Dankjewel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk als je hem goedkoop in handen kunt krijgen...
Veel succes iig
Ja voor 1000,- rijd je al een Mercedes oldtimer met een jaar apk, gewoon eens op marktplaats kijken wat een auto met een jaar apk opbrengt.. dan heb je een beetje een richtprijs...quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:42 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dankjewel.
Maar eens kijken of ik het eens kan worden, de vraagprijs betaal ik er sowieso niet voor. Die begint namelijk met een 8.....
Dankjewel, je hoort me wel als ik onderdelen nodig heb
uuhm zag dit staanquote:Op maandag 8 april 2013 23:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor betrekking op deze auto..? dit is een golf 2.... geen 3![]()
Roesten ook minder hard dan de 3, btw...
las dus golf 3.... (foto's kan ik trouwens niet zien)quote:VW Golf 3 deurs uit 1992 met 201.733 km o
Een oud opel blok (1.6 8v bv.) kan je gewoon laten breken, gebeurt niks.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op puur geluk... oud of nieuw, je kunt je motor echt goed in de soep laten lopen, maar er kan ook niets aan de hand zijn...
Verder moet je in zo'n auto geen geld stoppen door hem bij een garage te laten onderhouden, maar gewoon het jaar apk vol rijden en daarna kijken welke punten afkeur zijn en wat dat bij elkaar gaat kosten... afhankelijk daarvan breng je hem al dan niet naar de sloop en haal je een verse...
Daar zou ik geen vergif op innemen... heb je ook een bron..? of enkel op je eigen ervaring gebaseerd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Een oud opel blok (1.6 8v bv.) kan je gewoon laten breken, gebeurt niks.
En zo zullen er vast nog wel meer zijn.
de allereersten wel ja. De blokken erna. Liepen probleemloos 4 ton.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar zou ik geen vergif op innemen... heb je ook een bron..? of enkel op je eigen ervaring gebaseerd?
Of heb je het enkel van horen zeggen?
Volgens mij zijn bij dat blok de tuimelaars zo ontworpen dat ze afbreken, bij een golf is dat igg niet het geval..
Het gaat erover wat er gebeurt als ie knapt...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef -niemand- het volgende:
[..]
de allereersten wel ja. De blokken erna. Liepen probleemloos 4 ton.
Ik heb het dan wel over de ohc blokken met distributieriem.
Al liepen de 1.2 ohv'tjes ook eeuwig.
Alleen het grote probleem met oude opels... Roest
Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het gaat erover wat er gebeurt als ie knapt...
Niet als ie niet knapt of hoeveel kilometers ie kan maken voor ie knapt...
Nogmaals... bron? of van horen zeggen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen
Maargoed. Bij de ohc motoren gebeurt er niks als de riem knapt. Afgebroken tuimelaars heb ik nooit van gehoord.
De kleppen raken de zuigers ook niet.
Geen bron, wel eigen ervaring.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nogmaals... bron? of van horen zeggen?
Dat bedoel ik dus.... iemand adviseren dat er niets gebeurt, maar als er schade ontstaat, wel een rekening voorschotelen...quote:
Volgens mij die 1.3S motor niet bijv. Dat bedoel ik met uitzonderingen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.... iemand adviseren dat er niets gebeurt, maar als er schade ontstaat, wel een rekening voorschotelen...
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:59 schreef Kadooosh het volgende:
Beetje toppickaap maar enig idee wat er gebeurt bij een polo 2 '90 als de riem breekt?
Vind het zonde om er nog veel geld in te steken.
Behoorlijke topickaap. Doe eens niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:59 schreef Kadooosh het volgende:
Beetje toppickaap maar enig idee wat er gebeurt bij een polo 2 '90 als de riem breekt?
Vind het zonde om er nog veel geld in te steken.
Lekker duidelijk... je weet t zelf niet eens...quote:Op woensdag 10 april 2013 14:07 schreef yup het volgende:
Maar van de 1.6 75? (of was het 72 pk?), 1.8 90 pk, en 2.0 115 pk weet ik het zeker.
Ik dacht dat de golf2 nogal gelijk aan de polo2 was daarom hoopte ik op antwoordquote:Op woensdag 10 april 2013 14:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
En dan verwacht je hier antwoord...?
Er gebeurt alles of niets...
Valt wel mee toch? Ze hebben het ook over opel motors...quote:
Lees het topic nog eens.. het antwoord op je vraag staat er gewoon in....quote:Op woensdag 10 april 2013 14:31 schreef Kadooosh het volgende:
Ik dacht dat de golf2 nogal gelijk aan de polo2 was daarom hoopte ik op antwoord
Ik zie nergens polo staan, snap ook niet dat je zo vijandig bentquote:Op woensdag 10 april 2013 14:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens.. het antwoord op je vraag staat er gewoon in....
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:34 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik zie nergens polo staan, snap ook niet dat je zo vijandig bent
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef Hendroit het volgende:
Volvo 440? Is alleen niet heel zuinig door de 1.8 motor maar 1:14 op buitenwegen moet haalbaar zijn. Zijn hele luxe en betrouwbare autos voor weinig geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |