Truequote:Op zondag 7 april 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz, jij bent ook geen referentie als het om rode klats gaat... Jij verloor soberso al een halve liter per maand
Kijk ik niet meer van opquote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef Diconnected het volgende:
oke alle autisten zijn nu boos op taart
HOEzo?quote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef Diconnected het volgende:
oke alle autisten zijn nu boos op taart
Weet je, zelfs nu ik al drie jaar niet meer doodbloed loop ik soms nog langs het menstruatie materiaal schap en juich een beetje vanbinnenquote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg nog steeds kippenvel van je verhalen![]()
Ermahgerd ga twitterenquote:Op zondag 7 april 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had EINDELIJK na 1.5 week reactie van pretty&polished op mijn mail, krijg ik alleen een vraag 'heb je het op etsy gekocht of niet?'
dus ik weer reageren, kan ik zeker weer zo lang wachten ughhh
Ohja...MIR!!!quote:
HOE kwam dat dan? * SpaceInvaders nieuwsgierig is en van niets weetquote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Weet je, zelfs nu ik al drie jaar niet meer doodbloed loop ik soms nog langs het menstruatie materiaal schap en juich een beetje vanbinnen
begrijpelijk! Sterf, kotex ultra night!!!!!!!quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Weet je, zelfs nu ik al drie jaar niet meer doodbloed loop ik soms nog langs het menstruatie materiaal schap en juich een beetje vanbinnen
houden zoquote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE kwam dat dan? * SpaceInvaders nieuwsgierig is en van niets weet
dat snap ik best ja, af en toe heb ik ook zoiets van haal die takke baarmoeder er maar uit, maar wil mezelf toch graag voortplanten binnen nu en 10 jaarquote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hier in huis ook altijd dikke lol. Oudste die iets wegzet met het labeltje naar voren en dat ik dan het labeltje de andere kant om draaiquote:
dat kost vast veel minder tijd!!!!!11quote:Op zondag 7 april 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil kleur en finish gaan invoeren in mijn sheet, maar dat gaat LANG duren denk ik
Misschien ga ik mensen hun sheets wel bekijken en alle lakjes die we hetzelfde hebben kopiëren muahbhahaha
Mijn lichaam fuckte me gewoon met een menstruatie van minimaal 2 weken lang (en heul, heul zwaar) en een cyclus van twee weken. No fun! En niets hielp, alles ging dwars door elke pil, spiraaltjes gingen aan de wandel e.dquote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE kwam dat dan? * SpaceInvaders nieuwsgierig is en van niets weet
TrollTaartquote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier in huis ook altijd dikke lol. Oudste die iets wegzet met het labeltje naar voren en dat ik dan het labeltje de andere kant om draai
Succes gegarandeerd
quote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kost vast veel minder tijd!!!!!11
je eigen kinderen trollenquote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier in huis ook altijd dikke lol. Oudste die iets wegzet met het labeltje naar voren en dat ik dan het labeltje de andere kant om draai
Succes gegarandeerd
En ze weten niet waarom? Geen ziekte of een aandoening of iets mis?quote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn lichaam fuckte me gewoon met een menstruatie van minimaal 2 weken lang (en heul, heul zwaar) en een cyclus van twee weken. No fun! En niets hielp, alles ging dwars door elke pil, spiraaltjes gingen aan de wandel e.d
Ik was eigenlijk meer ongesteld dan niet.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd
Nee daar is eigenlijk nooit onderzoek naar gedaan.quote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ze weten niet waarom? Geen ziekte of een aandoening of iets mis?
quote:
baren gaat wel snellerquote:Op zondag 7 april 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik baar liever dan dat ik zwanger ben eigenlijk
Maar ik baar ook wel makkelijk
Ja goed dat t over is maar raar dat ze niet gingen kijken waaromquote:Op zondag 7 april 2013 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee daar is eigenlijk nooit onderzoek naar gedaan.
Nu je het zegt wel een beetje apart, maar aan de andere kant...nu het ding eruit is heb ik verder geen andere klachten. Dus ik had gewoon pech denk ik
het ideequote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat duurt geen negen maanden nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |