Het zou nog wat aan kunnen trekken zelfs.quote:Op maandag 8 april 2013 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn niet veel kijkers. Voordeel daarvan is dat de kijkcijfers na verloop van tijd ook niet erg veel slechter kunnen worden.
Dat zie ik ook weer niet zo gauw gebeuren.quote:Op maandag 8 april 2013 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou nog wat aan kunnen trekken zelfs.
iets wat ik niet geloof, wat een bagger
Mwah, er is gewoon niet veel aan.quote:Op maandag 8 april 2013 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
Niet gezien, maar door dit topic bijna nieuwsgierig naar het programma!
Is het echt zó slecht!?
als je de cijfers bestudeerd doe je het niet slecht. Best bekeken programma van net5, je lead in is 140K en zowel kwa marktaandeel en absoluut aantal kijkers verdubbel je. De minutenanalyse laat een stijgende lijn zien, vanaf begin tot einde deel 1, en van deel 2 tot einde. Het voelt wat mager, maar relatief gezien niet heel slecht, het valt of staat met de cijfers van volgende weekquote:Op maandag 8 april 2013 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat Huub niet even komt buurten. Ben wel benieuwd waaraan ze bij Talpa denken dat het ligt dat er niet zoveel kijkers waren. Of misschien was dit wel het aantal kijkers waarop ze gerekend hadden.
Ik wacht af, maar hoop niet op herrie in de tent en bloed aan de muur, gewoon echt strijd voor de eer en het winnen, een ruzie in zo een villa hebben we toch al genoeg gezien, en meer omgevingshots van Bangkok en Thailand enzo, dat miste ik echt want pppfffttt is zo een mooi land.quote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef ditisHuub het volgende:
Vind de namen wel sterk, een goede mix van leuke, uitgesproken, karaktervolle mensen die allemaal wat bereikt hebben in hun leven, wat je daar ook van mag vinden. Daarnaast vinden ze het super leuk om mee te doen en willen ze allemaal winnen. Het zal je nog verrassen!
Er moet dringend stemming gemaakt worden, en ik ga er even vanuit dat de spelers dit in deze eerste aflevering niet op eigen kracht gaat lukken...quote:Op maandag 8 april 2013 16:11 schreef Peter het volgende:
Hummie vd Tonnekreek zit toch niet in de regie?
Geen eens een octocopterquote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
Aha. toch een RC-quadcopter, ik vroeg me al af hoe die beelden daarboven gemaakt werden...![]()
[ afbeelding ]
aflevering 2 kent een hele spannende exit!quote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef Lavenderr het volgende:
Volgende week gewoon weer kijken, we moeten het wel een kans geven.
Hoop alleen dat de eliminatie wat spectaculairder wordt, ik vond dit wel wat magertjes.
En prima dat Lange Frans eruit is, volgende keer die Liza wat mij betreft. Overdreven gedoe.
Tof!quote:Op maandag 8 april 2013 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
aflevering 2 kent een hele spannende exit!
Twijfel bestaat wel of dit hier wel het juiste platform is om De Sabotage te blijven volgen...quote:Op maandag 8 april 2013 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
aflevering 2 kent een hele spannende exit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |