Ik krijg soms van die bultjes die jeuken, zelfs als ik te lang onder een parasol lig (warmte bultjes ook). Dus kan wel handig zijnquote:Op maandag 8 april 2013 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij werkt zowel bij mij als bij B en de zonneallergie uit zich bij ons allebei op een andere manier. Ik krijg echt jeukende rode bultjes, hij krijgt meer van de rode vlekken. Ik gebruik na het zonnen overal after sun, maar op de plekken met allergie smeer ik dat. Ik vind het wel stinken, maar het werkt goed. Het jeukt niet meer en de volgende dag is alle roodheid verdwenen
Daar heb ik ook last van. Dan zou ik het zeker een keer uitproberen!quote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg soms van die bultjes die jeuken, zelfs als ik te lang onder een parasol lig (warmte bultjes ook). Dus kan wel handig zijn.
Naar de Elzas-streek. Ja woensdag tot zondagquote:
nope.quote:Op maandag 8 april 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
Effe vraagje tussendoor. Deze: http://www.nailpolishfashion.nl/nagellakverdunner15ml-p-1293.html
Is dit normaal niet met een pipetje zoals met de seche restore?
Oh wel lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naar de Elzas-streek. Ja woensdag tot zondagNaja ik hoop dat het mee zal vallen
ik heb mijn lunch om kwart voor twaalf al naar binnen geschrokt en nu heb ik opnieuw honger maar ben mijn tussendoortjes vergeten fmlquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had kip op broodnu heb k nog een appel en 2 kiwis
HEUL boos mailen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
wat moet ik met die troela doen die mijn fotos op haar website gebruikt zonder mijn watermerk of enige link naar mijn site?
Meh das kutquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mijn lunch om kwart voor twaalf al naar binnen geschrokt en nu heb ik opnieuw honger maar ben mijn tussendoortjes vergeten fml
Mailen en aangeven dat ze iets strafbaars doet door schending van auteurswet.quote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
wat moet ik met die troela doen die mijn fotos op haar website gebruikt zonder mijn watermerk of enige link naar mijn site?
Ik had ook kipfilet op brood. Met komkommerquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had kip op broodnu heb k nog een appel en 2 kiwis
jouw bericht komt soberso niet op hun wall maar ze krijgen wel melding jaquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Mss het volgende:
Als ik twitter met @beautybay dan krijgen zij daar toch een melding van? En het komt pas op hun wall als zij erop reageren toch?
Ah oke dan zijn ze me denk ik aan het negerenquote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jouw bericht komt soberso niet op hun wall maar ze krijgen wel melding ja
die chick die mijn fotos gejat heeft reageert ook niet op twitter maar heeft wel de tijd om shit te tweetenquote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah oke dan zijn ze me denk ik aan het negeren.
Wat voor een figuur is dat dan? Heeft ze serieus jouw logo eraf geknipt? En presenteert ze het als haar eigen spul?quote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die chick die mijn fotos gejat heeft reageert ook niet op twitter maar heeft wel de tijd om shit te tweeten
http://agirllikeme.tally-weijl.com/2013/03/25/diy-studded-nails/quote:Op maandag 8 april 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat voor een figuur is dat dan? Heeft ze serieus jouw logo eraf geknipt? En presenteert ze het als haar eigen spul?
WTF wat een asowijf.quote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://agirllikeme.tally-weijl.com/2013/03/25/diy-studded-nails/
Ja en die van Sam ook, heb haar ook al de link doorgestuurd dat haar watermerk er ook afgehaald is
WTFquote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://agirllikeme.tally-weijl.com/2013/03/25/diy-studded-nails/
Ja en die van Sam ook, heb haar ook al de link doorgestuurd dat haar watermerk er ook afgehaald is
Het is ook gewoon een bedrijf hequote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ehn dan wel dit posten:
[ afbeelding ]!
quote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ehn dan wel dit posten:
[ afbeelding ]!
En als ze niet reageert een rekeningquote:Op maandag 8 april 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mailen en aangeven dat ze iets strafbaars doet door schending van auteurswet.
Ben benieuwd.quote:I think it is quite rude that you 'borrowed' other people's pictures without giving them any credit. You even removed their watermarks, so it looks like they are your own pictures, but actually they are not.
Mhehe inderdaad! Ik heb er gewoon zo'n hekel aan als mensen iets overduidelijk bewust jatten. Een plaatje sharen en vergeten terug te linken of credit te geven kan nog gebeuren, maar dit? Zo stom.quote:
Ja groot gelijk hoor, dit is echt niet per ongeluk gegaan.quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe inderdaad! Ik heb er gewoon zo'n hekel aan als mensen iets overduidelijk bewust jatten. Een plaatje sharen en vergeten terug te linken of credit te geven kan nog gebeuren, maar dit? Zo stom.
Je knipt niet per ongeluk het watermerk eraf neequote:Op maandag 8 april 2013 15:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja groot gelijk hoor, dit is echt niet per ongeluk gegaan.
Ouwe vogelzoeker koe penis hangoor stierenklquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
hmmm wat zal k alelmaal in de mail zetten naar ze?
Ik denk dat wat Debsterr op facebook gezet heeft, het wel mooi omschrijftquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
hmmm wat zal k alelmaal in de mail zetten naar ze?
HOEquote:Op maandag 8 april 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ouwe vogelzoeker koe penis hangoor stierenkl
mirquote:Op maandag 8 april 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ouwe vogelzoeker koe penis hangoor stierenkl
Het is een plaatje van een bekende, dat vind ik wel anders jaquote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel lieflijk dat er op heel internet miljardmiljoen plaatjes per dag gebruikt worden door jan en alleman, maar zodra het een keer een plaatje van nagels is wordt iedereen hier furieus
Ik zeg niet dat het goed is hoor, maar 't is wel koddig
als het een willekeurig plaatje is weet ik niet of het van die persoon zelf is ja of neequote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel lieflijk dat er op heel internet miljardmiljoen plaatjes per dag gebruikt worden door jan en alleman, maar zodra het een keer een plaatje van nagels is wordt iedereen hier furieus
Ik zeg niet dat het goed is hoor, maar 't is wel koddig
Wedervraag: als het er wel bij stond, would you give a shit?quote:Op maandag 8 april 2013 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is een plaatje van een bekende, dat vind ik wel anders ja
Heel vaak zou ik van een willekeurig plaatje ook echt niet weten waar het vandaan komt. Logisch ook, want elke link naar de oorsprong wordt er blijjkbaar afgeknipt dan of zo
Ik snap je bericht niet helemaalquote:Op maandag 8 april 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wedervraag: als het er wel bij stond, would you give a shit?
Ik zeg al, ik snap de reacties wel, maar eigenlijk is 't krom
Het is ook krom. Maar heel vaak is het ook gewoon de 'ver-van-je-bed-show' in het geval van een onbekende.quote:Op maandag 8 april 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wedervraag: als het er wel bij stond, would you give a shit?
Ik zeg al, ik snap de reacties wel, maar eigenlijk is 't krom
Geeft niet, laat ik ten eerste duidelijk maken dat ik niemand hier aan val, voordat we dat weer krijgen.quote:
Oh da's wel curieus jaquote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
Ik werd net gebeld door een pakketservice met de vraag of ik thuis ben want er is een pakketje uit Engeland voor me. Dat heb ik nog nooit meegemaakt..
Ah zo! Nee ik wou jou ook niet aanvallen verder hoor, maar ik snapte het gewoon echt even nietquote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft niet, laat ik ten eerste duidelijk maken dat ik niemand hier aan val, voordat we dat weer krijgen.
Maar je ziet op internet duizend miljard plaatjes per dag voorbij komen. Als die allemaal gecredit en gewatermerkt werden, zou je er dan ook maar 1 drol om geven? Of zie je gewoon die plaatjes en denkt van oh leuk. En verder niks.
Wat ik zeg, ik snap de reacties hier best wel, maar er wordt elke keer zo op gehakt alsof de grootste misdaad wordt begaan. Het is niet netjes wat die mensen doen en zeker niet in dit geval, maar het gebeurt zo vaak dat het niet eens meer opvalt.
Daar heb je wel gelijk in, dat is inderdaad nogal gaar.quote:Op maandag 8 april 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
Het gaat toch niet om het gebruiken van het plaatje, maar om het watermerk van de maker dat verwijderd wordt?
Ik heb dit met elk pakketje van Deborah, dan belt de DHL eerst wanneer k thuis ben, best handig!quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
Ik werd net gebeld door een pakketservice met de vraag of ik thuis ben want er is een pakketje uit Engeland voor me. Dat heb ik nog nooit meegemaakt..
VIP treatmentquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dit met elk pakketje van Deborah, dan belt de DHL eerst wanneer k thuis ben, best handig!
ook alleen maar omdat je een ginger bentquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dit met elk pakketje van Deborah, dan belt de DHL eerst wanneer k thuis ben, best handig!
Yeah, genoeg sites die mijn fotos gebruiken en netjes liknken naar mijn website en soms zelf ook even een mailtje sturenquote:Op maandag 8 april 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
Het gaat toch niet om het gebruiken van het plaatje, maar om het watermerk van de maker dat verwijderd wordt?
Oh lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Diconnected het volgende:
Serieus is het vandaag nationale ik-spring-voor-de-trein-dag ofzovanochtend 2 springers, dus vertraging en vanmiddag ook weer 2 springers
ja een normale pakketbezorger wilt niet bezorgen, ze sturen een zielloze langs zodat het minder gevaarlijk isquote:Op maandag 8 april 2013 16:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je een ginger bent
quote:Hey there, Demelza!
I crop the pictures so they fit my Facebook page better, but I ALWAYS make sure to link the posts to the blogs in the picture's description, which acts better than a watermark since it links girls directly to the blog!
ik geef ze groot gelijkquote:Op maandag 8 april 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja een normale pakketbezorger wilt niet bezorgen, ze sturen een zielloze langs zodat het minder gevaarlijk is
Whattafuckquote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!
1. het staat niet op je facebook page
2. mijn foto past in normale maat prima op jouw blog
Juistquote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!
linkt ze naar je?quote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!
Nee maar het slaat ook nergens dat ze precies t watermerk eraf halen zodat het beter past, want met merk past t ook primaquote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
JuistJouw blog is nergens te bekennen in die post hoor
Ja gelukkig wel op tijd voor tentamen vanochtend. Maar vanmiddag dus 2,5u over gedaan om thuis te komenquote:
Maandagquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Diconnected het volgende:
Serieus is het vandaag nationale ik-spring-voor-de-trein-dag ofzovanochtend 2 springers, dus vertraging en vanmiddag ook weer 2 springers
ermahgerdquote:Op maandag 8 april 2013 16:19 schreef RenRen- het volgende:
LIF / Mooie haren topic #27 Omdat je het waard bent Halp?
ermahgerd jij wordt Mss de 2equote:Op maandag 8 april 2013 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ohai
mail van intreza over mijn verkeerd geleverde schoenen, moet ze terug sturen en dan krijg ik geld terug want die pumps zijn helemaal niet leverbaar die ik besteld had
meh!
maar wel een kortingscode gehad voor 20% voor andere schoenen dus dan maar nog een keer wat falen
Ik kijk nooit naar wel/geen siliconen eigenlijkquote:Op maandag 8 april 2013 16:19 schreef RenRen- het volgende:
LIF / Mooie haren topic #27 Omdat je het waard bent Halp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |