Ja maar om nou weer weken naar Emile Ratelband, Kelly en Patty Brard te gaan zitten kijkenquote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn toch nog wel wat mensen die aan Sterren Springen hebben meegedaan die ze kunnen vragen?
Ik denk niet eens dat ik deze (eerste) serie nog weken ga zitten bekijken.quote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar om nou weer weken naar Emile Ratelband, Kelly en Patty Brard te gaan zitten kijken
Het zou al geweldig zijn als het kijkcijfer 450k is natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Even een kijkcijfervoorspellingpronootje:
650k.
Wat jullie?
Ik denk dat ze de 400K niet halenquote:Op zondag 7 april 2013 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou al geweldig zijn als het kijkcijfer 450k is natuurlijk.
Het was een nieuw programma dat flink gepromoot is. Ze proberen natuurlijk fans van WIDM ook nieuwsgierig te maken, en dat is vast wel gelukt, dus deze eerste aflevering zouden de kijkcijfers best wel eens mee kunnen vallen. Alleen vermoed ik dat ze de komende weken gewoon flink inzakken danquote:
Ohzo, ja daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was een nieuw programma dat flink gepromoot is. Ze proberen natuurlijk fans van WIDM ook nieuwsgierig te maken, en dat is vast wel gelukt, dus deze eerste aflevering zouden de kijkcijfers best wel eens mee kunnen vallen. Alleen vermoed ik dat ze de komende weken gewoon flink inzakken dan.
Ik heb alles gemist, kreeg telefoon net toen het begon, duurde een half uur. Had toen geen zin meer om nog te gaan kijken!!quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond trouwens vooral het begin heel vreemd. Je viel er zo middenin dat het net leek of je de eerste 15 minuten gemist had. Daarna zat die Lange ook nog direct z'n theorieën gebaseerd op de heenreis te bespreken, dat versterkte ook nog eens het gevoel dat ik wat gemist had.
Deze aflevering zal best aardig bekeken zijn, maar vanaf aflevering 2 zijn de cijfers dramatisch denk ik.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Even een kijkcijfervoorspellingpronootje:
650k.
Wat jullie?
Het is de moeite van het terugkijken ook niet waard imho.quote:Op zondag 7 april 2013 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist, kreeg telefoon net toen het begon, duurde een half uur. Had toen geen zin meer om nog te gaan kijken!!
Dacht al zoiets te lezen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is de moeite van het terugkijken ook niet waard imho.
Tijdklok komt nog wel.quote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Peter het volgende:
Net5 is toch sowieso niet van de hoge aantallen kijkcijfers?
En ze doen maat 2 opdrachtjes per aflevering en een hele magere exit (haast een anticlimax).. En ook jammer dat er bij die tijdklok niet meer werd onthuld.
De eerste aflevering is niet zo heel prikkelend eerlijk gezegd.
Het zou nog wat aan kunnen trekken zelfs.quote:Op maandag 8 april 2013 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn niet veel kijkers. Voordeel daarvan is dat de kijkcijfers na verloop van tijd ook niet erg veel slechter kunnen worden.
Dat zie ik ook weer niet zo gauw gebeuren.quote:Op maandag 8 april 2013 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou nog wat aan kunnen trekken zelfs.
iets wat ik niet geloof, wat een bagger
Mwah, er is gewoon niet veel aan.quote:Op maandag 8 april 2013 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
Niet gezien, maar door dit topic bijna nieuwsgierig naar het programma!
Is het echt zó slecht!?
als je de cijfers bestudeerd doe je het niet slecht. Best bekeken programma van net5, je lead in is 140K en zowel kwa marktaandeel en absoluut aantal kijkers verdubbel je. De minutenanalyse laat een stijgende lijn zien, vanaf begin tot einde deel 1, en van deel 2 tot einde. Het voelt wat mager, maar relatief gezien niet heel slecht, het valt of staat met de cijfers van volgende weekquote:Op maandag 8 april 2013 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat Huub niet even komt buurten. Ben wel benieuwd waaraan ze bij Talpa denken dat het ligt dat er niet zoveel kijkers waren. Of misschien was dit wel het aantal kijkers waarop ze gerekend hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |