Nee, het is echt vreselijk. Het is dat er op zondag weinig anders op TV is, maar ik ga dit zeker verder niet volgen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef RedFever007 het volgende:
Hmmm ik krijg eerlijk gezegd niet echt zin om na de reclame weer te gaan kijken
twitter:ElineBroere twitterde op zondag 07-04-2013 om 20:31:33#sabotage is een hele slechte mix van widm, big brother en lingo. Niet te doen dus. Maargoed, dat vind ik. reageer retweet
quote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef Cee het volgende:
twitter:twitter:evanderhoff twitterde op zondag 07-04-2013 om 20:35:33@CeeJayEff ik had ietsje minder gehoopt;-) reageer retweet
![]()
Haha nicequote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef Cee het volgende:
twitter:twitter:evanderhoff twitterde op zondag 07-04-2013 om 20:35:33@CeeJayEff ik had ietsje minder gehoopt;-) reageer retweet
![]()
Misschien moeten we hem een gratis FOk! account en een link hierheen sturenquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Erik reageert ook op elke negatieve tweet.
ja idd, hij is de fluffer voor dit programmaquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Erik reageert ook op elke negatieve tweet.
De deelnemers.quote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Maar er zijn dus ook echt mensen die dit leuker vinden dan WIDM.
Die mensenquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Dat vind ik tot nu toe nog niet echt een pluspunt.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een pluspunt ten opzichte van WIDM: ik vraag me nu bij minder kandidaten af wie ze zijn.
Ja maar die hebben een IQ waar je kipfilet 3 weken goed bij kan houdenquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef DeLuna het volgende:
En we hoeven geen stukjes te schrijven.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een pluspunt ten opzichte van WIDM: ik vraag me nu bij minder kandidaten af wie ze zijn.
ken je ze of heb je minder interesse in wie ze zijn? dat laatste is neit echt iets positiefsquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef DaMart het volgende:
Fake accounts zijn datquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Nou ja, ik vind het vooral positief voor mezelf... ik ken dus wel wat mensen die bekend zouden moeten zijnquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vind ik tot nu toe nog niet echt een pluspunt.
Whehequote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die hebben een IQ waar je kipfilet 3 weken goed bij kan houden
Hahaha, dat is vooral een voordeel. Ik zou niet weten wat ik hierover zou moeten schrijven.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En we hoeven geen stukjes te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |