Haar kapselquote:
Pls, dit nr is fokking hard.quote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
meh soldaatje, 1 mil vrienden en vinger op de klitter zijn leuker
Jij bent gek.quote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zelfs bij dit soort cartoons krijg ik als ik zo'n hondje dan zie nog zo'n ''awwhh gossie'' gedachte
Vooral met deze clip erbij.quote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
meh soldaatje, 1 mil vrienden en vinger op de klitter zijn leuker
Lekkere boi.quote:Op maandag 8 april 2013 20:51 schreef Gorzalka het volgende:
Wat een autist: http://www.facebook.com/profile.php?id=186500034421
ik vind het stom dat : ( een boze smiley is ipv gewoon sip kijkendquote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
Blijf het ook vaag vinden datgewoon een : @ is terwijl dat op msn vroegah altijd juist het boos-kijk-poppetje was. Klopt gewoon niet mang..
Ben je met mijn FB ingelogd dan?quote:
Ook dat iddquote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vind het stom dat : ( een boze smiley is ipv gewoon sip kijkend
of dat als jequote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
Blijf het ook vaag vinden datgewoon een : @ is terwijl dat op msn vroegah altijd juist het boos-kijk-poppetje was. Klopt gewoon niet mang..
quote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
of dat als jebedoeld maar : O typt jw
krijgt
quote:
49quote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Gorzalka het volgende:
MSN bestaat niet eens meer. Hoe oud zijn jullie wel niet?
"als ze vragen hoe oud we zijn zeggen we wel gewoon 17 toch?" - sletjes in de bus in bulgarijequote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Gorzalka het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Laatste 2 zijn wel ratchet, maar goed.
die 4e kijkt tering cockyquote:Op maandag 8 april 2013 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaanden, zet een roos voor je naam als je MSN ook zo mistquote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Gorzalka het volgende:
Een beetje ratchet is niet viesquote:Op maandag 8 april 2013 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Laatste 2 zijn wel ratchet, maar goed.
Waarom probeer jij een GEFORCEERDE SPOTLIGHT te zetten?quote:
maar 3 weken is toch lang?quote:Op maandag 8 april 2013 21:12 schreef VeerEli het volgende:
Boh, ik heb het echt gehad met stage. Nog 3 weken awww yeahhhhh
Stage is werken .. maar dan zonder de lading geld én je krijgt geen erkenning in het bedrijf.quote:Op maandag 8 april 2013 21:12 schreef VeerEli het volgende:
Boh, ik heb het echt gehad met stage. Nog 3 weken awww yeahhhhh
Niet als je al vanaf vorig schooljaar stageloopt. Dit is mijn laatste schoolweek, en over 2 weken mijn laatste stageweek. Vliegt voorbij jonguh.quote:
Bedankt voor de opheldering over de definitie van stage!quote:Op maandag 8 april 2013 21:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stage is werken .. maar dan zonder de lading geld én je krijgt geen erkenning in het bedrijf.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering over de definitie van stage!
oh oke, onbetaald?quote:Op maandag 8 april 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet als je al vanaf vorig schooljaar stageloopt. Dit is mijn laatste schoolweek, en over 2 weken mijn laatste stageweek. Vliegt voorbij jonguh.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering over de definitie van stage!
quote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
Altijd als ik moet lachen om een vrouw doe ik er een bonuslachje bij omdat het zo zeldzaam is.
Altijd als ik moet lachen om een vrouw doe ik er een bonuslachje bij omdat het zo zeldzaam is.
Nee, dat is gewoon sad.quote:Op maandag 8 april 2013 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik lach best vaak om mijzelf
Telt dat ook als lachen om een vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |