SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjaciet en Scarface88
Van Gaal zag zijn kwaliteiten alquote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Van Gaal heeft hem toch naar AZ gehaald?
Van Gaal
Joh.quote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Marcel Brands is ingehuurd om PSV kapot te maken
nee, tegen RKCquote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord aankomend weekend tegen Vitesse?
nee. tis Pelle.quote:
RKC-uit, Vitesse-thuis week laterquote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
week daarnaquote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Vasthouden aan Plan Aquote:Op maandag 8 april 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord moet idd niet proberen te combineren. Gewoon de bal naar Pelle spelen.
Plan B hebben ze toch niet dus wat moeten ze anders?quote:
quote:
"Ik heb het inderdaad getroffen ondanks mijn talent en kapsel"quote:Op maandag 8 april 2013 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat denkt Vormer nu? Eerst hem afkraken en nu dit over zijn chick
In dit geval is het medisch verantwoord.quote:Op maandag 8 april 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik geen lullen posten, en ik heb geen pic van die van Johan
quote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Ik heb het inderdaad getroffen ondanks mijn talent en kapsel"
Studio PSVquote:Op maandag 8 april 2013 20:47 schreef Rodawa het volgende:
Waarom hebben ze bij SV niks gezegd over deze fenomenen van de Nederlandse velden?
"Johan Derksen bestudereert cd-hoesjes op het toilet", straks weer op de voorpagina.quote:Op maandag 8 april 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is dit voor ordinaire vraag. Zeker weer zo'n telegraaf redactie lid.
kon die geen mokkel met dikkere jopen kopen ?quote:Op maandag 8 april 2013 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wijf is nog groter dan Ruudje zelf
Achterop de fietsquote:Op maandag 8 april 2013 20:50 schreef Evertjan het volgende:
5 miljoen voor Pieters strik eromheen en zelf wegbrengen
quote:Op maandag 8 april 2013 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, PSV gaat dan een verdediger halen.
Daar moet je trots op zijn, lekker kilometers naar de Lidl fietsen op bedevaartstocht.quote:Op maandag 8 april 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb er nog het volle pond voor betaald.
Die gaat alleen nog maar meer waard worden in de toekomst, collectors itempje.quote:Op maandag 8 april 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb er nog het volle pond voor betaald.
Sergi Samper is zijn opvolger.quote:Op maandag 8 april 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Brama, op naar BarcelonaIk ben Busquets wel zat.
quote:
Een week na de aankoop, dumpte de Lidl ze massaal voor 2,50quote:Op maandag 8 april 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaat alleen nog maar meer waard worden in de toekomst, collectors itempje.
Another great vid from Vos de Mos, very entertaining! Vos de Mos really is an underappreciated artist, I would recommend everyone to just subscribe to his great channel. Whenever Fred Rutten says something extraoardinary (as he is bound to do) Vos de Mos will be the first to upload it to YouTube in the highest quality. I just can't seem to get enough! Keep them comming.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 20:50:24#StokeCity wil proberen #Pieters komende zomer van #PSV over te nemen. Engelsen rekenen op transfersom van 4 à 5 miljoen euro reageer retweet
Dat riep Johan ook alquote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 20:50:24#StokeCity wil proberen #Pieters komende zomer van #PSV over te nemen. Engelsen rekenen op transfersom van 4 à 5 miljoen euro reageer retweet
We hoorde het net ja.quote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
*extraordinaryquote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Another great vid from Vos de Mos, very entertaining! Vos de Mos really is an underappreciated artist, I would recommend everyone to just subscribe to his great channel. Whenever Fred Rutten says something extraoardinary (as he is bound to do) Vos de Mos will be the first to upload it to YouTube in the highest quality. I just can't seem to get enough! Keep them comming.
STOP DE PERSEN!quote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt?quote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe maar 5quote:Op maandag 8 april 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet 4 à 5 miljoen, hij riep 5 miljoen
Oeioeioeiquote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:Trainer Fred Rutten comparing Lionel Messi and Wilfried Bony.
I would like to dedicate this movie to the honorable Mr. Johannes Vermeer, who was a great source of inspiration for me to make this movie.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 20:53:25donderdag speelt #jongpsv weer. Inhalen tegen #rkcwaalwijk. Als #Pieters dan weer heel blijft en zn manchet mag af, dan zondag bij selectie reageer retweet
Ja. Was slecht voor mn managerquote:
twitter:Forza_AZ twitterde op maandag 08-04-2013 om 20:54:14Heerenveen is al bezig met een vervanger voor Gouweleeuw, die hoogst waarschijnlijk in de zomer naar AZ gaat #vitv reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 20:50:24Wil iemand een testosteron neger kopen? #BonyBoner reageer retweet
We zagen het.quote:Op maandag 8 april 2013 20:55 schreef Rickazio het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 20:50:24Wil iemand een testosteron neger kopen? #BonyBoner reageer retweet
Oké Rickazio.quote:Op maandag 8 april 2013 20:55 schreef Rickazio het volgende:
Ik heb anders prinsheerlijk op mijn stoeltje gezeten en een heerlijke wedstrijd gezien.quote:Op maandag 8 april 2013 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb echt een kutwedstrijd gezien gisteren in Groningen. Kut uitvak daar
Kan ik begrijpenquote:Op maandag 8 april 2013 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb anders prinsheerlijk op mijn stoeltje gezeten en een heerlijke wedstrijd gezien.
Je gaat ook al naar uitwedstrijden?quote:Op maandag 8 april 2013 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
VI = geloofwaardigquote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
Als er geen ajacied op 1 staat maakt VI zich volledig ongeloofwaardig.
Ja dat was Gijp's garpquote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat moet wel Mark van Bommel zijn
Weet je zeker dat het niet aan het spel van Heerenveen lag?quote:Op maandag 8 april 2013 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
Dat uitvak is wel erg ja. Ik heb wel es in dat vak gezeten waar soms ook uit-supporters zitten. Echt erg met dat glas en dat zeilquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
VI is een behoorlijk geloofwaardig programma.
Keurig heren.quote:
Hyena Hyena Hyena Hyena Hyenaquote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef Rickazio het volgende:
De Leeuw De Leeuw De Leeuw De Leeuw De Leeuw!
Ik mag zeker niet zeggen wat ik gewenst heb?quote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies gelijktijdigNu mogen we een wens doen.
Wand ervoor, net ervoor. Geen normale service en eerst 1 km door een betonnentunnel lopen voor je er bentquote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat uitvak is wel erg ja. Ik heb wel es in dat vak gezeten waar soms ook uit-supporters zitten. Echt erg met dat glas en dat zeil
quote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies gelijktijdigNu mogen we een wens doen.
Van mij wel hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet zeggen wat ik gewenst heb?
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is dit, een FC Groningen speler in het elftal van de week.
konden wel 3 in, tegenstander helemaal overklastquote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is dit, een FC Groningen speler in het elftal van de week.
Zo zie je maar, als je je wens niet vertelt komt hij altijd uit.quote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn wens was dat ik mocht zeggen wat ik gewenst had.
quote:
Ik had het je net vergeven...quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xwzsoe]afbeelding ]
Tribute to Littlerabbit maakt
pakjes open - Ultimate edition HD[/url]
Je zegt hiermee indirect dat Ajax heel goed voetbal speelt.quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Vermeerdie heeft tegen de meeste clubs amper iets te doen man
Wat? Dit was een grote eer. Je stond in het rijtje Louis van Gaal, Sierd de Vos en Johan derksen.quote:
Allemaal gebaseerd op geluk.quote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt hiermee indirect dat Ajax heel goed voetbal speelt.
Ik ben het met je eens.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xwzsoe]afbeelding ]
Tribute to Littlerabbit maakt
pakjes open - Ultimate edition HD[/url]
Normaal steekt hij hem erin, nu steekt hij haar aan.quote:
En lijst van kutusers. Jij staat er op.quote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
ik hoorde al meer mensen hierover, wat voor lijst is dat?
dat zal wel niet.quote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En lijst van kutusers. Jij staat er op.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij bent het jochie hier met je stfu.
Beter dan Tessa Crombach.quote:
Je mag wel lekker onder het water doorlopenquote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wand ervoor, net ervoor. Geen normale service en eerst 1 km door een betonnentunnel lopen voor je er bent
koppig en toch rossigquote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dik en toch lelijk, lelijk en toch dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Als je eenmaal op nr1 hebt gestaan in Turkije mag je op je lauweren rusten.quote:Op maandag 8 april 2013 21:05 schreef Symer het volgende:
Danny mag z'n repertoire wel eens uitbreiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ken me niet boeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klik ik ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |