
Kun je koken?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wil je me adopteren? Dan ben jij mn nieuwe papa
quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:15 schreef Cue_ het volgende:
Kan me niet eens herinneren dat ik dat getypt heb
Heb je weer gezopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:15 schreef Cue_ het volgende:
Kan me niet eens herinneren dat ik dat getypt heb
Vanavond verjaardag van schoonpa.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:43 schreef Kreator het volgende:
Hallo, nieuwkomers.
Iedereen wilde plannen voor het weekend?
Cue!quote:
Hey Krea.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:43 schreef Kreator het volgende:
Hallo, nieuwkomers.
Iedereen wilde plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue!
Nou ja, moet kunnen toch.
Vandaag gaat de productieomgeving dus plat door een verkeerde muisklik door trillende alcohol-handjes?
Shamrock. Vroegah veel geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Krea.![]()
Misschien morgen dansen in de Shamrock. Zo ff kijken welke DJ er draait.
Maar nu eerst koffie.
Koffie!quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Krea.![]()
Misschien morgen dansen in de Shamrock. Zo ff kijken welke DJ er draait.
Maar nu eerst koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |