abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125157865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:58 schreef Piye het volgende:

[..]

Op zich valt het mee, maar ik heb wel het idee dat het steeds algemener geaccepteerd wordt om negatief te staan tegenover multicultureel Nederland. Tot op het punt zelfs dat ze zich er niet voor schamen om zoiets tegen mij te zeggen (alleen de mensen die ik beter ken dan, anders kijken ze wel uit _O-). Dat vind ik wel verbazingwekkend eigenlijk.
Zo is het bij mij precies zo
maar verder was het vroeger ook wel erg, toen mijn vader 25 was en naar Nederland kwam ging hij wel is stappen in den haag (malie huisje ofzoiets) en toen waren er nog bijna geen allochtonen, en hij is wel eens door een nederlandse groep opgewacht en die een baksteen naar zn gezicht gooide kaak gebroken toen

zoiets zou nu nooit meer gebeuren in nederland zie je al dat dit voor holly of thalia gebeurd :')
Dat wij allochtonen nu met zo veel zijn hier is dus wel een pluspunt nederlanders denken nog steeds het zelfde als slecht maar durven van wegen de grote hoeveelheid niks meer te doen dus daarom ben ik ook blij dat bulgarije in 2013 tot de schengen behoord want dan zijn we met nog meer allochtonen hier en dan kan er al helemaal niks meer gebeuren :P hoe meer hoe beter voor de allochtonen minderheden in nl
  donderdag 11 april 2013 @ 16:21:51 #177
351780 Piye
King of Kush
pi_125158516
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:06 schreef Gulmez het volgende:

[..]

maar verder was het vroeger ook wel erg, toen mijn vader 25 was en naar Nederland kwam ging hij wel is stappen in den haag (malie huisje ofzoiets) en toen waren er nog bijna geen allochtonen, en hij is wel eens door een nederlandse groep opgewacht en die een baksteen naar zn gezicht gooide kaak gebroken toen

zoiets zou nu nooit meer gebeuren in nederland zie je al dat dit voor holly of thalia gebeurd :')
Dat wij allochtonen nu met zo veel zijn hier is dus wel een pluspunt nederlanders denken nog steeds het zelfde als slecht maar durven van wegen de grote hoeveelheid niks meer te doen dus daarom ben ik ook blij dat bulgarije in 2013 tot de schengen behoord want dan zijn we met nog meer allochtonen hier en dan kan er al helemaal niks meer gebeuren :P hoe meer hoe beter voor de allochtonen minderheden in nl
Zit zeker wat in ja. Soms is het juist wel handig dat mensen niet gek komen doen omdat ze bang zijn dat je ze met 10 man op gaat wachten. Daarom snap ik veel van die jonge Marokkaanse gastjes ook wel. Elke keer dat ze gek doen durft toch niemand er wat van te zeggen "want voor je het weet heb je een mes in je rug" en als ze zich juist netjes gedragen, krijgen ze juist al het gezeik over zich heen over allochtonen.

Maar ja andere kant, veel oostblokkers staan nou ook niet echt positief tegenover negers. Veel Turken en Marokkanen ook niet, hell zelfs fucking Soma's niet. _O- Dus ja of ik er beter vanaf kom met meer allochtonen in Nederland, weet ik ook nog zo net nog niet.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:24:37 #178
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125158630
quote:

[..]

Marokkanen hebben het een beetje verpest voor de rest in dit land. Zoek het eens bij hen ipv de nederlanders.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125158983
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef Piye het volgende:

[..]

Zit zeker wat in ja. Soms is het juist wel handig dat mensen niet gek komen doen omdat ze bang zijn dat je ze met 10 man op gaat wachten. Daarom snap ik veel van die jonge Marokkaanse gastjes ook wel. Elke keer dat ze gek doen durft toch niemand er wat van te zeggen "want voor je het weet heb je een mes in je rug" en als ze zich juist netjes gedragen, krijgen ze juist al het gezeik over zich heen over allochtonen.

Maar ja andere kant, veel oostblokkers staan nou ook niet echt positief tegenover negers. Veel Turken en Marokkanen ook niet, hell zelfs fucking Soma's niet. _O- Dus ja of ik er beter vanaf kom met meer allochtonen in Nederland, weet ik ook nog zo net nog niet.
Uhm. Somaliėrs zijn toch zelf negers? Of ben ik helemaal de weg kwijt
wat kijk jij
pi_125158990
quote:

[..]

Wat is dit nou weer voor een enorm rare manier van denken? :?
pi_125159070
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik zelf vind Antillianen en Surinamers erg prettige mensen, mijn beste mattie eugene is een anti en ik ken geen relaxter persoon als hem
Helaas heeft mijn vader wel vooroordelen, die zegt altijd '' elke nationaliteit kan in Nederland wat bereiken zelfs negers die kunnen bijvoorbeeld... ehm, oh ja die kunnen voetballer worden;''

:')
marokkanen kunnen er al helemaal wat van maar die discrimineren zowat alles sommige zelfs Turken alleen zichzelf vinden ze volgens mij goed. :')

dit is trouwens wel een goed filmpje van yahia die ging kijken in roffa met die stelling

in iedereen schuilt wel beetje racist volgens hem ahahahaha
  donderdag 11 april 2013 @ 16:41:48 #182
351780 Piye
King of Kush
pi_125159432
quote:
5s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:32 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Uhm. Somaliėrs zijn toch zelf negers? Of ben ik helemaal de weg kwijt
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar mensen uit de Hoorn van Afrika (Soma's, Ethiopiers en Eritreanen dus) staan niet altijd even positief tegenover (andere) negers nee (ook niet tegenover elkaar trouwens).

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:33 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik zelf vind Antillianen en Surinamers erg prettige mensen, mijn beste mattie eugene is een anti en ik ken geen relaxter persoon als hem
Helaas heeft mijn vader wel vooroordelen, die zegt altijd '' elke nationaliteit kan in Nederland wat bereiken zelfs negers die kunnen bijvoorbeeld... ehm, oh ja die kunnen voetballer worden;''

:')
marokkanen kunnen er al helemaal wat van maar die discrimineren zowat alles sommige zelfs Turken alleen zichzelf vinden ze volgens mij goed. :')

dit is trouwens wel een goed filmpje van yahia die ging kijken in roffa met die stelling

in iedereen schuilt wel beetje racist volgens hem ahahahaha
Is ook zeker waar. De kunst is om je over dit basale instinct heen te zetten en iedereen een eerlijke kans te geven. Helaas hebben veel mensen daar nogal moeite mee.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')