PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
haha goed voor elkaarquote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
DOORLOPEN MENSEN ER IS NIETS TE ZIEN
kreeg vanmiddag 3 dm's toen ik zei dat ik 4 miljoen verkocht had
Waaroverquote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
DOORLOPEN MENSEN ER IS NIETS TE ZIEN
kreeg vanmiddag 3 dm's toen ik zei dat ik 4 miljoen verkocht had
Wat, ik gebruik hem niet, ik heb schijtquote:
Wel kampioenquote:
quote:
En miss nog wel een SIF Jamesquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2371997.pagequote:
Ik heb net zijn NIF in een team.. hoe goed is hij eigenlijk in het echt en doet hij veel skillz?quote:
Volgens mij speelt hij bijna nooit.quote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb net zijn NIF in een team.. hoe goed is hij eigenlijk in het echt en doet hij veel skillz?
Dat dacht ik alquote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij bedoelt; Transfer Diouf, zit je niet in WeFut?
Niet dat ik denk dat Diouf meeleest mja.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Zou Aguero nou een IF krijgen , zou ik wel tof vinden
voor 1 goal als spits?quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Weet je dan al waar je hem neer gaat zetten? Als ST, CF, toch maar als CAM, en dan centraal, of wide?quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Maver24 het volgende:
of CDM. Of hij vormt hem om naar CDM en zet hem op CB op 7 chemquote:Op maandag 8 april 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet je dan al waar je hem neer gaat zetten? Als ST, CF, toch maar als CAM, en dan centraal, of wide?
In de spits naast Benzema,quote:Op maandag 8 april 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet je dan al waar je hem neer gaat zetten? Als ST, CF, toch maar als CAM, en dan centraal, of wide?
of je doet 4-4-2, dan heb je 2 spitsen en niet eens één CAMquote:
442 formatiequote:Op maandag 8 april 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en welke formatie dan?
vragen vragen
en na hoeveel dagen weer verkopenquote:
en welke parkeerplaats verkopen we om dat te financierenquote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zetten we in de verdediging? Daar begint het voetbal dat we willen spelen natuurlijk
en op doel, je wilt natuurlijk wel een zekerheidje achterin hebben he...quote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zetten we in de verdediging? Daar begint het voetbal dat we willen spelen natuurlijk
quote:Op maandag 8 april 2013 22:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
en welke parkeerplaats verkopen we om dat te financieren
Ik had mijn RM 3-5-2-versie voor 42.5k dus ik hoop dat hij nog veel duurder wordtquote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
Kelvin al 5k gestegen. Kijk of we een Lukaku'tje krijgen
Hoezo dat?quote:Op maandag 8 april 2013 22:59 schreef Zhano het volgende:
Het is fucking 2013 en nog steeds moet ik elke keer dat ik FIFA ga spelen mn controller instellen___!
oudquote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lves_warming_up.html![]()
![]()
twitter:voetbalpings twitterde op maandag 08-04-2013 om 23:00:41Als Robin van Persie de komende wedstrijd niet scoort dan evenaart hij Fernando Torres' langste droogstaande periode ooit voor Chelsea. #VP reageer retweet
Arrogant mannetjequote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
JoseWat een mongool
Nu kap ik over CoM
Is dat chill? Ik heb wel altijd het idee dat schoten meer de richting in gaan die ik wil, maar de Near post OP en vorig jaar de Curve gingen dan altijd helemaal de mist inquote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb mn shooting op Semi altijd, maar nu ineens staat ie gewoon weer op CPU
quote:Op maandag 8 april 2013 23:02 schreef ThadCastle het volgende:
Kelvin van 39 naar 51 nu
Hij speelde als CAM!
Wel de beste speler samen met zijn (ex)- vriendinquote:
Not sure.. Ik heb het toen geprobeerd en het werkt op zich wel goed bij mij. Ik merk het nu ook meteen als ik CPU speel, ballen gaan dan in de andere hoek dan die ik kies of in de handjes van de GK.quote:Op maandag 8 april 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat chill? Ik heb wel altijd het idee dat schoten meer de richting in gaan die ik wil, maar de Near post OP en vorig jaar de Curve gingen dan altijd helemaal de mist in
Wordt hij dan de nieuwe IF Maikon Leite?quote:Op maandag 8 april 2013 23:02 schreef ThadCastle het volgende:
Kelvin van 39 naar 51 nu
Hij speelde als CAM!
Nee Leite was al NIF al veel duurderquote:Op maandag 8 april 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wordt hij dan de nieuwe IF Maikon Leite?
IF Danilinho eerderquote:Op maandag 8 april 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wordt hij dan de nieuwe IF Maikon Leite?
Ja maar de prijzen van IFs zijn dit jaar ook veel hogerquote:Op maandag 8 april 2013 23:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee Leite was al NIF al veel duurder
Kompany de rest boeit nietquote:Op maandag 8 april 2013 23:13 schreef Rijst het volgende:
Ruim 80k te besteden. Wat voor verdediging zal ik hier neerzetten? Dede en Santana heb ik al in een andere team
[ afbeelding ]
Boateng/Sokratis?quote:Op maandag 8 april 2013 23:13 schreef Rijst het volgende:
Ruim 80k te besteden. Wat voor verdediging zal ik hier neerzetten? Dede en Santana heb ik al in een andere team
[ afbeelding ]
Rindaroy - Hovland - Felipe/SIF Kjaer - Fagnerquote:Op maandag 8 april 2013 23:13 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je voor Johnson betaald?quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef BDIL het volgende:
Mensen laten rage quitten in divisie 1 met de random team![]()
[ afbeelding ]
Met dit team :
[ afbeelding ]
IF Alar
3kquote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor Johnson betaald?
4231?quote:Op maandag 8 april 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je niet toevallig die van mij gekocht dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Dat soort backs kosten je echt zoveel goals..gewoon niet te doen in FUT met H/L.quote:Op maandag 8 april 2013 23:23 schreef dion_v_k het volgende:
Dani Alves is wel tof om in je team te hebben maar eigenlijk heb je er geen zak aan, die kerel loopt overal behalve waar hij moet lopen.. Nou vangt hij dat met zijn snelheid vaak weer op, maar toch
Ik heb echt met nog geen dure speler gespeeld die het waard wasquote:Op maandag 8 april 2013 23:23 schreef dion_v_k het volgende:
Dani Alves is wel tof om in je team te hebben maar eigenlijk heb je er geen zak aan, die kerel loopt overal behalve waar hij moet lopen.. Nou vangt hij dat met zijn snelheid vaak weer op, maar toch
Hij zat te kijken naar Twente Roda van de weekquote:Op maandag 8 april 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Ebecilio naar Feyenoord gaat
Is wel een veilige investering, komt geen SIF en die raak je wel kwijt met winst, voor hoeveel je hem ook inkooptquote:Op maandag 8 april 2013 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Onbetaalbaar though.
Daar word je niet vrolijk van (van Feyenoord - VVV ook nietquote:Op maandag 8 april 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zat te kijken naar Twente Roda van de week
Wrom?quote:Op maandag 8 april 2013 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Onbetaalbaar though.
Die ga ik zeker halenquote:Op maandag 8 april 2013 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Onbetaalbaar though.
Dat valt bij silver IF's vies tegen. Na een week of twee zakken die altijd nog heel erg terug in prijs. En sowieso ga ik geen speler kopen die meer dan 400K kost.quote:Op maandag 8 april 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is wel een veilige investering, komt geen SIF en die raak je wel kwijt met winst, voor hoeveel je hem ook inkoopt
Ik moest zo hard lachenquote:Op maandag 8 april 2013 23:34 schreef Nystiq het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2372067.page
Mijn lachspieren, haha.
Die laatstequote:Op maandag 8 april 2013 23:34 schreef Nystiq het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2372067.page
Mijn lachspieren, haha.
okquote:Op maandag 8 april 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil een bureau in de kamer met een vaste pc en zon groot computer beeldscherm als ps3 beeld
Net zoals de Toefmeister?quote:Op maandag 8 april 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil een bureau in de kamer met een vaste pc en zon groot computer beeldscherm als ps3 beeld
Als hij dat heeft wel ja.quote:
In Nederland wonen en last van de zon hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als hij dat heeft wel ja.
Lijkt me echt heerlijk nooit last van de zon etc.
Onze woonkamer is richting het zuiden en de tv staat aan de oostmuur. Oftewel de hele dag zon op de tvquote:Op maandag 8 april 2013 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In Nederland wonen en last van de zon hebben
Ik speel op een tv van 108cm en dan schijnt de zon als die schijnt op mijn tv waardoor die reflecteert.quote:Op maandag 8 april 2013 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In Nederland wonen en last van de zon hebben
quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
CoM SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij is ook 108cm maar ik doe gewoon de gordijnen dicht, deuren op slot en zet voor de zekerheid mijn zonnebril op.quote:Op maandag 8 april 2013 23:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik speel op een tv van 108cm en dan schijnt de zon als die schijnt op mijn tv waardoor die reflecteert.
Morgen potje fifa ??
quote:Op maandag 8 april 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Het zijn gewoon dombo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Wij hebben van die rolluiken die maar 25% werkenquote:Op maandag 8 april 2013 23:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Van mij is ook 108cm maar ik doe gewoon de gordijnen dicht, deuren op slot en zet voor de zekerheid mijn zonnebril op.
quote:
Dit gaat over die Ebecilio van Arsenal neem ik aan?quote:Op maandag 8 april 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ebecilio heeft blijkbaar ook al een wedstrijd van PSV bijgewoond
Ofc.quote:Op maandag 8 april 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit gaat over die Ebecilio van Arsenal neem ik aan?
Zwarte zeker?quote:Op maandag 8 april 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben van die rolluiken die maar 25% werken
Voldoende voor die 3% zon dusquote:Op maandag 8 april 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben van die rolluiken die maar 25% werken
Zal best, ik had hem nog niet gezien.quote:
Zo ff terugkijken jaquote:
Is goed puppyquote:
De Telegraaf van Duitslandquote:Op maandag 8 april 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
Een 19-jarige snotneus neukt de moeder van Rafael's kind![]()
![]()
[ afbeelding ]
Las het vanochtend, maar daar stond ook bij dat hij nooit de kamer binnen is geweest en dat ze hem de deur had gewezen omdat ze zijn moeder had kunnen zijnquote:Op maandag 8 april 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
Een 19-jarige snotneus neukt de moeder van Rafael's kind![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, van de publieke omroep zijn die er nooit volgens mij..alleen van RTLquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je ergens van die mp4 linkjes van Rambam? Want VARA gemist lagt als de tyfus
Klopt, en dit stukje danquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Las het vanochtend, maar daar stond ook bij dat hij nooit de kamer binnen is geweest en dat ze hem de deur had gewezen omdat ze zijn moeder had kunnen zijn
Ook dit is een grap toch? TOCH?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Las het vanochtend, maar daar stond ook bij dat hij nooit de kamer binnen is geweest en dat ze hem de deur had gewezen omdat ze zijn moeder had kunnen zijn
Het lijkt me allemaal onzin, maar ik weet het ook niet. And frankly my dear, I don't give a damn.quote:
Boeit me ook niet veel, maar hoorde vanochtend op de radio al van Rafael en Boulahz Ex, en dan nu dit, dat is toch wel apart allemaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het lijkt me allemaal onzin, maar ik weet het ook niet. And frankly my dear, I don't give a damn.
Seed4uquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Boeit me ook niet veel, maar hoorde vanochtend op de radio al van Rafael en Boulahz Ex, en dan nu dit, dat is toch wel apart allemaal![]()
Bij Rambam btw, de NSB was wel een geniale naam geweest
Zieke tarieven wel van die lobbyistquote:
Siemen en Eileenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zieke tarieven wel van die lobbyist
Ja die vent let echt niet op, dat hij dat niet door heeftquote:
Weet ik nietquote:
haha die kop erbij ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ferry laat weer zien wat een idioot hij is
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2365167.pagequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef detennismaster het volgende:
Iemand de TOTW predictions? Kan ze niet vinden
Staat op de eerste pagina hier..quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef detennismaster het volgende:
Iemand de TOTW predictions? Kan ze niet vinden
Was de beste speler aan onze kantquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:29 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Een IF halen thuis tegen VVV zou ook niet heel best zijn, of wel
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat op de eerste pagina hier..
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2365167.page
Ik zocht op datum en niet op het nummer van het TOTW.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2365167.page
Nog niet super geweldig though
Ik heb mijn IF verkocht van de week, omdat ik het ook denk, maar dikke kans ook van niet. Best veel andere Cam's en het was maar de 4-1 en 5-1quote:
Hmm ja dat is waar. Alleen wie dan in de BBVA? Die andere predictions stellen ook niet zoveel voor. Ik bedoel, het was nou geen geniale wedstrijd van Fabregas noch Barca dus echt IF kun je het dan ook niet noemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb mijn IF verkocht van de week, omdat ik het ook denk, maar dikke kans ook van niet. Best veel andere Cam's en het was maar de 4-1 en 5-1
Fabregas en Sanchez krijgen 100% een, ze kijken vooral naar de statsquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar. Alleen wie dan in de BBVA? Die andere predictions stellen ook niet zoveel voor. Ik bedoel, het was nou geen geniale wedstrijd van Fabregas noch Barca dus echt IF kun je het dan ook niet noemen.
Hat-trick en een assist. Als dat geen IF is dan weet ik het ook niet meer en maak ik verlies op alle Fabregassen die ik heb gekochtquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar. Alleen wie dan in de BBVA? Die andere predictions stellen ook niet zoveel voor. Ik bedoel, het was nou geen geniale wedstrijd van Fabregas noch Barca dus echt IF kun je het dan ook niet noemen.
Dan krijgt Ozil er sowieso niet ook 1quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fabregas en Sanchez krijgen 100% een, ze kijken vooral naar de stats
Ik denk het ook niet, maar heb de gok maar niet genomen. De IF stelde toch niet veel voor, en nu toch 20k winstquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan krijgt Ozil er sowieso niet ook 1
Internet klassiekertje is ditquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had hem nog nooit gezien
Deze ook een klassieker?
[ afbeelding ]
Wat een koning ben je dan
Benzia?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:45 schreef dion_v_k het volgende:
Er was toch zo'n bronze CAM in Frankrijk die erg rare was..
Ik weet zijn naam niet meer en volgens mij is er niet 1 op de markt.. in ieder geval 64 rated
Die kende ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had hem nog nooit gezien
Deze ook een klassieker?
[ afbeelding ]
Wat een koning ben je dan
Neequote:
http://wefut.nl/player/11975quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee
Paar maanden geleden ging het er hier nog over dat hij nog steeds niet in pakjes zat..
trustenquote:
Nope.quote:
Ja maar ik weet bijna zeker dat hij het niet isquote:
Misschien brengt het je in verwarring omdat Benzia eigenlijk geen CAM is, vandaar dat er zo weinig op de markt zijn?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nope.
Nu begin ik te twijfelen of het niet toch Benzia was, aangezien ik voor 90% zeker weet dat hij voor Lyon speelt.
Maar ik kan me het niet voorstellen dat Benzia het is
Nee daarom weet ik bijna zeker dat Benzia het niet is want hij is spits en de speler waar ik het over heb was een paar maanden geleden nog 0 weight. Nog nooit 1 op de markt geweest.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien brengt het je in verwarring omdat Benzia eigenlijk geen CAM is, vandaar dat er zo weinig op de markt zijn?
ah zo...quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee daarom weet ik bijna zeker dat Benzia het niet is want hij is spits en de speler waar ik het over heb was een paar maanden geleden nog 0 weight. Nog nooit 1 op de markt geweest.
Ja franse nationaliteit, maar het zal Benzia wel zijn.. Ik geef het opquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:02 schreef TBakkert het volgende:
maar weet je zeker dat het Franse nationality was of misschien gewoon league?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja franse nationaliteit, maar het zal Benzia wel zijn.. Ik geef het op
Hoewel ik bijna zeker weet dat hij het niet was..quote:
Ik zal nog wel eens voor je zoeken hoor, maar nu moet ik nog even aan school en dan slapenquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoewel ik bijna zeker weet dat hij het niet was..
![]()
![]()
Aubemeyang is een echte spits of RF..die moet je niet op RM hebben. Knal daar Valbuena neer, problem solvedquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom krijgt Ayew geen 7 chemDit team lijkt me zo tof
![]()
[ afbeelding ]
Izco, Monzon en Rojoquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft hier iemand verstand van Argentijnse silvers? Dit leek me wel een mooi team om te maken (helaas geen puush op mn werk, excuses):
http://wefut.nl/squad/766
Iemand opmerkingen of suggesties?
Reemi, Pascal,
Ik geloof dat ik een foutje heb ontdekt op Wefut. Die IF Villa in mijn team speelt volgens Wefut bij UNAM, maar de IF-versie komt van Tigres...
Want? Ervaringen mee?quote:
Enige conclusie die dan overblijft is dat hij slecht geslapen heeft...quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gisteravond alleen een potje online gedaan?
Gezien hoor. Zal er later wat aan doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Check ff opmerking 3 posts hoger ofzo....foutje in Wefut
jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Want? Ervaringen mee?
Ben eigenlijk nog op zoek naar een gelegenheid om Danilinho (Tigres-versie) erin te passen voor Iturbe. Maar gaat niet met mijn RB uit de Serie A.
Er is een update geweest dat spelers blessa kunnen worden buiten het veld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gisteravond alleen een potje online gedaan?
Blessa?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is een update geweest dat spelers blessa kunnen worden buiten het veld.
Het is Yaisien van PSGquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoewel ik bijna zeker weet dat hij het niet was..
![]()
![]()
jeweettoch blessa mimang geblesseerdquote:
Opgelostquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Check ff opmerking 3 posts hoger ofzo....foutje in Wefut
quote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef allerdings het volgende:
Wow.. sommige mensen:
"Rot ervaring gehad bij de Albert Heijn. Gisteren daar boodschappen gedaan, omdat ik helaas niet meer welkom ben bij de JUMBO. Eenmaal binnen zag ik een plank met gratis stukjes kaas op de versafdeling. Old Amsterdam. Denk dat ze minstens 10 kilo versneden hadden. Nou, Old Amsterdam kaas lust ik wel, en ik had best grote honger.
Er stond geen limiet bij of iets dergelijks, van hoeveel stukjes kaas je pakken mocht. Ook mijn man houdt wel van Old Amsterdam, maar die was thuis gebleven ivm zijn reuma. Daarom liep ik naar de versafdeling voor zo'n groentezakje waar je normaal groente in stopt. Vervolgens liep ik terug naar de versafdeling, om mijn zakje te vullen. (ook voor de kinderen thuis). Bij de kassa, waar ik mijn overige boodschappen afrekende, ging de telefoon over bij het kassameisje. Ze stopte met het scannen van mijn producten. Even later kwam de filiaalhouder me een ontzegging geven. Ook moest ik de kaas inleveren ( ze gingen het wegen, en het bleek 1,5 kilo te zijn). ik was woedend, had bovendien nog voldoende kaas overgelaten voor de andere bezoekers. heb ook een klacht ingediend bij ah.nl"
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:37 schreef Reemi het volgende:
Er stond geen limiet bij of iets dergelijks, van hoeveel stukjes kaas je pakken mocht. Ook mijn man houdt wel van Old Amsterdam, maar die was thuis gebleven ivm zijn reuma. Daarom liep ik naar de versafdeling voor zo'n groentezakje waar je normaal groente in stopt. Vervolgens liep ik terug naar de versafdeling, om mijn zakje te vullen. (ook voor de kinderen thuis). Bij de kassa, waar ik mijn overige boodschappen afrekende, ging de telefoon over bij het kassameisje. Ze stopte met het scannen van mijn producten. Even later kwam de filiaalhouder me een ontzegging geven. Ook moest ik de kaas inleveren ( ze gingen het wegen, en het bleek 1,5 kilo te zijn). ik was woedend, had bovendien nog voldoende kaas overgelaten voor de andere bezoekers. heb ook een klacht ingediend bij ah.nl"
Kom op man, obvious troll is obvious.quote:
Copy thatquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:16 schreef Zhano het volgende:
Ik zou die IF Villa echt overslaan en voor DiSanto
gaan.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zet eens heel snel 3FM aan.
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zet eens heel snel 3FM aan.
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/
Ah, denk al.. ik hoor niks speciaalsquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
leuk liedje
Potje toernooiteams voor de lol?
Olli is binnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef Fuszy het volgende:
Gold
Always believe in your soul
You've got the power to know
You're indestructible
Always believe in, because you are
Gold
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef Fuszy het volgende:
Gold
Always believe in your soul
You've got the power to know
You're indestructible
Always believe in, because you are
Gold
Ze hadden er zondag nog zat hoorquote:
Ja ik weet het en er komen er nog meer, maar ik heb even geen tijd en geld om er een te halen. Ben je toch al snel 50 euro kwijtquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hadden er zondag nog zat hoor
Zelfs die van je UI stond er
Ja dat was een duur geintje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik weet het en er komen er nog meer, maar ik heb even geen tijd en geld om er een te halen. Ben je toch al snel 50 euro kwijt.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Nu weet ik het zeker, Feyenoordfans zijn helemaal gek
20 piek uitgeven aan een knuffelolifant die je mascotte moet voorstellen
En in janken uitbarsten als je hem eindelijk hebtquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Komt in de babykamerquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Schattig, maar die prijs is toch alsnog van den zotte?quote:
De hele branche is van den zotte. Kijk maar eens wat je voor een wedstrijdshirt neer moet tellen. En Ollie is gewoon een geniaal staaltje marketing, waarmee Blijdorp enorm geholpen is. Ik kan er veel respect voor hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Schattig, maar die prijs is toch alsnog van den zotte?
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk maar ik kan natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Schattig, maar die prijs is toch alsnog van den zotte?
Die is dan ook gelijk 100cm. Ik weet niet hoe groot die Olli is maar een 32cm Nijntje:quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk maar ik kan natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken.
Moet je voor de grap eens kijken naar de prijs van een Nijntje knuffel.
[ afbeelding ]
dat is dan wel een nijntje van 1 meter grootquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk maar ik kan natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken.
Moet je voor de grap eens kijken naar de prijs van een Nijntje knuffel.
[ afbeelding ]
Nee. Jij wel en ik wil daar nu foto's van. Beetje tempoquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Jij wel en ik wil daar nu foto's van. Beetje tempo
Waarom zal ik die aan jou geven ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Jij wel en ik wil daar nu foto's van. Beetje tempo
Waarom zal ik vertellen aan notabene jou dat ik een zus heb?quote:
Omdat ik een dik iemand op school zag die dom is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom zal ik vertellen aan notabene jou dat ik een zus heb?
you like big butts and you can not lie ?quote:
Helaas, dat is niet die van mij. In mijn familie zijn er geen mensen die speciaal onderwijs behoevenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat ik een dik iemand op school zag die dom is.
OOOOOOOOOWWWWquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas, dat is niet die van mij. In mijn familie zijn er geen mensen die speciaal onderwijs behoeven
Nee. Wel onderneming en management.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:58 schreef Reemi het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een Samengevat Wiskunde B (VWO) liggen? Nergens meer leverbaar.
in hoevere kan je niveau verwachten op een forum over een voetbalspelletje denk ik danquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:57 schreef Der_Rudi het volgende:
Godskolere hé. Het niveau daalt hier echt drastisch of niet?
Moet je tegenwoordig al een rellende tokkie zijn om een voetbal spelletje te mogen spelen ja?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in hoevere kan je niveau verwachten op een forum over een voetbalspelletje denk ik dan\
maar mooie dealtjes zie je inderdaad zelden meer voorbij komen. ondanks dat er geloof ik al 15 man aan de AB zit
nee, dat zeker niet. maar als je het niveau omhoog wil brengenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig al een rellende tokkie zijn om een voetbal spelletje te mogen spelen ja?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas, dat is niet die van mij. In mijn familie zijn er geen mensen die speciaal onderwijs behoeven
die heb ik een paar weken geleden nog besteld bij bolquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:58 schreef Reemi het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een Samengevat Wiskunde B (VWO) liggen? Nergens meer leverbaar.
Het zit voor niemand mee, want het is een flutscheids die die wedstrijd weer kapot gaat fluiten. Is in niemands voordeelquote:
Misschien kan PSV eens proberen om normaal te spelen dan hoeft de scheidsrechter ook niet de hele tijd te fluitenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zit voor niemand mee, want het is een flutscheids die die wedstrijd weer kapot gaat fluiten. Is in niemands voordeel
sommige spelers kunnen het wel. andere iets minderquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kan PSV eens proberen om normaal te spelen dan hoeft de scheidsrechter ook niet de hele tijd te fluiten
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kan PSV eens proberen om normaal te spelen dan hoeft de scheidsrechter ook niet de hele tijd te fluiten
Maar het is allemaal onterecht want ze zijn tegen PSV ja echt waar hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sommige spelers kunnen het wel. andere iets minder
Dat zeg ik toch niet klapmongool?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het is allemaal onterecht want ze zijn tegen PSV ja echt waar hoor
Stel je niet zo aan over die scheidsrechter dan die gast fluit gewoon primaquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet klapmongool?
ben ik het op 1 klein puntje wel mee eens. van bommel speelt nog het zelfde als in buitenlandse grote competities maar hier mag tegenwoordig helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het is allemaal onterecht want ze zijn tegen PSV ja echt waar hoor
Hier, het ligt dus niet aan PSVquote:
Van Bommel heeft zich ook maar gewoon te gedragen ik kan me 1 kaart herinneren die niet terecht was de rest was gewoon meer dan terecht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben ik het op 1 klein puntje wel mee eens. van bommel speelt nog het zelfde als in buitenlandse grote competities maar hier mag tegenwoordig helemaal niks meer.
mertens daar in tegen
Dat doet hij dus niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan over die scheidsrechter dan die gast fluit gewoon prima
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Bommel heeft zich ook maar gewoon te gedragen ik kan me 1 kaart herinneren die niet terecht was de rest was gewoon meer dan terecht.
wat is jouw standpunt bij de kaart van vermeer dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Bommel heeft zich ook maar gewoon te gedragen ik kan me 1 kaart herinneren die niet terecht was de rest was gewoon meer dan terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |