Ook niet als ze precies hetzelfde zijn als de flopmoddols maar dan 6 keer zo goedkoop?quote:Op maandag 8 april 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga NIET naar de intertoys voor die shit
Ohja hier ook 1quote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel over Chanel Taboo, hij is wel mooi maar denk niet dat ik hem vaak ga dragen, en om dan weer zoveel geld uti te geven
ik ga eerst nog wel even thuis kijken denk ikquote:
Was het zo erg?quote:Op maandag 8 april 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb overigens nog de hele zaterdagnacht last gehad van mijn maag![]()
![]()
Okay!quote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga eerst nog wel even thuis kijken denk ikik ben de kluts kwijt
Ik laat het nog even weten!
Debs, lokaal magazine, is toch niet het wijkkrantje he? of bedoel je Frits?
rammel met eten.quote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik wil de pousse weer binnen hebben voor ik wegga. Een 'Sorry schat, ik ben je kat kwijtgeraakt' lijkt me echt fantastisch.
E'ven Geduld heet 'tquote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga eerst nog wel even thuis kijken denk ikik ben de kluts kwijt
Ik laat het nog even weten!
Debs, lokaal magazine, is toch niet het wijkkrantje he? of bedoel je Frits?
Ja maar de closeup van het flesje ziet er erg mooi uit maar op de swatches is hij gewoon paars en alleen met perfect licht zie je er wat andere kleuren doorheen maar bijna nixquote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ohja hier ook 1
Nouja, behalve dan dat ik er ook niet echt de funds voor heb, maar wel soort van bijna jarig ben
Ik koop ze niet omdat speelgoedwinkel, en die van moddols hoef ik ook niet. Soberso beads, als ze afgeven aan topcoat gebruik ik ze nietquote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ook niet als ze precies hetzelfde zijn als de flopmoddols maar dan 6 keer zo goedkoop?
Als ze op je nagels zitten zie je er immers geen prijs aan af
Met het pak brokjes rammelenquote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik wil de pousse weer binnen hebben voor ik wegga. Een 'Sorry schat, ik ben je kat kwijtgeraakt' lijkt me echt fantastisch.
Ja dit, ik zou ze ook rustig bij de intertoys of wherever halen hoor, als ik ze graag wil hebben en ze daar goedkoop zijnquote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ook niet als ze precies hetzelfde zijn als de flopmoddols maar dan 6 keer zo goedkoop?
Als ze op je nagels zitten zie je er immers geen prijs aan af
Ohquote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ook nietquote:
Ja.. heel erg... echt.. heel heel erg...quote:
Maar das toch hetzelfde idee als dat je van die beads bij de Action haalt want Action? Of zoquote:Op maandag 8 april 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop ze niet omdat speelgoedwinkel, en die van moddols hoef ik ook niet. Soberso beads, als ze afgeven aan topcoat gebruik ik ze niet
ik zal 't in de gaten houdenquote:Op maandag 8 april 2013 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het wordt verspreid bij wachtkamers en beter horeca gelegenheden. Ach, er komt een fotograaf mee dus dat is sowieso wel grappig
.
Ik vind die balletjes eigenlijk niet echt cosmeticaquote:Op maandag 8 april 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik weiger ook cosmetica bij een speelgoedwinkel te halen.
Of de primarkquote:Op maandag 8 april 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar das toch hetzelfde idee als dat je van die beads bij de Action haalt want Action? Of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |