abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 8 april 2013 @ 09:12:07 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_125020619
Het lijkt een sprookje, Edwin van der Sar op 42-jarige leeftijd nog één keer op doel bij Ajax. Volgens De Telegraaf is de directeur marketing van de Amsterdamse club een optie voor de uitwedstrijd tegen PSV.

Kenneth Vermeer kreeg gisteren in het duel met Heracles (4-0) winst rood bij de koploper. Jasper Cillessen neemt zijn plek over tegen de Eindhovenaren, maar onduidelijk is nog wie er op de bank zal plaatsnemen als reserve.

De talentvolle derde keeper Mickey van der Hart is geblesseerd, waardoor coach Frank de Boer zou moeten teruggrijpen op een nog jongere keeper. De trainer zou daarom overwegen Van der Sar (42) of keeperstrainer Carlo l'Ami mee te nemen als 'joker' voor de topper in het Philips Stadion.

'De enige voorwaarde is dat Van der Sar en l'Ami lid zijn van Ajax en geen spelend lid zijn bij een amateurvereniging. In dat laatste geval was dispensatie nodig en die wordt in deze fase van de competitie niet meer verleend', zegt een woorvoerder van de KNVB. 'Edwin en Carlo zijn alleen Ajax-lid', reageert een zegsman van de titelverdediger en koploper in de Eredivisie.

P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_125020842
hehe dat zou wel gaaf zijn :P
I'm not the man you think I am!
pi_125020857
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:12 schreef tong80 het volgende:
Het lijkt een sprookje, Edwin van der Sar op 42-jarige leeftijd nog één keer op doel bij Ajax. Volgens De Telegraaf is de directeur marketing van de Amsterdamse club een optie voor de uitwedstrijd tegen PSV.

Kenneth Vermeer kreeg gisteren in het duel met Heracles (4-0) winst rood bij de koploper. Jasper Cillessen neemt zijn plek over tegen de Eindhovenaren, maar onduidelijk is nog wie er op de bank zal plaatsnemen als reserve.

De talentvolle derde keeper Mickey van der Hart is geblesseerd, waardoor coach Frank de Boer zou moeten teruggrijpen op een nog jongere keeper. De trainer zou daarom overwegen Van der Sar (42) of keeperstrainer Carlo l'Ami mee te nemen als 'joker' voor de topper in het Philips Stadion.

'De enige voorwaarde is dat Van der Sar en l'Ami lid zijn van Ajax en geen spelend lid zijn bij een amateurvereniging. In dat laatste geval was dispensatie nodig en die wordt in deze fase van de competitie niet meer verleend', zegt een woorvoerder van de KNVB. 'Edwin en Carlo zijn alleen Ajax-lid', reageert een zegsman van de titelverdediger en koploper in de Eredivisie.

P
Dikke fail voor je smiley :P
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_125020862
En er dan ook nog gewoon inkomen. ^O^
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_125020866
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_125020990
Dan gaat hij gewoon 90 minuten op de bank zitten
pi_125021061
Ja het zou prachtig zijn, maar misschien stellen we het ons ook te mooi voor. De vraag is of hij nog kan keepen zoals hij dat kon. Ik bedoel, zijn niveau kan toch niet even hoog zijn gebleven?
  Trouwste user 2022 maandag 8 april 2013 @ 09:46:05 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_125021299
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:24 schreef Differ het volgende:

[..]

Dikke fail voor je smiley :P
Gebeurt wel eens. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_125022628
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef Nanopro het volgende:
Ja het zou prachtig zijn, maar misschien stellen we het ons ook te mooi voor. De vraag is of hij nog kan keepen zoals hij dat kon. Ik bedoel, zijn niveau kan toch niet even hoog zijn gebleven?
In de eredivisie heb je niet echt hoog keepers niveau nodig om mee te kunnen haha...
Zonder wrijving geen glans
pi_125022645
Welkom terug van der sar?
pi_125022691
Typisch Telegraaf bericht. Ze hebben alleen uitgezocht dat het mogelijk is. Het gaat niet gebeuren want Van der Sar zou zich ongeloofwaardig kunnen maken en hoe groot is de kans nou dat er een 2de keeper in moet komen.
pi_125022969
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef Nanopro het volgende:
Als hij 70% van zijn niveau heeft is dat waarschijnlijk beter dan een jeugdkeeper erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')