val van de trap man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
toch geen proving grounds man. dat interesseert niemand..
Tresh is een bazenchamp ja, het is dat ie zo duur isquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:44 schreef jagga het volgende:
Gisteren potje ranked.
Zowaar een team dat niet meteen ligt te janken in champselect, maar genoegen neemt met hun pickorder/lanes. Lekker balanced team qua champs
Leaved er 1 van de tegenpartij :\
Kom ik bij 3 dezelfde personen weer in champselect. 1 nieuwe (lekkere rager) en meteen sloeg de sfeer om, iedereen op elkaar te zeiken en ruzie maken om lanes.
Ben maar thresh gegaan, heb mijn adc FB, en 3 kills erachter aan weten te geven.
Dem thresh playsZelfs tegenstander zei: WP thresh.
Liever niet. ik probeer het moraal altijd hoog te houden maar zoals gister bijvoorbeeld, was gelukkig een normal maar het hele team pickte een positie maar 1 gozert zei helemaal niks en hij lockt cassiopeia de laatste seconde terwijl er nog geen jungler was. ging die mongool ook nog 0-9-1 binnen tien minuten. wat een idioot. uiteindelijk toch nog weten te winnen doordat ik graves carry deed met een goede leona support. die cassiopeia eindigde overigens 2-17-x. zulke gasten rage ik heulemaal de tyfus hoor. uiteindelijk heeft ook vrijwel het hele enemy team hem gereportquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef dustbrain het volgende:
Rager moeten gewoon zoveel harder aangepakt worden. meteen 3-day ban. Dan zou ik ook zo langzamerhand een 3-day ban hebben gekregen, maar als er zo'n penalty op ragen stond deed ik het nooit.
Hij moet gewoon naar beneden zakken. Waarschijnlijk heeft ie veel geluk gehad en is zo in silver gekomen. Niet zijn schuld dat ie zuigt of wel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Liever niet. ik probeer het moraal altijd hoog te houden maar zoals gister bijvoorbeeld, was gelukkig een normal maar het hele team pickte een positie maar 1 gozert zei helemaal niks en hij lockt cassiopeia de laatste seconde terwijl er nog geen jungler was. ging die mongool ook nog 0-9-1 binnen tien minuten. wat een idioot. uiteindelijk toch nog weten te winnen doordat ik graves carry deed met een goede leona support. die cassiopeia eindigde overigens 2-17-x. zulke gasten rage ik heulemaal de tyfus hoor. uiteindelijk heeft ook vrijwel het hele enemy team hem gereport
quote:
Donequote:Op vrijdag 12 april 2013 08:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
toch geen proving grounds man. dat interesseert niemand..
niet zijn schuld dat ie bagger is nee. wel zijn schuld dat hij niet communiceert met teammates en gewoon gaat engagen in 1vs4 fights en shit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:41 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar beneden zakken. Waarschijnlijk heeft ie veel geluk gehad en is zo in silver gekomen. Niet zijn schuld dat ie zuigt of wel?
slecht zijn en geen engels kunnen is inderdaad banwaardig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
niet zijn schuld dat ie bagger is nee. wel zijn schuld dat hij niet communiceert met teammates en gewoon gaat engagen in 1vs4 fights en shit.
Banwaardig als je het mij vraagt.
Elise, akali gaat generfed worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:52 schreef pl4kkie het volgende:
Twijfel. Akali of elise unlocken voor mid lane? Iemand ?
akali is al generfd geloof ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Elise, akali gaat generfed worden.
Rot op joh, in een game waarbij het om communiceren gaat en het ook gewoon reportwaardig is (Refuses to communicate with team) heeft het helemaal niks met geen engels kunnen te maken. Iedere speler weet dat je kan pingen om dingen duidelijk te maken, en de basics van woorden/afkortingen in LoL, hij kan echt wel een lane kiezen, dat zeggen en ss of andere dingen aangeven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
slecht zijn en geen engels kunnen is inderdaad banwaardig.
Als hij gewoons slecht is en 10 of zo kan hij daar toch niks aan doen? Die 'no communication' report is net als 'unskilled player' een fake report daar doet riot niks mee. Hij hoort dus gewoon in lage elo misschien 300-800 of zo. Een beetje als een heethoofd lopen kutten op mensen die niet snappen hoe het spel werkt is klachtwaardiger.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Rot op joh, in een game waarbij het om communiceren gaat en het ook gewoon reportwaardig is (Refuses to communicate with team) heeft het helemaal niks met geen engels kunnen te maken. Iedere speler weet dat je kan pingen om dingen duidelijk te maken, en de basics van woorden/afkortingen in LoL, hij kan echt wel een lane kiezen, dat zeggen en ss of andere dingen aangeven.
Onzin man, level 30 zijn en spelen als iemand die het voor de eerste keer doet is onmogelijk, zelfs een kind van 10 gaat wel leren dat hij moet pingen, en mid/top/adc/jungle/support hoort te zeggen bij het picken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als hij gewoons slecht is en 10 of zo kan hij daar toch niks aan doen? Die 'no communication' report is net als 'unskilled player' een fake report daar doet riot niks mee. Hij hoort dus gewoon in lage elo misschien 300-800 of zo. Een beetje als een heethoofd lopen kutten op mensen die niet snappen hoe het spel werkt is klachtwaardiger.
Of gedropped worden met andere mensen van die skill-level. wie ben jij om te bepalen hoe skilled iemand moet zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:30 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Onzin man, level 30 zijn en spelen als iemand die het voor de eerste keer doet is onmogelijk, zelfs een kind van 10 gaat wel leren dat hij moet pingen, en mid/top/adc/jungle/support hoort te zeggen bij het picken.
Zal best zijn dat Riot er niets mee doet, zulke gasten zijn gewoon bloedirritant en moeten lekker tegen bots gaan kutten.
Die unskilled report is er dan ook eigenlijk alleen voor om spelers lager in te delen, meer naar spelers van eigen niveau.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef dustbrain het volgende:
In normals ook gewoon als je een fatsoenlijke score hebt. Natuurlijk als je net een paar maandjes level 30 bent kom je tussen 12-jarige die alleen nog maar tegen bots hebben gespeeld en hun champ inlocken zonder te weten wat de huidige meta is. En daar niet bekend mee zijn is ook niet verboden of zo.
Geen idee of die report echt effect heeft op je elo. Ik denk het eigenlijk niet omdat iedereen dan maar die report blijft spammen, ongeacht waarheid of niet. Waarom zou riot een ander systeem dan het elo systeem implementeren. Klinkt een beetje raar als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Die unskilled report is er dan ook eigenlijk alleen voor om spelers lager in te delen, meer naar spelers van eigen niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |