SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax'
[ Bericht 3% gewijzigd door FireFox1 op 08-04-2013 19:58:30 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Wat verwacht je anders?quote:
Hoe vaak ben je vandaag klaar gekomen?quote:
Nog net geen Messi, maar hij komt er aan!quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Eriksen is een loser, van hem verwacht ik minstens drie van dat soort goals per wedstrijd.
Daar is het calimerogehalte misschien nog wel hoger dan op Psv.netwerk.to.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
op fctwente.net werd ik binnen 5 minuten gebanned
Ik heb ooit een keer een AZ-site ge-infiltreerd. Telkens vol lof over Ajax praten, fantastisch.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Calimerogehalte is inderdaad hoger, maar ze zijn wel slimmerquote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar is het calimerogehalte misschien nog wel hoger dan op Psv.netwerk.to.
Ieder z'n ding.quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee, en vervolgens Boerrigter wel raar aankijken als hij besluit te Fok!ken tijdens de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Prima jongen om erbij te hebben, dus als het aan mij ligt: Ja.quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Mag Babel nog een jaartje blijven, wat vinden jullie?
Hij is goed voor erbij, zie ik hem eerlijk gezegd geen basisplek halen. Zeker op links en spits niet met Fischer, Hoesen en Sigthorsson.
Dat zou de echte dominee nooit zeggen.quote:
Heb liever Babel in de basis dan Siggy. Mag nog wel een jaar blijven wat mij betreft.quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij is goed voor erbij, zie ik hem eerlijk gezegd geen basisplek halen. Zeker op links en spits niet met Fischer, Hoesen en Sigthorsson.
Op basis van?quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou de echte dominee nooit zeggen.
Alleen al door zijn balvastheid en rust zie ik hem sowieso liever dan Sigthorsson. Al ben ik inderdaad 'bang' dat Hoesen hem in dat opzicht voorbij gaat streven. Wat hij nu al laat zien met zijn weinige ervaring op het hoogste niveauquote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |