Volgens mij valt het nu wel mee. Tijdens de tweede enting van Lorah en Lara was ik er voor het laatst en toen zaten er zeker minder kittens in de kittenkamers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Er wordt na een FIP-geval vaak aangeraden een tijdje geen nieuwe katten te nemen om de nog aanwezige kat (die er in dit geval ook was) geen stress aan te doen. Die "oude" kat zal waarschijnlijk het coronavirus al hebben en omdat het virus onder invloed van stress kan muteren naar FIP is het het handigst die kat vooral rust te geven. Die kat krijgt ook al te maken met de komst van een baby.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat het nog lang gaat duren allemaal, je hebt zulke prachtige katten in de opvang. Is het nog erg druk op het asiel ?
wihihihi, wat leuk zegquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:59 schreef WinnieWana het volgende:
Zo'n jurkje zou haar ook wel goed staan denk ik![]()
[ afbeelding ]
Moeilijk is dat om ze achter te laten in het asielquote:Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef WinnieWana het volgende:
Vandaag tweede enting voor Molly en DikkieDik. Ik moest vanochtend werken, dus heb ze om half negen achter gelaten in het asiel. Rond 12 uur was ik er weer maar waren ze nog niet geënt. DikkieDik had een bende van zijn hok gemaakt, houtkorrels lagen door de brokjes, water en door het hele hok en de kleine man lag te slapen verder. Ze hebben in drie uur tijd twee keer zijn hokje opgeruimd.
Molly vond het niet zo leuk in het asiel. Lag achterin het hokje, heel bang.
Was blij dat ik eerder weg kon van werk en ze niet een hele dag daar moesten verblijven.
Nu zijn Molly en DikkieDik weer blij dat ze thuis zijn. Dikkie Dik zal de komende dagen als hij geen entreactie krijgt wel terug naar het asiel gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |