Wetsuits in Spanje in augustus? Zal lekker zweten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:51 schreef H4ppy het volgende:
Was voor het PKRA in Juli voor 14 dagen in Fuerteventura geweest om te kiten bij het Rene Egli kite centrum in Costa Calma. Inmiddels 4de keer voor mij daar en ik moet zeggen dat het kite centrum zelf qua organisatie met elk jaar achteruit gaat.
De wind was top, 3 dagen 30+ knopen gehad met het record op 37 knopen. Met de 6 meter op full depower raggen, de chop was wel echt ontzettend vermoeiend voor je benen. Wel mijn grootste sprong tot nu toe gemaakt tijdens 1 van die 3 dagen.
De eerste dag dat het 30+ knopen waaide was ik samen met 2/3 anderen als enige op het water, de rest stond eerst een beetje op het strand te kijken maar vouwden daarna allemaal hun kites op en trokken hun wetsuits uit in afwachting tot de wind minder werd.
De andere dagen was de wind minder hard maar alsnog een goede 20 knopen. Ook stond de wind een aantal dagen compleet offshore waardoor je heel erg goed langs het ontzettend lange strand kon varen en met de golvjes kon spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah valt wel mee, op het water is het eigenlijk frisser dan je zou denken. Dus vrijwel iedereen trekt daar een wetsuit aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Wetsuits in Spanje in augustus? Zal lekker zweten.
en de locals zijn enorme koukleumen..ik ken een portugees die met 35 graden uiteraard zijn 5/3 wetsuit aantrekt...mafkezen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:38 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, op het water is het eigenlijk frisser dan je zou denken. Dus vrijwel iedereen trekt daar een wetsuit aan.
Ik woon er (vasteland) en vind het wel meevallen, zie echt nooit iemand met een wetsuit - zomer dan, winter wel natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:38 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, op het water is het eigenlijk frisser dan je zou denken. Dus vrijwel iedereen trekt daar een wetsuit aan.
Ik heb een jaar een Key (ook van 2010) gehad. Het is een prima kite, een echte beginners kite. Makkelijke te relaunchen en stabiel in de lucht. Maar ook als je snel progressie maakt blijft het een leuke kite. Je kan er prima mee springen. Enige nadeel... De kite reageert niet heel erg snel, dat is top voor een beginner maar zodra je meer sprongen wilt maken dan zul je waarschijnlijk naar een andere kite moeten zoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Aangenomen dat er geen reparaties of gaten in de kites zitten (we gaan wel langs om te kijken eerst uiteraard), zijn dit enigzins goede deals? Over de slingshot gelezen dat het een solid merk is en dat de Key een goede beginnerskite is.
Kwam deze ook al op wat andere sites tegen. Echt gaaf! Een van de beste "amateur"-videos die ik tot nu toe gezien heb. Jammer dat het geen HD kwaliteit is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:05 schreef RRD_kiter het volgende:
episch filmpje van vader en zoon (eigenaar epic kites)
"daddy down...wait for daddy!"
F-One heeft wel vette filmpjes volgens mij, ken er zelf maar 1 en die vind ik toch een stuk leuker als bovenstaande: . Ook Naish TV is af en toe wel leuk, zijn ook verhaaltjes maar wel wat korter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef Bolter het volgende:
[..]
Kwam deze ook al op wat andere sites tegen. Echt gaaf! Een van de beste "amateur"-videos die ik tot nu toe gezien heb. Jammer dat het geen HD kwaliteit is.
Trouwens iemand nog meer aanraders van wat langere kite-film/videos? Iets in de trant van Children of the Revolution:
Ik zie voornamelijk sponser/rider-spul van een paar minuten langskomen; terwijl er bij snowboarden elk jaar hele sets aan films worden geproduceerd.
Dat maakt niet uit, wel voor de prijs.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Helaas is de Slingshot Key al verkocht (die ik even geleden gepost heb). Heb nu een nieuwe advertentie gespot, alleen betreft het nu een kite met een kleine reparatie ivm een scheurtje:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Een Slingshot Key HD 2011 10m2, 350 euro met bar. Maakt een (klein) scheurtje dat goed is gerepareerd nou echt uit? Ziet er wel goed uit deze namelijk!
en? hoe was het? Ik heb vrijdag mijn knie verdraaid tijdens het zitten op een kruk (don't ask), zaterdag pootje hoog gehouden, zondag dacht ik dat het best wel zou gaan (en tegen mijn vriendin gelogen dat ik er geen last meer van had). Jammergenoeg kende ze een fysio-doktor-kerel die best even naar de knie wilde kijken. Helaas zag hij wel snel dat de ene knie dikker was dan de andere en toen mocht ik niet meer gaan kitenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |