Krijg congenitale heupdysplasiequote:
Niet zo boosquote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Nu weer on-topic.
Zegt ie toch ook nietquote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef Shockiee het volgende:
Je mag geen Nigger zeggen oooooooooooooo
quote:Op maandag 8 april 2013 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
rofl kom ik dit net tegen op 9swag
[ afbeelding ]
the true true.
Ook al gezien jaquote:Op maandag 8 april 2013 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
rofl kom ik dit net tegen op 9swag
[ afbeelding ]
the true true.
het is toch algemeen bekend dat 9gag nauwelijk een actieve community heeft maar dat ze gewoon mensen in dienst hebben die iedere dag overal plaatjes jatten.quote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
ripped from reddit, zoals zo ongeveer op 9fag
jelly zijn op 9swag..quote:Op maandag 8 april 2013 16:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is toch algemeen bekend dat 9gag nauwelijk een actieve community heeft maar dat ze gewoon mensen in dienst hebben die iedere dag overal plaatjes jatten.
trieste site
Uninstall reinstall. Of repair. Maar dat duurt ook een uur.quote:
en reddit jat weer alles van /b/quote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
ripped from reddit, zoals zo ongeveer op 9fag
Jajong, daar heb ik toch geen zin in..quote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Uninstall reinstall. Of repair. Maar dat duurt ook een uur.
ROFL.quote:
Das niet veel sneller hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jajong, daar heb ik toch geen zin in..
Reinstall danmaar
Nope, meeste OC komt van /b/quote:Op maandag 8 april 2013 17:37 schreef Rockiejj het volgende:
Maar 4chan jat weer alles van 9gag.
Vicieuze cirkel ditdat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |