SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik echt met zoveel dingenquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt wel irritant, ik heb dat al als ik nieuwe schoenen uit zoek
quote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en Topiek, als je een nieuwe HDD koopt, heb je ook een SATA (data)kabel nodig
Wakker worden!quote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Voor de stroomvoorziening dus? Dus moet alleen nog deze: klik erbij kopen?
Ik doe even lekker niks, straks heb ik het weer gevreten...quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Royco1 het volgende:
Maar lola fill me in.
Ik zag opeens een groepswa maar ben er al weer uit getrapt.
Haha, inderdaad! Als het kan, neem ik ook altijd 1 van mijn 2 zussen mee voor shoppen!quote:Op maandag 8 april 2013 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik echt met zoveel dingenIs gewoon niet leuk meer.
Met shoppen neem ik ook altijd vriendin mee en als zij zegt het is leuk koop ik het want zelf kan ik toch niet beslissen
Ik heb net muesli op.quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe even lekker niks, straks heb ik het weer gevreten...
Gaan we xtje samen shoppen kunnen we lachenquote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Als het kan, neem ik ook altijd 1 van mijn 2 zussen mee voor shoppen!
Wat vind jij?quote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we xtje samen shoppen kunnen we lachen
Ik zie het al voor me!quote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we xtje samen shoppen kunnen we lachen
Zoiets jaquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Ja ik weet het niet hoor.
Nee ik ook niet.
En nu?
Simpel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Nee ik ook niet.
En nu?
Ja pciesquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Nee ik ook niet.
En nu?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Topiek het volgende:
[..]
Simpel.
http://www.random.org/
Min: 0
Max: 1
0 = niet kopen
1 = wel kopen
Met sommigr vrouwen is het een hel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
![]()
Ach, maar sowieso is met z'n 2en altijd gezelliger dan in je up, dus sowieso geslaagde middag wordt dat!
Dan snap ik het wel van netquote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb ik weer hoor!
Ik zoek naar m'n koffiemok van vanochtend...vind ik hem niet. Ik ben dus vancohtend vergeten koffie te drinken!![]()
![]()
Nu maar inhalen!
You never know untill you tryquote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met sommigr vrouwen is het een hel.
Ik bevond me zelf laatst terug in een babyzaak.
I was like wtf am i doing here.quote:Op maandag 8 april 2013 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
You never know untill you try
En zolang het maar gezellig is
Meestal als ik ga shoppen, dan doe ik dat alleen en dan vind ik er gewoon niks aan. Maar met z'n 2en kun je ook met iemand converseren en dat is gewoon heel leuk!
Ja, dat van die babyzaak snap ik wel
Was dat een stille hint misschien?quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I was like wtf am i doing here.
Allemaal van die zwangere stelletjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |