Working on itquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je dan ff van die abs regelen als die man boven je
De hele dag?quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]... Daar wil ik best een dagje naar staren
Lijkt me saaiquote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet.... maar een paar uur moet toch wel lukken
Onderrugquote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Verstevigt t ook de rugspieren? of alleen de bbb zone?
Haha, moet ik model voor je zitten?quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... oke dan ga ik het wel tekenenof schilderen....
Als je niet kwaad word wat ik er van brouwquote:
Waarom zou ik kwaad worden?quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je niet kwaad word wat ik er van brouwWant mensen kan ik niet goed natekenen ... zelfs niet met alle hulplijntjes en muk
In dat geval.... kan ik ook mijn droedel skills erop loslatenquote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik er om lachen, maar niet kwaad om worden hoor.
Ja hoor, wat jij wil.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In dat geval.... kan ik ook mijn droedel skills erop loslaten![]()
Het is primair een oefening om de benen en kont te verstevigen. Mocht je echt aan je onderrug willen werken begin dan langzaam met de deadlift.quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... kan geen kwaad omdat te verstevigen
Ik weet gelijk waarom die zo heetquote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is primair een oefening om de benen en kont te verstevigen. Mocht je echt aan je onderrug willen werken begin dan langzaam met de deadlift.
[ afbeelding ]
Hehehehe.... nee man... ik druk zo die handel de lucht inquote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ook met wat minder gewicht beginnen
Haha, goed plan.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe.... nee man... ik druk zo die handel de lucht in
of ik ga er vast onderliggen... dat gaat sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |