quote:Ook zo hard geslapen?
Op dinsdag 10 september 2002 12:03 schreef Madelonie het volgende:
maar een beetje moe!
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:15 schreef Romanov het volgende:[..]
Ook zo hard geslapen?
"Hoop dat deze link werkt, anders moet je zelf maar even naar de site gaan, ik was aan het kijken en toen zag ik deze vacature. Wist je al dat die erop stond? Ik hoop niet dat je nu weer heel erg gaat twijfelen, maar ik vind het nog steeds echt wat voor jou! Kijk maar of je er wel of niet iets mee doet."
Fijn zo!
"Ik hoop niet dat je nu weer heel erg gaat twijfelen". NATUURLIJK ga ik nu weer heel erg twijfelen, ze kent me toch!
Eerst maar eens even een overheerlijke maaltijd klaarmaken, twijfelen kan daarna altijd nog
quote:Het zit in de lucht... Herst is comming, weer slaat om, iedereen (sneller) depri
Op dinsdag 10 september 2002 19:54 schreef Jipje het volgende:
Wat voelt iedereen zich toch slecht vandaag? Hangt het in de lucht of heeft gewoon alleen iedereen die zich kut voelt gereageerd? En matthijn voelt zich toch altijd zo?
Eindelijk verliefd, na dik 6 jaar... eindelijk.... en dat overtreft alles!!!
quote:altijd leuk om te horen van meisje waar je echt veel om geeft
ik denk dat het een goed idee is dat we niet zoveel afspreken
maar naast dat, zoals altijd, niet veel bijzonders.
*zucht*
quote:same here
Op dinsdag 10 september 2002 19:47 schreef portier het volgende:
Ronduit kut, verdrietig en moe![]()
in love
Ineens begon mijn been te tintelen. Er kwam een conducteur aan, en ik liet mijn kaartje zien. Ik zette mijn been anders neer, en merkte dat mijn andere been ook begon te tintelen. Op dat moment voelde ik de tintelingen door mijn hele lijf trekken. Mijn hoofd werd heel warm, en ik kreeg stipjes voor mijn ogen. Ik kon nog net zien dat de conducteur halverwege de coupe was, zodat ik in geval van nood nog naar hem kon schreeuwen.
Mijn hart ging als een razende tekeer, en ik zag inmiddels helemaal niks meer. Ik kon mezelf nog net overtuigen dat ik rustig adem moest halen, en dat het dan misschien wel weer goed zou komen. Langzaam aan kwam de wereld weer terug. Op dat moment kon ik ook weer om me heen kijken of er niet mensen hadden gezien dat ik daar niet goed zat te worden. En volgens mij heeft niemand het gezien, of heb ik me niet echt raar gedragen. Ik heb me op mijn laatste krachten nog naar huis kunnen krijgen, en ben daar helemaal ingestort.
Zo is het allemaal begonnen. Het is nu bijna over.
Ik heb een compleet jaar verneukt.
quote:Heb al gezegd.. je woont te ver weg om alleen maar ff langs te komen om te schieten
Op woensdag 11 september 2002 17:17 schreef Roefoes het volgende:
Somebody shoot me please...
quote:
Op woensdag 11 september 2002 17:26 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Heb al gezegd.. je woont te ver weg om alleen maar ff langs te komen om te schieten
Pff weet het niet meer, gelukkig lang weekend, 4 dagen met een stapel films op bed liggen.
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:36 schreef racoon2002 het volgende:
Goed, blij, verward, raar in mijn hoofd.... (snap nix van mezelf)
quote:
Op woensdag 11 september 2002 21:43 schreef Stranger het volgende:
Vandaag weer teveel getwijfeld, doorgedacht, nagedacht.. ben in de war en gedeprimeerd
-edit-
Voel me gewoon super!
en ook denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 12-09-2002 02:08]
* Roefoes denkt terug aan gister nacht...
quote:Roefoes, LUL!
Op donderdag 12 september 2002 12:33 schreef Roefoes het volgende:
Ik word gek hier!Ben helemaal in de wolken!
Zou het wel van de daken willen schreeuwen! Moet het gewoon ff kwijt hoor! Voel me gewoon zo gigantisch vrolijk!
* Roefoes denkt terug aan gister nacht...
Ik heb zojuist naar een stuk Bach geluisterd (goed dan, BWV 4, waarvan niet helemaal vaststaat dat het van J.S. Bach is), en ik heb werkelijk GEHUIVERD, zo mooi was het.
En ik ben nog altijd in de wolken.
quote:Ik heb gister nacht twee uur lang gebeld met een vreselijk leuk meisje... Waar dacht jij aan?
Op donderdag 12 september 2002 13:13 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Roefoes, LUL!
Ik heb zojuist naar een stuk Bach geluisterd (goed dan, BWV 4, waarvan niet helemaal vaststaat dat het van J.S. Bach is), en ik heb werkelijk GEHUIVERD, zo mooi was het.
En ik ben nog altijd in de wolken.
Nu nog een keer weer verliefd worden..dat zou ook wel heel welkom zijn, it's been a while...
quote:Ze zijn mooooooi
Op donderdag 12 september 2002 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik verheug me op de ontwikkelde foto's die ik zo ga afhalen.
quote:
Op donderdag 12 september 2002 19:48 schreef racoon2002 het volgende:
Weet nog steeds niet wat het precies is
Maar ik voel me echt "donders" goed!!!
zal best wel.. haha
maar kap het snel af!
quote:
Op donderdag 12 september 2002 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
zoethoutthee
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 01:36 schreef Roefoes het volgende:
Voel me weer prima.
Aan de andere kant verdrietig en weemoedig omdat M. tijdens m'n afwezigheid de meeste van z'n spullen hier komt ophalen om naar z'n nieuwe woonruimte te brengen.
Hoewel onze breuk onvermijdelijk was valt het me zwaar...
we houden nog steeds erg veel van elkaar..
Relatie loopt ook niet lekker...verder op werk niets te doen vandaag...
Wil gewoon lekker alles vergeten van het weekend, ga lekker uit en ga helemaal los
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 01:36 schreef Roefoes het volgende:
Voel me weer prima.
quote:Same feeling...
Op vrijdag 13 september 2002 15:34 schreef Roefoes het volgende:
Ik ga zometeen op het dak staan en zo hard als ik kan schreeuwen
IK BEN ZO FOKKING VERLIEFD!!!!
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 22:58 schreef Koekepan het volgende:
Weet je zeker dat het door haar komt?
Ok ik ben van nature al niet helemaal in orde... Maar, ik weet zeker dat dit door haar komt!
Ik ben zo het is niet normaal meer! Kon gister avond nauwelijks slapen, ergens na 4 uur viel ik weg denk ik.
Sta om 8:30 op en ben totaal niet moe! Kan alleen maar aan haar denken!
Wat is verliefd zijn toch lekker!
quote:Nou gatverdamme
Op zaterdag 14 september 2002 08:59 schreef Roefoes het volgende:Wat is verliefd zijn toch lekker!
It makes me sick and crying..
En wanhopiger dan ik de laatste tijd ben geweest. Ik was gelukkig al bijna vergeten hoe dat voelde (maar dat viel gisteravond dus goed tegen)
quote:Dat gevoel ken ik ja...
Op zaterdag 14 september 2002 10:30 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nou gatverdamme
niet dus
Hoi
ik voel me dus klote
en kan wel
quote:Hè bah, zo ga ik me bijna schuldig voelen omdat ik wel gelukkig ben met m'n vriend...
Op zaterdag 14 september 2002 10:30 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nou gatverdamme
niet dus
Hoi
ik voel me dus klote
en kan wel
Bijna... we hebben genoeg problemen gehad, en het is nog niet voorbij, dus dit mag ook wel eens
quote:Hmm houden van toch niet? Een relatie in stand houden door opstakels wel...
Op zaterdag 14 september 2002 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Van iemand houden doet pijn
quote:Obstakels zijn er niet... ik hou van hem en het doet gewoon pijn... waarom weet ik ook niet.
Op zaterdag 14 september 2002 13:04 schreef Roefoes het volgende:[..]
Hmm houden van toch niet? Een relatie in stand houden door opstakels wel...
En dat ik soms zoveel van hem hou dat het voelt alsof het niet in m'n lichaam past...
quote:Jah...
Op zaterdag 14 september 2002 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Van iemand houden doet pijn
[Dit bericht is gewijzigd door Akela op 14-09-2002 13:11]
quote:Hmm typisch.
Op zaterdag 14 september 2002 13:08 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Obstakels zijn er niet... ik hou van hem en het doet gewoon pijn... waarom weet ik ook niet.
Misschien komt het doordat hij voor mij gewoon perfect is. Dat is hij objectief gezien (natuurlijk) niet, en soms lijkt het alsof dat besef zich aan mij ook wil opdringen (bijv. dus als we ruzie hebben), en dat doet pijn. En dat ik niet eens kwaad op hem kan worden of blijven...
En dat ik hem nu alweer vreselijk mis omdat ik het goed wil maken...En dat ik soms zoveel van hem hou dat het voelt alsof het niet in m'n lichaam past...
quote:jaaaaaaaaa meissie
Op zaterdag 14 september 2002 13:09 schreef Akela het volgende:
Ik voel me ontzettend lekker...mijn vriend en ik hebben lekker weekend en hebben lekker uitgeslapen en heerlijk met elkaar nog wat langer in bed gebleven!!¡¡
Vanavond lekker naar de bios.... Vieren dat we het al 9 maanden met elkaar uithouden!!
JIPIE JIPIE JIPIE JIPIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik voel me echt rot... zit al 9maanden met iemand opgescheept enne ik moet dan vanavond ook nog mee naar de bioscoop...............................
Op zaterdag 14 september 2002 13:09 schreef Akela het volgende:
Ik voel me ontzettend lekker...mijn vriend en ik hebben lekker weekend en hebben lekker uitgeslapen en heerlijk met elkaar nog wat langer in bed gebleven!!¡¡
Vanavond lekker naar de bios.... Vieren dat we het al 9 maanden met elkaar uithouden!!
JIPIE JIPIE JIPIE JIPIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeeehaawwww voel me hetzelfde als jij lekker ding!!!
I LOVE U!
*knuffel geeft*
quote:Heb ik ook...
Op zaterdag 14 september 2002 13:08 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Obstakels zijn er niet... ik hou van hem en het doet gewoon pijn... waarom weet ik ook niet.
Misschien komt het doordat hij voor mij gewoon perfect is. Dat is hij objectief gezien (natuurlijk) niet, en soms lijkt het alsof dat besef zich aan mij ook wil opdringen (bijv. dus als we ruzie hebben), en dat doet pijn. En dat ik niet eens kwaad op hem kan worden of blijven...
En dat ik hem nu alweer vreselijk mis omdat ik het goed wil maken...En dat ik soms zoveel van hem hou dat het voelt alsof het niet in m'n lichaam past...
quote:hahahaha
Op zaterdag 14 september 2002 13:12 schreef RoBBeR_W_M het volgende:[..]
Ik voel me echt rot... zit al 9maanden met iemand opgescheept enne ik moet dan vanavond ook nog mee naar de bioscoop...............................
*geintje maakt*Jeeeehaawwww voel me hetzelfde als jij lekker ding!!!
![]()
I LOVE U!
*knuffel geeft*
quote:GEFELICITEERD!!!
Op zaterdag 14 september 2002 13:59 schreef portier het volgende:
Ik voel me jarig![]()
Lang zul je leven, lang zul je leven, lang zul je leven in de gloria in de gloria, in de glorie
hierperdepiep, hoera, hieperderpiep, hoera!!!
GEFELICITEERD
quote:een s te veel
Op zaterdag 14 september 2002 14:55 schreef LenL het volgende:
ik voel me grof en satanistsisch
quote:DANK JE!!!!
Op zaterdag 14 september 2002 14:04 schreef Akela het volgende:[..]
GEFELICITEERD!!!
Lang zul je leven, lang zul je leven, lang zul je leven in de gloria in de gloria, in de glorie
hierperdepiep, hoera, hieperderpiep, hoera!!!
GEFELICITEERD
*zich nog jariger voelt*
quote:Gooi het eruit!
Op zaterdag 14 september 2002 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil heel hard schreeuwen![]()
![]()
quote:Ik weet niet wat er is, dat is het ergste...
Op zaterdag 14 september 2002 15:50 schreef Roefoes het volgende:[..]
Gooi het eruit!
Nee ff zonder gekheid... wat is er?!
quote:Hmm vreemd... Niet dat je er iets aan hebt, maar ik heb dit ook wel eens. Terwijl eigenlijk alles meezit en ik hardstikke gelukkig zou moeten zijn, ben ik depri.
Op zaterdag 14 september 2002 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ik weet niet wat er is, dat is het ergste...
Ik word helemaal gek en ik zit te janken (eindelijk), maar ik heb geen idee wat er is... er is niks fout
Maar Racoon2002 vrolijkt me binnen 30 minuten altijd weer op... Met andere woorden, praat! Des noods over niets, als je je gedachten maar aan de kant kan zetten.
Dat lukt mij bijzonder goed dankzij Racoon, want die blijft lullen!
Nouja ik dwaal weer af.... Sterkte meid!
quote:De buurkinderen schop je de eind verder
Op zaterdag 14 september 2002 16:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik voel me wel lekker eigenlijkvoldaan, lekker loom
alleen heb koppijn omdat de honden hier zitten te blaffen en de buurkinderen mijn rust komen verstoren...
Nee geintje...een beetje zielig!!
quote:de kinderen wilde mijn mond al dicht gaan plakken met tape, terwijl ik niks zei
Op zaterdag 14 september 2002 17:22 schreef Akela het volgende:[..]
De buurkinderen schop je de eind verder
en de honden plak hun mond dicht met tape!!
![]()
Nee geintje...een beetje zielig!!
quote:Moest even lachen!! Ik heb een keer gezegt tegen mijn neefje van 4 jaar en die raakte helemaal in paniek!! Was best zielig...maar gezegt dat het een grapje was...soms begint hij de nog wel eens over...haha
Op zaterdag 14 september 2002 17:51 schreef Hanneke1983 het volgende:de kinderen wilde mijn mond al dicht gaan plakken met tape, terwijl ik niks zei
tja, de leeftijd 6 jaar he...
Heb toen straks een afpsraakje gehad met een meisje waar ik heel lang op verliefd ben geweest, en ik had nu echt het gevoel dat ik over dr heen was. Daar ben ik dus eigenlijk best wel blij mee, nu op zoek naar de volgende teleurstelling
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 17:54 schreef Akela het volgende:[..]
Moest even lachen!! Ik heb een keer gezegt tegen mijn neefje van 4 jaar en die raakte helemaal in paniek!! Was best zielig...maar gezegt dat het een grapje was...soms begint hij de nog wel eens over...haha
quote:Dat is ontzettend K*T!! Heb je enig idee hoe het komt??
Op zaterdag 14 september 2002 18:43 schreef Roefoes het volgende:
Snap er niks van!
Het ene moment wil ik van de daken schreeuwen hoe verliefd ik ben en het andere moment is het hele gevoel weg.
Maar niet alleen de verliefdheid, alles.
Heel veel sterkte gewenst
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Vlievt... m'n vriend ligt op m'n bed te slapen...
quote:Ahhhhhhhhhhhhh lief!!
Op zaterdag 14 september 2002 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Vlievt... m'n vriend ligt op m'n bed te slapen...
* Sorcerer8472 maar 4 uur slaap gehad vannacht i.v.m. meehelpen irc op orde houden tijdens UT2003 Demo release
Naja, kga dan wel vroeger naar bed
quote:Nou, dat was een romantisch moment...
Op zaterdag 14 september 2002 19:29 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Jah, ik PROBEER te slapen... Zet die muziek dan es niet zo hard en typ es niet zo snel en luidruchtig!* Sorcerer8472 maar 4 uur slaap gehad vannacht i.v.m. meehelpen irc op orde houden tijdens UT2003 Demo release
Naja, kga dan wel vroeger naar bed
Maar buiten dat wel lekker.
quote:Zat er waarschijnlijk een spiertje klem ofzo.. of iets tussen je ribben.. wazig verhaal.. k weet niet meer precies wat et is
Op zaterdag 14 september 2002 21:44 schreef Roefoes het volgende:
Ik dacht ff dat ik gvd dood ging hé!
Zit ik eens ontspannen in bad, krijg ik ineens een steek ergens in m'n borstkas.
Hier gaat alles wel redelijk
Ik weet niet wat het is. Het gevoel is ineens compleet verdwenen. Athans, zo voelt het. Maar ik weet zeker dat wanneer ik haar stem weer hoor, het zo weer terug is...
Waarom moet het nou op zo'n manier?
Als ik gewoon nooit geboren was had ik al dat gezeur niet en wist ik toch niet wat ik misschien zou missen...
wat is dit frustrerend! ik weet niet of ik verliefd ben of niet. weet helemaal niets meer zeker...
[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 15-09-2002 01:22]
quote:Je moet er toch niet aan denken om "constant" door het leven te gaan? Ik herken de wisselingen in mezelf en kan er een diep genoegen in scheppen.
Op zondag 15 september 2002 01:12 schreef Roefoes het volgende:
Hoe kan iemand het ene moment zo gelukkig en verliefd zijn, en het andere moment willen dat 'ie nooit geboren was?
De betekenis van euforie is ontmanteld als je altijd euforisch bent.
quote:heel mooi gezegd, en o zo raak!
Op zondag 15 september 2002 09:12 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Je moet er toch niet aan denken om "constant" door het leven te gaan? Ik herken de wisselingen in mezelf en kan er een diep genoegen in scheppen.
De betekenis van euforie is ontmanteld als je altijd euforisch bent.
wacht op antwoord van iemand..
En wat ik dus eigenlijk wil zeggen, is dat het eigenlijk zo extreem goed gaat, dat ik weer dingen los kan laten. Elke dag is weer een ander feest, en ik maak er zoveel mogelijk van.
quote:Wow. Dit beschrijft ook precies wat ik nu voel.
Op zondag 15 september 2002 01:12 schreef Roefoes het volgende:
Hoe kan iemand het ene moment zo gelukkig en verliefd zijn, en het andere moment willen dat 'ie nooit geboren was?Ik weet niet wat het is. Het gevoel is ineens compleet verdwenen. Athans, zo voelt het. Maar ik weet zeker dat wanneer ik haar stem weer hoor, het zo weer terug is...
Waarom moet het nou op zo'n manier?Als ik gewoon nooit geboren was had ik al dat gezeur niet en wist ik toch niet wat ik misschien zou missen...
wat is dit frustrerend! ik weet niet of ik verliefd ben of niet. weet helemaal niets meer zeker...
quote:Bij mij ook wel voor een groot deel ...
Op zondag 15 september 2002 17:44 schreef esjuh het volgende:[..]
Wow. Dit beschrijft ook precies wat ik nu voel.
Dit zijn de bijpassende smilies:
Ik moet eerlijk zeggen dat dit dus NIET leidt tot depressiviteit of me kut voelen ofzo. Ik vind het eigenlijk wel lekker en voel me er niet slecht bij, want iedereen IS toch ook dom, stom en vervelend?
-edit- verdomme...
kreeg bijna een beroerte toen ik zag wat een retourtje almere - almelo kost!
dat is verdomme echt niet leuk meer!
[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 15-09-2002 18:38]
quote:Het moet inderdaad wel leuk blijven, Roefoes. Blijf maar lekker thuis en post in R&P.
Op zondag 15 september 2002 18:25 schreef Roefoes het volgende:
kreeg bijna een beroerte toen ik zag wat een retourtje almere - almelo kost!
dat is verdomme echt niet leuk meer!
quote:Inderdaad. Kijk, als het nou voor een niet-rokend meisje was....dan had het nog wel gekund. Maar in dit geval gaat zo'n hele treinreis echt te ver.
Op zondag 15 september 2002 19:15 schreef Koekepan het volgende:
Het moet inderdaad wel leuk blijven, Roefoes. Blijf maar lekker thuis en post in R&P.
rocking all over the world!
*kicks!!*
I feel goooooooooooood
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 15-09-2002 23:36]
[Dit bericht is gewijzigd door Gertjuh.dot.TK op 16-09-2002 15:26]
Vannacht niet geslapen, gisteren bijna niet gegeten.
Ben duizelig en ontzettend moe nu. Vanavond vroeg naar bed. Hopelijk is het dan weer goed morgen.
quote:
Op maandag 16 september 2002 09:58 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Leuk weekend achter de rug, dus ik voel me
quote:LOL Vork, wat een puinzooi was het eerst zeg
Op maandag 16 september 2002 10:27 schreef Vork het volgende:
Tevreden. Ik heb van 't weekend hard gewerkt
quote:Nou en of
Op maandag 16 september 2002 10:35 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
LOL Vork, wat een puinzooi was het eerst zeg
Ik ben nog steeds een beetje boos.
Kheb zin om ff de stad in te gaan, ff eruit, en dan misschien iets kopen voor mijn ouders om het goed te maken ofzo
quote:Sjeezes wat een puizooi!
Op maandag 16 september 2002 10:27 schreef Vork het volgende:
Tevreden. Ik heb van 't weekend hard gewerkt
* DuchessX voelt zich kut
Ik ben ook erg en blij met mn lieve lieve vriendje... t cliche: m'n allesie
Eenzaam, verdrietig, etc.
Snel gaan slapen. Morgen is er weer een dag.
(Lees m'n topic maar als je de achtergrondinfo wilt en als je zin hebt in een lap tekst )
quote:*alweer verlegen wordt*
Op maandag 16 september 2002 19:28 schreef Roefoes het volgende:
Hey ik voel me al sinds gister avond perfect!
En ik ben nog steeds stapel verliefd op Racoon2002!
quote:
Op maandag 16 september 2002 19:30 schreef racoon2002 het volgende:[..]
*alweer verlegen wordt*
Maar ff zonder gekheid. Dat ik verlegen word van zoiets is niet meer dan normaal, maar jij?
spreek je vanavond wel weer... LIEVERD!!
quote:offtopic:
Op maandag 16 september 2002 20:26 schreef Roefoes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Leuk?! FAN-FOKKING-TASTISCH !!!
Op maandag 16 september 2002 20:59 schreef Moonah het volgende:[..]
offtopic:
Leuk Roefoes!
Maar blijf je alsjeblieft met twee pootjes op de grond...
en ik zal m'n best doen om met twee pootjes op de grond te blijven al weet ik zeker dat het moeilijk wordt als blijkt dat we elkaar toch niet ZO leuk vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |