Ik had een zanger Dragan verwacht!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja!Ik had een lapdance verwacht afgelopen vrijdag!
We moesten rekening houden met de buren.quote:
Dus raakte ik niet in de stemming voor een lapdancequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
We moesten rekening houden met de buren.En het geluidssysteem voldeed niet aan de eisen van Zanger Dragan.
Naar binnen marcheren en broodje opeisen! Wat denken die diknekken wel niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Mensen in vergadering krijgen een broodje.. ik zit niet in vergadering
Henquote:
Je moet wat als je je verveelt. Mooiste zijn nog de serieuze dm's en pm's, soms zelfs maanden later nog.quote:
Zometeen patat en kibbeling hier!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Mensen in vergadering krijgen een broodje.. ik zit niet in vergadering
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet wat als je je verveelt. Mooiste zijn nog de serieuze dm's en pm's, soms zelfs maanden later nog.
Smakelijk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zometeen patat en kibbeling hier!Kibbeling.
Ben net klaar voor vandaag, heb ijshockey-in-de-gymzaal en fysio gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:16 schreef norich het volgende:
Hey JustinHoe ist? Heb je nog activiteiten vandaag?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet wat als je je verveelt. Mooiste zijn nog de serieuze dm's en pm's, soms zelfs maanden later nog.
Hmmm lekker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zometeen patat en kibbeling hier!Kibbeling.
stalker meldtquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mini.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Smakelijk!
Ik had nog wel ene miniloempia gekregen
"... zei hij, terwijl hij snikkend in zijn boxershort keek."quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mini.Daar doen we niet aan, Cue!
Nouja zo'n lange dunnequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mini.Daar doen we niet aan, Cue!
Het was ff stil. Maar zaterdag gaan we weer los.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met je reuzin-date eigenlijk?
Ja, lachen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel leuk dat ze je zo lang naderhand nog terugvinden![]()
Maar hoe is t?
Cue en ik waren niet leuk genoeg?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch had ik stiekem nog hoop dat de bel ding-dong deed enjij
voor de deur stond.
eh, t gaat, last van mn nek en geen werk, kan beter dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, lachen..
Ja goed hè. Alles zo z'n gangetje. En met jou?
Nope.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Cue en ik waren niet leuk genoeg?
Ik heb je maar ff een DM gestuurd. Leek me beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh, t gaat, last van mn nek en geen werk, kan beter dus
Jij ging verhuizen?
dat had ik in de gaten jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb je maar ff een DM gestuurd. Leek me beter.
Picsquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grapje hoor. Zonder jouw pronte voorgevel was het niet hetzelfde geweest.
Blijf ik de volgende keer wel thuisquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:25 schreef Kreator het volgende:
Grapje hoor. Zonder jouw pronte voorgevel was het niet hetzelfde geweest.
Semi-Serieus reagerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grapje hoor. Zonder jouw flaming boobies was het niet hetzelfde...
(vermoeiend dit.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |