Was jij niet die gast die hem heel saai vond?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:43 schreef Stevenzenl het volgende:
Gister Graves&skin maar gekocht nu hij in de sale is. Bazenchamp
Nee?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die hem heel saai vond?
Ok vergist in user.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee?![]()
Heb hem sinds gister, nooit eerder mee gespeeld.
Ik wil best, ligt alleen een beetje aan wanneer.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Wie willen fokprovinggroundsen? meld je vast ff aan dat ik je kan toevoegen alvast.
altijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:14 schreef DePele het volgende:
[..]
Ik wil best, ligt alleen een beetje aan wanneer.
Ga je me dan uitschelden als ik slecht speel?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Wie willen fokprovinggroundsen? meld je vast ff aan dat ik je kan toevoegen alvast.
Ik doe vanavond welquote:Op woensdag 10 april 2013 11:12 schreef BaajGuardian het volgende:
irritant type dat zeker, de hele tijd anderen de schuld geven. maar lijkt me inderdaad net niet genoeg voor een punishmentquote:Op woensdag 10 april 2013 12:30 schreef dustbrain het volgende:
Lol, waarom is deze gast gebanned?
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/839351/#nogo
Ja hij zuigt ballen, maar wie zegt dat ie expres feed? Lijkt me eerder een slechte speler.
Duoqueue doen? Wij zijn vast beter dan de gemiddelde silverfaggeds. Kunnen wel eerst drafts doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Graves
Makkelijk farmen ook, heb vaak al rond de 170/180 cs na 20 minuten, lukt me met andere champions vrijwel nooit.
Net klaar met een potje man, ff pauze. misschien straks?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Duoqueue doen? Wij zijn vast beter dan de gemiddelde silverfaggeds. Kunnen wel eerst drafts doen.
Name?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef BaajGuardian het volgende:
als iedereen hier nu ff me toevoegd wie fok-pg wilt spelen dat zou handig zijn.
Wij zitten allemaal op NA ggquote:
Die cait: 'report my team'quote:Op woensdag 10 april 2013 21:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe favoriete champion
Hehe tja, of dat gereport gemekker begint in mijn team, of in het andere. Dat het gebeurd staat altijd vast.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die cait: 'report my team'
Tevens, nu heb ik 3 van de 4 placement matches gewonnen ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |