dat heb ik ook, en als hij niet goed doorzet, even bij de friture naar binnen, en dan kotsend naar buiten waarna hij doorbreektquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:19 schreef Adnap het volgende:
Thx meiden, hij heeft het wel vaker helaas, voelt het nog niet aankomen en we kunnen ook nog geen verband vinden tussen voeding en migraine. Wel weet ik dat hij vanavond vet wil eten (patat oid) om een of andere vage reden heeft hij dat na een migraine aanval. Herken het van mezelf, ik wil dan ook vet, meestal pizza.
Dat is kut. Ik heb ook wel trek maar moet nog een half u wachtenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:22 schreef Toekito het volgende:
Ik heb honger maar ben te lui naar supermarkt te gaan Q....
Neequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Toekito het volgende:
Maar weet je hoe moe je wordt van sjoelmeets?
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Toekito het volgende:
Maar weet je hoe moe je wordt van sjoelmeets?
daarom dus nooit je kaart leegtrekken via de camera maar altijd gebruik maken van een externe cardreaderquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Puala het volgende:
Q, misschien weet jij het![]()
Vorige week had ik mijn camera (Canon 50D) aan mijn laptop hangen om foto's over te pompen en toen waren halverwege mijn batterijen leeg. Nu hang ik mijn camera er weer aan en nu word het USB apparaat niet herkend. Via internet driver al gezocht, geinstalleerd en alsnog doet ie het niet. In het verleden heeft een windows update de boel wel eens tegen gehouden, dus gezocht en vond er eentje dus gedeinstalleerd. Maar alsnog herkent mijn laptop mijn camera niet en ik wil zo graag de foto's er af halen. Bij apparaatbeheer staat ie als unknown device en een geel uitroeptekentje er bij.
Hoe los ik dit op?
En die heb ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarom dus nooit je kaart leegtrekken via de camera maar altijd gebruik maken van een externe cardreader
Andere usbpoort? Ooh en wat Ynske zegt. Zo'n ding kost geen fuckquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Puala het volgende:
Q, misschien weet jij het![]()
Vorige week had ik mijn camera (Canon 50D) aan mijn laptop hangen om foto's over te pompen en toen waren halverwege mijn batterijen leeg. Nu hang ik mijn camera er weer aan en nu word het USB apparaat niet herkend. Via internet driver al gezocht, geinstalleerd en alsnog doet ie het niet. In het verleden heeft een windows update de boel wel eens tegen gehouden, dus gezocht en vond er eentje dus gedeinstalleerd. Maar alsnog herkent mijn laptop mijn camera niet en ik wil zo graag de foto's er af halen. Bij apparaatbeheer staat ie als unknown device en een geel uitroeptekentje er bij.
Hoe los ik dit op?
Nope. Niets werkt. Nu enkel maar BSOD's zodra ik iets doe. Ga wel opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Andere usbpoort? Ooh en wat Ynske zegt. Zo'n ding kost geen fuck
dan ga je even naar de Kijkshopquote:
Beetje rigoreus, niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Nope. Niets werkt. Nu enkel maar BSOD's zodra ik iets doe. Ga wel opnieuw installeren.
Of de norrod, of de mycom, of de dixons, of de conrad, of de mediamarkt, ectquote:
mycom.comquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:28 schreef Puala het volgende:
De driver error van nu heb ik 1,5 jaar terug ook gehad Q. Driver less or equal. Kan je 10000000 uur in stoppen en krijg/kreeg ik niet opgelost. En simpel gezegd, hij moest toch al een keertje opnieuw geinstalleerd worden.
En Ynske, ik kan vandaag niet naar buiten
Ik kon van je BSOD geen kaas maken, zag alleen jou grotendeels.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:28 schreef Puala het volgende:
De driver error van nu heb ik 1,5 jaar terug ook gehad Q. Driver less or equal. Kan je 10000000 uur in stoppen en krijg/kreeg ik niet opgelost. En simpel gezegd, hij moest toch al een keertje opnieuw geinstalleerd worden.
En Ynske, ik kan vandaag niet naar buiten
Krijg je die bsod ook in safe mode?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef Puala het volgende:
Ja heel fijn dat. Het lost godallemachtig toch NU niet mijn probleem op.
Geen idee. Maar dan nog: google lost mijn code 43 probleem van mijn camera niet op, de shit is brak ingeregeld en ik verdwaal soms in mijn bestanden/software. Ik ruim m wel leeg en begin wel opnieuw.quote:
Jouw feestjequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dan nog: google lost mijn code 43 probleem van mijn camera niet op, de shit is brak ingeregeld en ik verdwaal soms in mijn bestanden/software. Ik ruim m wel leeg en begin wel opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |