quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan je de samenstelling er even bijzetten? wat erin zit etc.
Ik blijf bij 25 incl. lijkt me een mooie en eerlijke prijsquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef Elias3 het volgende:
15 incl. verzending, evt. met DHL, geboden.
Oooow dus viel wel mee met destijds en tijdje staanquote:Op woensdag 17 april 2013 21:47 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Het is nog tot 10/2014 houdbaar..
@ weigerambtenaar, je hebt pm!
You're welcome!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:54 schreef weigerambtenaar het volgende:
Dankzij ZetaOS heb ik toch maar voor gekozen om even af te wachten...
@ZetOS: je wordt bedankt!
Gast, waar maak je uit op dat ik het niet goed heb opgeborgen? Ik verkoop hier een goed product, ga niet mijn topic verkloten door aannames te doen..quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
You're welcome!
Klonk inderdaad niet als iemand die zijn Whey met zorg heeft opgeborgen.
Voor het zelfde geld stond ie half open in het boilerhok.
Verstandige keuze om er van af te zien.
Heb het al een tijdje staanquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Gast, waar maak je uit op dat ik het niet goed heb opgeborgen? Ik verkoop hier een goed product, ga niet mijn topic verkloten door aannames te doen..
En daaruit trek jij de conclusie dat ik het niet goed heb opgeborgen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heb het al een tijdje staan
Destijds gekocht
Dit dus.
Ik heb hier ook een pot whey al een tijdje staan, is die nu niet meer goed? Je mag er gewoon van uitgaan dat TS de pot whey normaal heeft behandeld. Bovendien, zonder dat je ook maar iets weet hoef je niks te beweren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heb het al een tijdje staan
Destijds gekocht
Dit dus.
En nou niet meer leuren met je bedorven zooi.
Nee, ik zeg dat het zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef JAY-T het volgende:
[..]
En daaruit trek jij de conclusie dat ik het niet goed heb opgeborgen?
En ik zeg dat het niet zo is, assumption is the mother of all fuckups...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het zou kunnen.
Trouwens ben al die grote jongen geworden die je voor ogen had voordat je je miskoop had gemaakt?
Of...is het nu ook al geen mis koop meer?
Sinds ik tweedehands Whey uit het boilerhok gebruik maak ik de gains van mijn leven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:47 schreef Jahr00n het volgende:
mag ik wat vragen
krijg ik hier zieke bicepsen van ? ander hoef ik het niet wil grag zieke bicepsen
groetjes
Whey is wel veel goedkoperquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef AeroBert het volgende:
Mooie discussie
Die whey is trouwens puur chemisch, dus open/dicht houdbaar/of niet etc is naar mijn mening echt niet meer toepasbaar. Gewoon 500gr biefstuk 500gr kip en 500 gr vis naar binnen mikken en je komt er wel.
maak daar es ff een filmpje van. In 1 shot, zonder tussenposes he.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef AeroBert het volgende:
Mooie discussie
Die whey is trouwens puur chemisch, dus open/dicht houdbaar/of niet etc is naar mijn mening echt niet meer toepasbaar. Gewoon 500gr biefstuk 500gr kip en 500 gr vis naar binnen mikken en je komt er wel.
vis is ook nie meer gezond mi mangquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef AeroBert het volgende:
Mooie discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |