Ja dat snapte ik welquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef Kentoet het volgende:
Je zou voor de combo kunnen gaan, kippeling.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef Kentoet het volgende:
Je zou voor de combo kunnen gaan, kippeling.
quote:Stop In The Name Of Love
20:25 - 21:25
De tweede stop die de bus maakt is in het Noord-Brabantse klompenmakersdorp Liempde. Het dorp ligt in het mooie natuurgebied Het Groene Woud. Een groot contrast met de drukte van de stad die de dames gewend zijn. Bij aankomst blijkt de gastvrijheid van de dorpsbewoners overweldigend. Niet alleen komen honderden mensen de meiden uit de stad welkom heten, maar er wordt ook een gigantisch feest georganiseerd ter ere van hun komst. De twee vrijgezelle mannen die het stel opwachten zijn Ad en Roy. Ad is de 37-jarige eigenaar van de dorpskroeg. Hij is een rustige en sociale Brabander, maar wel eentje die weet wat hij wil. Maar is hij opgewassen tegen de pit die deze meiden uit de stad in zich hebben? Roy is een 28-jarige creatieve romanticus. Al vanaf het moment van aankomst lijkt de 36-jarige Mandy uit Amsterdam hem te willen strikken. Maar zal het leeftijdsverschil niet te groot blijken? En zal de moeder van Roy de relatie wel goedkeuren? Zal de bus onverrichterzake weer doorrijden, of kiest één van de meiden ervoor om in Liempde achter te blijven om te bekijken of deze liefde kans heeft?
Oh bagger-tvquote:Op maandag 8 april 2013 16:32 schreef OProg het volgende:
Ik wil vanaaf wel ff VI kijken maar wil deze shit eigenlijk ook wel ff voor een stukje zien.
[..]
Gecondoleerd.quote:Op maandag 8 april 2013 16:32 schreef OProg het volgende:
Ik wil vanaaf wel ff VI kijken maar wil deze shit eigenlijk ook wel ff voor een stukje zien.
[..]
Ik hou eigenlijk wel van hele slechte bagger-tv.quote:Op maandag 8 april 2013 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh bagger-tv
Ik maak wel een samenvatting voor je
Om het scenario wat realisme te geven zou er een verhaallijn kunnen komen dat Tinco AIDS krijgt.quote:
Ja want je komt mij nooit tegen in die bagger-tv topicsquote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk wel van hele slechte bagger-tv.
Daarom zie ik vanavond ook weer een stukje Spangas.
Ik kom jou uitsluitend in al die topics tegen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja want je komt mij nooit tegen in die bagger-tv topics
quote:Op maandag 8 april 2013 16:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kom jou uitsluitend in al die topics tegen.
Zie nu dat er ook een Sabotage-topic is. Wat een tyfus was dat zeg.
RTL Boulevardquote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef Specularium het volgende:
Ík hou van die regelmaat doordeweeks vanaf het 6 uur nieuws, Spangas, DWDD, iets ertussen, PowNews en P en W.
Bevalt het goed, de Turk uithangen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef Specularium het volgende:
Denk dat ik vanavond weer een waterpijpje ga doen bij VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |