Kom je zo wel tegen.. laatste prom game en dan silver IIquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef dustbrain het volgende:
Karamba nu zit ik op 0 points in silver 2. Tja ik ownde mijn lane opponent en onze top ownde zijn lane opponent maar ze hadden akali en onze mf ging in teamfights vooraan staan en zijn ult gooien!(nee serieus dat bleef ie doen) dus tja, keihard verloren
Of je was dronken en je zat gewoon in een duo qquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:12 schreef Djurres het volgende:
StevenZen en ik zijn de eindbaaschen.
Ik queue, hij queued, komen we in hetzelfde potje terwijl we eigks niet premade zouden gaan.
LoL verkiest ons boven de rest van de tiefusspanjolen die bij ons in de pot zaten.
nee, hij zei, zometeen eerst first win of the dayquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Of je was dronken en je zat gewoon in een duo q
Hey, heb jij borderline ofzo? Ene moment stop je met ranked forever, 't andere zit je weer te bitchen over je silver games. 10 minuten later uninstall ranked sucks for life. Volgende dag heyy iemand duoqueue ranked?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef dustbrain het volgende:
Karamba nu zit ik op 0 points in silver 2. Tja ik ownde mijn lane opponent en onze top ownde zijn lane opponent maar ze hadden akali en onze mf ging in teamfights vooraan staan en zijn ult gooien!(nee serieus dat bleef ie doen) dus tja, keihard verloren
Echt toevallig jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kensei en ik zijn de eindbaaschen.
Ik queue, hij queued, komen we in hetzelfde potje terwijl we eigks niet premade zouden gaan.
LoL verkiest ons boven de rest van de tiefusspanjolen die bij ons in de pot zaten.
eeeecht gebeurd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Of je was dronken en je zat gewoon in een duo q
Ja ik heb je gewaarschuwd. Ik zei net nog dat ik toch maar wel soloqueue-ranked ga doen en dan hier ga btichen dus dat deed ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey, heb jij borderline ofzo? Ene moment stop je met ranked forever, 't andere zit je weer te bitchen over je silver games. 10 minuten later uninstall ranked sucks for life. Volgende dag heyy iemand duoqueue ranked?
Wat.
corki was mijn eerste champion toen ik begon te spelen ergens in november. laatst weer een keer gespeeld in een free week. geen flauw idee of hij viable is, maar wel leuk om te spelenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef dustbrain het volgende:
Corki weer viable na die buffs? Wat denken jullie? Die nieuwe muramana is ook een indirecte corki buff, of bouw je die niet op corki?
Heb hem toevallig gisteren gespeeld met een maat van me die Leona speelde, tegen een Vayne/Alistar lane. Moet zeggen het werkte best aardig, de burst die corki heeft is nog steeds belachelijk hoog maar het grootste probleem is nog altijd zn mana verbruik. Zoals je al zei is muramana een mogelijke keuze, maar ik denk dat het te lang duurt om die te stacken, alle spells die hij hebben best een lange cooldown op zn ult na dan. Ik ben zelf voor Bloodthirster --> Trinity Force --> Last Whisper gegaan. Nog steeds een leuke champ om te spelen, maar ik denk dat varus/draven/mf op dit moment sterker zijn in deze meta.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef dustbrain het volgende:
Corki weer viable na die buffs? Wat denken jullie? Die nieuwe muramana is ook een indirecte corki buff, of bouw je die niet op corki?
Nog altijd me favoriete adc, goede keuzequote:Op woensdag 10 april 2013 10:43 schreef Stevenzenl het volgende:
Gister Graves&skin maar gekocht nu hij in de sale is. Bazenchamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |