bronquote:'Sabotage is totaal anders dan Wie is de Mol'
Bij de bekendmaking van het concept van het nieuwe Net5-programma Sabotage, werd er meteen gedacht aan Wie is De Mol. "Het basisidee is hetzelfde, maar Sabotage is totaal anders."
Dat zegt presentator Erik van der Hoff tijdens de perspresentatie tegen NU.nl
In het programma voeren diverse BN'ers opdrachten uit. Maar een deelnemer zorgt er in het geheim voor dat de opdrachten niet vlekkeloos verlopen.
De makers van het programma zeggen dat het unieke van dit programma is dat iedereen 24 uur gevolgd wordt met de camera, dus ook in de villa waar ze wonen in Thailand.
Sterrenslag
"Ik moest zelfs denken aan Sterrenslag uit 1979, toen ik de deelnemers voor een opdracht in de touwen zag klimmen", zegt Van der Hoff. "Sabotage is een knappe samenvoeging van het beste van verschillende programma’s."
Actrice Liza Sips, een van de deelnemers, legt uit dat het reality-aspect van het programma groot is. "Waar het bij Wie is de Mol stopt als het spel afgelopen is, gaat het er hier heel erg om hoe we naar de spellen toegaan. Dat maakt het anders en ook smeuïg, vind ik."
'Heel nieuw'
Model Sylvia Geurts gaat zelfs zover dat een programma als Sabotage iets heel nieuws is. "Je hebt tegenwoordig programma's als Sterren Springen, of Sterren Hangen… je hebt alles eigenlijk al. Dit was er nog niet, opdrachten doen én reality."
Geurts is van mening dat alle programma’s tegenwoordig op elkaar lijken. "Alles is een beetje afgeleid van elkaar. Je kan ook zeggen, het lijkt op Big Brother. Als je twee dingen met elkaar combineert, heb je iets totaal ander."
Oudere man
Naast Ben Saunders en Lange Frans is de opmerkelijkste deelnemer van Sabotage toch wel politicus en ex-PVV'er Hero Brinkman. "In de casting heb je een bepaald beeld voor de mensen: de mooie jongen, het mooie meisje en de iets oudere man", legt Van der Hoff uit. "En voor de oudere man…. Hero was vrij en hij had er wel zin in."
Brinkman (48) doet vooral mee om iets te doen aan zijn beeldvorming die de media volgens hem hebben gecreëerd. "En wat typetjes betreft zal je zien dat het beeld 'oudere man' ook niet klopt", reageert hij op de casting van zijn persoon.
"Je zult het zeker in de afleveringen zien dat ik niet als een oude man overal achteraan loop te sukkelen. Integendeel, ik ben blij dat ik ondanks mijn leeftijd en postuur overal haantje de voorste in was."
Sabotage is vanaf 7 april te zien op Net5
Ben "einstein" Saundersquote:
Het gaat er nu meer om of de saboteur het je gunt omdat de saboteur kiest wie eruit gaatquote:Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Het is compleet willekeurig wie nu in de finale komen.
Is het ook...conceptueel verkrachtquote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Pino, je gebruikt het woord 'invented' in de TT, dat zou betekenen dat er dus nog iets conceptueels is gedaan hiermee.
Ik mis Artquote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef RedFever007 het volgende:
Behalve de saboteur, die hoeft nooit naar huis
Ik voel hersencellen afstervenquote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er zit minder spanning in dit programma dan in widm
dan moet je kunnen schrijvenquote:
Jaquote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Erik als in de presentator van dit programma?
Ik zit nu onder de lijn van neutraliteit...er gaat weinig positiefs meer uit mij komen vanavondquote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb echt een te hoge dunk van deze mensen he.
Dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef Beaudelaire het volgende:
Driekwart van de kandidaten is gewoon stom. Teveel ego's. Teveel SBS-georiënteerd.
Verder is het concept wel vermakelijk. Secret Story met WIDM met Big Brother. Hoop op veel verborgen dingen in het huis zelf.
Standrechtelijk graagquote:
twitter:
twitter:evanderhoff twitterde op zondag 07-04-2013 om 20:35:33@CeeJayEff ik had ietsje minder gehoopt;-) reageer retweet
quote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef Cee het volgende:
twitter:twitter:evanderhoff twitterde op zondag 07-04-2013 om 20:35:33@CeeJayEff ik had ietsje minder gehoopt;-) reageer retweet
![]()
twitter:twitter:evanderhoff twitterde op zondag 07-04-2013 om 20:35:33@CeeJayEff ik had ietsje minder gehoopt;-) reageer retweet
![]()
![]()
Nee, het is echt vreselijk. Het is dat er op zondag weinig anders op TV is, maar ik ga dit zeker verder niet volgen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef RedFever007 het volgende:
Hmmm ik krijg eerlijk gezegd niet echt zin om na de reclame weer te gaan kijken
twitter:ElineBroere twitterde op zondag 07-04-2013 om 20:31:33#sabotage is een hele slechte mix van widm, big brother en lingo. Niet te doen dus. Maargoed, dat vind ik. reageer retweet
![]()
Haha nicequote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef Cee het volgende:
![]()
Misschien moeten we hem een gratis FOk! account en een link hierheen sturenquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Erik reageert ook op elke negatieve tweet.
ja idd, hij is de fluffer voor dit programmaquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Erik reageert ook op elke negatieve tweet.
De deelnemers.quote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Maar er zijn dus ook echt mensen die dit leuker vinden dan WIDM.
Die mensenquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Dat vind ik tot nu toe nog niet echt een pluspunt.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een pluspunt ten opzichte van WIDM: ik vraag me nu bij minder kandidaten af wie ze zijn.
Ja maar die hebben een IQ waar je kipfilet 3 weken goed bij kan houdenquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef DeLuna het volgende:
En we hoeven geen stukjes te schrijven.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een pluspunt ten opzichte van WIDM: ik vraag me nu bij minder kandidaten af wie ze zijn.
ken je ze of heb je minder interesse in wie ze zijn? dat laatste is neit echt iets positiefsquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef DaMart het volgende:
Fake accounts zijn datquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Nou ja, ik vind het vooral positief voor mezelf... ik ken dus wel wat mensen die bekend zouden moeten zijnquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vind ik tot nu toe nog niet echt een pluspunt.
Whehequote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die hebben een IQ waar je kipfilet 3 weken goed bij kan houden
Hahaha, dat is vooral een voordeel. Ik zou niet weten wat ik hierover zou moeten schrijven.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En we hoeven geen stukjes te schrijven.
Van het laatste seizoen WIDM kende ik voordat het seizoen begon welgeteld 1 persoon... nu weet ik wie Lisa, Inge, Wammes Waggel en Lange Frans zijn... vier keer zo veel dusquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ken je ze of heb je minder interesse in wie ze zijn? dat laatste is neit echt iets positiefs
http://www.nu.nl/internet(...)miljoenenhandel.htmlquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef DeLuna het volgende:
GELUIDEN.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die hebben een IQ waar je kipfilet 3 weken goed bij kan houden
Dat heb ik bij WIDM ook wel eens. Maar traditie.quote:Op zondag 7 april 2013 20:43 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hahaha, dat is vooral een voordeel. Ik zou niet weten wat ik hierover zou moeten schrijven.
Dat heb ik laatst gespeeld... en ik faalde als saboteur... niemand had me door, maar ik zorgde ervoor dat de schatgravers wonnenquote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
http://www.wateenspeelgoe(...)artspel-saboteur.png
True. Volgend jaar weer.quote:Op zondag 7 april 2013 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij WIDM ook wel eens. Maar traditie.
Dacht ik dus ook, precies dat bericht ook gelezenquote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)miljoenenhandel.html
Ik twijfel tussen te vaak en niet vaak genoegquote:
Och ja nou snap ik het.quote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)miljoenenhandel.html
Nog een minuut of 10.quote:
Bloed, Zweet en Tranen is ergerquote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
21.00 uur met een gevoelswaarde van 23.15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |