abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 april 2013 @ 23:57:59 #1
357045 Grifte
Feijenoord
pi_125056256

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
FRFC Webshop
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR-Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Graziano Pellè *)

quote:
Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda

Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV

Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax

Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo

Hier vind je de OP.
  maandag 8 april 2013 @ 23:58:22 #2
357045 Grifte
Feijenoord
pi_125056266
Er werd maar geen topic geopend, dus hierbij.
pi_125056277
10 minuten op die inzanity gewacht om een topic te openen, maak ik er net een, kaap jij 'm weg, lul }:|
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 8 april 2013 @ 23:58:59 #4
357045 Grifte
Feijenoord
pi_125056283
Wtf nu blijkbaar wel, stond net nog geen nieuw topic in reeks. Nja sluite maar!
  maandag 8 april 2013 @ 23:59:10 #5
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_125056290
WAT DOE JE :'(
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 8 april 2013 @ 23:59:40 #6
357045 Grifte
Feijenoord
pi_125056313
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef PIETR het volgende:
WAT DOE JE :'(
Zie het al, je hebt hem niet gelinked, hij zit niet in de topicreeks, maar je was wel eerder
pi_125056363
Faal :X
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:04:46 #8
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_125056477
:')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:09:12 #10
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_125056586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het spel dat loopt weer als een trein!
De afgelopen twee wedstrijden niet. ;(
Ik ben inmiddels overleden.
pi_125056635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:09 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Maar de komende 5 wel ^O^

_O_ Kampioenuhh _O_
pi_125056727
Merchandise-tip 22: Feyenoord-tuinbroeken.

Ik zweer, die dingen worden niet alleen een commercieel succes, ze zorgen ook voor vrede op aarde. Of in ieder geval Fok!
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:14:24 #13
357045 Grifte
Feijenoord
pi_125056733
Battle of the Koe's _O_
pi_125056903
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:14 schreef Grifte het volgende:
Battle of the Koe's _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125057185
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:09 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Wel als een trein van de NS.
pi_125057472
Ik vond Cabral in de beginfase wel een aanwinst, alleen toen hij een vormdip kreeg is hij er nooit meer bovenop gekomen, toen wilde hij zich steeds bewijzen door ZELF die actie te maken of ZELF een krulbal erin te werken, en omdat hij zo ontzettend met zichzelf bezig was lukte dat natuurlijk allemaal niet. Daar kon hij niet goed tegen en daarmee verziekte hij de sfeer ook nog eens. Heel goed dat hij weg is.

Al snap ik niet dat Koeman Verhoek zoveel kansen blijft geven, leek me wel een aardige ruil, een speler met groeipotentie en een goede voorzet, maar hij bakt er werkelijk week in week uit geen reet van. Ik heb zelden een Feyenoordspeler zo een hoog percentage slechte balcontacten zien hebben. Iemand had liever iemand die wekelijks een 5 speelt, maar ik geef Verhoek wekelijks echt niet hoger dan een 3, wat een prutser :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_125057593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond Cabral in de beginfase wel een aanwinst, alleen toen hij een vormdip kreeg is hij er nooit meer bovenop gekomen, toen wilde hij zich steeds bewijzen door ZELF die actie te maken of ZELF een krulbal erin te werken, en omdat hij zo ontzettend met zichzelf bezig was lukte dat natuurlijk allemaal niet. Daar kon hij niet goed tegen en daarmee verziekte hij de sfeer ook nog eens. Heel goed dat hij weg is.

Al snap ik niet dat Koeman Verhoek zoveel kansen blijft geven, leek me wel een aardige ruil, een speler met groeipotentie en een goede voorzet, maar hij bakt er werkelijk week in week uit geen reet van. Ik heb zelden een Feyenoordspeler zo een hoog percentage slechte balcontacten zien hebben. Iemand had liever iemand die wekelijks een 5 speelt, maar ik geef Verhoek wekelijks echt niet hoger dan een 3, wat een prutser :{
Helemaal mee eens, op het deel van aardige ruil en groeipotentie na.
pi_125057632
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:52 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, op het deel van aardige ruil en groeipotentie na.
dan had jij t beter ingeschat :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_125057883
quote:
Recente gedragingen van Feyenoord-supporters zouden de reden zijn om nog steeds geen uitsupporters toe te laten bij de klassieker Feyenoord-Ajax.

Onlangs gaf burgemeester Aboutaleb aan dat recent geweld door supporters het onmogelijk zou maken om de bestaande maatregel op te heffen.

"Er is op dit moment veel onduidelijkheid en er circuleren tegengestelde lezingen over deze incidenten waarbij Feyenoord-supporters betrokken zouden zijn geweest. Juist omdat het om uitspraken van de Burgemeester zelf gaat, zien wij die onduidelijkheid het liefst zo snel mogelijk weggenomen", aldus Salima Belhaj, fractievoorzitter D66 Rotterdam.

Begin maart gaf de Amsterdamse Burgemeester Eberhard van der Laan aan dat hij graag uitsupporters weer wil toelaten bij ‘de klassieker’. In reactie hier op liet burgemeester Aboutaleb weten dat deze uitspraak voorbarig was en deed de volgende uitspraak: ”Zolang er sprake is en blijft van erupties van geweld, zie ik geen reden om de maatregel in te trekken”.

In verschillende media haalde de burgemeester een incident aan in Kerkrade, waarbij Feyenoord supporters betrokken zouden zijn. Er zou onderweg naar Kerkrade een bus gesloopt zijn en de chauffeur zou bedreigd zijn. Ook noemt hij een geval waarbij een bus in brand zou zijn gestoken die supporters had vervoerd naar Oost-Europa.

De burgemeester gaf aan dat “niet alleen het gedrag van supporters rondom de wedstrijd Ajax-Feyenoord, maar ook gedrag van supporters van beide clubs in zijn algemeenheid” reden zou zijn om de maatregelen al dan niet op te heffen. D66 Rotterdam onderschrijft dat er een zorgvuldige evaluatie moet plaats vinden om met alle partijen voor de zomer een overwogen besluit te nemen.

De vragen van D66 Rotterdam:
Aan het College van Burgemeester en Wethouders
Coolsingel 40
3011 AD Rotterdam

Schriftelijke vragen ter schriftelijke beantwoording

Betreft: Uitspraken Burgemeester over gedragingen Feyenoord-supporters

Rotterdam, 4 april 2013

Geachte Burgemeester,

Begin maart gaf de Amsterdamse Burgemeester Eberhard van der Laan in een interview met AT5 te kennen dat hij graag uitsupporters weer wil toelaten bij ‘de klassieker’, Ajax – Feyenoord. In reactie hier op liet u optekenen dat deze uitspraak voorbarig was en deed u tegen het AD de volgende uitspraak: ”Zolang er sprake is en blijft van erupties van geweld, zie ik geen reden om de maatregel in te trekken”. Naar aanleiding van uw reactie stelde de Dhr. van de Donk van de VVD fractie hier op 14 maart reeds schriftelijke vragen over. In een volgend artikel in het AD en later in de uitzending van RTV Rijnmond op 18 maart haalt u een incident aan in Kerkrade waarbij Feyenoord supporters betrokken zouden zijn. U stelt dat er onderweg naar Kerkrade een bus gesloopt is en dat de chauffeur bedreigd is. Tevens haalt u een geval aan waarbij een bus in brand zou zijn gestoken die supporters had vervoerd naar Oost-Europa. Het gaat volgens u tenslotte “niet alleen om het gedrag van supporters rondom de wedstrijd Ajax-Feyenoord, maar ook om gedrag van supporters van beide clubs in zijn algemeenheid.” U stelt dat alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd zorgvuldig geëvalueerd moeten worden, om vervolgens te kunnen besluiten of en onder welke voorwaarden uitsupporters in de nabije toekomst weer welkom zijn. De D66 fractie onderschrijft dat er een zorgvuldige evaluatie moet plaats vinden om met alle partijen voor de zomer een overwogen besluit te nemen. Er is op dit moment veel onduidelijkheid en er circuleren tegengestelde lezingen over incidenten waarbij Feyenoordsupporters betrokken zouden zijn. Wij zien graag dat er meer duidelijkheid hierover komt in aanloop naar het evaluatieoverleg voorafgaand aan de zomer. De D66 fractie heeft dan ook aanvullende vragen op de vragen van de VVD.

Op verschillende supporterswebsites wordt een andere lezing van de gebeurtenissen gegeven aangaande de gebeurtenissen in Kerkrade. Op defeijenoorder.nl wordt het volgende hierover gesteld: “Onderweg naar Kerkrade is […] geen enkele bus gesloopt. Sterker nog: de enige schade aan de bus waarop gedoeld wordt, is veroorzaakt door een ME-bus. De chauffeur van de bewuste bus is ook op geen enkel moment bedreigd, sterker nog: navraag leert dat de chauffeur zeer te spreken is over het gedrag van zijn passagiers en ondanks het frustrerende optreden van de autoriteiten spreekt van een gezellige sfeer aan boord.” 1 De website frl1908.nl heeft een uitgebreid verslag van de betreffende busreis naar Kerkrade welke besluit als volgt: ”En de buschauffeur? die had maar één klacht na afloop. Een ME busje was tegen zijn ‘voordeur’ gereden met schade tot gevolg.”

1. Welke ongeregeldheden hebben er volgens uw informatie plaatsgevonden rondom de wedstrijd Roda JC – Feyenoord, waarbij Feyenoordsupporters betrokken zijn? Is de buschauffeur door supporters bedreigd? Was er schade aan de bus, zo ja hoe is deze ontstaan?

Over de in brand gestoken bus wordt het volgende gesteld: “De uitspraak over de in brand gestoken bus is al even kwalijk. Hoewel er in deze zaak nog slechts verdachten zijn, vindt Aboutaleb het nodig alvast Feijenoorders voor deze zaak te veroordelen.” 1

2. Kunt u uiteenzetten wat er naar uw informatie precies gebeurd is rondom de in brand gestoken bus? Waarom is dit incident terug te voeren op Feyenoordsupporters?
3. Welke (andere) incidenten of gebeurtenissen waarbij Feyenoord-supporters zijn betrokken neemt u mee in uw overwegingen om uitsupporters bij de klassieker weer toe te laten?
4. Zijn er ook positieve ontwikkelingen ten aanzien van het gedrag van Feyenoord-supporters die u meeneemt in uw overweging?
5. Kunt u aangeven op welke wijze u op welk moment tot een oordeel zal komen?

Wij zien de antwoorden op de vragen graag tegemoet.

Hoogachtend,

Salima Belhaj Jos Verveen
D66 Rotterdam D66 Rotterdam

Bron: d66rotterdam.nl
:9
pi_125057930
Cabral wat ben ik blij dat die man weg is, die speelt over 5 jaar bij NAC als rotatiespelertje.
pi_125058562
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:16 schreef Kerftminister het volgende:
Cabral wat ben ik blij dat die man weg is, die speelt over 5 jaar bij NAC als rotatiespelertje.
Samen met Achahbar.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:10:38 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_125059398
Het moet weer even aangehaald worden...nog een reden voor Abou om geen uitsupporters toe te laten.

quote:
Feyenoordsupporter
Buurtbewoners bevestigen zeven à acht schoten te hebben gehoord. Al snel is duidelijk dat het om Mike gaat, 'de buurtbewoner met het korte lontje'. De Rotterdammer heeft een bloedhekel aan stadswachten, met wie hij geregeld in de clinch ligt om zijn loslopende honden. In de buurt staat hij bekend als fanatiek Feyenoordsupporter.

Flatbewoner Jasper (27) kent Mike vooral van zijn scheldkannonades over diens club Ajax. 'We zijn rivalen. Daarom praatten we amper tegen elkaar.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ls-in-zijn-rug.dhtml
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_125060125
Gedverdemme, wat is dit nou?

quote:
U kunt op dit moment geen tickets met deze barcode bestellen. Mogelijk heeft u het maximum te bestellen tickets voor deze barcode al bereikt of heeft u momenteel geen aankooprecht.
Geldig t/m 2017? Ik heb een gewone CC, dat is toch voldoende...?

[ Bericht 6% gewijzigd door ThePlaneteer op 09-04-2013 09:12:13 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:15:27 #24
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_125060310
quote:
'Feyenoord stelt De Vrij ultimatum'

Feyenoord wil op korte termijn duidelijkheid van Stefan de Vrij met betrekking tot zijn toekomst en daarom hebben de Rotterdammers de verdediger naar verluidt een ultimatum gesteld. De club uit Rotterdam wil voor 1 juli 2013 weten dat De Vrij van plan is. Dat meldt het Algemeen Dagblad.

De mandekker van de Rotterdammers heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2014 en heeft nog niet laten weten of hij die verbintenis wil verlengen. Feyenoord wil echter op korte termijn duidelijkheid van de mandekker.

Wanneer De Vrij niets laat weten, zal Feyenoord in de zomerstop afscheid nemen van de Nederlands international. De club wil de mandekker dan verkopen, zodat hij niet in 2014 transfervrij de deur uit wandelt.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 09:19:28 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_125060383
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gedverdemme, wat is dit nou?

[..]

Geldig t/m 2017? Ik heb een gewone CC, dat is toch voldoende...?
nu alleen nog VVK of niet ?

heb je alleen een clubkaart dan even paar daagjes wachten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')