Dat had ik vandaag alweerquote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik heb 2 weken terug mijn auto gewassen, gekleid en in de wax gezet.
Nu zit er een groene waas over de auto van al het stuifmeel in de lucht, kan ik de auto wassen met shampoo of moet ik de auto even afspoelen? Zonder dat de wax laag er dus afgaat.
Maar van alleen afspoelen en met drogen krijg je swirlsquote:Op zondag 5 mei 2013 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
Kan beiden, van alleen afspoelen gaat niet al het vuil eraf. Wassen is dus beter en als je je aan de voorgeschreven hoeveelheid shampoo houdt tast het je waxlaag minimaal aan.
En van alleen afspoelen met zonder drogen krijg je kalkvlekken.
Precies, dus alleen afspoelen en er dan verder niet aanzitten is de way to go dus als je weinig tijd hebtquote:Op zondag 5 mei 2013 20:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar van alleen afspoelen en met drogen krijg je swirls
Ja erg mooi. Raggtop is ook echt goed spul.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:23 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst RaggTopp gebruikt op de softtop van mijn wagen. Die zag er op zich al niet slecht uit, maar het eindresultaat na de behandeling was echt boven verwachting. De softtop is nu terug diep zwart van kleur met een subtiele glans en oogt eigenlijk zo goed als nieuw.
Het resultaat na 1 keer reinigen en 3 keer de protectant erop:
[ afbeelding ]
Het reinigen ging zeer goed, maar het aanbrengen van de protectant was minder. Het zit niet in een spuitbus maar werkt met zo'n knijp verstuiver, dus het aanbrengen ging sowieso niet zo mooi egaal. En het hielp ook niet dat het wat waaide :p
Gelukkig kon ik het met een microvezel doek wat beter verdelen en droogde het wel mooi egaal op. Al met al zeer tevreden met het resultaat en een dikke aanrader!
Ach, ze gooien hem waarschijnlijk eerstvolgende keer toch weer door de wasbox of -straat.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoop wel dat de SRP nog een beetje standtijd heeft.
Hmm, ja, dat moet de SRP wel redden. Die paar weekjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, ze gooien hem waarschijnlijk eerstvolgende keer toch weer door de wasbox of -straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |