quote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik: liefje?
Zij: jaa?
Ik: Ik heb 3 woorden die ik tegen je wil zeggen
Zij: Wat dan?
Ik: Ik hou van je!
Zij: Dat zijn er 4
Ik: Ja, maar jij en ik zijn 1
Zij: Ik snap hem niet:
Ik: Ja godverdomme, doe ik lief, snap je hem niet.
Zij: ja sorry hoor..
En nu hebben we ruzie.
hahhahaahhahaquote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik: liefje?
Zij: jaa?
Ik: Ik heb 3 woorden die ik tegen je wil zeggen
Zij: Wat dan?
Ik: Ik hou van je!
Zij: Dat zijn er 4
Ik: Ja, maar jij en ik zijn 1
Zij: Ik snap hem niet:
Ik: Ja godverdomme, doe ik lief, snap je hem niet.
Zij: ja sorry hoor..
En nu hebben we ruzie.
Badumtssss.quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik zondagochtend al te horen
Volgens mij kijk ik dan ongeveer zo ->quote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha die kop van jou op zo'n moment altijd
Ruikverslaafdequote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zijn er boilies die naar marsepein ruiken, nu wil ik er steeds aan snuffelen
Jaquote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Volgens mij kijk ik dan ongeveer zo ->
[..]
Ruikverslaafde
Mhaw ben dan niet boos hoor maar heb dan alleen een paar seconden zoiets van "oh god why"quote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja. Boze Tax
Ja alles ruikt ook zo lekker
Bij zijn vriendin misschien?quote:
Ja ik weet nietquote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij zijn vriendin misschien?
Ja ik lig dan alleen maar dubbel om jouw facequote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ben dan niet boos hoor maar heb dan alleen een paar seconden zoiets van "oh god why"
En daarna vind ik het even grappig en dan weer verder waar gebleven
Ja dat kan he
Cheat on mequote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet nietMaar ons programma komt er weer op en hij is er niet
Als je het eenmaal kijkt wil je gewoon weten hoe het aflooptquote:
Daarom ga ik er ook niet naar kijkenquote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je het eenmaal kijkt wil je gewoon weten hoe het afloopt
En het is eigenlijk ook wel leuk, alleen ook super dom.quote:Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook niet naar kijken
Vermakelijk je ergens aan ergeren dus?quote:Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
En het is eigenlijk ook wel leuk, alleen ook super dom.
dat is altijd fijnquote:Op maandag 8 april 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vermakelijk je ergens aan ergeren dus?
En je zelf daardoor een beetje beter voelen
Kijken hoe raar andere mensen doen en of ze de combinaties goed hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vermakelijk je ergens aan ergeren dus?
En je zelf daardoor een beetje beter voelen
Is de helft van de tv-programma's op gebaseerd. Zet domme mensen neer waardoor de kijker zich beter dan die persoon voelt.quote:
ja fijn tochquote:Op maandag 8 april 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is de helft van de tv-programma's op gebaseerd. Zet domme mensen neer waardoor de kijker zich beter dan die persoon voelt.
Peter is zo iemandquote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die precies nog 1 vel aan de wcrol laten zitten
Ja godverdommequote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Taexon het volgende:
Rock dat verhaalwaarom vind ik dat stiekem grappig
Gister inderdaadquote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn moeder flikte het net weergister of eergisteren ook al
quote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Bono wil mijn haar stampen.
NEE DAT WIL HIJ NIET
Gaan we weerquote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Bono wil mijn haar stampen.
NEE DAT WIL HIJ NIET
Wanneer is dat?quote:Op maandag 8 april 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
fijnIk moet waarschijnlijk in mijn eentje naar een open avond in Den Bosch
![]()
Is al opquote:
nu hoor ik 20.000 keer Harken en harkema om Bowiequote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gaan we weergeniaal
En in het weekend bemoeit stomme Tax zich er ook mee omdat die dat leuk vind
Je moeder nog wat over lana gister gezegd?
woensdag 17 april, hopelijk kan mijn moeder uiteindelijk toch welquote:
Ohquote:
Volgende week woensdag dus? Beter welquote:Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
woensdag 17 april, hopelijk kan mijn moeder uiteindelijk toch wel
Ja dan jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgende week woensdag dus? Beter wel
Ik kan ook niet mee, anders was ik wel mee gegaanquote:Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
woensdag 17 april, hopelijk kan mijn moeder uiteindelijk toch wel
quote:Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu hoor ik 20.000 keer Harken en harkema om Bowie
Nee daar zei ze niks over
Ik kan dan best even mee hoorquote:
ahahah ja vastquote:Op maandag 8 april 2013 21:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik kan ook niet mee, anders was ik wel mee gegaan
In 1 minuut is zijn naam al zo'n 5x genoemd ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]Arme jelle hij moest eens weten hoevaak zijn nam valt bij jouw thuis
Ow dus lana is veiliger bij ons dan je Albert Heijn hamster![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 8 april 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In 1 minuut is zijn naam al zo'n 5x genoemd ofzo
Ja Lana hoefde niet mee te doen met de spelletjes
Twister lijkt me trouwens geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt achter had ik allang voor gekeken![]()
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In 1 minuut is zijn naam al zo'n 5x genoemd ofzo
Ja Lana hoefde niet mee te doen met de spelletjes
Twister lijkt me trouwens geniaalwow wtf ik snap hier echt niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee joh hoeft nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan dan best even mee hoorHeb toch niks te doen en dan kan jij met 40% korting reizen
Hou het er maar op dat volgens prom der moeder die albertheijn hamster op haar kamer mee moet doen met onze "spelletjes".. naja dat zei zequote:
maar op een bed zakt het in en val je constantquote:Op maandag 8 april 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je loopt achter had ik allang voor gekeken![]()
Klopt, we moeten gewone twister regelenquote:Op maandag 8 april 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar op een bed zakt het in en val je constant
Ik heb het iig aangebodenquote:Op maandag 8 april 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh hoeft niet![]()
Ik denk dat mijn ouders het wel fijn vinden als een van hen mee gaat
dat ook inderdaad maar geen normale twisterquote:Op maandag 8 april 2013 21:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, we moeten gewone twister regelen
+ Dat dekbed overtrek is niet normaal lelijk
uhm okequote:Op maandag 8 april 2013 21:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat volgens prom der moeder die albertheijn hamster op haar kamer mee moet doen met onze "spelletjes".. naja dat zei ze
Maar lana die op dat moment heel vrolijk irritant in de kamer rondloopt maakt niks uit![]()
Ja dat is wel liefquote:
Voor strip-twister heb je ook een normaal board/kleed ding nodig etcquote:Op maandag 8 april 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat ook inderdaad maar geen normale twister
Als je een voetfetisj hebt jaquote:
ja dat snapt mn kut ook nog wel gvdquote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voor strip-twister heb je ook een normaal board/kleed ding nodig etc
eerder als je een pijnfetisj hebtquote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een voetfetisj hebt ja
quote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat snapt mn kut ook nog wel gvd
Waarom heb ik hier geen twister gvdquote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat snapt mn kut ook nog wel gvd
quote:Op maandag 8 april 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is een hele normale opmerking hoor
JA GEEN IDEE GVD HAD HIER ZATERDAG MEE GEKOMEN DAN HADDEN WE DAT ZATERDAG GELIJK MEE KUNNEN NEMEN TERWIJL WE TOCH AL AAN ELKAAR VAST ZATENquote:
ja gvd hoezo kom ik opeens bij twisterquote:Op maandag 8 april 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
JA GEEN IDEE GVD HAD HIER ZATERDAG MEE GEKOMEN DAN HADDEN WE DAT ZATERDAG GELIJK MEE KUNNEN NEMEN TERWIJL WE TOCH AL AAN ELKAAR VAST ZATEN![]()
Gewoon, die rare foto's en verhalen van julliequote:
quote:Op maandag 8 april 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach mijn leven is als lucille werner, het kan raar lopen
Welke foto's heb jij het nou weer overquote:Op maandag 8 april 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, die rare foto's en verhalen van jullie
Die armbanden ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welke foto's heb jij het nou weer over![]()
En welke verhalen?
misschien bedoelt ze die mooie armbandenquote:Op maandag 8 april 2013 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
En welke verhalen?
quote:Op maandag 8 april 2013 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
En welke verhalen?
Dit. Heel veel insidejokes enzoquote:Op maandag 8 april 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Die armbanden ofzoEn gewoon, rare verhalen
Weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 8 april 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Die armbanden ofzoEn gewoon, rare verhalen
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
Fact: you cannot breathe fast and hard while your tongue is out and your mouth is open.DamnitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
Fact: you cannot breathe fast and hard while your tongue is out and your mouth is open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
hehhe sukkelquote:
/r/spacedicks?quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Rockiejj het volgende:
Oeps, wou naar reddit gaan. Kwam op andere sites ditdat.
Wist je dat de meeste mensen geen salto kunnen makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wist je dat de meeste mensen geen salto kunnen maken?
Ik weet dat ik het niet kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
Alleen op een trampoline misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik wil nog steeds een nacht in de zomer op de trampoline slapenquote:
Ik heb het een keer gedaanquote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een nacht in de zomer op de trampoline slapenmaar het komt er maar niet van
Ideaal! Ook geweldig om andere dingen op te doen!quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een nacht in de zomer op de trampoline slapenmaar het komt er maar niet van
Neuqen hihahoquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ideaal! Ook geweldig om andere dingen op te doen!
Dat ben jij altijdquote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaanAfgelopen zomer, was een beetje heel erg aangeschoten
Ja salto's maken enzoquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ideaal! Ook geweldig om andere dingen op te doen!
[..]
nee gaat heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:
Ik heb er een lekker puhquote:
Nee donderdag hoor... Alhoewel ik best voor trampomeet benquote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
va en sof gaan morgen al afspteken, wat
Nee donderdag.quote:
Ik ben echt jaloers.quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee donderdag hoor... Alhoewel ik best voor trampomeet ben
En terecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
im inquote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee donderdag hoor... Alhoewel ik best voor trampomeet ben
Lurk jij de hele tijd ofzo?quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En terecht.wie wil sopf nou niet meetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En terecht.Ik wil ook sof meeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Nee want dan was je wel klaargekomenquote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lurk jij de hele tijd ofzo?
altijd dv is illuminati manquote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee keek net pasquote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wut?quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee want dan was je wel klaargekomen
een grap moeten uitleggenquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie wil sopf nou niet meeten
quote:
Ik kende alleen de betekenis van lezen, maar niet postenquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een grap moeten uitleggen
Jij zei lurk jij de hele tijd?
Waarop ik zeg nee dan was je al klaargekomen
Snap je het nu?
Lurken, klaarkomen hihi
OMG JER. heb je het gekeken?quote:
bitch pleasequote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kende alleen de betekenis van lezen, maar niet posten
Zou DV nooit doen toch bah
quote:
quote:
bij jou niet neequote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kende alleen de betekenis van lezen, maar niet posten
Zou DV nooit doen toch bah
nee maar nu geen tijd :pquote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG JER. heb je het gekeken?
Ik dacht dat je niet meer terug zou komen
Ja ik zeg wel niks maarquote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee maar nu geen tijd :p
morgenavond ofzocheat on me toch?
Kijk jij dat ook?quote:
Nog een aantal felicitaties van jezelf gehad?quote:
Goedenavondquote:
Ja al een paar dagen zoquote:
Voor wie ben jij?quote:
gvdquote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog een aantal felicitaties van jezelf gehad?
okequote:
Jaquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gvd
Je eigen verjaardagstopique maken
Ga je mij uitlachen als ik dat doe?
ja waar is iedereen?quote:
Ja fuck, lees net op twitter dat mijn supersetje eruit isquote:
Ik ben half met iets anders bezig, dus ik ben er sowieso maar halfquote:
Waarom app je die meid nou niet?quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Niks watje, ik ga morgen gewoon een gesprek met haar beginnen..
Awwwh ja ik vond hen ook wel leuk.quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja fuck, lees net op twitter dat mijn supersetje eruit is![]()
Stuur nu gewoon een berichtje manquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Niks watje, ik ga morgen gewoon een gesprek met haar beginnen..
Ach nu kijken ofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ver komen. VindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel een leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
okequote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Trollscience het volgende:
I DONT CARE WHAT THEY SAY ABOUT US ANYWAY
I DONT CARE 'BOUT THAT[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ach nu kijken ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ver komen. VindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel een leukeJaaa ik vind dat zij wel mogen winnen wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa ik vind dat zij wel mogen winnen wantDit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
hi every1 im new!!!!!!! holds up spork my name is katy but u can call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol…as u can see im very random!!!! thats why i came here, 2 meet random ppl like me _… im 13 years old (im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zimmy girlfreind (im bi if u dont like it deal
it) its our favorite tv show!!! bcuz its SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol…neways i hope 2 make alot of freinds here so give me lots of commentses!!!!
DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! <--- me bein random again _^ hehe…toodles!!!!!
love and waffles,
t3h PeNgU1N oF d00mLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
iddquote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
das fijn meidquote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Trollscience het volgende:
I DONT CARE WHAT THEY SAY ABOUT US ANYWAY
I DONT CARE 'BOUT THAT![]()
Omg ik had die eerste niet moeten lezenquote:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Die tweede is ook leuk!quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Omg ik had die eerste niet moeten lezenDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Nee ik lees het niet meerquote:
meh minderquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
dude dankjequote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gaat over een familie met een geest.
En dan pleegt die zoon zelfmoord nadat ie een foto van die geest heeft gemaakt.
Hier, voor nachtmerries:
[ afbeelding ]
Tax wil tetten :)!![]()
quote:F0|_||2 SC0R3 /-\ND 53\/EN y34R$ Ag0 0\_/R |=/-\+h3|25 |3|20Ugh+ FO|27h 0|\| +hIS CO|\|+INENT, /-\ /\/3\/\/ /\/4+10|\|, CON(E|VED |/\/ L1B3|2+y, /-\|\|D D3|)IC/-\+ED 70 +hE p|2OpO5|+!0/\/ Th47 4L|_ M3|\| A|2E C|234T3|) EqU/-\|_.
N0W \/\/E @|2E E/\/g/-\gE|) 1N 4 g|2EA7 (1\/|L W4R, T3S7!|\|g \/\/h37h3|2 7h@T /\/A7!O/\/, 0|2 A|\|y N4T!O/\/ 5O C0/\/CE|\/ED A/\/|) S0 DED|(/-\T3|), C@/\/ L0/\/g E/\/|)UR3. W3 AR3 ME7 O|\| 4 g|23@T B@TT|_3-pH|E|_|) O|= 7h/-\T W@|2. WE hAVE (O|\/|3 T0 |)3|)|C@7E 4 pOR7!0N OpH Th4T pH|E|_|), /-\S /-\ pH!|\|/-\[]_ REST|Ng p[]_AC3 |=0|2 7hO$3 \/\/hO h3|2E g@VE ThE||2 []_1V35 7hA+ +h/-\T /\/4T!0N M|gh7 |_!VE. I7 I5 /-\|_T0gE+h3R pH1T7!/\/g /-\/\/D pROpE|2 ThA+ W3 $hO|_|LD DO Th1S.
BU+, !/\/ @ L@RgE|2 5EN$E, WE (4|\| /\/07 DE|)!C@T3 -- W3 (/-\/\/ |\|OT (O/\/5EC|247E -- WE C@|\| |\|OT hAL[]_0\/\/ -- +h|$ gRO|_|N|). Th3 BR/-\VE ME/\/, |_I\/|Ng A|\|D |)34|), \/\/h0 $T|2\_/gg[]_3|) hER3, h@\/3 C0/\/5ECRATE|) 1T, |=@|2 A|3OVE O|_||2 pOO|2 pOWE|2 7O /-\|)D O|2 |)ET|24C+. ThE W0R|_D \/\/||_L []_1++LE /\/07E, /\/O|2 []_0Ng R3M3M|33R \/\/h@T W3 54y h3|2E, B|_|7 |T (@|\| |\|3\/3R pH0|2gE7 \/\/h4+ +h3y D!D h3|23. I+ !$ FO|2 \_/5 +h3 LI\/1|\|g, |2A+hER, TO 83 D3|)!(@+E|) h3|2E TO Th3 U|\|FINIShE|) \/\/ORk Wh|(h 7h3y \/\/hO |=O\_/gh7 h3R3 h4V3 Th|_|S F@|2 S0 NO8Ly @|)V/-\|\|(3D. I7 1S |2A7h3R |=0R |_|5 7O 8E hE|23 |)E|)IC@+ED TO Th3 g|2E@T +/-\Sk |2EM41|\|!Ng BE|=O|2E |_|$ -- Th47 pH|20|\/| 7h353 h0NO|2ED D34|) \/\/E 7Ak3 1/\/(RE@$3|) D3VOT|0|\| T0 ThA7 (4\_/SE FO|2 Wh|Ch +h3y g/-\V3 7h3 LA$+ F|_|[]_|_ |\/|E4$UR3 0|= |)3VO7I0|\| -- 7h/-\+ \/\/3 h3|2E h!gh[]_y |23SOL\/3 Th4+ 7hE$E |)34D $hA[]_L |\|0+ h@V3 D13|) 1N \//-\1|\| -- +h/-\7 +h!5 N/-\7|O/\/, U/\/|)E|2 G0D, 5h4[]_L h4\/3 A NE\/\/ BIR+h 0F |=|2EEDOM -- 4/\/|) 7h/-\T g0\/3RN|\/|3/\/+ OF 7hE pEOp[]_E, By +hE pE0p[]_E, pHOR 7h3 p30p[]_E, $h@[]_|_ /\/O7 pER|5h |=|2OM 7hE EARTh.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Meisjesquote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het ziet er wel vies en eng uit
Na PA3 sliep ik ook 3 nachten slecht
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het ziet er wel vies en eng uit
Na PA3 sliep ik ook 3 nachten slecht
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
writers block &^$@%&)
hallo jong! sc dan maar![]()
![]()
hoiquote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
writers block &^$@%&)
hallo jong! sc dan maar
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
OMIJNGODDDDDDDDDDquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hallon Etsuquote:
hoi ezel?quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het schiet niet op.
[..]
Hallo 17-jarig klein bruin meisje.
Ik heb nog nooit PA gekeken en ik ga het ook nooit doen.
Met dubbel l.quote:
Ga naar bed.quote:Op maandag 8 april 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
Ik ga om 11 uur slapen hoorrrrr, had vandaag weer koorts tot 38,7![]()
![]()
SO CUTEEEEEEEEEquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
verstandig, het is engquote:Op maandag 8 april 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooit PA gekeken en ik ga het ook nooit doen.
Ja ik ben al bang voor geesten.quote:
Ga maar haten jaOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
hopi ts luv u 2 xquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
ik ben daar ook bang voor hoorquote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben al bang voor geesten.
Ga maar haten ja
volgens mn keel nietquote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen dagen niet meer dan genoeg gehad dan?als ik adem hap, dan gaat het al steken
![]()
Oh ja ik had het ook tegen anderen hier.quote:Op maandag 8 april 2013 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben daar ook bang voor hoor
Maar is idd eng
Ken je de magie van keelsnoepjes niet?quote:Op maandag 8 april 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mn keel nietals ik adem hap, dan gaat het al steken
![]()
Rust en regelmaatquote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leef al een week op pillen, snoepjes, fruit, groente, thee, water, en niks helpt.
Bieber komt zaterdag op tvquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
GA KEIHARD GILLEN IN EEN ACHTBAAN, AAAAAAHquote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leef al een week op pillen, snoepjes, fruit, groente, thee, water, en niks helpt.![]()
Doe ik al een week. Niet naar college's gegaan, niet gewerkt, ik zit alleen maar op mn kamer.quote:Maar morgen ga ik wel, ben het een beetje zat en moet gewoon even iets doen.
![]()
ik keek die film bij iemand anders en was rond 12 uur thuis en toen stond ik in de keuken en ging in de tuin opeens een sensor af waardoor dat vogeltje steeds geluid maakte (sensor dat als iemand langsloopt hij geluid maakt) echt ik schrok me de tering, heb het tuinlicht aangedaan, ben naar buiten gerend heb dat ding uitgezet en ben weer naar binnen geholdquote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja ik had het ook tegen anderen hier.
Maar is idd eng
VA verveelt zich echt heel erg
ik ga kijken en soppenquote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja toen ie nog jong en onschuldig was werd die film gemaakt ja[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ja tochquote:
omg jullie kennen elkaar zo goedquote:![]()
hihih
quote:Op maandag 8 april 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
omg jullie kennen elkaar zo goed![]()
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
omg jullie kennen elkaar zo goed![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
hoiquote:
hehehequote:Op maandag 8 april 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
omg jullie kennen elkaar zo goed
lapohuntquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
!!!!!Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Iemand vroeg op facebook wat _.O_ (minus het puntje) betekende.
KuttttttttLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
best stomquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: