zo ja, echt wel!quote:
Nou, bij jou kan ik dus ook al niet meer thuis komenquote:
Is dan het filmen? Peter zei het maar ik dacht dat hij me voor de gek hield en het over 2 weken was.quote:
Ik heb nog even staan dansen en zingen met een vrolijke knul die ik niet kon thuisbrengen, maar het erg naar zijn zin had. Was dat een niet-FOK!-vriendje van jou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ook mijn niet fok vriendjes hadden het gezelligzo leuk!
Tegen die tijd is mijn man dat wel weer vergeten (lees: morgen...)quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef Cat22 het volgende:
Nou, bij jou kan ik dus ook al niet meer thuis komen
gozer met n bril en langer haar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog even staan dansen en zingen met een vrolijke knul die ik niet kon thuisbrengen, maar het erg naar zijn zin had. Was dat een niet-FOK!-vriendje van jou?
En ik vind jou zo'n lieffiequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef Toekito het volgende:
Greys en Elies wat een heerlijk stel zijn jullie
Morgenmiddag koffie en knuffels?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen die tijd is mijn man dat wel weer vergeten (lees: morgen...)
Ongelofelijk he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
En Peter weet gewoon echt alle namen en ik blijf me daar over verbazen.
Een geruite blouse geloof ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gozer met n bril en langer haar?
Yups, no probquote:
Volgens mij heeft ie een app geupload in z'n hoofdquote:
dat zal jonathan wel geweest zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een geruite blouse geloof ikHij stond met jou e kletsen en volgens mij had ie een vriendin mee. Erge leuke, spontane vrolijkerd
Omdat je zo enthousiast bent en ze blij uit je ogen kijkt. En je hebt een leuke en lieve vriendinquote:
Jullie laten me blozen.quote:
Het kan zomaar; ik vond 'm leukquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
dat zal jonathan wel geweest zijn
Ja hoi, mag ik een wijntje? Ik heb nog geen rekening.quote:
heb je een vriendin toekquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat je zo enthousiast bent en ze blij uit je ogen kijkt. En je hebt een leuke en lieve vriendin
'T is een giftquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi, mag ik een wijntje? Ik heb nog geen rekening.
Klopt want je eerste wijntje kreeg je van Bart, Annelies. Ik was van
En hij wist zwabbers naam ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |