Oke waar "vroeger" Volvo de Beemd zat? Thx!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze doen het daar keurig.
Wel Poolse of uit die hoek komende mensen.....
Maar als kritisch persoon moet ik bekennen dat het gewoon top is.
Ze zitten aan de Rondweg eindhoven tegenover de DAF.
Naast de peugeot garage....
care for car heten ze volgens mij
Ik niet, collega met de stoomcleaner, te dicht op de taxi gespoten; en er zit nogal wat druk op die spuit.quote:
eeuh, 60ml + 540ml wordt het dan toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:35 schreef JohnB52 het volgende:
Iets minder, 60 ml + 600ml. Mag je wat knoeien.
Met dat verchroomde kunstof moet je wel een beetje oppassen. Dat is vaak erg dun en bladert er dan vanaf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
Met een metall polish van Meg's, of een paint cleaner als PB prof. polish 1.0.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Met dat verchroomde kunstof moet je wel een beetje oppassen. Dat is vaak erg dun en bladert er dan vanaf.
Je kan er dan in mijn ogen ook beter een cleaner op gebruiken dan een polijstmiddel. Zeker de alu polijstmiddelen, zijn imo te grof voor verchroomd plastic. Licht polijsten gaat uiteraard wel, maar dan moet het chroom niet te ver vergaan zijn.quote:
Thanks voor de uitlegquote:Op zondag 14 april 2013 13:42 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je kan er dan in mijn ogen ook beter een cleaner op gebruiken dan een polijstmiddel. Zeker de alu polijstmiddelen, zijn imo te grof voor verchroomd plastic. Licht polijsten gaat uiteraard wel, maar dan moet het chroom niet te ver vergaan zijn.
Waarmee heb je de bekleding schoon gemaakt?quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
Net een hele middag bezig geweest met foamen, wassen, reload, spray & gloss en de bekleding. De buitenkant glimt weer net zo hard als voorheen, maar de bekleding![]()
![]()
Die was echt nog veel smeriger als dat het eruit zag. Heb je drie bruine doeken in de wasmachine zitten, en nu nog een paar vochtige stoelen. Ik hoop dat het morgen droog is, en dat ik geen natte reet heb als ik op mijn werk aangekomen ben![]()
Volgende week/keer staan de trims op het programma, heb nog DLUX liggen dus het moet wel even een weekend droog blijven.
Met Meg's interieur & carpet cleaner. Even erop spuiten en na 30 sec afboenen met een MF doek.quote:Op maandag 15 april 2013 10:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarmee heb je de bekleding schoon gemaakt?
Drogen met een Quick detailler erbij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
Net buiten lekker aan de gang geweest; lekker gefoamed, gewassen en alle trims in de DLUX gezet.
Ik blijf het toch moeilijk vinden om de auto kalkvlekvrij te houden in de zon![]()
Heb hem in delen gewassen en die direct weer afgespoeld, na het laatste deel weer de hele auto afgespoeld en toen gedroogd.
Wat kan ik anders doen om die lelijke kalkvlekken te voorkomen?
Normaliter loop de wagen nog na met Spray & Gloss of Last Touch (net wat ik eerder te pakken heb), nu niet gedaan omdat ik de trims nog ging ontvetten etc. En ze na de DLUX niet nat mogen worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Drogen met een Quick detailler erbij?
Jup, voor je een paneel gaat drogen eerst even een QD als b.v die van Dodo(uit de born to be Mild lijn.)quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Normaliter loop de wagen nog na met Spray & Gloss of Last Touch (net wat ik eerder te pakken heb), nu niet gedaan omdat ik de trims nog ging ontvetten etc. En ze na de DLUX niet nat mogen worden.
Dus, op het natte paneel wat QD erover sprayen en dan met de sensa aqua erover?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, voor je een paneel gaat drogen eerst even een QD als b.v die van Dodo(uit de born to be Mild lijn.)
Werkt super!
De bodem is wel goed om te reinigen met al die pekel die erop zat. Er zijn trouwens wel handige opzet stukjes op een hogedruk spuit voor leverbaarquote:Op maandag 22 april 2013 17:39 schreef Andyy het volgende:
Afgelopen zaterdag door een wasstraat omdat ze PERSE de bodem gespoeld wilden hebben.
Deed toch pijn van binnen toen ik in de auto zat toen
Heb het aardig schoon gekregen met 1:1 APCquote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Met dat verchroomde kunstof moet je wel een beetje oppassen. Dat is vaak erg dun en bladert er dan vanaf.
Nee, die kutbeesten maken je auto viesquote:Op zondag 5 mei 2013 11:23 schreef Stroopwafels het volgende:
Leuk om na een wasbeurt weer een aantal dode vliegen te zien.
Dat had ik vandaag alweerquote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik heb 2 weken terug mijn auto gewassen, gekleid en in de wax gezet.
Nu zit er een groene waas over de auto van al het stuifmeel in de lucht, kan ik de auto wassen met shampoo of moet ik de auto even afspoelen? Zonder dat de wax laag er dus afgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |