Ja dat is echt banwaardig, eigenlijk zou iedereen die het een match niet goed doet meteen geband moeten wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:22 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Eens, stoer doen en keihard falen = ban.
Iemand voelt zich aangesprokenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja dat is echt banwaardig, eigenlijk zou iedereen die het een match niet goed doet meteen geband moeten worden [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan komt het helemaal goed!
Ja want ik ga ook altijd stoer doenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken
Gast wie heeft het over normale slechte games. Iedereen heeft dat. Maar ga dan niet in het begin arrogant doen dat je dit wel even klaart voor je team.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja want ik ga ook altijd stoer doen [ afbeelding ]
Goed argument wel.
Maar, ik ben een van die mensen die vindt dat er teveel geraged wordt op mensen die een slecht potje hebben. Net alsof je dat zelf nooit hebt
Ja dan moet je echt geband worden ja. Dat kan echt niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast wie heeft het over normale slechte games. Iedereen heeft dat. Maar ga dan niet in het begin arrogant doen dat je dit wel even klaart voor je team.
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja dan moet je echt geband worden ja. Dat kan echt niet.
Die gif vind ik zo mooi hequote:
Gaap.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef BaajGuardian het volgende:
jajong inviten we niet meer voor fokpidgeys iig, als je joined dan speel je ook en ga je niet leaven.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef BaajGuardian het volgende:
jajong inviten we niet meer voor fokpidgeys iig, als je joined dan speel je ook en ga je niet leaven.
Maar sowieso BGquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gaap.
Wie doet er dan ook alleen maar PG, voor de afwisseling is het leuk af en toe, maar om het alleen maar te doen
wie doet er dan ook alleen maar SR, voor de afwisseling is het leuk af en toe, maar om het alleen maar te doenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gaap.
Wie doet er dan ook alleen maar PG, voor de afwisseling is het leuk af en toe, maar om het alleen maar te doen
how little you know :/quote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
24/7 PG. Enige wat je doet is spears lazers en Yi alpha strikes vangen.
Het is wel leuk daar niet van. Maar om dat nou 3 potjes achter elkaar te doen, nee. Tank in ARAM is wel leuk, maar duurt altijd 10 minuten voordat je echt los kan.quote:
Is juist chill. Meestal 4 of 5 full AP en jij maar MR en HP bouwen. Kan je daar minutenlang rondrennen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef BaajGuardian het volgende:
ik doe het wel 30 potjes achtermekaar soms.
niet aram trouwens, en tanks moet je in pg niet kiezen iig.
Stel je voor inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mensen die earlygame champs picken in ranked zijn klapmongolen
Voor RP?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef pl4kkie het volgende:
net Vi gekocht. Wat een bazen champ is dat. Die punches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |