Jij bent soms echt zo'n totallosse boy hé, ik zweer het je.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
sigh, ik dacht dat iedereen wist dat ik ihaveapotion was op league.
maar goed tot nu toe al 2 mensne erbij van fok, nog niet genoeg om een leuken fok proving grounds blind mee te spelen.
(ik heb wel een spare want heb nog een nl-er die ik altijd uitnodig, hij en ik zijn ook de starters van het PG chatkanaal vandaar)
enige regels:
-niet schelden met ziektes.
-niet qqen, tis maar een spelletje.
-niet trollen in de zin van het voor de rest verneuken zoals expres suiciden/afken/leaven/ad mordekaiser spelen oid.
-niet udyr garen of tryndamere kiezen in pg tenzij je wilt verliezen als een bronze 5.
groetjes bg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Kijk hem een beleid hebben dan!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
maar goed tot nu toe al 2 mensne erbij van fok, nog niet genoeg om een leuken fok proving grounds blind mee te spelen.
(ik heb wel een spare want heb nog een nl-er die ik altijd uitnodig, hij en ik zijn ook de starters van het PG chatkanaal vandaar)
enige regels:
-niet trollen in de zin van het voor de rest verneuken zoals expres suiciden/afken/leaven/ad mordekaiser spelen oid.
-niet udyr garen of tryndamere kiezen in pg tenzij je wilt verliezen als een bronze 5.
groetjes bg.
How sad als je überhaupt nog met deze dude wil spelen, met zijn regels.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
enige regels:
groetjes bg.
deze meneer begrijpt het.quote:
Ik ben ook pas begonnen, ook level 16. Voeg me maar toe voor een duoq. Ik speel meestal support ;pquote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef Renn het volgende:
Hoi
Ik speel sinds kort ook LoL
Naam: Neutrìno
Level 16 op het moment.
Meestal speel ik samen met een maat. We gaan over het algemeen wel goed en als het team een beetje meezit winnen we wel aardig.
Iemand die een potje wil doen? Of zijn jullie allemaal lvl 30?
Ik niet snappen? Waarom Obama?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ook wel leuke plaatje trouwens
[ afbeelding ]
thanks obama meme.quote:
Ik invite je welquote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef kleurendoofff het volgende:
Speel het al een tijdje maar niet zo heel actief en niemand van mijn vrienden gamed echt, en in je eentje is het erg saai, ben level 22 maar ik zoek wat mensen waarmee ik kan teamen via skype of wat dan ook, maakt het een stuk leuker
Mn ingame naam is Kleurendooff (dubbel f)
PG = proving grounds.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik invite je wel![]()
Dat is, als ik dalijk thuis ben.
En pg is niet ARAM toch?
Kan pas vanmiddag, en misschien niet eens vandaag, moet mijn placement matches voor ranked nog afronden. En ik zit nu nog op schoolquote:Op donderdag 11 april 2013 14:09 schreef kleurendoofff het volgende:
Newbie, is goed, ik ben nu online. Via wat wordt er meestal gesproken? skype?
Ja dat eerste wist ik, maar ik doe op pg alleen ARAM.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:10 schreef Shockiee het volgende:
[..]
PG = proving grounds.
Daar heb ej 2 soorten: Blind pick en All Random.
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Godver heb je 2 gasten die in hun promotion zitten en 1 beweert een 8 win streak te hebben, hebben ze beide bij min 20 nog geen 100 cs. Insta report voor mij. Als je gaat patsen dat je goed bent en het dan totaal niet bent verdien je een BAN.
"No problem guys, I am in promo i will carry you" " Yea me to 8 winning streak just support me"quote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]iedereen zou moeten denken zoals jij
* Newbie114 *ahem.
Ja dat is echt banwaardig, eigenlijk zou iedereen die het een match niet goed doet meteen geband moeten wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
"No problem guys, I am in promo i will carry you" " Yea me to 8 winning streak just support me"
Renekton 18 min 54 cs.
Varus 20 min 87 cs.
PUNISH
Eens, stoer doen en keihard falen = ban.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
"No problem guys, I am in promo i will carry you" " Yea me to 8 winning streak just support me"
Renekton 18 min 54 cs.
Varus 20 min 87 cs.
PUNISH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |