quote:
Edgar Davids naar RomaTURIJN, 10 september 2002 11:15 - Eindelijk lijkt het dan toch te gaan lukken. Edgar Davids krijgt zijn transfer naar Roma. Het schijnt dat beide clubs er uit komen. AS Roma zou € 18 miljoen bereid zijn te betalen. Juventus en Inter ruilen Cristiano Zanetti (Inter) en Gianluce Zambrotti (Juventus), waardoor Juventus met Zanetti de vervanger voor Davids in huis haalt. Probleem is echter dat alle drie de spelers niet tot januari voor hun nieuwe club in de Champions League mogen uitkomen en dat kan alsnog de deal torpoderen
Overigens denk ik dat de strijd in Italie gaat tussen Inter, Roma en Juve.. wat denken jullie..??
Het gaat namelijk dit weekend van start!
quote:Davids past juist perfect bij een ploeg als Roma! Goede zet van davids, bij Juve had hij toch een beetje zijn plaats verspeeld.
Op dinsdag 10 september 2002 12:35 schreef Hawk het volgende:
Ik vind Davids dus écht niet bij een ploeg als Roma passen.
Ik zie Roma niet als kanshebber voor de titel, mijn favoriet is Juve of Inter...
quote:Het 2e wat je zegt klopt denk ik wel, het 1e....
Op dinsdag 10 september 2002 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:Davids past juist perfect bij een ploeg als Roma! Goede zet van davids, bij Juve had hij toch een beetje zijn plaats verspeeld.
Ik zie Roma niet als kanshebber voor de titel, mijn favoriet is Juve of Inter...
Ik heb een hekel aan Davids en ben voor Roma, dus ik baal dat die blafkikker toch naar Roma gaat
quote:Das wat anders DIGGER, maar ik denk wel dat ie bij Roma past.
Op dinsdag 10 september 2002 13:02 schreef DIGGER het volgende:[..]
Het 2e wat je zegt klopt denk ik wel, het 1e....
Ik heb een hekel aan Davids en ben voor Roma, dus ik baal dat die blafkikker toch naar Roma gaat
quote:Als ik denk aan de wedstrijd vorig jaar voor de CL tegen Galatasary, dan had ie daar wel bij gepast ja
Op dinsdag 10 september 2002 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:Das wat anders DIGGER, maar ik denk wel dat ie bij Roma past.
hij kan goed en agressief verdedigen (soms wel een beetje te maar goed) en hij heeft ook een hele goeie techtniek en kan goed aanvallen.
Aanwinst voor Roma in mijn ogen.
2 Marcos de Moraes Cafu
3 Antonio Carlos Zago
4 Leandro Damian Cufrè
5 Francisco Govinho Lima
6 Aldair Nascimento Santos
7 Diego Fuser
8 Marcos Assunçao
9 Vincenzo Montella
10 Francesco Totti
11 Emerson da Rosa
14 Christian Panucci
15 Jonathan Zebina
16 Abel Eduardo Balbo
17 Damiano Tommasi
18 Antonio Cassano
19 Walter Adrian Samuel
20 Gabriel Omar Batistuta
21 Saliou Lassissi
23 Ivan Tomic
24 Marco Delvecchio
25 Gianni Bismark Guigou Martinez
26 Damiano Ferronetti
27 Daniele De Rossi
28 Alberto Aquilani
29 Sebastiano Siviglia
30 Cesare Bovo
31 Simone Pepe
32 Vincent Candela
33 Carlo Zotti
34 Marco Paoloni
80 Ivan Pelizzoli
Vertaling:
De Scudetto komt na een jaar verlof weer terug naar Roma!!
quote:Onderschat..
Op dinsdag 10 september 2002 13:19 schreef Komakie het volgende:
Hoop mensen die de waarde van Davids onderschatten zeg.
Het is gewoon een hele goeie voetballer die redelijk is uitgegroeit tot een alleskunner.hij kan goed en agressief verdedigen (soms wel een beetje te maar goed) en hij heeft ook een hele goeie techtniek en kan goed aanvallen.
Aanwinst voor Roma in mijn ogen.
Davids.. ik heb echt een bloedhekel aan die gast
quote:Totti mag die bal ook wel meer gaan afgeven dit seizoen.
Op dinsdag 10 september 2002 14:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
Inleveren bij Totti.. niet zelf gaan prutsen!!
BTW. 2 spelers die ik nog graag bij Roma zou zien: Iulliano en Zambrotta. Verdediging wordt een onneembare vesting dan.
quote:Je kunt beter Tudor hebben dan Iuliano. En Zambrotta is een uitstekende speler natuurlijk, maar voor op de flanken zijn er gewoon betere.
Op dinsdag 10 september 2002 14:26 schreef Hawk het volgende:[..]
Totti mag die bal ook wel meer gaan afgeven dit seizoen.
Als er 1 speler is waar ik me mateloos aan erger is het hem wel.
(Liep ook heel ongeïnteresseerd te spelen tijdens het WK, alsof het hem geen bal kon schelen)
BTW. 2 spelers die ik nog graag bij Roma zou zien: Iulliano en Zambrotta. Verdediging wordt een onneembare vesting dan.
Roma mag het worden (eigenlijk vooral voor bati), maar het wordt Juve (met mijn favo speler, samen met Bati, Alex del Piero...)
quote:Zie Edje de laatste tijd toch verdacht veel scoren.
Op dinsdag 10 september 2002 12:10 schreef Frenkie het volgende:
Wat moet Roma met zo'n kutspeler als Davids..
overgewaardeerde balafpakker..
/edit
Hmmmm rumour of the moment op footballtransfers.info is de transfer van Davids... Stukje verder:
Djibril Cisse van AJ Auxerre naar AS Roma...
quote:Hoe kom je daar nou weer bij.
Op dinsdag 10 september 2002 12:10 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wat moet Roma met zo'n kutspeler als Davids..
overgewaardeerde balafpakker..
quote:weinig te zien? canal plus abonnementje nemen.
Op dinsdag 10 september 2002 23:12 schreef mitt het volgende:
AC Milan heeft eigenlijk alles op kampioen te worden dit jaar..Nesta, Maldini, Rui Costa, Seedorf en Svjetsjenko..maar Inter met Vieri natuurlijk altijd gevaarlijk en Juventus en AS Roma zijn ook niet slechter geworden..jammer dat er zo weinig te zien is van het Italiaanse voetbal
EN IK VIND MONTELLA ECHT GEWELDIG
de beste speler in italie.
quote:En je vergeet nog de beste en dat is Rivaldo natuurlijk. AC Milaan is echt onwijs goed maar het moet nu nog wel een team worden natuurlijk en daar heb ik nog mijn twijfels over.
AC Milan heeft eigenlijk alles op kampioen te worden dit jaar..Nesta, Maldini, Rui Costa, Seedorf en Svjetsjenko..maar Inter met Vieri natuurlijk altijd gevaarlijk en Juventus en AS Roma zijn ook niet slechter geworden..jammer dat er zo weinig te zien is van het Italiaanse voetbal
quote:Of Stream en Tele+ kraken en via je schotel de Hele Serie A & B binnenhalen
Op woensdag 11 september 2002 00:32 schreef evert het volgende:weinig te zien? canal plus abonnementje nemen.
RTL5 zendt btw samenvattingen uit van de Serie A op maandagavond begreep ik.
quote:Really? Das nou eens goed nieuws!
Op woensdag 11 september 2002 13:17 schreef DIGGER het volgende:[..]
Of Stream en Tele+ kraken en via je schotel de Hele Serie A & B binnenhalen
RTL5 zendt btw samenvattingen uit van de Serie A op maandagavond begreep ik.
Anders mag Bologna het ook wel worden trouwens
quote:Helemaal mee eens.
Op woensdag 11 september 2002 00:32 schreef evert het volgende:[..]
weinig te zien? canal plus abonnementje nemen.
EN IK VIND MONTELLA ECHT GEWELDIG
de beste speler in italie.
quote:die ken ik nog niet?
Op woensdag 11 september 2002 15:09 schreef Hawk het volgende:[..]
Helemaal mee eens.
Montella is super, maar z'n zus helemaal!!
quote:Stond tenminste in de VI van een week of 2, 3 gelee.
Op woensdag 11 september 2002 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:Really? Das nou eens goed nieuws!
A.S. Maandag zul je het iig merken
Ik dacht al, beetje vreemde foto....
(Ik plaats maar links anders krijg ik gezeik dat het geen B&H forum is )
http://big.clarence.com/bigalbum/gallery/Varie/Rita_Montella/RitaMontella2_CPT0602.jpg
http://thecelebrityworld.supereva.it/celita/ritmon/Rita_Montella05.jpg
quote:Niet als het aan onze held Julio Cruz ligt. Hij peerde er vandaag 2 in, waardoor Bologna met 2-1 won, tegen Roma.
Op woensdag 11 september 2002 18:14 schreef Ludo_Sanders het volgende:
Kampioen wordt AS Roma!
quote:Idd en ze presenteert al jaren voor de Rai bij Wedstrijden van Roma (niet live wedstrijdverslag overigens, die rechten heeft de Rai niet) op de zondagmiddag.
Op woensdag 11 september 2002 17:55 schreef Hawk het volgende:
Hmmm.... Dacht al die tijd dat het Montella's zus was, blijkt het z'n vrouw te zijn.
Cagliari - Napoli 2-2, 5 minuten voor tijd was het nog 2-1.
Maar desondanks geen slechte start voor Napoli.
quote:Kijk, we hebben een kenner!
Op maandag 16 september 2002 18:50 schreef superjoden het volgende:
Keep on dreaming guys.....this year it will be Internationale.....
Voor mij is Juventus de grote favoriet: het heeft geen spelers verloren maar zich wel versterkt met Di Vaio. Enige minpunt is de blessure van Trezeguet. De eerste speeldag (of eigenlijk de tweede) zorgde voor een solide 3-0 overwinning met twee goals van mijn favo speler Alex Del Piero.
Roma liep tegen een onverwachte nederlaag aan door een late goal van oud-Feyenoorder Cruz. Batistuta had de Romeinen met een penalty aan de 0-1 ruststand geholpen. Ook Lazio Roma verloor verrassend van de verrassing van het afgelopen seizoen, Chievo Verona. Met oud-milanista Bierhoff in de spits wonnen de Noord-Italianen met 2-3, na twee keer op achterstand te hebben gestaan. De veel besproken Eriberto speelde niet, Bernardo Corradi speelde met Lazio tegen zijn oude club, scoorde maar verloor.
Modena kon zoals gezegd geen potten breken tegen Milan, dat met 0-3 won. De gevierde man was opnieuw Pippo Inzaghi, ook Tomasson speelde. Rivaldo maakte een schitterende goal die werd afgekeurd.
Inter behaalde een moeizame maar verdiende zege op Torino met voor het eerst het duo Crespo-Vieri in de spits. Bobo maakte de enige goal, met het hoofd.
Piacenza verraste opnieuw door een uitzege op het sterker geachte Brescia: Dario Hubner was met een schitterende goal mede verantwoordelijk voor de 0-2.
Ik heb er zin an!
quote:Ik ook.
Op dinsdag 17 september 2002 11:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb er zin an!
En Inter wordt kampioen.
quote:Maar hij stond niet in de basis...
Op dinsdag 17 september 2002 11:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Rivaldo maakte een schitterende goal die werd afgekeurd.
quote:Te weinig getraind.
Op dinsdag 17 september 2002 12:45 schreef DIGGER het volgende:[..]
Maar hij stond niet in de basis...
1-2 achter tegen Modena
quote:Wat heb ik GE-NO-TEN van de afgang van Totti en co. Alleen moet er nu nog ooit es een speler opstaan die Totti een vreselijke doodschop verkoopt, zodat hij een paar maanden lang de velden niet kan vervuilen met zijn aanwezigheid.
Op zondag 22 september 2002 22:08 schreef CAZZO het volgende:1-2 achter tegen Modena
quote:Want?
Op zondag 22 september 2002 22:41 schreef Quaresma het volgende:[..]
Wat heb ik GE-NO-TEN van de afgang van Totti en co. Alleen moet er nu nog ooit es een speler opstaan die Totti een vreselijke doodschop verkoopt, zodat hij een paar maanden lang de velden niet kan vervuilen met zijn aanwezigheid.
quote:Heb je gister die wedstrijd gezien? Het was weer de ouderwetse Totti hoor. Als ik er iemand aan zijn o-zo-dure lichaam kwam, viel hij alsof hij een dubbele beenbreuk opliep. Maar zelf wel flink uitdelen, en dan zitten zeiken dat hij niets deed. En vooral dat kaartje vragen, ik irriteer me er echt mateloos aan.
Op maandag 23 september 2002 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Want?
En gelukkig was Wim Kieft het met me eens
/edit: En dan de altijd risico-nemende Cappelo, die tegen Modena Batistuta eruit haalt voor Sartor. En later nog Montella eruit voor Tommasi. Nou sorry hoor, maar is die Cappelo dan wel zo'n geniale trainer?
Terwijl het eigenlijk zo'n mooie ploeg kan zijn als je ze wat meer laat aanvallen. En niet alle middenvelders met de neuzen naar het eigen doel laat spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Quaresma op 23-09-2002 12:59]
quote:Echt iets om trots op te zijn
Op maandag 23 september 2002 12:23 schreef Quaresma het volgende:[..]
En gelukkig was Wim Kieft het met me eens
quote:Ik vond het fijn dat het eens gezegd werd ja, ipv dat kutjong maar steeds het handje boven het hoofd houden.
Op maandag 23 september 2002 12:27 schreef -F- het volgende:[..]
Echt iets om trots op te zijn
En Roma, sja, onterechte pingel tegen, dan met 10 man verder en dan nog een buitenspelgoal om de oren krijgen. Roma speelde echt bar en bar slecht maar werd wel vreselijk genaaid door de scheids, die met pijn en moeite daardoor netaan de slechtste man van het veld was.
Napoli thuis ook al verloren van Cosenza
Alleen Florentina wel gewonnen (nu 7 uit 3)
Nee, geen goed weekeinde in Italie naar mijn smaak...
Inter gisteren met moeite gewonnen (Schwalbe van Vieri moest eraan te pas komen), Juve enorm geholpen door de scheids zaterdag al (5 minuten blessuretijd gerekend en na 95.20 scoort Del Piero na Hands gemaakt te hebben).
En het beste nieuws, vind ik dan, is dat Napoli in Bari gewonnen heeft. Komend weekend Napoli - Samp.
Inzaghi is tot op heden een verhaal apart met z'n goals in Serie A en CL en de heer Totti begint ook eindleijk lekker te draaien, heeft er nu toch ok al 6 inliggen.
Zaterdag nog ff Napoli - Sampdoria gekeken, aardige wedstrijd en een 1-1 uitslag. Sampdoria lijkt me toch een ploeg die na dit seizoen terug moet kunnen keren in de Serie A.
quote:Dat lijkt me duidelijk ja.
quote:Ik zit meer te wachten op de beelden van de slotfase van Inter - Juve
Op zondag 20 oktober 2002 16:53 schreef Quaresma het volgende:
Tomasson scoort 1x voor Milan en Cruz scoort er 2 voor Bologna. Dat wordt smullen bij Canal+ Buitenlands voetbal.
quote:ja wta ik daar over gelezen heb, wordt dat
Op zondag 20 oktober 2002 17:09 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ik zit meer te wachten op de beelden van de slotfase van Inter - Juve
quote:Napoli - Livorno 0-1
Op maandag 14 oktober 2002 13:30 schreef DIGGER het volgende:
Napoli wordt op deze wijze kampioen gelijke spelen: 2-2 in en tegen Verona, waarbij de zege 1 minuut voor tijd uit handen gegeven werd...
quote:Anders ik wel... heb alleen de statistiekjes op teletekst gezien maar het kwam behoorlijk bizar over
Op zondag 20 oktober 2002 17:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja wta ik daar over gelezen heb, wordt dat
quote:Maldini snapt er ook helemaal niets van. Die gaat er nog steeds vanuit dat 45 keer per jaar scoren meer dan genoeg moet zijn voor een titel.
Op zondag 20 oktober 2002 17:29 schreef superjoden het volgende:
AC heeft een doelsaldo van 17 voor en 2 tegen.... onitaliaans....
Het gaat iig goed met Milan en ook in de CL zijn ze aardig bezig. Hopelijk blijven de helden lang fit en kunnen ze nog leuke dingen doen dit jaar. Maldini gun ik iig weer een succesje en voor Seedorf, Rivaldo en Fillipo zou het ook leuk zijn.
Alleen Piacenza wist als Seria A ploeg in de coppa het hoofd boven water te houden, maar o.a. Bari en Sampdoria schakelden met gemak Serie A ploegen uit, wel opmerkelijk.
En a.s. weekend natuurlijk de Romeinse derby, vorig jaar 1-5 voor Roma met 4 keer Montella die de inmiddels vertrokken Nesta deed figureren als een amateur.
Hoop dat Roma weer (dik) wint!
En na de Nederlaag van Milan is de Romeinse derby extra leuk, want bij winst meldt zich iig weer een Romeinse ploeg bij de top (En dat moet dan Roma zijn, niet dat Schijt Lazio)
quote:Inter heeft Vieri, dat maakt een hoop uit
Op zondag 27 oktober 2002 17:59 schreef superjoden het volgende:
Internazionale - Bologna 2-0.....alhoewel Inter slecht speelt pakken ze wel weer de punten....ik denk dat ze dit jaar wel kampioen zullen worden zoals eerder vermeld maar ik moet toch zeggen dat Juve en Ac Milan beter spelen en leuker is om te kijken.
quote:Ach ja,straks in Madrid krijgen ze weer een pak slaag.
Op zondag 27 oktober 2002 22:02 schreef chelloboy het volgende:
2-1 voor as Roma, Batistuta na grote fout van Couto.
quote:Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik denk dat Bati eraan moet gaan denken om te stoppen (of terug te keren naar Florentia...)
Op zondag 27 oktober 2002 22:06 schreef mitt het volgende:
Batigoleindelijk weer es
quote:Middenmoot Serie C2? Nou, denk niet dat ie dat doet....
Op maandag 28 oktober 2002 09:26 schreef Dylan Dog het volgende:Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik denk dat Bati eraan moet gaan denken om te stoppen (of terug te keren naar Florentia...)
Hij zelf zegt te willen afsluiten in Engeland...
Derby was btw echt slecht, maar in de 2e helft wel leuk om te kijken.
Bij Napoli gaat het inmiddels van kwaad tot erger:
2 minutne in de blessuretijd verloren thuis van Siena met 1-2 met als resultaat een veldbestorming, brandjes op de tribune en hevige rellen in en rondom het stadion.
En inmiddels in degradatiegevaar
Doelpunten:
Hernan Crespo (6)
Javier Zanetti (12)
Alvaro Recoba (50)
Daniele Adani (85)
Opstelling:
Francesco Toldo
Francesco Coco
Ivan Ramiro Cordoba
Marco Materazzi
Nelson Vivas
Javier Zanetti
Luigi Di Biagio
Emre 33
Hernan Crespo
Domenico Morfeo
Alvaro Recoba
Wissels Inter:
D Adani for N Vivas (63)
M Almeyda for L Di Biagio (72)
Gele kaarten Inter:
Javier Zanetti (15)
Nelson Vivas (33)
Alvaro Recoba (73)
Domenico Morfeo (81)
Wedstrijd werd weer ontsiert door rellen,waarbij zelf een fan van Catania in z'n been geschoten werd en vele agenten flink gewond raakten...
Milan gisteren gemazzeld door late goal (afgeweken) van Rivaldo, Roma weer eens goed gespeeld, gewonnen en Totti nu alleen topscoorder
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 07-11-2002 13:13]
quote:+ Inzaghi pingel gemist.
Op donderdag 7 november 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:Milan gisteren gemazzeld door late goal (afgeweken) van Rivaldo, Roma weer eens goed gespeeld, gewonnen en Totti nu alleen topscoorder
code:1 Internazionale 8 7 1 0 22 18 - 7
2 AC Milan 8 6 1 1 19 22 - 5
3 Juventus 8 5 3 0 18 12 - 4
4 Lazio Roma 8 5 2 1 17 15 - 7
5 Chievo 8 5 0 3 15 14 - 9
6 AS Roma 8 4 2 2 14 18 - 13
7 Parma 8 3 3 2 12 14 - 12
7 Bologna 8 3 3 2 12 9 - 7
9 Modena 8 4 0 4 12 9 - 12
10 Empoli 8 3 1 4 10 12 - 13
11 Brescia 8 2 2 4 8 13 - 16
12 Udinese 8 2 2 4 8 4 - 9
13 Perugia 8 2 2 4 8 9 - 16
14 Piacenza 8 2 1 5 7 7 - 12
15 Torino 8 2 0 6 6 5 - 15
16 Reggina 8 1 2 5 5 6 - 14
17 Como 8 0 4 4 4 5 - 12
18 Atalanta 8 1 1 6 4 7 - 16
quote:Vieri mocht uitrusten.
Op donderdag 7 november 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:
Totti nu alleen topscoorder
Vond Nedved voor het eerst sinds tijden weer eens goed spelen gisteren btw en die Rivaldo, ik blijf het niks vinden...
Volgende week is het Torino - Juve, ook een lekker potje, 2 jaar geleden was dat uiteindelijk 3-3 nadat Juve 0-3 had voorgestaan...
Napoli ondertussen weer verloren, 1e uitnederlaag, 3-1 bij Genoa.
Juve daardoor nu wel op kop, Roma inmiddels al echt flink achter, plek 8 slechts.
In de Serie B Napoli 1-1 tegen Lecce en opmerkelijk:
de Wedstrijd van de nummer 2, Cagliari, tegen Messina, stond 10 minuten voor tijd 0-1 toen een paar Cagliari fans het veld op kwamen en de keeper van Messina KO sloegen.
Wedstrijd eindigde uiteindelijk in 1-1, maar zal ongetwijfeld door de Italiaanse voetbalbond omgedraaid worden naar een zege voor Messina en een flinke sanctie voor Cagliari.
Afgelopen weekend was het 1 grote teringzooi in Como, Napoli en Cagliari met name....
Zondag overigens de Milanese derby
quote:Die Fans schijnen het bestuur aan het chanteren te zijn. Ze willen geld zien, anders slaan ze binnenkort weer een speler neer.
Op maandag 18 november 2002 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Wedstrijd eindigde uiteindelijk in 1-1, maar zal ongetwijfeld door de Italiaanse voetbalbond omgedraaid worden naar een zege voor Messina en een flinke sanctie voor Cagliari.
Het moet niet gekker worden.
Bij elke wedstrijd van Napoli is het momenteel een puinhoop (tegenvallende resultaten, nogal want 'anti' fluitende arbiters), bij Como is het onrustig, in Bergamo, bij Cagliari (ook al staan ze 2e) etc.
Er zijn dit seizoen al 10 tallen agenten ernstig gewond geraakt bij ongeregeldheden.
Hooliganisme is in Italie gewoon weer aan een opleving bezig (kondigde zich de afgelopen jaren al aan, aantal incidenten is al een poos stijgende)
quote:Trieste zaak.
Op donderdag 21 november 2002 13:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
Die Fans schijnen het bestuur aan het chanteren te zijn. Ze willen geld zien, anders slaan ze binnenkort weer een speler neer.
Het moet niet gekker worden.
quote:dat is het toch al..??
Op donderdag 21 november 2002 13:50 schreef zjroentje het volgende:
Kunnen we van dit topic niet beter een centraal topic over de Serie A (en eventueel B) maken?
quote:Maar zo'n centraal topique is duidelijker
Op donderdag 21 november 2002 14:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat is het toch al..??
ik vind de titel wel oke hoor
AC tegen Inter
quote:Die zullen de Canal+ bezitters ook moeten missen, Canal+ is nogal Barca fan. Zendt dus veel kutwedstrijden van Barca uit, maar dit weekend natuurlijk wel de kraker.
Op vrijdag 22 november 2002 07:21 schreef superjoden het volgende:
komend weekend de topper:AC tegen Inter
Geloof dat C+ alleen zondagavond een samenvatting heeft.
Gisteren kwam trouwens het nieuws dat veel Italiaanse stadions onveilig zijn naar buiten, en het gaat niet alleen om die van de kleine/zuiderlijke/arme clubs maar ook om bv het Meazza stadion...
quote:ROME, 22 november 2002 08:43 - Voetbalfans in Italië nemen een risico wanneer ze naar het stadion gaan. Meer dan de helft van de stadions voldoet namelijk niet aan de vereiste bouw- en veiligheidsvoorschriften. Volgens minister voor parlementaire zaken Giovanardi is het in enkele gevallen ernstig gesteld met de sportcomplexen :''In sommige stadions mag eigenlijk alleen gras groeien.''
Op vrijdag 22 november 2002 13:21 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren kwam trouwens het nieuws dat veel Italiaanse stadions onveilig zijn naar buiten, en het gaat niet alleen om die van de kleine/zuiderlijke/arme clubs maar ook om bv het Meazza stadion...
ter ondersteuning.
Dan hebben we het in nederland beter voor elkaar. Maar ja, die sfeer is toch anders.
Sja, zo gaat dat in Italie...
quote:Kunnen ze zich wel veroorloven.
Op vrijdag 22 november 2002 13:36 schreef DIGGER het volgende:
En Rivaldo, Crespo en Rui Costa worden naar alle waarschijnlijkheid gewoon gespaard voor de CLSja, zo gaat dat in Italie...
quote:Dat zou voor mij redenen genoeg zijn geen C+ te nemen. Maar goed Jansma zit er dus wat verwacht je dan.
Op vrijdag 22 november 2002 13:21 schreef DIGGER het volgende:Die zullen de Canal+ bezitters ook moeten missen, Canal+ is nogal Barca fan. Zendt dus veel kutwedstrijden van Barca uit, maar dit weekend natuurlijk wel de kraker.
Geloof dat C+ alleen zondagavond een samenvatting heeft.
quote:Ik denk dat de kleedkamers van San Siro gevaarlijker zijn voor de spelers dan de hele tribune voor de fans. Al is het natuurlijk een hele prestatie om als Inter-fan een brommer van de tweede ring te gooien.
Lazio erg knap 3e, hadden met wat meer geluk (schiet eens een pingel binnen of zo) al dik 1e gestaan, en dat ondanks het financiele geouwehoer.
Napoli weer verloren, staan 3e van onderen na de 2-0 bij aartsrivaal en nummer laatst Salernitana. Eeuwig zonde.
Gisteren bij voetbaljaren van Kieft wel weer ff kippenvel bij alle fragmenten van El Diego in San Paulo....
quote:Was prachtig ja
Op maandag 25 november 2002 13:17 schreef DIGGER het volgende:
Roma kan de titel wel vergeten, wat een draak van een wedstrijd weer bij Parma uit (Zonder Totti).Lazio erg knap 3e, hadden met wat meer geluk (schiet eens een pingel binnen of zo) al dik 1e gestaan, en dat ondanks het financiele geouwehoer.
Napoli weer verloren, staan 3e van onderen na de 2-0 bij aartsrivaal en nummer laatst Salernitana. Eeuwig zonde.
Gisteren bij voetbaljaren van Kieft wel weer ff kippenvel bij alle fragmenten van El Diego in San Paulo....
quote:Was dat in San Siro?
Op vrijdag 22 november 2002 20:39 schreef fisico het volgende:
Ik denk dat de kleedkamers van San Siro gevaarlijker zijn voor de spelers dan de hele tribune voor de fans. Al is het natuurlijk een hele prestatie om als Inter-fan een brommer van de tweede ring te gooien.
Dacht dat dat in het Olympisch Stadion van Rome was gebeurd.
quote:Dat scooterincident vond plaats in het Guiseppe Meazza Stadion
Op maandag 25 november 2002 14:42 schreef zjroentje het volgende:[..]
Was dat in San Siro?
Dacht dat dat in het Olympisch Stadion van Rome was gebeurd.
quote:Vorig jaar bij ik meen Inter- Atalanta
Op maandag 25 november 2002 16:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
Dat scooterincident vond plaats in het Guiseppe Meazza Stadion
quote:Dat is het betere werk
Op zondag 1 december 2002 22:29 schreef superjoden het volgende:
gaat lekker zo 3 rode kaarten in de laatste 2 minuten bij Roma - Juve....
voor Birindelli (Juve, 87min), Candela ( Roma,87 min) en Totti (Roma, 89 min)
quote:En daarom wel vermakelijk.
Op zondag 1 december 2002 22:32 schreef CAZZO het volgende:
ging zeker lekker
was een harde wedstrijd vanavond
Napoli heeft inmiddels een 'lekker' record in handen: al 7 maanden geen thuiswedstrijd gewonnen.
quote:Dus bij Inter.
Op maandag 25 november 2002 16:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
Dat scooterincident vond plaats in het Guiseppe Meazza Stadion
Schitterend verhaal trouwens.
quote:Dan was de wwedstrijd zeker gestaakt wegens een tekort aan spelers
Op maandag 2 december 2002 13:02 schreef DIGGER het volgende:[..]
En daarom wel vermakelijk.
Scheids had overigens veel meer rood moeten trekken, in de 1e helft al.
quote:Ik zat samen met een klasgenoot in de trein toen ik dat in de spits las. Toen was hij niet echt blij met zijn zwart blauwe sjaal
Op maandag 2 december 2002 14:37 schreef zjroentje het volgende:
Dus bij Inter.Schitterend verhaal trouwens.
Verder gaat het lekker in Italie en doen ze het nog beter in de CL. Eindelijk weer goede uitslagen.
quote:Ook zeker slagen, a.s weekend beginnen alle wedstrijden een kwartier later ivm een actie vna de spelersvakbond tegen het geweld dat tot nu toe dit seizoen kenmerkt.
Op dinsdag 3 december 2002 23:46 schreef fisico het volgende:Eindelijk weer goede uitslagen.
Na het incident bij Cagliari - Messina vorig weekend weer een speler door fans in mekaar geslagen bij Napoli - Palermo...
Wel leuke wedstrijden op het programma btw, Milan - Roma en Lazio - Inter
Verrassend dat Lazio het zo goed doet de laatste weken..
En Roma 10e ofzo nu
quote:9de volgens mij.
Op donderdag 5 december 2002 13:39 schreef mitt het volgende:
En Roma 10e ofzo nu![]()
quote:Die voorzitter is anders daar niet erg blij mee. Hij heeft zich niet aleten verzekeren voor de winstpremie. (wat wel gebruikelijk is in Italie
Op donderdag 5 december 2002 13:39 schreef mitt het volgende:
quote:
Op donderdag 5 december 2002 13:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Die voorzitter is anders daar niet erg blij mee. Hij heeft zich niet aleten verzekeren voor de winstpremie. (wat wel gebruikelijk is in Italie
Die lacht als een boer met kiespijn bij elke overwinning zeiden ze.
quote:Als straks in December de transfermarkt weer opengaat kon het wel eens grote uitverkoop zijn bij Lazio
Op donderdag 5 december 2002 13:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Die voorzitter is anders daar niet erg blij mee. Hij heeft zich niet aleten verzekeren voor de winstpremie. (wat wel gebruikelijk is in Italie
quote:de voorzitter heeft ook gezegd dat wat hem betreft de selectie intact blijft..
Op donderdag 5 december 2002 13:59 schreef CAZZO het volgende:[..]
Als straks in December de transfermarkt weer opengaat kon het wel eens grote uitverkoop zijn bij Lazio
quote:Wintersale bij Lazio. Spelers en club te koop.
Op donderdag 5 december 2002 13:59 schreef CAZZO het volgende:[..]
Als straks in December de transfermarkt weer opengaat kon het wel eens grote uitverkoop zijn bij Lazio
quote:maar denkt de bank er ook zo over?
Op donderdag 5 december 2002 14:00 schreef Frenkie het volgende:[..]
de voorzitter heeft ook gezegd dat wat hem betreft de selectie intact blijft..
quote:welke niet..???
Op donderdag 5 december 2002 14:04 schreef CAZZO het volgende:[..]
maar denkt de bank er ook zo over?
Japie Stam blijft nog steeds goed handelswaar,hij heeft nog geen UEFAcup wedstrijd gespeeld
en welke CL-deelnemer was er ook al weer op zoek naar een verdediger
3 spelers van Napoli waren de week ervoor achterna gezeten door fans van Napoli zelf.
1 van de 3 spelers werd klemgereden en met honkbalknuppels bewerkt.
Dat was de exacte "druppel" die de emmer deed overlopen mbt het supportersgeweld.
Verder genoten van Lazio - Inter, was een erg gave wedstrijd met Lopez als in z'n Valencia tijd.
Tevens 1e nederlaag van Juve dit seizoen (en dus plek 4 ipv plek 1).
Mancini doet het echt geweldig dit seizoen!
Ik ben zelf al jaren Laziale, vanaf 1995 ofzo. En de afgelopen tijd, vooral vorig seizoen met al die wereldsterren vond ik er echt geen flikker meer aan. Allemaal van die mercenaries die zich voor niets interesseerden. Maar wat een verschil nu zeg! De spirit zit er weer helemaal in! En een record in Serie A van 6 achtereenvolgende uitwedstijden in winst omgezet!
Wie had gedacht dat zonder Crespo en natuurlijk Lazio's hart, Nesta , wij het zo goed zouden doen!?
Ik ben nu al aan het uitkijken naar zondag als Lazio afreist naar Turijn!
Forza Lazio!
quote:Die 1e Goal van Emre zat er lekker in
Op maandag 9 december 2002 15:27 schreef Smeich het volgende:
Lazio-Inter is een van de, zoniet DE, mooiste wedstrijd van Serie A die ik me kan herinneren. Alleen jammer van die goals van Inter.
Maar Lazio........woohoooooooooo
Niets over te klagen, 7 uit winsten op rij..en nu 1-2 winst tegen Juve! Tweemaal Fiore, de man die vorig seizoen niets kon klaarspelen doet t maar weer. Het was voor Buffon, anders had ons countervoetbal in deze wedstrijd nog meer goals opgeleverd.
quote:Yep
Op zondag 15 december 2002 15:14 schreef CAZZO het volgende:
Napoli al weer verloren?
En een trainerswissel inmiddels, kon moeilijk uitblijven.....
AC Milan - Brescia 0-0
Atalanta - Empoli 2-0
Chievo - Como 0-0
Lazio - Bologna 1-0
Perugia - Juventus 0-0
Reggina - Piacenza 2-1
AC Milan - Brescia 0-0
Atalanta - Empoli 2-2
Chievo - Como 2-0
Lazio - Bologna 1-1
Perugia - Juventus 0-1
Reggina - Piacenza 3-1
Juventus profiteert zo mooi van het puntverlies van Milan en Lazio. Vanavond staat nog de wedstrijd Parma - Inter op het programma.
Chievo blijft het leuk doen zeg.
Heel knap.
parma - inter milan 0-1
Parma - Internazionale 1-2
De eerste keer dat de Milanezen weten te winnen in Ennio Tardini.
Juve heeft goede zaakjes gedaan, jammer genoeg. Maar ik vraag me toch weer af hoeveel minuten blessuretijd het ditmaal was.
Perugia coach Sensi liep zichzelf na de wedstrijd weer lekker op te fokken zeg. Hij vertelde Nedved dat Juventus maar een stelletje dieven zijn, en dat de scheids, WEDEROM, weer aan de kant van Juve stond. Begrijpelijk, als je soms zag wat de scheidsrechter weer flikte in het voordeel van Juve.
Wel een prachtige coal van Camoranesi trouwens!
AS Roma - Chievo 0-1
Bologna - AC Milan 0-2
Como - Atalanta 1-1
Juventus - Reggina 5-0
Piacenza - Parma 1-1
Udinese - Perugia 0-0
De uitslagen van gisteren:
Brescia - Lazio Roma 0-0
Empoli - Torino 1-1
Vanavond om 20.30
Inter Milan - Modena
Juventus doet zo goede zaken en nadert Lazio tot op één punt en ook Chievo blijft het goed doen. AS Roma staat nog net in linkerrijtje op de 9e plaats.
Wel knap, 2 keer in 1 helft in eigne goal scoren, komt zelden voor schat ik zo.
Fabio Capello..eens een gerespecteerde coach..
Goede vorm, benen goed gestrekt.
Ik geef hem een 8
quote:omg dan loop je voor lul
Op maandag 13 januari 2003 21:09 schreef Smeich het volgende:
De reden dat AS het zo slecht doet?Fabio Capello..eens een gerespecteerde coach..
Goede vorm, benen goed gestrekt.
Ik geef hem een 8
Perugia - Inter Milan 4-1 dat doet pijn in sommige delen van Milaan
quote:Perugia uit he, tjees
Op zondag 19 januari 2003 20:53 schreef amnesiac het volgende:
Opmerkelijke uitslag vandaag in de Serie APerugia - Inter Milan 4-1 dat doet pijn in sommige delen van Milaan
6-3 tegen Vicenza
quote:komt dervan als je Batigoal laat gaan
Op woensdag 22 januari 2003 21:37 schreef amnesiac het volgende:
AS Roma schiet uit zijn slof in de Coppa Italia ...6-3 tegen Vicenza
quote:3x Delvecchio 2x Emerson en Cafu uit een penalty
Op woensdag 22 januari 2003 22:49 schreef mitt het volgende:[..]
komt dervan als je Batigoal laat gaan
Wie scoorde der?
Ga niet vertellen 4x Cazzano ofzo..
quote:lekker gek
Op woensdag 22 januari 2003 22:53 schreef CAZZO het volgende:[..]
3x Delvecchio 2x Emerson en Cafu uit een penalty
ook Chievo tegen Milan zeer doelpuntrijk 2-5
met 2x ons Clarence en 1x JDT
Milan is ook op dreef tegen Chievo, 2-5. Seedorf 2maal en Tomasson ook eentje op zijn conto.
Perugia 2-0 gewonnen (beters!) en bekert door tegen Milan in de andere halve finale wedstrijd.
Leuk detail trouwens, is dat Miccoli, uitgeleend door Juve en spelend voor Perugia, in beide duels 3maal weet te scoren.
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 24-01-2003 00:09]
Bologna - Torino 1-1
Brescia - Parma 1-1
Inter Milan - Empoli 0-0
Juventus - Piacenza 2-0
Lazio - Reggina 0-0
Perugia - Chievo 1-0
Bologna - Torino 2-2
Brescia - Parma 1-1
Inter Milan - Empoli 3-0
Juventus - Piacenza 2-0
Lazio - Reggina 0-1
Perugia - Chievo 1-0
Of misschien hadden de spelers pas aan t eind van t seizoen betaald moeten krijgen...
Wel mooie beelden ter ere van Agnelli voor de wedstrijd van Juve.
Ook leuk om Vieri en Batigol samen te zien spelen.
FORZA LAZIO ALE'
NON MOLLARE MAI !
De stand nu in de Serie A
1 AC Milan 18 12 3 3 39 34 - 12
2 Internazionale 18 12 3 3 39 37 - 20
3 Juventus 18 11 5 2 38 34 - 13
4 Lazio Roma 18 10 6 2 36 33 - 17
5 Chievo 18 10 2 6 32 28 - 18
6 Udinese 18 8 5 5 29 17 - 16
7 Bologna 18 7 7 4 28 21 - 16
8 Parma 18 7 6 5 27 30 - 20
9 Perugia 18 7 4 7 25 23 - 24
10 AS Roma 18 6 5 7 23 28 - 27
11 Empoli 18 6 4 8 22 24 - 27
12 Modena 18 6 2 10 20 12 - 26
13 Brescia 18 4 7 7 19 20 - 27
14 Atalanta 18 4 5 9 17 19 - 29
15 Reggina 18 4 4 10 16 15 - 32
16 Piacenza 18 3 4 11 13 14 - 28
17 Torino 18 2 5 11 11 11 - 32
18 Como 18 1 7 10 10 11 - 27
Juventus profiteert dit weekend optimaal van de misstappen van de concurrenten door dichterbij de toppositie te sluipen.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 27-01-2003 13:28]
vieri die drie keer scoort. heeft volgens mij nog nooit zo makkelijk 3 keer gescoord, wat een kutgoals zeg. maar hij staat er wel elke keer
Voor als Cazzo zich afvraagt wat Napoli gedaan heeft, die spelen vanavond tegen Catania, en bijna must win wedstrijd in de onderste regionen.
quote:ik wist er al van 20:30 kick-off of hoe zeg je zoiets in het italiaans
Op maandag 27 januari 2003 13:32 schreef DIGGER het volgende:
Voor als Cazzo zich afvraagt wat Napoli gedaan heeft, die spelen vanavond tegen Catania, en bijna must win wedstrijd in de onderste regionen.
quote:Fischio d'inizio...
Op maandag 27 januari 2003 14:11 schreef CAZZO het volgende:[..]
ik wist er al van 20:30 kick-off of hoe zeg je zoiets in het italiaans
en alle wedstrijden van napoli zijn toch must win partijen
Ook weer in het kader van supportersgeweld in Italie, zoals we dat in Nederland echt niet kennen:
Cagliari verliest in Venetie met 3-0 van Venezia, Caglaria speler maakte 1 van de goals (eigen goal dus), komt na de wedstrijd bij z'n auto, blijkt deze door Cagliari fans in de fik gezet te zijn.....
2 maanden geleden al dat incident waarbij de keeper van Messina werd neergeslagen door een Cagliari supporter, en dat terwijl de club het best aardig doet.
Piacenza - Brescia 1-4
AS Roma - Bologna 3-1
quote:en totti mist ook nog een penalty
Op zaterdag 1 februari 2003 23:20 schreef amnesiac het volgende:
De uitslagen van vandaag:AS Roma - Bologna 3-1
quote:4-1 winnen is natuurlijk ook weer overdreven
Op zaterdag 1 februari 2003 23:23 schreef CAZZO het volgende:[..]
en totti mist ook nog een penalty
Napoli staat met 1-0 achter tegen Ancona.
quote:Dionigi maakt de 1-1 voor Napoli.
Op zondag 2 februari 2003 15:20 schreef amnesiac het volgende:
Slecht nieuws voor Cazzo ...Napoli staat met 1-0 achter tegen Ancona.
AC Milan - Modena 0-0
Atalanta - Juventus 1-0
Chievo - Lazio 1-0
Empoli - Como 0-0
Parma - Udinese 1-0
Reggina - Perugia 2-1
quote:pijnlijk moment voor JDT
Jon Dahl Tomasson werd zondag bij AC Milan even duidelijk op zijn plek gezet. De Deen kwam in het duel met Modena in de 65ste minuut in het veld en dacht zijn invalbeurt ruim tien minuten later te bekronen met de openingstreffer.Milan kreeg namelijk een strafschop nadat Kakha Kaladze binnen de zestienmeter werd neergehaald. Tomasson pakte de bal, legde hem op de stip en maakte zich klaar om te gaan schieten.
Coach Carlo Ancelotti greep echter razendsnel in. Hij beveelde Andrea Pirlo zijn trainingspak direct uit trekken en bracht hem in ten koste van Fernando Redondo. Met zijn eerste balcontact schoot Pirlo vervolgens koeltjes vanaf de stip raak.
Pirlo is na het falen eerder in de competitie van Rivaldo en Andrei Sjevtsjenko de vaste strafschoppennemer geworden van Milan. Ancelotti ruimde echter geen plaatsje voor hem in in de basiself. De Milan-trainer mocht helaas voor Tomasson van geluk spreken dat hij een kwartier voor tijd nog de mogelijkheid had om te wisselen.
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:40 schreef Fulton het volgende:
65e erin, 75e minuut eruit??
das wel pijnlijk inderdaad
quote:
Hij beveelde Andrea Pirlo zijn trainingspak direct uit trekken en bracht hem in ten koste van Fernando Redondo
quote:Nee, Redondo eruit voor Pirlo.
Op maandag 3 februari 2003 12:40 schreef Fulton het volgende:
65e erin, 75e minuut eruit??
das wel pijnlijk inderdaad
Napoli helaas verloren
quote:
Piacenza heeft Andrea Agostinelli ontslagen. De 45-jarige coach moest het veld ruimen na de 4-1 nederlaag tegen Brescia afgelopen weekend. De club staat zestiende in de Serie A en leed dit seizoen al twaalf nederlagen. Gigi Cagni, in het seizoen 1995/1996 al eens coach van Piacenza, is de belangrijkste kandidaat om Agostinelli op te volgen.Piacenza heeft goede herinneringen aan Cagni. De 52-jarige oefenmeester promoveerde in 1995 met de club naar de Serie A. Een jaar later verruilde hij Piacenza voor Verona.
quote:
Op maandag 3 februari 2003 17:17 schreef DIGGER het volgende:
O, nog ff melden dat Del Piero voor een week of 4 out is, mist de topper tegen Inter en, voor zjroentje niet onprettig, de dubbele CL ontmoeting met Man. Utd.
Trouwens, Simone Inzaghi van Lazio heeft gisteravond in de bekerderby tegen AS Roma zijn arm gebroken. Waarschijnlijk twee maanden buitenspel.
quote:Tis toch ook altijd prijs daar in Rome.
Op donderdag 6 februari 2003 12:58 schreef DIGGER het volgende:
Er waren er nog wel wat meer met gebroken lichaamsdelen, maar dat was te danken aan de rellen voor en na de wedstrijd, was flink raak gisteravond (en er staan nog 2 derby's gepland voor dit seizoen).
Alleen nog een kans met Lazio
quote:Centraal Serie A topic zou niet misstaan.
Op donderdag 6 februari 2003 19:12 schreef mitt het volgende:
De topictitel mag onderhand ook wel veranderd worden.Alleen nog een kans met Lazio
quote:Deeltje 2 zal die titel meekrijgen. Deze laat ik nog zo even staan...
Op vrijdag 7 februari 2003 12:41 schreef zjroentje het volgende:[..]
Centraal Serie A topic zou niet misstaan.
Najja dan even de eindstand van gisteren:
Perugia Milan 0-0 in de heenwedstrijd halve finale coppa Italia.
En Del Piero dus 2 maanden out, mist wedstrijden tegen Milan en Inter.
quote:Zal wel een mooie stunt zijn als Perugia de finale zou kunnen halen
Op vrijdag 7 februari 2003 13:00 schreef DIGGER het volgende:
O dus deze moet snel vol?Najja dan even de eindstand van gisteren:
Perugia Milan 0-0 in de heenwedstrijd halve finale coppa Italia.
quote:En dus tegen ManU.
Op vrijdag 7 februari 2003 13:00 schreef DIGGER het volgende:
Brescia-Chievo 0-0
Como-Parma 2-2
Internazionale-Reggina 3-0
Lazio Roma-Torino 1-1
Modena-AS Roma 1-1
Perugia-AC Milan 1-0
Bologna-Atalanta 2-3
Juventus-Empoli 1-0
Udinese-Piacenza 2-1
Juventus en Internazionale profiteren zo optimaal van de misstappen van AC Milan en Lazio Roma. Ook AS Roma weet weer niet te winnen bij het laag geklaseerde Modena.
De stand
1 Internazionale 20 14 3 3 45 42 - 20
2 Juventus 20 12 6 2 42 36 - 14
3 AC Milan 20 13 3 4 42 36 - 14
4 Lazio Roma 20 10 8 2 38 35 - 19
5 Chievo 20 10 4 6 34 29 - 19
6 Udinese 20 9 5 6 32 21 - 20
7 Parma 20 8 7 5 31 35 - 24
8 Bologna 20 7 7 6 28 24 - 22
9 Perugia 20 8 4 8 28 25 - 27
10 AS Roma 20 7 6 7 27 32 - 29
11 Empoli 20 6 5 9 23 24 - 28
12 Brescia 20 5 8 7 23 24 - 28
13 Atalanta 20 5 6 9 21 23 - 32
14 Modena 20 6 3 11 21 14 - 29
15 Reggina 20 5 4 11 19 18 - 36
16 Piacenza 20 3 4 13 13 16 - 34
17 Como 20 1 9 10 12 13 - 29
18 Torino 20 2 6 12 12 12 - 35
FORZA LAZIO.
(Rome`s first team)
Iemand die goal van Miccoli gezien tegen Milan!? WOW
quote:4 degradanten zorgt wel ieder jaar voor vers bloed in de serie a en het is ook spannend onderin tot de laatste speeldag
Op maandag 10 februari 2003 19:56 schreef mitt het volgende:
Eigenlijk nog waanzin dat de Italiaanse competitie 4 degradanten heeft.
Dat is voor een 18 tellende ploegen-competitie toch echt wat teveel van het goede.
quote:Die speelt dan ook zijn laatste seizoen bij 'het RKC van italie', die wordt deze zomer op zeker weggekocht.
Op maandag 10 februari 2003 17:07 schreef Smeich het volgende:Iemand die goal van Miccoli gezien tegen Milan!? WOW
quote:Maar Bij Inter vielen wel Vieri en Emre geblesseerd uit, dus of ze echt zo blij zijn...
Op maandag 10 februari 2003 10:11 schreef amnesiac het volgende:
Juventus en Internazionale profiteren zo optimaal van de misstappen van AC Milan en Lazio Roma.
En Juve won ook alleen maar dankzij de hulp van de scheids.
quote:En Cagliari zakt weer langzaam weg.
Op maandag 10 februari 2003 12:37 schreef CAZZO het volgende:
Napoli -Cagliari 2-0
en Napoli staat weer boven de rode streep
Was een goeie zege voor Napoli, verdiend, en gelijk ook de 3e thuis zege op rij met een aardige goal van Vidigal.
De officiele site van Napoli is ook eindelijk weer in de lucht.
quote:Is miccoli niet eigendom van Juve..??
Op dinsdag 11 februari 2003 13:01 schreef DIGGER het volgende:[..]
Die speelt dan ook zijn laatste seizoen bij 'het RKC van italie', die wordt deze zomer op zeker weggekocht.
quote:Die forum is echt te gek he`!?
Op maandag 10 februari 2003 17:07 schreef Smeich het volgende:
Ciao Lazionet, zit je daar ook op het Lazioforum?
quote:YEP wonderful.
Iemand die goal van Miccoli gezien tegen Milan!? WOW
quote:ja in Nederland mag het inderdaad ook wel minimaal 2 en liefst 3.
Op maandag 10 februari 2003 20:36 schreef CAZZO het volgende:[..]
4 degradanten zorgt wel ieder jaar voor vers bloed in de serie a en het is ook spannend onderin tot de laatste speeldag
mogen ze van mij in nederland ook wel invoeren
quote:
De personele problemen in de selectie van Juventus als gevolg van een griepvirus zijn nog niet voorbij. Inmiddels zijn ook Edgar Davids en Salvatore Fresi getroffen door het virus, waardoor coach Marcello Lippi donderdag slechts elf spelers op de training zag verschijnen. De koploper in de Serie A gaat zaterdag op bezoek bij Como.
Na een goal van Pippo en 2 machtige goals van Seedorf (vooral die laatste), en de wedstrijd is gestaakt...
De tifosi van Torino heeft traangas gebruikt, en Dida en de grensrechter werden behandeld...:(
Vele spelers leken lichamelijk aangetast door dit vreselijke drama..
Was igg wel vrij heftig in Turijn, zowel tijdens als na de wedstrijd.
quote:Recoba was tegen Barca iig niet zo super.
Op maandag 24 februari 2003 16:04 schreef superjoden het volgende:
Ik verwacht nog steeds dat Inter kampioen word met zulke superspitsen als Vieri, Batistuta,Recoba, Crespo
Afgelopen weekend, 1 dag dus na het in werking treden van een nieuwe anti-holigan wet was het in het compelete Italiaanse voetbal een zooitje, zelfs bij een potje van Caserta (zeg maar 4e divisie of zo) vielen vele (zwaar) gewonde agenten door rondvliegende stoeptegels, zelfs de plaatstelijke officier van justitie, juist aanwezig ivm de mogelijkheid tot snelrecht, moest zwaar gewond naar het ziekenhuis afgevoerd worden...
quote:Komt bij ons bij de amateurs ook nog wel eens voor.
Op dinsdag 25 februari 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Torino hangt volgens bronnen een schorsing uit eigen stadion van 5 wedstrijden boven het hoofd.Afgelopen weekend, 1 dag dus na het in werking treden van een nieuwe anti-holigan wet was het in het compelete Italiaanse voetbal een zooitje, zelfs bij een potje van Caserta (zeg maar 4e divisie of zo) vielen vele (zwaar) gewonde agenten door rondvliegende stoeptegels, zelfs de plaatstelijke officier van justitie, juist aanwezig ivm de mogelijkheid tot snelrecht, moest zwaar gewond naar het ziekenhuis afgevoerd worden...
Evenmin dat er zo veel agenten zijn danwel zo extreem geweld jegens de politie.
Wat dat betreft: De beruchte aanhang van Atalanta is dit seizoen vrij rustig (maar goed, erg is gewoon al een paar jaar bijzonder veel supportersgeweld in Italie).
quote:En 5 wedstrijden it is.
Op dinsdag 25 februari 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Torino hangt volgens bronnen een schorsing uit eigen stadion van 5 wedstrijden boven het hoofd.
Dit soort dingen komen in Nederland toch al vrij lang niet meer voor....
quote:
Juventus wil het aantal plaatsen in
het Delle Alpi-stadion reduceren van
70.000 naar 35.000 mensen. Het stadion
moet er binnenin ook helemaal anders
uitzien. Het publiek zoud veel dichter
bij het veld komen te zitten. Het
stadion, waar zowel Juventus als Torino
spelen, werd gebouwd voor het WK 1990,
maar werd nooit populair bij de fans.
Ook bij topwedstrijden in de Italiaanse
competitie zit het stadion nooit vol.
quote:idd de nummer 1 tegen de nummer 2
Op vrijdag 28 februari 2003 20:46 schreef DIGGER het volgende:
Dit weekend is het trouwens Juve - Inter als ik me niet vergis, de zondagavondwedstrijd, live voor de C+ bezitters te bekijken.
quote:over een post of 20 krijg jeje serie a topic
Op zondag 2 maart 2003 15:37 schreef El_Catalan het volgende:
Waarom is er geen serie a topic!
quote:3-3 teruggekomen
Op zondag 2 maart 2003 17:42 schreef CAZZO het volgende:[..]
over een post of 20 krijg jeje serie a topic
hoest eik afgelopen met milan?
quote:toch weer 2 puntjes verspeelt dus in de strijd om de scudetto
Op zondag 2 maart 2003 17:47 schreef El_Catalan het volgende:[..]
3-3 teruggekomen
quote:toch nog knap om 3-3 te halen.
Op zondag 2 maart 2003 17:49 schreef CAZZO het volgende:[..]
toch weer 2 puntjes verspeelt dus in de strijd om de scudetto
quote:misrt rivaldo ook nog een penalty
Op zondag 2 maart 2003 17:50 schreef mitt het volgende:[..]
toch nog knap om 3-3 te halen.
quote:
Op zondag 2 maart 2003 20:28 schreef CAZZO het volgende:[..]
misrt rivaldo ook nog een penalty
quote:koploper met een gaatje van 3 punten
Op zondag 2 maart 2003 22:19 schreef El_Catalan het volgende:
Hoeveelste staat Juve?
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:22 schreef CAZZO het volgende:
en nadat vorige week de torino supporters al begonnen waren met de sloop van delle alpi maken de inter supporters deze week het karwei af
Wat temeer ook aangeeft wat een flapdrol Capello is mbt het aankopen van spelers, want zonder Totti is Roma gewoon te veel minder, is er te weinig kwaliteit over.
Wat dat betreft doet Juve het beter, ook zonder Del Piero paken ze veel punten.
quote:Hij is alleen erg blessuregevoelig. Verder is Totti iets dodelijker voor het doel. Maar ik ben het verder met je eens, ik als Pinturicchio-fan
Op maandag 3 maart 2003 14:54 schreef knedendlid het volgende:
totti goeie voeballer maar minder als der piero vindt ik
del piero is echt een super klasse speler
quote:Tis beter dan een nederlaag, maar Genoa en Catania blijven zo 3 punten boven Napoli ja.
Op maandag 3 maart 2003 23:54 schreef CAZZO het volgende:
Napoli doet geen goede zaken in de strijd tegen degradatie
1-1 thuis tegen de naaste concurrent Bari
Het stadion hangt ook het halve jaar al vol met spandoeken anti bestuur/president van de club.
Wedstrijd gisteren was redelijk, met nog een relletje in de slotfase waardoor Bari met 10 man verder moest, maar ook dat hielp niet genoeg....
Volgende pot Sampdoria uit (Samp is koploper in de Serie B momenteel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |