hahahha. Ik heb dat soms metquote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand vroeg op facebook wat _.O_ (minus het puntje) betekende.
Kutttttttt
Goed bezigquote:Op maandag 8 april 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
VA wees trots, ik heb nog steeds die zak snoep van zaterdag![]()
ik had jou op msnquote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
bleek ook een msn smiley te zijn dus dik nostalgisch over msn nu
Hij is nu wel bijna leeg, maar alsnog een record voor mijquote:
Eet lekker wat je wil hoor, je kan prima wat hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij is nu wel bijna leeg, maar alsnog een record voor mij![]()
Ja maar teveel snoep is ook niet goed voor je hequote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eet lekker wat je wil hoor, je kan prima wat hebben
Niks? Ik zeg gewoon gedagquote:
Heen ideequote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
Wat is dat ronde 'goedkeurvinkje' onderaan de mobiele versie?
Of je het topic volgt ja of te neequote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
Topic volgen knopquote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
Mag dat nietquote:
Jawel hij is toch aangevinktquote:
ehm oke doeiquote:
Ja jij danquote:
Heb hem vanavond 1 keer gehoord, bedankt dat je me er aan herinnertquote:Op maandag 8 april 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt al heel de dag I could be the one in mn hoofd![]()
Vind je hem wel of niet leuk?quote:Op maandag 8 april 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hem vanavond 1 keer gehoord, bedankt dat je me er aan herinnert
Hoezoquote:Op maandag 8 april 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat de vriendin van Jer eigenlijk gewoon sof is
Linkquote:Op maandag 8 april 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt al heel de dag I could be the one in mn hoofd![]()
quote:
Vermakelijk hoorquote:
Muzieksmaak, cheat on me, etc.quote:
I OULD BE THE ONE TO SET YOU FREEEEEEquote:Op maandag 8 april 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
I COULD BE THE ONE THAT MAKES YOU FEEL THIS WAAAAAY
Oh ik hoor hem helemaal niet vaak op musicquote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vermakelijk hoorMaar wordt hem wel een beetje zat
Hij wordt te veel gedraaid
Maar dat zijn een paar dingenquote:Op maandag 8 april 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muzieksmaak, cheat on me, etc.
24/7 love is all I got met Jake Miller voor de afwisselingquote:Op maandag 8 april 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik hoor hem helemaal niet vaak op music
En je weet hoe vaak ik een nummer kan luisteren
Oh wel leukquote:
Ik heb Jake Miller al een paar dagen niet geluisterdquote:Op maandag 8 april 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
24/7 love is all I got met Jake Miller voor de afwisseling
KRABSTERRRRRquote:
verander jij je UI eens grgrquote:
Ja maar die andere was van pasenquote:
Nee man. Ik zit dan in Spanjequote:
jaaaaquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man. Ik zit dan in Spanjeen als ik in Nederland zou zijn dan ging ik er sowieso niet heen
Jij wel?
Malgrat de Marquote:Op maandag 8 april 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar?
Ja, ik wou mensen meeten dit dat,
Oh, ga ook festivalletje hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Malgrat de Mar
En nee ik ben niet zo van drukke mensen massa's waar je zo langzaam in moet lopen en je iedereen kwijt raakt
Nee rare regels nu tochquote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man. Ik zit dan in Spanjeen als ik in Nederland zou zijn dan ging ik er sowieso niet heen
Jij wel?
Oh naja en ik wil niet mee doen aan die onzinquote:
huh regels?quote:
oh bier boeit me toch nietquote:Op maandag 8 april 2013 23:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat je geen bier meer mag kopen ofzo op koninginnedag, of max. 1 per persoon enzo
1 tegelijk, dus je kan niet voor de rest halen. Dus lekker iedereen steeds wachtenquote:Op maandag 8 april 2013 23:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat je geen bier meer mag kopen ofzo op koninginnedag, of max. 1 per persoon enzo
HAHHA lekker voor iedereenquote:Op maandag 8 april 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 tegelijk, dus je kan niet voor de rest halen. Dus lekker iedereen steeds wachten
Ik ook niet maar feest is feest.quote:Op maandag 8 april 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh naja en ik wil niet mee doen aan die onzinBen blij dat we dan het land uit zijn
whehehehequote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Moet je zo'n kaars kopen maar dan zwart, en dan aangestoken naar de koets gooien![]()
Koningin zo: "MIJN KOETS WAT DOE JE"
[ afbeelding ]
Okequote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Moet je zo'n kaars kopen maar dan zwart, en dan aangestoken naar de koets gooien![]()
Koningin zo: "MIJN KOETS WAT DOE JE"
[ afbeelding ]
Ik zie hetquote:
Het is nu echt niet meer erg ofzo, maar schrok wel wat toen ik het lasquote:Op maandag 8 april 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
Ah va'tje die laatste tekst is niet echt leuk he
mag ik het ook lezenquote:Op maandag 8 april 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
Ah va'tje die laatste tekst is niet echt leuk he
Hoezo schrok je om die tekst?quote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is nu echt niet meer erg ofzo, maar schrok wel wat toen ik het las
Awhquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is nu op een rijtje hoor, maar haalde wat herinneringen op
Maar zet wel hoog inquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik hou ook altijd m'n verwachtingen laag, kan het alleen maar meevallen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet, eigen fotoquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik ken die struisvogel trouwens
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ezellquote:
Ik dacht; laat ik het dan maar weer doen hequote:
geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
"Geitenmelker van beroep is als spelen met een hoelahoep"
Waarom staat dat er?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht; laat ik het dan maar weer doen he
Preciesquote:
hoiquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PreciesHoe is het?
En hoii Krabsje en Etsu en Tjacka
Ik wist niet goed wat ik met dat programma aan moest gisterquote:
Wel oké. Moet vandaag nog wat dingetjes doen, alleen laat m'n gebrek aan discipline het niet toe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PreciesHoe is het?
En hoii Krabsje en Etsu en Tjacka
Kijken of andere netwerken storen met jouw netwerk..quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet goed wat ik met dat programma aan moest gister
Haha, veel werk?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel oké. Moet vandaag nog wat dingetjes doen, alleen laat m'n gebrek aan discipline het niet toe.En hoe is het daar?
Ah, ja geloof het wel. maar moet het dan ff opnieuw kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kijken of andere netwerken storen met jouw netwerk..
Naja Heb Firefox gedownload en daar is hij een stuk snellerquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
maar ik heb dat zelf ook nog nooit gebruikt
Ja, best wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, veel werk?
Prima hoor, vandaag even wat kleding gecoord
[..]
Ah, ja geloof het wel. maar moet het dan ff opnieuw kijken
Ja maar rest van de week wordt het waarschijnlijk kutweer en ik had toch niks te doen dus ik dacht nu maar even de stad inquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, best wel.Je ging toch woensdag winkelen?
Ah zo. Ligt er al veel lentekleding?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar rest van de week wordt het waarschijnlijk kutweer en ik had toch niks te doen dus ik dacht nu maar even de stad in
Als je nou ECHT traag internet had kon je het best Opera gebruiken met 'Opera Turbo' aan, dan worden alle afbeeldingen kleiner gemaakt enzo zodat het sneller gaatquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja Heb Firefox gedownload en daar is hij een stuk snellerMaar ik vind Chrome veel fijner werken dus..
Bij de Jack en Jones hadden ze wel leuke dingetjes jaquote:
Nouja als ik eenmaal een venster openheb en binnen dat venster blijf werken valt het mee, maar als ik een nieuw venster moet openen gaat het meeegaa-traagquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Als je nou ECHT traag internet had kon je het best Opera gebruiken met 'Opera Turbo' aan, dan worden alle afbeeldingen kleiner gemaakt enzo zodat het sneller gaat
Ehm, ik weet nu niet of er dus een kanaal is wat hier geen last van zou hebben, waar je je router op in kan stellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Oh Krabs er staat Co-Channel: 1 network en Overlapping Network: 3 networks
Geen idee of je weet wat het betekent
Je ging naar Arena he?quote:
Ik denk niet dat ze het leuk vinden als ik aan mijn router ga sleutelen ofzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ehm, ik weet nu niet of er dus een kanaal is wat hier geen last van zou hebben, waar je je router op in kan stellen
Jordy is er ook al nietquote:
Wie zijn ze?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het leuk vinden als ik aan mijn router ga sleutelen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Concert van Frans Bauerquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wie zijn ze?!Ja mijn vader was vroeger een vrijmetselaar!?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
Collega van m'n pa: 'Ik kan m'n vrouw nu niet meer wakker maken om de wekker te annuleren'
wtfje vrouw nodig hebben om de wekker te bedienen
Ja, maar die mogen we toch niet.quote:
Stiekem wel. We vertellen het alleen hem nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]Wel knap dat die vent dat voor elkaar kan krijgen.
[..]
Ja, maar die mogen we toch niet.
Zondagmiddag half 5quote:
Dat is in eindje hèquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem wel. We vertellen het alleen hem niet
[..]
Zondagmiddag half 5
Ohjaquote:
Hij heeft de kapper nooit verlaten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem wel. We vertellen het alleen hem niet
Tuurlijk niet manquote:
Hij was maar een clown,quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft de kapper nooit verlaten.
Hij zal worden gemist.
Hij was toch zo jong.
Maar zijn laatste wens is wel in vervulling gegaan
Hij heeft nu een verknipt kapsel
Werd er toevallig een kind uit je buurt als vermist opgegeven na het inwijdingsritueel?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mijn vader was vroeger een vrijmetselaar!?!!
De It? Die clown? Vind ik wat meer voor jou.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was maar een clown,
in het wit,
en in het rood
Was dat maar zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Werd er toevallig een kind uit je buurt als vermist opgegeven na het inwijdingsritueel?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
De It? Die clown? Vind ik wat meer voor jou.
Maakt mij niet uit, ze verliezen toch niet. En ze verliezen na PSV uit sowieso geen punten meer...quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet manJij hoopt toch gewoon dat ze winnen
anders krijgen jullie het nog heet onder de voeten
[..]
Hij was maar een clown,
in het wit,
en in het rood
Groningen wordt nog pittigquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ze verliezen toch niet. En ze verliezen na PSV uit sowieso geen punten meer...
Ga kijken! Silence of the lambs is een bazenfilmquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah gatver, dat lijkt mij echt zo'n akelige film. Durf 'em daarom niet te kijken.
Die ga ik nu echt niet in mijn eentje kijken. Krijg er nu al de kriebels van...quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga kijken! Silence of the lambs is een bazenfilm
Tuurlijk niet. Als Feyenoord van Vitesse wint en Ajax gelijkspeelt tegen Psv, en Psv weer punten verliest tegen AZ enzo. Staat het nog op 1 punt tochquote:
Nope, verloren helaasquote:
Hij valt mee hoor. Hij is vooral heel goed. Hannibal (het tweede deel heeft naardere stukjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ga ik nu echt niet in mijn eentje kijken. Krijg er nu al de kriebels van...
2quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als Feyenoord van Vitesse wint en Ajax gelijkspeelt tegen Psv, en Psv weer punten verliest tegen AZ enzo. Staat het nog op 1 punt toch?
You win some, you lose somequote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij valt mee hoor. Hij is vooral heel goed. Hannibal (het tweede deel heeft naardere stukjes)
Thuis winnen we bijna alles dit seizoen. Met Baasie en de Pel erbijquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2
Als jullie winnen, en dat denk jij ook echt?
The Shining is ook goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik zet de films wel op het lijstje voor een horrorfilmavondje. Ik wil die films echt niet alleen kijken.
Dan moeten jullie wel nog hard aan jullie doelsaldo werken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thuis winnen we bijna alles dit seizoen. Met Baasie en de Pel erbijMoet lukken
Ik denk het ook niet neequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moeten jullie wel nog hard aan jullie doelsaldo werken.
Want na PSV uit verspeelt Ajax echt niet meer dan 2 punten hoor...
Kans is heel klein. Vitesse heeft op dit moment na Ajax de meeste kans,..quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet neeMaar ik zei al dat Ajax waarschijnlijk kampioen wordt, maar je weet het nooit. 2 gelijkspelletjes ergens, het kan zomaar..
Vitesse 50/50 evenals Feyenoord. Alles zal afhangen van PSV-Ajax en Feyenoord-Vitesse.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kans is heel klein. Vitesse heeft op dit moment na Ajax de meeste kans,..
Kijk je nooit horror?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook op het lijstje gezet.Horrorfilmavondjes.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vitesse 50/50 evenals Feyenoord. Alles zal afhangen van PSV-Ajax en Feyenoord-Vitesse.
Maar ik gun het Ajax alleen
Spelen gewoon het meest constant. Psv heb ik totaal geen sympathie meer voor. Vitesse is een koopclub en stort weer helemaal in als Jordania weggaat.quote:
Jawel, maar nooit alleen. Daarvoor heb ik horrorfilmmarathons met wat vriendinnen. En dan elkaar helemaal opfokken met het verhaal.quote:
En uiteindelijk allemaal nachtmerriesquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, maar nooit alleen. Daarvoor horrorfilmmarathons met wat vriendinnen. En dan elkaar helemaal opfokken met het verhaal.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En uiteindelijk allemaal nachtmerriesen om de 5 seconden onder het bed kijken
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Gelukkig is dat nog nooit gebeurd. Ben wel een keertje in slaap gevallen tijdens zo'n film, maar dat krijg je als je om 5 uur 's ochtends nog bezig bent.
![]()
En jij? Ben je een horrorfan? Een It-fan?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik keek altijd een heel seizoen '24' in een keer met een vriend
jammer dat de reclames niet gedownload werden, dan zou het echt gelijk kunnen lopen met je klokquote:
Die namen komen dus op het lijstje van films die ik niet ga kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha inderdaad![]()
Ligt aan het soort horror. Ik ben totaal geen liefhebber van Saw-achtige films. het sadistische enzo, vind ik gruwelijk en kan ik echt niet tegenAls je daar wel van houdt, moet je Eden Lake ook nog opschrijven
![]()
Maar geesten enzo, vind ik wel leuk. Maar hou meer van psychologische thrillers.
Hoelang doe je daar dan over?quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik keek altijd een heel seizoen '24' in een keer met een vriend
Inderdaad. Maar ik vond eigenlijk alleen het eerste seizoen supertof.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jammer dat de reclames niet gedownload werden, dan zou het echt gelijk kunnen lopen met je klok
ja daarna zag kim er anders uit :Squote:Op dinsdag 9 april 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik vond eigenlijk alleen het eerste seizoen supertof.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die namen komen dus op het lijstje van films die ik niet ga kijken.Ik heb precies dezelfde voorkeur. Gelukkig hebben die vriendinnen met wie ik die marathons doe dat ook. Godzijdank.
[..]
Hoelang doe je daar dan over?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja daarna zag kim er anders uit :S
echt stom als je steeds bijna in slaap valtquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god, dat lijkt mij echt ontzettend zwaar.
Ja ken ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
O ja, over horrors gesproken. Kennen jullie de The Human Centipede?Fucking ziek. Gelukkig nooit gezien.
ja de bedenker komt hier vandaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
O ja, over horrors gesproken. Kennen jullie de The Human Centipede?Fucking ziek. Gelukkig nooit gezien.
Nog niet.quote:
Nee hahaquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedenavond FOK!,
Hedendaags hadden een stel vrienden van mij zin om een film te kijken. Dus zo gezegd zo gedaan. We moesten alleen nog een film uitzoeken om te kijken, als ware FOK!ker struinde ik even rond in het subforum dat hier ingericht is om over films te praten.
Uiteindelijk zag ik een paar keer de film "A Serbian Film" langskomen in een topic. We hadden een beetje haast dus ik zei tegen m'n mattie bij wie we zouden kijken dat hij die film maar even moest kopen van thepiratebay. Want als zoveel mensen hem noemen zou het vast goed zijn.
Aangekomen bij eerder genoemde kameraad gingen we de film kijken, ik moet zeggen, het begin was redelijk rustig en zelfs een tikkeltje saai te noemen. Halverwege de film veranderde dit echter drastisch toen de hoofdpersoon een film keek over hoe een of andere Serviër een pasgeboren kind zat te penetreren. Eigenlijk weet je op dat moment al dat je niet verder moet kijken, maar tegen beter weten in kijk je verder.
Het ging van kwaad naar erger, vrouwen worden vermoord tijdens de seks en uiteindelijk word het zelfs zo erg dat hij z'n eigen zoon neukt.
Ik kan veel hebben maar dit gaat me iets te ver, ze zouden de mensen die zulke films bedenken voor de rest van hun leven moeten opsluiten in een TBS kliniek in Servië of iets dergelijks. Hele avond verpest door dit.
Eigenlijk zou het zelfs verboden moeten zijn om deze film te bespreken om verspreiding te voorkomen. Deze films zouden niet mogen bestaan in deze wereld.
Klacht: Serbian film is te ziek en omdat ik de film heb uitgekozen om te kijken ben ik degene die mijn vrienden een levenslang trauma heeft toegebracht.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me inderdaad ook echt een zieke filmGa hem `voorlopig'' ook nog niet kijken.
Ja wat moet ik dan zeggenquote:
Naja het is gewoon bizar, ze hebben gewoon alle toppunten van ziekheid bij elkaar gepleurd en een film van gemaaktquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
Dat weiger ik alleen al na het lezen van die post.
Hé leeell, jij schijnt A Serbian Film leuk te vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:47 schreef leeell het volgende:
dan ben je echt een battie als je dat schokkend vindt.
Krijg er al de kriebels van als ik er iets over lees.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het is gewoon bizar, ze hebben gewoon alle toppunten van ziekheid bij elkaar gepleurd en een film van gemaakt
ha die ezell, dit is toch geen MLN joh gekkie wat doe je hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hé leeell, jij schijnt A Serbian Film leuk te vinden.
MLN is zo dood als wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:14 schreef leeell het volgende:
[..]
ha die ezell, dit is toch geen MLN joh gekkie wat doe je hier.
en ik vond het een vermakelijke film ja
Wel goede promotie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Is paar jaar geleden een Aziatische regisseur geweest (geloof Indiaas of Japans) die 50.000 euro bood aan degene die zijn film kon afzien, zonder weg te kijken. Hele bioscoopzaal is echt kotsend weggerend
muiterij ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
MLN is zo dood als wat.Nee, even serieus. Heb je die film gezien?
Faces of death?quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Is paar jaar geleden een Aziatische regisseur geweest (geloof Indiaas of Japans) die 50.000 euro bood aan degene die zijn film kon afzien, zonder weg te kijken. Hele bioscoopzaal is echt kotsend weggerend
Die jaquote:
Je plaatst daar zelf niet eens meer berichtjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:17 schreef leeell het volgende:
[..]
muiterij dit
ja, het is sowieso flink overdreven , je ziet geen fuck
je ben gewoon te soft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je plaatst daar zelf niet eens meer berichtjes.![]()
Hmm, als dat zo is, dan lijkt het mij nog steeds een akelige film.
Verkapte `kijk mij stoer de meest zieke films kijken' :")quote:
ga je moeder pesten, spuitelf.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verkapte `kijk mij stoer de meest zieke films kijken' :")
Haphapquote:
dacht al, van de man met een kurt cobain UI (die zich omdraait in zn graf vanwege zulke praktijken) en een topic maakt om zn goede doelen te showen (al het geld richting de bestuursleden en voorzitters ja danku)quote:
Achquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:23 schreef leeell het volgende:
[..]
dacht al, van de man met een kurt cobain UI (die zich omdraait in zn graf vanwege zulke praktijken) en een topic maakt om zn goede doelen te showen (al het geld richting de bestuursleden en voorzitters ja danku)
Vind ik een wat gepaster woord.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach![]()
Beter zo`n topic dan deze diarree:
JNG / Stel..
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 13:25 schreef ..iemand.. het volgende:
Je zit op het toilet en je hebt diaree.
Dan belt er opeens iemand aan.
je kan niet uit het toilet omdat je nog niet klaar bent.
je kan ook niet roepen 'wacht even''
omdat het toilet boven zit.en ze bellen beneden aan..
En je bent helemaal alleen thuis
Wat Zouden Jullie Doen?
Nee hequote:
Nee maar die muziek hoeft nu nietquote:
quote:
quote:
smaakloze kinders benne hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
Maken jullie nou Mr. Sandman belachelijk? Echt waar? Ik heb oprecht liefde voor dat lied.
Ik kreeg net echt een fucking rare advertentie van Relatieplanet in beeld voordat het liedje ging spelen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon naar mijn liedje luisteren voor een betere wereld
ben je zo erg aan t zoeken dan ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kreeg net echt een fucking rare advertentie van Relatieplanet in beeld voordat het liedje ging spelen.
Dat in combinatie met kinderen voor kinderen is wel een beetje fout jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kreeg net echt een fucking rare advertentie van Relatieplanet in beeld voordat het liedje ging spelen.
Jazekers, dag en nacht.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat in combinatie met kinderen voor kinderen is wel een beetje fout ja
Die linker heeft echt al gevoel voor ritmequote:
Je zou maar een dag op die twee moeten passen. De hele dag door Gangnam Style.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die linker heeft echt al gevoel voor ritmehoe klein hij ook is
Gewoon Michael Jackson opzetten, kunnen ze ook goed op dansenquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je zou maar een dag op die twee moeten passen. De hele dag door Gangnam Style.
It's Thrillllerrrrrrquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Michael Jackson opzetten, kunnen ze ook goed op dansen
Die clip zal jij ook wel aardig freaky vinden zekerquote:
Hoezo? Die is niet eng.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die clip zal jij ook wel aardig freaky vinden zeker
Die langere versie bedoel ik hequote:
Ja ik had na het zien van Thriller altijd last van bedplassenquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb Thriller nooit eng gevonden hoor. #durfstoertezijn
Jij wel dan?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had na het zien van Thriller altijd last van bedplassen![]()
Nee als je dat al eng vindt
De wattes?quote:
Vind het altijd zo naar als een foto van het slachtoffer erbij staat...quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jeugddetentie__.html een jaar maar
Is een of ander eng monster van een oud kinderprogramma.quote:
quote:
Net als dezequote:
Fijne muziekjes voor dit tijdstip.quote:
Beter dan die crap die overdag wordt gepostquote:
Wat? Supermuziek toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan die crap die overdag wordt gepost
Helemaalquote:
Hm en die mij iets te softquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, is mij tegenwoordig te 'stoer'.Maar deze vind ik nog altijd leuk:
Al veranderdquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als die van net. Je begin in te zakken.
Autisme dit datquote:
Die kende je toch al hoop ik?quote:
Ik dacht al dat ik hem herkende.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kende je toch al hoop ik?![]()
Hebben ze speciaal voor 9/11 gemaakt.
Goedzow, Ja ik hou meestal wel van wat ruigerquote:
Ken alleen een liedje, die vind ik wel wat hebben. Welk lied het is kan je zo raden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goedzow, Ja ik hou meestal wel van wat ruiger![]()
Nirvana vind je ook niks zeker?
Come as you are?quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken alleen een liedje, die vind ik wel wat hebben. Welk lied het is kan je zo raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |