PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Vorig jaar heb ik veel voor 9 gedaan en 8,5quote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad ja, te greedyIk ga straks gewoon 7,5¤ doen ofzo, of zelfs 5¤
Echt bullshit om daartegen in beroep te gaan. Roder dan dat kan bijna niet. Ik hoop ook niet dat ze in dat geintje trappen.quote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax gaat in beroep tegen de schorsing van Vermeer dus die kan zondag dan spelen neem ik aan
Denken dat ze makkelijk winnen van Dortmundquote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Halve finale komt er aan voor Barca
Als ze dan ook nog Dortmund loten
Kreeg ik ook wel, maar de laatste tijd niet meerquote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef vandermar het volgende:
Ben ik blij dat ik ¤10,- per 100K kreeg iedere keer
Voor hoeveel heb je verkocht? Ik 120 euro en heb nu nog zo'n 600Kquote:Op maandag 8 april 2013 14:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kreeg ik ook wel, maar de laatste tijd niet meer
300 nog wat, en heb nu zo'n 4 miljoen in totaal I guess. Ook veel verneukt aan packs de laatste tijd, want YOLO.quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je verkocht? Ik 120 euro en heb nu nog zo'n 600K
Lolwatquote:Op maandag 8 april 2013 14:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
300 nog wat, en heb nu zo'n 4 miljoen in totaal I guess. Ook veel verneukt aan packs de laatste tijd, want YOLO.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het begint met een A en eindigt op utobuyer
Achmed de autobuyer?quote:Op maandag 8 april 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 8 april 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die huisjurist van ajax is dan ook niet al te snuggerquote:
wanneer komt dat TOTS ongeveer ? eind mei ofzo ?quote:Op maandag 8 april 2013 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb 2 miljoen en dan nog een shitload aan spelers waar ik niet mee speel
Denk dat ik ze binnenkort ga verkopen, want wie weet wat er gebeurt tijdens TOTS
Mid mei denk ik jaquote:Op maandag 8 april 2013 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wanneer komt dat TOTS ongeveer ? eind mei ofzo ?
hopen dat ik dan eindelijk die shitload aan spelers weggewerkt heb die ik toch niet gebruikquote:
Veel te laat om nog een verschil te maken denk ik. Ik maak wss aan het einde van het seizoen zo'n team als Pascal vorig jaar had, met allemaal IF's en TOTY's etc.quote:
Alleen heeft jou dat geld gekost, en ons allemaal niksquote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nu ongeveer 3m coins als ik alles verkoop. Ik heb wel eens meer gehad maar ja, die taxes![]()
, ik heb al eens op 4,1m gestaan maar dat was ergens begin Januari . Met het TOTS gebeuren ga ik pas een duur team maken met Messi erin
Ja die 4 teams per dag hakken er toch aardig inquote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw 1.1 miljoen verloren aan taxes?lol
Ik heb veel zilvere spelers die nu nog waarde hebben. Maar ik denk juist dat TOTS die spelers wel gaan zakken..quote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Veel te laat om nog een verschil te maken denk ik. Ik maak wss aan het einde van het seizoen zo'n team als Pascal vorig jaar had, met allemaal IF's en TOTY's etc.
En Messi is niet heel bijzonderquote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog met Ronaldo en Messi spelen maar ik heb geen zin om te handelen en de prijzen blijven veel te lang veel te hoog bij de toppers.
Nee juist niet. Iedereen heeft zoveel coins dat iedereen de big spender uit blijft hangenquote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb veel zilvere spelers die nu nog waarde hebben. Maar ik denk juist dat TOTS die spelers wel gaan zakken..
Vorig jaar vond ik hem best wel goed. Dit jaar heeft hij meer strength dus lijkt hij mij nog beter.quote:
Me 2quote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
Ik maak altijd winst als ik mijn teams verkoop
Dan doe je dat beter dan ik, ik kan maar heel moeilijk lang bij een team blijven, weet niet wat het is, gewoon het leuke om steeds wat nieuws te maken maar dat kost gewoon veel coinsquote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
Ik maak altijd winst als ik mijn teams verkoop
IK heb teams ook altijd maar heel kort maar ik koop alles via open bidquote:Op maandag 8 april 2013 14:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan doe je dat beter dan ik, ik kan maar heel moeilijk lang bij een team blijven, weet niet wat het is, gewoon het leuke om steeds wat nieuws te maken maar dat kost gewoon veel coins
25% van je vermogen kwijtraken is deze editie van fifa gewoon knapquote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nu ongeveer 3m coins als ik alles verkoop. Ik heb wel eens meer gehad maar ja, die taxes![]()
, ik heb al eens op 4,1m gestaan maar dat was ergens begin Januari . Met het TOTS gebeuren ga ik pas een duur team maken met Messi erin
En toch speelt ieder team geweldig volgens jou zeggenquote:Op maandag 8 april 2013 14:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan doe je dat beter dan ik, ik kan maar heel moeilijk lang bij een team blijven, weet niet wat het is, gewoon het leuke om steeds wat nieuws te maken maar dat kost gewoon veel coins
ik heb wel eens het idee dat als ik langer met een team speel het gewoon zomaar uit het niets kut gaat spelen. heb dat met mijn BPL team gehad en nu met deze hybrid weer.quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En toch speelt ieder team geweldig volgens jou zeggen
Veel geld ingestoken valt zeker wel mee, heb in het begin veel winst gemaakt met dealen en ik had Messi in een pakje, daarna in Januari ben ik gewoon blijven steken omdat ik geen zin meer had om te dealen en omdat het gewoon ruk gaat dit jaar, 59ste minuut werkt niet goed. Ach so be it, het is maar een spelletjequote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
25% van je vermogen kwijtraken is deze editie van fifa gewoon knapEn volgens mij heb je er echt veel geld ingestoken al
Volgens mij wordt je bij EA ook een beetje gedwongen om gewoon een nieuw elftal te maken na een tijdje,quote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb wel eens het idee dat als ik langer met een team speel het gewoon zomaar uit het niets kut gaat spelen. heb dat met mijn BPL team gehad en nu met deze hybrid weer.
Ik heb met 1, 1.5 maandje traden al mijn vermogen opgebouwd, 2 weken op het begin (vooral veel met die ballen toenquote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb al mijn coins aan taxes / verlies van spelers verloren. Ook 700K verkocht trouwens.
Jij ging toch altijd op de console naar de 59ste minuut?quote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Veel geld ingestoken valt zeker wel mee, heb in het begin veel winst gemaakt met dealen en ik had Messi in een pakje, daarna in Januari ben ik gewoon blijven steken omdat ik geen zin meer had om te dealen en omdat het gewoon ruk gaat dit jaar, 59ste minuut werkt niet goed. Ach so be it, het is maar een spelletje
? Misschien moet je kijken naar de fitness dan, want dit lijkt me sterk _o-quote:Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je bij EA ook een beetje gedwongen om gewoon een nieuw elftal te maken na een tijdje,
het lijkt mij ook sterk maar soms heb ik het gevoel wel.quote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij ging toch altijd op de console naar de 59ste minuut?
[..]
? Misschien moet je kijken naar de fitness dan, want dit lijkt me sterk _o-
Ja ik ging op de console naar het uur toe, vorige fifa's altijd zo gewerkt en ging prima alleen dit jaar werkt het gewoon niet lekker. Eenmaal bij het uur aangekomen mag je niet over het uur heengaan want dan refreshed te server niet meer en krijg je geen nieuwe resultaten meer te zienquote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij ging toch altijd op de console naar de 59ste minuut?
[..]
? Misschien moet je kijken naar de fitness dan, want dit lijkt me sterk _o-
Hoe de fuck weet jij dit? Misschien waren er in FUT 12 wel 5/10 spelers met miljoenen die alles gewoon aan het sparen waren. Doe niet stoer zonder kennis van zakenquote:Op maandag 8 april 2013 14:45 schreef Ajacied7 het volgende:
FUT 13 coins x2 = FUT 12 coins
Er is zoveel meer geld in omloop dan de voorgaande jaren. Komt vooral door de divisions
haten op ajaxquote:Op maandag 8 april 2013 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij dit? Misschien waren er in FUT 12 wel 5/10 spelers met miljoenen die alles gewoon aan het sparen waren. Doe niet stoer zonder kennis van zaken![]()
![]()
Ajax
Logisch nadenken:quote:Op maandag 8 april 2013 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij dit? Misschien waren er in FUT 12 wel 5/10 spelers met miljoenen die alles gewoon aan het sparen waren. Doe niet stoer zonder kennis van zaken![]()
![]()
Ajax
Ja ben het hiermee wel eens.quote:Op maandag 8 april 2013 14:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Logisch nadenken:
-Meer spelers
-Hogere beloningen(divisions)
Cardweight vooral.quote:Op maandag 8 april 2013 14:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Logisch nadenken:
-Meer spelers
-Hogere beloningen(divisions)
Dit jaar iets meer dan 4 miljoen aan fokkers verkocht (en vrienden van fokkers)quote:Op maandag 8 april 2013 15:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
verkoop jij eigenlijk wat via marktplaats of alleen aan Iwan?
Dat is wel beter.quote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit jaar iets meer dan 4 miljoen aan fokkers verkocht (en vrienden van fokkers)
Ik heb in huis al slippers aan omdat ik anders koude voeten krijgquote:
Bedoel je niet pantoffels?quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in huis al slippers aan omdat ik anders koude voeten krijg
Hallo trouwensMijn tentamen ging best goed, hopelijk heb ik dat vak nu eindelijk een keer gehaald
Gelukkig moet Feyenoord 's middags dus is er geen reden om naar buiten te gaanquote:Op maandag 8 april 2013 15:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mijn app op de telefoon geeft zelfs 24 aan
ik pak de ipad welquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig moet Feyenoord 's middags dus is er geen reden om naar buiten te gaan
Te weinig Tetteyquote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team, niet heel origineel, maar ik heb nog nooit met Kouyate en Elyounoussi gespeeld
Kan met UPC niet.quote:
Wat is daar nou weer onhygiënisch aan?quote:Op maandag 8 april 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan met UPC niet.
Ik heb eigenlijk altijd jeans aan, tenzij het vakantie is dan wel de korte broek. Ik vind het ook maar vies als mensen op school komen met slippers en korte broeklekker hygienisch
mijn ouders hebben er een. Kregen ze op het werkquote:
Ik log gewoon in op de eredivisie live websitequote:Op maandag 8 april 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan met UPC niet.
Ik heb eigenlijk altijd jeans aan, tenzij het vakantie is dan wel de korte broek. Ik vind het ook maar vies als mensen op school komen met slippers en korte broeklekker hygienisch
verkaptekijkmijnouderseenbaaninplaatsvaneenuitkeringhebbenpostquote:Op maandag 8 april 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mijn ouders hebben er een. Kregen ze op het werk. De ander kreeg een bonus van weet ik veel hoeveel. Ze konden kiezen
.
[..]
Ik log gewoon in op de eredivisie live website.
Vind ik gewoon smerig, kan ik ook niet helpenquote:Op maandag 8 april 2013 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer onhygiënisch aan?Ik kom zomers altijd op slippers en in korte broek naar de uni
jij bent echt wereldvreemd hequote:Op maandag 8 april 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan met UPC niet.
sorry hoorquote:Op maandag 8 april 2013 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
verkaptekijkmijnouderseenbaaninplaatsvaneenuitkeringhebbenpost
Ik kijk sowieso niet naar andermans voetenquote:Op maandag 8 april 2013 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik gewoon smerig, kan ik ook niet helpener zijn nogal wat mensen die fucking ranzige poten hebben, dat vind ik gewoon smerig
quote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook nooit slipers, die krengen lopen voor geen meter. Ik heb alleen badslippers maar dat is gewoon voor in huis met witte sokken
Ik vind bepaalde dingen vies zoals jij ongetwijfeld andere dingen vies vindt.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536601/3e6b1c91/wraptastic_.html
In je vrije tijd prima, doe ik ook (met witte sokken). In grote openbare ruimte vind ik het gewoon fucking ranzig. Of ga jij ook met korte broek en slippers aan het werk ofzo?quote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet naar andermans voetenMaar oke, dan wordt een studentenhuis geen pretje voor je
Zijt gij een kut marokaan ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook nooit slipers, die krengen lopen voor geen meter. Ik heb aleen badslippers maar dat is gewoon voor in huis met witte sokkenl
waarom nietquote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
In je vrije tijd prima, doe ik ook (met witte sokken). In grote openbare ruimte vind ik het gewoon fucking ranzig. Of ga jij ook met korte broek en slippers aan het werk ofzo?
Omdat ik dat vind. Daarbij hoef ik mij niet te verantwoorden richting jouquote:
ok ik ben ook wel blij dat jij geen korte broek draagt hoorquote:Op maandag 8 april 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind. Daarbij hoef ik mij niet te verantwoorden richting jou
Ik ben ook wel blij dat jij met een burka over straat loopt.quote:Op maandag 8 april 2013 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
ok ik ben ook wel blij dat jij geen korte broek draagt hoor
goeiequote:Op maandag 8 april 2013 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij dat jij met een burka over straat loopt.
Die van jou ookquote:
Niet naar mijn werk nee, wel naar school. Alsof ik minder hygiënisch ben met slippers aan en een korte broek aanquote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
In je vrije tijd prima, doe ik ook (met witte sokken). In grote openbare ruimte vind ik het gewoon fucking ranzig. Of ga jij ook met korte broek en slippers aan het werk ofzo?
quote:Op maandag 8 april 2013 15:16 schreef vandermar het volgende:
Polo's zijn al helemaal voor tokkies. Niemand in mijn vriendenkring draagt ze
Dit.quote:Op maandag 8 april 2013 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon lekker slippertjes, of instappers of sneakers met korte broek. T-shirtje/polo/overhemd erover aan en gas op die lollie maar.
Ik durf jou ook niet meer te volgen qua weddenquote:Op maandag 8 april 2013 15:16 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso rode kaarten bij de derby in Rome
tim86 draagt ze ook, dtm dan ook wel denkquote:Op maandag 8 april 2013 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is het juist niet voor tokkies dikke.
Juist wel dik tromquote:Op maandag 8 april 2013 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is het juist niet voor tokkies dikke.
Ik was wel ongeveer de enige aant begin van het jaarquote:
Polo's droeg ik vroeger wel, nu eigenlijk niet meer. Maar niet echt veel mis mee imoquote:
joh het was 0 graden in januariquote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik was wel ongeveer de enige aant begin van het jaar
Precies. Gewoon nonchalant een shirtje aan ipv een ballertenue waardoor je addergebroed bent.quote:
Schooljaar he grapjasquote:
Haten op polo's van Lacoste, Ralph Lauren en Moncler omdat ze te high class zijn voor jouquote:Op maandag 8 april 2013 15:16 schreef vandermar het volgende:
Polo's zijn al helemaal voor tokkies. Niemand in mijn vriendenkring draagt ze
Ik vind ze vaak stijf/houterig zitten. Nee, dat komt niet door hoe ik ze was. Is vanaf het begin al. Ieder zo zijn ding, maar mij zie je er niet snel in lopen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Polo's droeg ik vroeger wel, nu eigenlijk niet meer. Maar niet echt veel mis mee imo
Merksletquote:Op maandag 8 april 2013 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haten op polo's van Lacoste, Ralph Lauren en Moncler omdat ze te high class zijn voor jou![]()
Ik maak maar een grapquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapMaar polo's van Lacoste/Moncler en Ralph Lauren gaan veel langer mee dan standaard polo's
repostquote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
OrigineelToch lullig dat ze nu maar zo weinig views krijgen
Linnen broek in de zomerquote:Op maandag 8 april 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gelukkig maarEn tja dat weet ik niet. Ik vind die kraagjes niet zo fijn, dus draag geen polo's meer
IK ZEG TOCH DIT IS HET ORIGINEEL VAN DIE VAN DUMPERT NET OENquote:Op maandag 8 april 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gelukkig maarEn tja dat weet ik niet. Ik vind die kraagjes niet zo fijn, dus draag geen polo's meer
[..]
repost
quote:Op maandag 8 april 2013 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kom dan met je gekke disney plaatjes he sergio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima vermaak met vrouwen in de zomerquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haten op polo's van Lacoste, Ralph Lauren en Moncler omdat ze te high class zijn voor jou![]()
Ze dragen 95 % neppe jassenquote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
Moncler is wel echt een turkenmerk geworden
Alleen omdat er zo veel namaak van is.quote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had ooit een wat van Gio Goi. Lopen ook allemaal buitenlanders inquote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
Bidbumperquote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zo hé die wil 'm echt niet graag hebben
Moet ik 5 en half uur gaan wachten op mijn centenquote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zo hé die wil 'm echt niet graag hebben
Geitenwollen sokken zijn wel een stuk koeler dan andere sokken. Tevens was dat een troll. Ik draag gewoon badslippers als het warm is rond huis. Ga ik weg dan gewoon schoenen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:30 schreef Tim86 het volgende:
Vandermar draagt slippers met witte sokken? Wtf
Ik had geitenwollen sokken verwacht.
Ik draag altijd van die zogeheten 'Spaanse slofjes' ofzo. Waren bij de DEKA in de uitverkoop, die zitten lekker warmquote:Op maandag 8 april 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geitenwollen sokken zijn wel een stuk koeler dan andere sokken. Tevens was dat een troll. Ik draag gewoon badslippers als het warm is rond huis. Ga ik weg dan gewoon schoenen.
Ik draag niks.quote:Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik draag altijd van die zogeheten 'Spaanse slofjes' ofzo. Waren bij de DEKA in de uitverkoop, die zitten lekker warm
quote:
wel een logisch beroep. Aanklager zegt dat hij er 1 wedstrijd bij heeft gekregen vanwege zijn voorwaardelijke schorsing, maar die is in oktober al verlopen. Ajax wil gewoon 1 ipv 2 wedstrijden.quote:
dan is het zeker logisch en hij wist van te voren toch wel dat hij tegen PSV in ieder geval niet aanwezig was.quote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel een logisch beroep. Aanklager zegt dat hij er 1 wedstrijd bij heeft gekregen vanwege zijn voorwaardelijke schorsing, maar die is in oktober al verlopen. Ajax wil gewoon 1 ipv 2 wedstrijden.
Geen van beide, scheelt je een jaar van je leven.quote:Op maandag 8 april 2013 15:33 schreef TBakkert het volgende:
Zal ik eerst een donut met roze glazuur en witte spikkeltjes nemen of eerst met wit glazuur en zwarte choco-spikkels?
zou ook wel leuk zijn als je kon zoeken op manager of player contracts.quote:Op maandag 8 april 2013 15:35 schreef StijnDa het volgende:
10 pagina's afstruinen om een positiekaartje iets boven de marktwaarde binnen te kunnen halen![]()
Hoop dat dat verbeterd is in Fifa 14.
Heb amper een week gelden nog een verkocht voor 215k 352 en cdm ook !quote:Op maandag 8 april 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet ik 5 en half uur gaan wachten op mijn centen
Wat voor team maak je ?quote:Op maandag 8 april 2013 15:35 schreef StijnDa het volgende:
10 pagina's afstruinen om een positiekaartje iets boven de marktwaarde binnen te kunnen halen![]()
Hoop dat dat verbeterd is in Fifa 14. Specifieker zoeken.
Ik ben hartstikke mager, mag wel wat bij hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen van beide, scheelt je een jaar van je leven.
ik ben 1,69 en maar 57kgquote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke mager, mag wel wat bij hoor.
1,84 en maar 70kg is niet zo zwaar, lijkt me...
Staat zo'n voorwaardelijke schorsing maar zo kort dan?quote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel een logisch beroep. Aanklager zegt dat hij er 1 wedstrijd bij heeft gekregen vanwege zijn voorwaardelijke schorsing, maar die is in oktober al verlopen. Ajax wil gewoon 1 ipv 2 wedstrijden.
Nee juist niet. Dat zou pricfixers het echt veel te makkelijk makenquote:Op maandag 8 april 2013 15:35 schreef StijnDa het volgende:
Hoop dat dat verbeterd is in Fifa 14. Specifieker zoeken.
verschil tussen centimeters achter de komma in vergelijking met het aantal KG's scheelt bij jou 12 en bij mij 14quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Verschilt, maar deze had een looptijd van 1 jaarquote:Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat zo'n voorwaardelijke schorsing maar zo kort dan?
Naja het zal wel, ging er meer om dat veel mensen al weer roeptoeterden dat hij dan wel tegen PSV zou spelen
quote:Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef dion_v_k het volgende:
M'n hond heeft godverdomme het kleed hier vol gescheten en hij is nog aan de dunne ook![]()
Een meter verder heeft ie zijn blaas staan legen wat allemaal onder de hoekbank is gelopen, nou kan ik hier heel het huis gaan afbreken om het schoon te maken![]()
Lekker thuiskomen zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
M'n hond heeft godverdomme het kleed hier vol gescheten en hij is nog aan de dunne ook![]()
Een meter verder heeft ie zijn blaas staan legen wat allemaal onder de hoekbank is gelopen, nou kan ik hier heel het huis gaan afbreken om het schoon te maken![]()
Lekker thuiskomen zo..Hoe oud is hij? En geef je hem wel goed eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Lekker thuiskomen zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
9 jaar, niet zo lang meer te gaan dusquote:Op maandag 8 april 2013 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? En geef je hem wel goed eten?
Stop je dan je piemel in het gat?quote:Op maandag 8 april 2013 15:38 schreef TBakkert het volgende:
Nu heb ik eerst de witte genomen met zwarte spikkels.
je vrouw/vriendin wilde hem zeker en jij niet?quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
9 jaar, niet zo lang meer te gaan dus
ja, daarom zijn de spikkels toch ook wit!quote:
dat zei je moeder ook vannachtquote:Op maandag 8 april 2013 15:38 schreef TBakkert het volgende:
Bedoel je toevallig niet mijn zus ?quote:Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zusje ook niet als ik hier zie in ieder geval niet. Tenzij leren pakjes als iets telt?
quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
9 jaar, niet zo lang meer te gaan dus
Mijn vriendin had deze hond al toen we elkaar leerde kennenquote:Op maandag 8 april 2013 15:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je vrouw/vriendin wilde hem zeker en jij niet?
oke ?quote:Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
verschil tussen centimeters achter de komma in vergelijking met het aantal KG's scheelt bij jou 12 en bij mij 14
paste die der wel in ?quote:Op maandag 8 april 2013 15:38 schreef TBakkert het volgende:
JE HOEFT DUS NIET ZO MELODRAMATISCH TE DOEN JA! JAquote:
Als ze het dan buiten doen is het nog niet zo erg maar elke 2 maanden een nieuw kleed kopen is ook niet allesquote:Op maandag 8 april 2013 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van ons had ook altijd diarree en kon bijna niet meer lopen (was bijna 13)
quote:Op maandag 8 april 2013 15:41 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die tetten van je vriendin wegen bijna zwaarder dan jijzelf, schattig
dat klopt toch?quote:
quote:
quote:
als je zus ook maar 1.70 is 55KG en een C-cupquote:
quote:
Djeetje, heeft jouw zus ook rood haar?quote:Op maandag 8 april 2013 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je zus ook maar 1.70 is 55KG en een C-cup
JA MAN DIE DIKKE OVERBLIJFJUF KAN NIET GOED OPPASSEN SMLENOquote:Op maandag 8 april 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het is weer computertijd op de kleuterschool?
Me zus is 50kg volgens mij en 1.71 ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je zus ook maar 1.70 is 55KG en een C-cup
sommige mensen letten echt niet opquote:Op maandag 8 april 2013 15:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Djeetje, heeft jouw zus ook rood haar?
als ze die C-cup ook nog heeft doe ik drquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Me zus is 50kg volgens mij en 1.71 ofzo
Jij bent niet goed voor het gemiddelde IQ van AZ'ersquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
JA MAN DIE DIKKE OVERBLIJFJUF KAN NIET GOED OPPASSEN SMLENO
DUS? ZEG HET PL0x GEWOONquote:
Heb je wel gekeken of hij nog ademtquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Onze hond is al 13 (dus eigenlijk 91) en hij doet geen gekke dingen.
met mijn IQ is niet zo heel veel mis, maar ik heb soms last van die momenten waarop ik niet kan stoppen met lachen of dingen doen die anderen heel irritant vindenquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent niet goed voor het gemiddelde IQ van AZ'ers
Ik wil wel, even de PS aan doenquote:
wat is je nummer ? en wat betaal je me ?quote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze die C-cup ook nog heeft doe ik dr
jou betalen ? de kans de eerste vrouw die ik tegen kom in andijk je zus is is heel groot.quote:Op maandag 8 april 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat is je nummer ? en wat betaal je me ?
quote:Op maandag 8 april 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat is je nummer ? en wat betaal je me ?
Ze zit achter mijn bordeelquote:Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jou betalen ? de kans de eerste vrouw die ik tegen kom in andijk je zus is is heel groot.
heb jou dus helemaal niet nodig
HAHAHAHA JE NOEMDE JE ZUS NET EEN HOER, WAT IS DR NUMMER DAN KAN IK HET DOORVERTELLENquote:
quote:
SHLENO @dion's hondquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Onze hond is al 13 (dus eigenlijk 91) en hij doet geen gekke dingen.
Omdat hij geen gekke dingen doet, we hebben al een paar honden gehad van 13 jaar of ouder en ze hadden allemaal wel ietsquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 15:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ga jij je maar verstoppen, ga ik tikkertje spelen met je vriendin
Durf je vanavond een potje puppy?quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat hij geen gekke dingen doet, we hebben al een paar honden gehad van 13 jaar of ouder en ze hadden allemaal wel iets
Wat versta jij onder gekke dingen? Onze hond maakt mij wel altijd wakker door op mijn bed te springen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat hij geen gekke dingen doet, we hebben al een paar honden gehad van 13 jaar of ouder en ze hadden allemaal wel iets
Honden bij je bed is echt ranzig.quote:Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder gekke dingen? Onze hond maakt mij wel altijd wakker door op mijn bed te springen.
Alles onder pissen/schijten, kotsen. Niet meer fatsoenlijk kunnen opstaan.quote:Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder gekke dingen? Onze hond maakt mij wel altijd wakker door op mijn bed te springen.
Dan is onze hond dus niet gekquote:Op maandag 8 april 2013 15:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alles onder pissen/schijten, kotsen. Niet meer fatsoenlijk kunnen opstaan.
Doof, blind, rotte tanden
Ik durf altijdquote:
Oh lekker dan, heb hem nog niet opgestart maar dan ga ik niet eens naar boven lopenquote:Op maandag 8 april 2013 15:52 schreef TBakkert het volgende:
Leoon, hij zegt bij mij dat de EA-servers weer eens niet beschikbaar zijn?
zit ik inde auto naar training.quote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik durf altijd![]()
Misschien over een uurtje?
Ik probeer het over een uurtje wel weer of zo, dan laat ik je wel weten of het de moeite waard is om op te staanquote:Op maandag 8 april 2013 15:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oh lekker dan, heb hem nog niet opgestart maar dan ga ik niet eens naar boven lopen
nee.quote:
Ze doen het al weerquote:Op maandag 8 april 2013 15:57 schreef leoon. het volgende:
Zijn er nu geen anders PS3'ers online dan?
Vast wel ergens.quote:Op maandag 8 april 2013 15:57 schreef leoon. het volgende:
Zijn er nu geen anders PS3'ers online dan?
Chill kom eraanquote:
Niet zo bijdehand hè. Ik zou je vriendin maar goed aanlijnen. De beest is los in mij!quote:
godverdomme, ik viel van mijn stoel af van het lachenquote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef leoon. het volgende:
[..]
Chill kom eraan
[..]
Niet zo bijdehand hè. Ik zou je vriendin maar goed aanlijnen. De beest is los in mij!![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 16:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
godverdomme, ik viel van mijn stoel af van het lachen
Niks ergs gebeurd hoor, moet ik al naar mijn PS3 lopen?quote:
Ik ga nu opstaan. Ben met 5 min klaar voor de aftrap!quote:Op maandag 8 april 2013 16:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niks ergs gebeurd hoor, moet ik al naar mijn PS3 lopen?
stuur maar berichtje als ik je moet invitenquote:Op maandag 8 april 2013 16:03 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik ga nu opstaan. Ben met 5 min klaar voor de aftrap!
quote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
Kuipers fluit Barca - PSG. Barca moet weer geholpen worden hoor![]()
PROBLEMEN MEE?quote:
Das mij ook overkomen ongeveer 3 kwart jaar geleden, 4 weken kunnen wachten op een nieuwe pas, ondertussen wel alles uit eigen zak betalen aan reizenquote:
quote:
Ben nu alleen om thuis te komen al 11 euro kwijt en zul je natuurlijk nu zien dat ze niet controleren.quote:Op maandag 8 april 2013 16:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das mij ook overkomen ongeveer 3 kwart jaar geleden, 4 weken kunnen wachten op een nieuwe pas, ondertussen wel alles uit eigen zak betalen aan reizen
Geld kan je terugkrijgen, dacht ik.quote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben nu alleen om thuis te komen al 11 euro kwijt en zul je natuurlijk nu zien dat ze niet controleren.
Zo lang ik geen OV heb zit ik ziek thuis...
Klopt. Mijn ov kaart is ook een keer kapot gegaan. Omdat er in de kaarts iets heel kleins kapot zou zijn gegaan. Brakke dingetjes zijn het. Gewoon bij zo'n klantenservice toestand langsgaan, die lezen uit hoeveel tegoed er nog opstaat en dan het 1 en ander aan papierwerk invullen en opsturen, en het wordt teruggestort op je rekening.quote:
Hier gaat het alleen ook om zijn jaarkaart, dus hij moet nu voor elke reis betalen. Maar ook daar is een regeling voor volgens mij. Niet zo zeer saldo kwijt, maar niet meer gratis kunnen reizen dus.quote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Mijn ov kaart is ook een keer kapot gegaan. Omdat er in de kaarts iets heel kleins kapot zou zijn gegaan. Brakke dingetjes zijn het. Gewoon bij zo'n klantenservice toestand langsgaan, die lezen uit hoeveel tegoed er nog opstaat en dan het 1 en ander aan papierwerk invullen en opsturen, en het wordt teruggestort op je rekening.
Zoals de afgelopen wedstrijden ook al steeds zijn geholpen door de scheidsrechters, de smeerlappen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
Nee heb ik al een half jaar ofzo maar toen was hij nog duurder dan 220k volgens mijquote:
Ik kocht toen ook een Jordi Alba voor 4k, toen was hij volgens mij 115k ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo de knetters, is dat van net ?,![]()
Edit: oh je had em dus al langer
Van die mensen die zoveel geluk hebben en dan gaan zeggen dat ze veel beter waren idd.quote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef Rijst het volgende:
hahaha ik speelde net tegen FCtwente51. Hij had ene 41212 team met Pato en Muriel. In de eerste helft pace hij mij 1x eruit via een 1-2tje. Na de goal ging hij ssssh'end over het veld rennen. In de 2e helft zette ik hem op attacking en kreeg ik veel meer kansen dan hij maar lukte het me niet om te scoren. In de 90e minuut scoort hij ff 2x via een cornernatuurlijk met de celebration
Stuurtie me een berichtje: Wil je nog harder gedolt worden?
Misschien was het iemand van XBWquote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef Rijst het volgende:
hahaha ik speelde net tegen FCtwente51. Hij had ene 41212 team met Pato en Muriel. In de eerste helft pace hij mij 1x eruit via een 1-2tje. Na de goal ging hij ssssh'end over het veld rennen. In de 2e helft zette ik hem op attacking en kreeg ik veel meer kansen dan hij maar lukte het me niet om te scoren. In de 90e minuut scoort hij ff 2x via een cornernatuurlijk met de celebration
Stuurtie me een berichtje: Wil je nog harder gedolt worden?
Ik zeg nooit tegen mensen dat ze geluk hebben/hadden want dan krijg ik abusequote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Van die mensen die zoveel geluk hebben en dan gaan zeggen dat ze veel beter waren idd.
van die mensen die alleen maar van 40 meter op doel schieten en dan zeggen dat ze veel meer schoten op doel haddenquote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Van die mensen die zoveel geluk hebben en dan gaan zeggen dat ze veel beter waren idd.
Dat zeg ik ook altijd maar ik schiet niet van 40 meter maar van 20 meterquote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van die mensen die alleen maar van 40 meter op doel schieten en dan zeggen dat ze veel meer schoten op doel haddenen veel beter waren.
![]()
duitser.quote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd maar ik schiet niet van 40 meter maar van 20 meter
Als je niet schiet scoor je ook niet. Maar ik heb ook genoeg goede kansen hoorquote:Op maandag 8 april 2013 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
duitser.liever 5 schoten uit 5 goede kansen dan 15 uit halve kansen.
ja, maar die eerste dan mijn rode kaart, wtfquote:Op maandag 8 april 2013 16:51 schreef leoon. het volgende:
Vaag potje die laatste bakkert, maar goed gespeeld!
Nog een potje goud vs goud?quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar die eerste dan mijn rode kaart, wtf
ja isgoed, ik heb je volgens mij al geïnvitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |