het is centrum, vanaf de korte lijnbaan is het maximaal 10 minuten lopen. Vind je dat echt ver?quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef freaky40 het volgende:
Sorry, beetje te ver lopen zo te zien. Moet wel in het centrum zijn.
Snap ook niet waarom dat zaakje op de Coolsingel dicht moest. Gemiste kans. Er zou er eigenlijk 1 op de Lijnbaan moeten komen. Ongekend dat je het ongans moet zoeken voor een beetje vis.quote:Op zondag 7 april 2013 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Het is opvallend karig qua aanbod in het centrum van Rotterdam. Buiten het centrum ken ik wel een aantal.
Moet je wel in de rij staan met een hoer, pooier, junk en een dronken toerist.quote:Op maandag 8 april 2013 03:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vis koop je dan ook in Stadsregio Amsterdam.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
het is centrum, vanaf de korte lijnbaan is het maximaal 10 minuten lopen. Vind je dat echt ver?
Wait what. Hoe heet dan de viszaak hier in de straatquote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Het is ruim 1,5 kilometer vanaf de korte lijnbaan. Je loopt echt niet gemiddeld 9km/u. Dan zit je snel op 20 minuten. En ik weet niet op wat voor moment TS zijn vis wilt halen, ik weet in elk geval wel dat ik in mn pauze niet in totaal 40 minuten ga lopen puur om mn lunch te kopen, die ik vervolgens ook nog op moet eten
Zijn er op de middelland en west-kruiskade zoveel kwaliteitswinkels dan? Vooral toko's, afrowinkels en aziatische supermarktjes vallen me op.quote:Op maandag 8 april 2013 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
Lijnbaan is kut, lelijke straat vol met grote ketens die je in elke winkelcentrum ook kan tegenkomen. Ga eens buiten het centrum als je op visite bent in Rotterdam, zoals Middellandstraat, Schiedamseweg, West-Kruiskade, Nieuwe Binnenweg. Daar zijn meer kleine ondernemers, kom je ook vaker viszaakjes tegen![]()
Trouwens Vishandel Andaluce is maar 800m van Korte Lijnbaan (1e Midellandstraat)
En de meeste daarvan kan je dingen vinden die je elders niet kunt vindenquote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn er op de middelland en west-kruiskade zoveel kwaliteitswinkels dan? Vooral toko's, afrowinkels en aziatische supermarktjes vallen me op.
Ben wel benieuwd naar eventuele tips
Markt op de Binnenrotte heeft meerdere viskramen. Gewoon een beetje rondstruinen, kom je er vanzelf eentje tegen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:40 schreef freaky40 het volgende:
Om even verder ontopic weer te komen. Het mag ook een viskraam zijn waar ze kibbeling e.d. verkopen. Is er in de buurt van de Coolsingel ergens een kraam te vinden? Met name op zaterdag want dan ben ik daar het meest. Ik las dat er op zaterdag markt is op Binnenrotte. Is daar wat te vinden eventueel? Ik ben daar alleen niet bekend in de buurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |