PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Ik tel 5 dagen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
9 van de 10x zit ik op school. Daarbij voetbal ik 6x in de week. Maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. Plus nog massages en schoolEn het is ook niet dat ik in 5 min bij mijn club ben.
Heb de link niet meerquote:Op maandag 8 april 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Godver Kamikazie, als ik een vrouw scoor, en ze gaat op mijn naam zoeken en op google intikt: Toefjes kinderen, dan krijgt ze een hit
Gooi de biermeisjes dan maar in de OP
Dat is niet iets om trots op te zijn mijn vriend.quote:Op maandag 8 april 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
De topics zijn de laatste tijd wel weer sneller vol.. we hebben de 1000 dan ook al bijna gehaald
uitslag?quote:
Ik ben het al want ik heb het in mijn profiel gezetquote:Op maandag 8 april 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
Toefjes denkt dat hij opa van de FUT-reeks kanworden zonder kinderen..tsss
Zaterdag eerst wedstrijd en vervolgens trainen met zaalvoetbal.quote:
Mehh, ja zo zonde van die 1 op 1, had ze niet allebei hoeven te verliezen, maar valt ook weer niet heel veel op aan te merkenquote:
Wij mochten niet zaalvoetbal en veldvoetbal doen in de jeugd. Het was het ene of het andere.quote:Op maandag 8 april 2013 19:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zaterdag eerst wedstrijd en vervolgens trainen met zaalvoetbal.
gunstig voor mij, jammer voor de spanning...quote:
Ook gunstig voor mij welquote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gunstig voor mij, jammer voor de spanning...
Ik mag het nog wel.quote:Op maandag 8 april 2013 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij mochten niet zaalvoetbal en veldvoetbal doen in de jeugd. Het was het ene of het andere.
quote:
Ik vind het een prima schoenquote:Op maandag 8 april 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze in het sneaker topic gepost. Het zal mij benieuwen of ze iets positiefs gaan zeggen over deze normale schoenen tussen al die ordinaire dingen.
ziet er inderdaad wel kek uitquote:
Ik draag liever dit dan zo'n gekke hardloopschoenquote:Op maandag 8 april 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze in het sneaker topic gepost. Het zal mij benieuwen of ze iets positiefs gaan zeggen over deze normale schoenen tussen al die ordinaire dingen.
quote:
Nee joh, wat een baasquote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Wat een flutzangert bij Dwdd, wel een mooi verhaal
Hij liep maar wat te schreeuwen. Dat soort muziek kan ik meestal goed waarderen, maar dit vond ik echt niet bestquote:
Die echt rauwe blues is juist fantastisch vind ikquote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij liep maar wat te schreeuwen. Dat soort muziek kan ik meestal goed waarderen, maar dit vond ik echt niet best
Mijn moeder zegt dat altijdquote:
Hahahahaha iddquote:Op maandag 8 april 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
Die Belg nu lijkt op de [ afbeelding ]vader van Jwoww
Ik vind dat altijd wel vermakelijk, al is het niet mijn muziekquote:
er zijn maar een paar aardige franse liedjesquote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel vermakelijk, al is het niet mijn muziek
Ja dat slaat nergens op iddquote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
er zijn maar een paar aardige franse liedjes
en als ze straks weer een gedicht gaan zingen
als ze voor Maher maar minimaal 10 miljoen betalenquote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay-Locadia-Narsingh
Bakkali-Maher-Hiljemark
Willems- Van der Hoorn- Van Dijk- Burnet (of ze moeten nog iemand willen halen)
Zoet
Hier kan ik goed mee levenGemiddelde leeftijd 20 ofzo
En dan 9e worden.quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay-Locadia-Narsingh
Bakkali-Maher-Hiljemark
Zoet
Ochja, de gemeente heeft nog wel ergens een potje liggen voor ongeoorloofde steunquote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay-Locadia-Narsingh
Bakkali-Maher-Hiljemark
Zoet
Brenet, niet Burnetquote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay-Locadia-Narsingh
Bakkali-Maher-Hiljemark
Zoet
Alsof ze negende worden hiermeequote:
Ja van al die spelers die weggaan kun je dat echt niet betalen neequote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ochja, de gemeente heeft nog wel ergens een potje liggen voor ongeoorloofde steun
Ohja lolquote:
Dat klopt, en wie zouden gewild zijn op Strootman na?quote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof ze negende worden hiermee
[..]
Ja van al die spelers die weggaan kun je dat echt niet betalen nee
Verdediging is te zwak imo. Middenveld te onervaren. Aanval is baasquote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof ze negende worden hiermee
[..]
Ja van al die spelers die weggaan kun je dat echt niet betalen nee
Een linksback van Grunn, die op de bank zit vaak, halen voor op rechts?quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay-Locadia-Narsingh
Bakkali-Maher-Hiljemark
Zoet
Matavz kun je slijten, is genoeg interesse voor, Mertens staat er goed op, Wijnaldum staat er vooral in Italie heel goed op. Tyton is nog ergens te slijten. Toivonen kan ook weg, misschien niet voor veel maar toch. En NUFC schijnt nog steeds bovenmatig geinteresseerd te zijn in Pieters.quote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, en wie zouden gewild zijn op Strootman na?
haha ik dacht hetzelfde toen ik het lasquote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, Fuszy z'n ex is internationaal bekend
quote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een linksback van Grunn, die op de bank zit vaak, halen voor op rechts?
edit: oh Brenet dus
Is Bakkali geen aanvaller?
Ja was een domme fout, beetje moe, beetje domquote:
over wie?quote:
De QPR versie van Remyquote:
Verdediging is 100x sterker als wat we nu hebben, en Van Bommel blijft er toch nog een jaartje bij denk ik, dus dan kan dat erbij. En bij Feyenoord is er ook niemand ervarenquote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verdediging is te zwak imo. Middenveld te onervaren. Aanval is baas
Al die gasten, op Wijn en Mertens na, zijn wel veel minder waard al tov een jaar geleden..gaat vies tegenvallen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Matavz kun je slijten, is genoeg interesse voor, Mertens staat er goed op, Wijnaldum staat er vooral in Italie heel goed op. Tyton is nog ergens te slijten. Toivonen kan ook weg, misschien niet voor veel maar toch. En NUFC schijnt nog steeds bovenmatig geinteresseerd te zijn in Pieters.
Lijkt me wel dat er iig een paar van weg kunnen en gaan
2 verdedigers en 1 middenvelder, dat is toch niet bovenmatig investerenquote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
EN dan koop je dit alles en die hebben nog nooit samen gespeeld en dan eindig je 5e ofzo.
Er staat bijna een compleet nieuw elftalquote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 verdedigers en 1 middenvelder, dat is toch niet bovenmatig investeren
Mwoah, wel heel weinig ervaring achterin. Ook altijd maar de vraag hoe die spelers van kleinere clubs zich houden ook (vd Hoorn, Van Dijk).quote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verdediging is 100x sterker als wat we nu hebben, en Van Bommel blijft er toch nog een jaartje bij denk ik, dus dan kan dat erbij. En bij Feyenoord is er ook niemand ervaren
Die zitten toch bijna allemaal al bij PSVquote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er staat bijna een compleet nieuw elftal
Klopt, Pieters en Toivonen gaan voor veel minder als ooit had gekund. Matavz maak je denk ik geen verlies op, omdat er naar zijn Cijfers gaat worden gekeken, en die zijn nog niet zo slecht per speelminuut.quote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die gasten, op Wijn en Mertens na, zijn wel veel minder waard al tov een jaar geleden..gaat vies tegenvallen.
Het zijn allemaal spelers uit de jeugd of die er al zitten, dus je haalt niet zoveel spelers.quote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er staat bijna een compleet nieuw elftal
9 van de 10 speelt nietquote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zitten toch bijna allemaal al bij PSV
Voor Feyenoorders wel, die moeten weer hopen dat er ergens wat contracten niet verlengd wordenquote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 verdedigers en 1 middenvelder, dat is toch niet bovenmatig investeren
Zoals Janmaatquote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor Feyenoorders wel, die moeten weer hopen dat er ergens wat contracten niet verlengd worden
Ervaring maakt in de eredivisie echt niet uit hoor. In de CL/EL zal het wel wat kunnen uitmaken ja, maar ik denk dat kwaliteit nog altijd veel belangrijker is.quote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, wel heel weinig ervaring achterin. Ook altijd maar de vraag hoe die spelers van kleinere clubs zich houden ook (vd Hoorn, Van Dijk).
Bahia of Bosschaartquote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ervaring maakt in de eredivisie echt niet uit hoor. In de CL/EL zal het wel wat kunnen uitmaken ja, maar ik denk dat kwaliteit nog altijd veel belangrijker is.
En wie moet je dan halen? Waar haalt een PSV nog een ervaren verdediger vandaan?
Dat was je punt niet..quote:
Maar vooral Janmaatquote:
No commentquote:
HAHAHAHA Goeie!quote:Op maandag 8 april 2013 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar vooral Janmaat
Daarbij is Goossens een prima speler.
MInder dan Sanaquote:
Fatsoenlijk zelf scouten. En normaliter opleiden, maar ja..quote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ervaring maakt in de eredivisie echt niet uit hoor. In de CL/EL zal het wel wat kunnen uitmaken ja, maar ik denk dat kwaliteit nog altijd veel belangrijker is.
En wie moet je dan halen? Waar haalt een PSV nog een ervaren verdediger vandaan?
oeps, jij bent het. Was weer zonde van mijn mooie vingertjes om een hele reactie te typenquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oeps, jij bent het. Was weer zonde van mijn mooie vingertjes om een hele reactie te typen
Die liep laatst nog warm tegen Heerenveen. Moest echt lang nadenken voor ik zn naam kon herinneren, dacht eerst Abdellaoue ofzo maar die is alweer verhuurd aan een Duitse club ofzo.quote:
Nee man, de eerste keer dat ik hem zag was het al 3x bagger. Had hij ook nog de bijnaam 'Iniesta van Noorwegen'quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar is die Singh eigenlijk? Dat was toch zo'n goede speler?
Achteraf ben ik ook echt niet blij met Dickie vanwege dit, maja.quote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fatsoenlijk zelf scouten. En normaliter opleiden, maar ja..
Het helpt ook niet dat alle jeugd die dicht bij het 1e zit/zat een jaar heeft stilgestaan onder Dickie. Zo'n Brenet had normaal al 10 wedstrijden op zijn naam moeten hebben staan (incl invalbeurten). Dit schiet echt niet op zo. Nu loop je alsnog het risico dat hij straks door de mand valt omdat hij eerder nog niet fatsoenlijk voor de leeuwen is geworpen.
Dat was Elabdellaouiquote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die liep laatst nog warm tegen Heerenveen. Moest echt lang nadenken voor ik zn naam kon herinneren, dacht eerst Abdellaoue ofzo maar die is alweer verhuurd aan een Duitse club ofzo.
352 Braziliaantjes. Zelf uitzoeken welke je fijn vindt, maar zorgen dat het in balans blijft. Ik zou Melo en Gustavo iig op CDM zettenquote:Op maandag 8 april 2013 20:31 schreef Nystiq het volgende:
Heb een goedkoop team nodig om mee te spelen tot TOTS. Iemand ideeën?
quote:Op maandag 8 april 2013 20:31 schreef Nystiq het volgende:
Heb een goedkoop team nodig om mee te spelen tot TOTS. Iemand ideeën?
Mja ik weet het ook niet. Spelers gaan wel steeds eerder al naar het buitenland, maar bijvoorbeeld in Scandinavië zou er toch wel een goede gearriveerde speler moeten zijn die er met ervaring direct kan staan. Een type Bergdolmo zoals toen bij Ajax...quote:Op maandag 8 april 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achteraf ben ik ook echt niet blij met Dickie vanwege dit, maja.
Je kan ervaring toch niet echt meer scouten? Willen ze de ervaring voor CL hebben, is hij echt wel bekend in Europa. En in Zuid-Amerika scouten zit er ook niet meer in, omdat de lonen daar hoger zijn. De vijver wordt kleiner, en dus moet je zelf gaan opleiden of ze bij de middenmoot weghalen voor ze bekend worden.
Zelf opleiden is gewoon mee begonnen, en er komt echt wel wat aan. Jorrit Hendrix is wat ik ervan gezien heb ook echt een groot talent, maar volgend jaar zal nog te vroeg komen.
2e speelt lekkerderquote:
Poulsenquote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja ik weet het ook niet. Spelers gaan wel steeds eerder al naar het buitenland, maar bijvoorbeeld in Scandinavië zou er toch wel een goede gearriveerde speler moeten zijn die er met ervaring direct kan staan. Een type Bergdolmo zoals toen bij Ajax...
Al kan het nog steeds dat Zanka er volgend jaar wel gewoon staat. Zou hem echt nog niet afschrijven.
Tjah ik wil dat ook niet doen, maar het is zo ongelooflijk slecht wat ik van hem zie, ook bij Jong PSV. Hele wedstrijden valt pas op hoe ontzettend slecht hij is. Wel raar, want toendertijd tegen Barca heb ik hem ook gezien en speelde hij echt goed, toen ging het er al over dat hij miss naar PSV zou komen. Zo'n blessure kan dan dus blijkbaar een hoop doen. Of het heeft met vertrouwen te maken.quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja ik weet het ook niet. Spelers gaan wel steeds eerder al naar het buitenland, maar bijvoorbeeld in Scandinavië zou er toch wel een goede gearriveerde speler moeten zijn die er met ervaring direct kan staan. Een type Bergdolmo zoals toen bij Ajax...
Al kan het nog steeds dat Zanka er volgend jaar wel gewoon staat. Zou hem echt nog niet afschrijven.
nieuwequote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
Maar zal ik dus een nieuwe laptop kopen of deze laten maken ?
wat kost de reparatie?quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
Zijn pieken en dalen vlakken alles uit. Singh speelt nooit dus heeft geen effect gehad in positieve noch negatieve zin.quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sana heeft dan ook meer toegevoegd aan zijn team.
Nieuwquote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
hoop voor hem dat z'n ex dat niet leest, het zou maar voor motivatie zorgen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ik dacht hetzelfde toen ik het las
70 euro voor een hardeschijfquote:
Oke nieuwequote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
70 euro voor een hardeschijf
en 70 euro voor een nieuwe windows, want die key is vervaagd onder aan mijn laptop.
Plus dat de rechter scharnier van de beeld kapot is wat dan nog niet gemaakt is.
En hij is al 2 jaar oud.
Djeetje, probeer eens even om je tegenstanders tot een potje te dwingen, Dion kan morgen, heb ik al van hem gehoordquote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
70 euro voor een hardeschijf
en 70 euro voor een nieuwe windows, want die key is vervaagd onder aan mijn laptop.
Plus dat de rechter scharnier van de beeld kapot is wat dan nog niet gemaakt is.
En hij is al 2 jaar oud.
quote:
kijk cheat on mequote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Djeetje, probeer eens even om je tegenstanders tot een potje te dwingen, Dion kan morgen, heb ik al van hem gehoord
Wat is handig om te hebben op mijn laptop ?quote:
toetsenquote:Op maandag 8 april 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk cheat on me
[..]
Wat is handig om te hebben op mijn laptop ?
hoeft niet nu, maar probeer wel wat te regelen voor de komende dagen. Bij ons hebben we alles behalve die tegen Rolls-Reus al gespeeldquote:Op maandag 8 april 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk cheat on me
[..]
Wat is handig om te hebben op mijn laptop ?
Doe SIF Lamela maar als spitsquote:
IK WIL KLOSEquote:
Als hij vorig jaar niet zwaar geblesseerd was geraakt was hij allang weg geweest.quote:Op maandag 8 april 2013 20:45 schreef Djeetje het volgende:
Dat die Hernanes nog steeds bij Lazio voetbalt
unmutequote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een Nederlandse stream maar krijg er geen geluid bij terwijl dat normaal er wel bij zat
Hij speelt mensen echt geniaal uitquote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij vorig jaar niet zwaar geblesseerd was geraakt was hij allang weg geweest.
Tenks menquote:
Wat?quote:
die is uitverkocht sukkelquote:Op maandag 8 april 2013 20:50 schreef Djeetje het volgende:
http://www.laptopshop.nl/(...)ok-x202e-ct009h.html ?
Mircosost Wordt is ook handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |