SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:05 schreef spierbal het volgende:
Nou lag de deze wasstraat in een industrieterrein.
Die was gewoon keihard baas hahahahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:16 schreef dustbrain het volgende:
Hoax. Deze Ts maakt wel vaker kanker topics aan. Wat een smerige tering nolife is het ook
hier ook weer KLB / Iphone 5
Ja hehe als ze daar werkt en daar haar foto post.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:15 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
site waar de foto van de "zus" van ts op gehoost is...
wtfquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:16 schreef dustbrain het volgende:
Hoax. Deze Ts maakt wel vaker kanker topics aan. Wat een smerige tering nolife is het ook
hier ook weer KLB / Iphone 5
Picsquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb trouwens een een huisgenote gehad bij wie iets soortgelijks gebeurde.
ze had afgesproken met haar neef die ze al jarenlang niet gezien had. terwijl ze op hem stond te wachten, kwam er een jongen aanlopen die haar wel leuk leek in allerlei opzichten, en jawel, het bleek haar neef te zijn. hij at die avond bij ons in de flat, pas toen hij weg was en ze vertelde wat er gebeurd was begreep ik waarom er zo'n rare sfeer hing. geen idee of er verder ooit iets gebeurd is tussen die twee, die neef was nog wel aardig, maar zij was echt volkomen van het padje af.
ja, van wie? van die neef of van die ex huisgenote?quote:
Ze hebben gewoon gesekst dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
geen idee of er verder ooit iets gebeurd is tussen die twee, die neef was nog wel aardig, maar zij was echt volkomen van het padje af.
kweenie, het zou maar zo kunnen, die hele familie was tamelijk geschift. De vader van die neef had ook zijn vrouw vermoord enzoquote:
Van jouquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, van wie? van die neef of van die ex huisgenote?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van jounou, weet waar je om vraagt he. Zo ziet ze er tegenwoordig uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Ik verwachtte een dikke troll gezien je negativiteit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, weet waar je om vraagt he. Zo ziet ze er tegenwoordig uit:
[ afbeelding ]
dat ben ik niet he, dat is die ex huisgenote.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verwachtte een dikke troll gezien je negativiteit.
Maar leuke rok en oorbellen, zou je doen
Leuk dat gestoorde, past bij haar rokquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat ben ik niet he, dat is die ex huisgenote.
ik geloof dat het tegenwoordig inderdaad wat beter met haar gaat dan in de tijd dat ze nog mijn huisgenote was. gelukkig maar voor haarquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk dat gestoorde, past bij haar rokzou haar doen
Wel tof dat je gewoon altijd delivered btw
Sterke kaaklijn. Sterker dan mijne.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, weet waar je om vraagt he. Zo ziet ze er tegenwoordig uit:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |