abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132725457
Er wordt na een FIP-geval vaak aangeraden een tijdje geen nieuwe katten te nemen om de nog aanwezige kat (die er in dit geval ook was) geen stress aan te doen. Die "oude" kat zal waarschijnlijk het coronavirus al hebben en omdat het virus onder invloed van stress kan muteren naar FIP is het het handigst die kat vooral rust te geven. Die kat krijgt ook al te maken met de komst van een baby.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat het nog lang gaat duren allemaal, je hebt zulke prachtige katten in de opvang. Is het nog erg druk op het asiel ?
pi_132725808
een kat alleen (eenzaam) kan ook stress geven... we zitten hier ook in zo'n situatie na FIP maar gaan niet te lang wachten met een nieuw maatje.

lastig dat het nog zo onduidelijk is wat de oorzaak is van FIP...
pi_132729581
Het zijn ook mooie opvangers. Verbaas mij echt dat de lapjes nog geen nieuw huisje hebben en de kleine dikkie dik ook. Zoveel kittens zitten er niet meer. En vrijdag/ zaterdag zal ik ze toch wel naar het asiel doen. Mogelijk zijn ze daar sneller geadopteerd.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_132732206
wat een lief filmpje. hij vliegt er achter als een speer ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_132824778
Ze lijken dus wel op elkaar :9

Vogeltjes spotten

Dikkie Dik wordt ook steeds groter

Hij is net een klein hondje

Lorah en Lara krijgen maandagavond bezoek. Hopelijk kunnen ze samen verhuizen :)
En het is duidelijk dat Dikkie Dik nu steeds minder melk krijgt van zijn moeder. Normaal gesproken eet hij s ochtends nooit brokjes, zelfs geen snoepjes of natvoer. En nu wel. Hij valt er echt op aan. Denk dat mama het nu zat is. :+
pi_132832409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Er wordt na een FIP-geval vaak aangeraden een tijdje geen nieuwe katten te nemen om de nog aanwezige kat (die er in dit geval ook was) geen stress aan te doen. Die "oude" kat zal waarschijnlijk het coronavirus al hebben en omdat het virus onder invloed van stress kan muteren naar FIP is het het handigst die kat vooral rust te geven. Die kat krijgt ook al te maken met de komst van een baby.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat het nog lang gaat duren allemaal, je hebt zulke prachtige katten in de opvang. Is het nog erg druk op het asiel ?
Volgens mij valt het nu wel mee. Tijdens de tweede enting van Lorah en Lara was ik er voor het laatst en toen zaten er zeker minder kittens in de kittenkamers.
pi_132859182
die 2 laatste foto's zijn echt O+
Werewolf
pi_132933234
Lorah en Lara gaan vrijdagavond verhuizen. Vandaag werden ze daarom gechipt. Daar gebruiken ze overigens een hele grote naald voor. Niet normaal. Afijn de eerste twee foto's zijn van onderweg naar het asiel.

Ze hebben geen kik gegeven tijdens de chip ^O^

Eenmaal thuis, sliepen ze een tijdje. Even bijkomen

pi_132934345
Wat een schatjes zijn het ook! We kunnen niet wachten tot ze hier zijn *;
pi_132976626
Leuk om te horen. Nog maar twee nachtjes slapen :)

Foto's van Dikkie Dik (Manny) en Molly

pi_132977163
Wat zit er achter de deur. Het lijken wel kinders op sinterklaasavond zo verwachtingsvol :D
pi_132981231
Mijn eigen katten. ;)
pi_132993167
Als ik dikkie dik aan mijn vriend laat zien is hij verliefd, maar we hebben net 2 kittens..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_133082684
Maar drie katten zijn leuker dan twee :D ;)
pi_133176963
Molly is nu bij de dierenarts voor haar castratie.
pi_133180576
Alles is goed gegaan volgens de dierenarts assistente. Mag haar zo weer ophalen. Wel moet ze op dieet want ze is veel te dik en ze hadden met de castratie wel moeite daardoor.
pi_133195538

DikkieDik vond zijn moeder wel even eng. Haartjes op de rug en staart gingen rechtop staan

Maar Molly was blij dat ze weer kon moederen

Ze geniet van alle aandacht. Ze is heel lief. Kapje op, kapje af. Rompertje aan en uit. Ze vind het allemaal goed en gaat liggen knorren.

Grote kerel. Twaalf weken oud. 1600 gram

De reden waarom ze van mij een romper heeft gekregen is omdat ze met het kapje op niet kan eten en drinken. Dat zag er sneu uit. Ze probeerde het wel maar het kapje viel over het etensbakje. In het rompertje loopt ze ook gewoon rond. Maar even de nacht af wachten of ze van de wond afblijft. En opletten als ze naar de kattenbak wil natuurlijk.
pi_133196429
Haha dat rompertje, ik vind het een koddig gezicht
Mijn poezel is nog veel dikker :o :@ :|W
pi_133196957
Zo'n jurkje zou haar ook wel goed staan denk ik ;)

pi_133196987
_O- _O- _O- _O-
pi_133197580
Ik heb haar net alleen gelaten eventjes en nu keek ik weer. Heeft die slimmerd haar romper uit gekregen. En ze had haar wondje ook al helemaal gewassen. Zat opgedroogd bloed om heen en nu niet meer. Wond ziet er verder rustig uit maar toch maar weer kapje opgedaan. En Dikkie Dik mag dan voorlopig niet bij zijn mama.
pi_133250495
Vandaag tweede enting voor Molly en DikkieDik. Ik moest vanochtend werken, dus heb ze om half negen achter gelaten in het asiel. Rond 12 uur was ik er weer maar waren ze nog niet geënt. DikkieDik had een bende van zijn hok gemaakt, houtkorrels lagen door de brokjes, water en door het hele hok en de kleine man lag te slapen verder. Ze hebben in drie uur tijd twee keer zijn hokje opgeruimd.
Molly vond het niet zo leuk in het asiel. Lag achterin het hokje, heel bang.
Was blij dat ik eerder weg kon van werk en ze niet een hele dag daar moesten verblijven.
Nu zijn Molly en DikkieDik weer blij dat ze thuis zijn. Dikkie Dik zal de komende dagen als hij geen entreactie krijgt wel terug naar het asiel gaan ;(
pi_133279291
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:59 schreef WinnieWana het volgende:
Zo'n jurkje zou haar ook wel goed staan denk ik ;)

[ afbeelding ]
wihihihi, wat leuk zeg ^O^
Werewolf
pi_133280070
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef WinnieWana het volgende:
Vandaag tweede enting voor Molly en DikkieDik. Ik moest vanochtend werken, dus heb ze om half negen achter gelaten in het asiel. Rond 12 uur was ik er weer maar waren ze nog niet geënt. DikkieDik had een bende van zijn hok gemaakt, houtkorrels lagen door de brokjes, water en door het hele hok en de kleine man lag te slapen verder. Ze hebben in drie uur tijd twee keer zijn hokje opgeruimd.
Molly vond het niet zo leuk in het asiel. Lag achterin het hokje, heel bang.
Was blij dat ik eerder weg kon van werk en ze niet een hele dag daar moesten verblijven.
Nu zijn Molly en DikkieDik weer blij dat ze thuis zijn. Dikkie Dik zal de komende dagen als hij geen entreactie krijgt wel terug naar het asiel gaan ;(
Moeilijk is dat om ze achter te laten in het asiel ;( Moet Molly niet ook een deze dagen terug of blijft ze wat langer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')