Awwquote:Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik was op zoek naar een foto van Karel, die was vandaag jarig.
Kom ik deze tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Kom ik deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Nee nee, van die Brassband, ckrislt deed Blurred Lines, die heb ik niet eens geluisterd, ben gek!quote:
O ok. Al die goede platen, ik haal ze gewoon door elkaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, van die Brassband, ckrislt deed Blurred Lines, die heb ik niet eens geluisterd, ben gek!
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ok. Al die goede platen, ik haal ze gewoon door elkaar.
Ik duim dat alles goed is Bosquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef Bos81 het volgende:
EN in Geldrop bij Den Sjef. Moet over 70 minuten in het ziekenhuis zijn voor de uitslag van de EEG
Karelquote:Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Kom ik deze tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Het blijft nog steeds heel erg raar dat juist mijn liefste en sociaalste hond door een andere hond aan zijn eind gekomen is hoor...
Die van Nick en Simonquote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Nog ff en dit is een Radio-SCIk heb heul geen tijd om zoveel radio te luisteren.
Welke nieuwe plaat moet ik echt checken?
Nee, maar ik kan geen radio @ work doen, vandaar. Ik ga de ploat opsnorren!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Blurred Lines.
Ja nee wij zitten ook helemaal niks te doen en enkel naar de radio te luisteren de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |