PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Weet ik maar UP Cavalieri is beter dan die clown die jij erin hebtquote:
wie?quote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef DePresident. het volgende:
Haha, livestream van @MounirTweets
http://twitcam.livestream.com/ebcqe
Dit is echt heel erg triest
Al zin in de wedstrijd ?quote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef el-blanchito het volgende:
Spanje heeft idd lekkere spelers, maar Zweden, Rusland en Slowakije
Almebäckquote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef el-blanchito het volgende:
Spanje heeft idd lekkere spelers, maar Zweden, Rusland en Slowakije
BPL?quote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
Dat 4 landen is toch gewoon BPL toernooi? Of moet je meerdere comps?
Idd, en anders Bundesligaquote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
Dat 4 landen is toch gewoon BPL toernooi? Of moet je meerdere comps?
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef DePresident. het volgende:
Haha, livestream van @MounirTweets
http://twitcam.livestream.com/ebcqe
Dit is echt heel erg triest
Zankaquote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef v0lt026 het volgende:
Hmm ik vrees dat ik mijn 3 atb moet loslaten, Engeland, Denemarken, Ecuador of Chili heeft niet echt geschikte verdedigers
IF Siamao en dan Tiago CDMquote:
Kun je niet IF Simao op RM en dan Tiago op CDM?quote:
Hé homo quote gewoon mij dan ipv plagiaat te plegen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kun je niet IF Simao op RM en dan Tiago op CDM?
quote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kun je niet IF Simao op RM en dan Tiago op CDM?
quote:
Ik had even moeten lezenquote:
Sorryquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé homo quote gewoon mij dan ipv plagiaat te plegen.
Klinkt een beetje als Cheat on me, maar net niet helemaalquote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef Kamikazie het volgende:
Haters zijn dope, ik hou van haters. Toen maar gestopt met kijken.
Gewoon naast de bel slapenquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
godver. komen ze morgen tussen 9:00 en 11:00 een pakketje bezorgen. Daar gaat het uitslapen
Vergeven en vergeten.quote:
Het is gewoon eens wat anders, en er zijn ook echt kutcombinaties bij. Je zit van te voren met een idee en daar moet je dan helemaal vanaf kunnen stappen om een team te maken soms. En als je het niet leuk vind, boeit me dat niet. Haters zijn dope, ik hou van haters.quote:
dat is niet wat Kennedy zeiquote:
Boeiend. Buurman/andere x/zelf ophalen dan maar.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
godver. komen ze morgen tussen 9:00 en 11:00 een pakketje bezorgen. Daar gaat het uitslapen
Wat zit erin?quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
Dzeko's IF was echt een baasquote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga Mirallas gebruiken ipv Lukaku, ik mis met Dzeko echt snelheid voorin
Ik ga die van mij nu even testenquote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Djeetje het volgende:
Wat een gigantisch kut team heb ik gemaakt
Heb je ook alles al gekocht?quote:
Godinquote:
Hij zou eerst zaterdag komen, maar toen heeft niemand de bel gehoord terwijl ze de hele dag thuis waren. Geen zin om hem op te halen bij zo'n puntquote:Op zondag 7 april 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend. Buurman/andere x/zelf ophalen dan maar.
Ik had alleen nog een silver team, dus ja, ik moest ze kopenquote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je ook alles al gekocht?![]()
Ik moet echt elke speler kopen, zit er niet 1 in mijn team
Dat doet IF Klose nuquote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dzeko in Fifa 11Gewoon alles crossen en hij kopte alles erin
Rijst verheugt zich er nu al op om tegen Arteta te spelen denk ik.quote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef vandermar het volgende:
Ik ga crossabusen bij deze spitsen.
[ afbeelding ]
Lekker op pace er voorbij aan de zijkant
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VDM is toch slechtquote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst verheugt zich er nu al op om tegen Arteta te spelen denk ik.
ik dacht dat Arango 4* skill hadquote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat zijn je landen?quote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef v0lt026 het volgende:
Mehhh wat een hoerenzooi
Enige optie die tot nu toe 9 chem geeft is BPL team met Valencia, Agger en Beausejour
+ Engelandquote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat zijn je landen?
Equador, Chili, Denemarken en..?
Kan wel toch, 2.5 link met Bendtnerquote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
+ Engeland
Wil eigenlijk Vidal er in, maar dan wordt het lastig geloof ik
Dus het gaat niet goedquote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef rolls-reus het volgende:
Sjezus man je zet me al op mn eigen helft vastzo kom ik nooit in mn spel
Ik dacht dat ik een mooie link had: Mark Gonzalez-Caicedo-Valencia maar het is onmogelijk om met die drie in de aanval iedereen op 9 chem te krijgen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
+ Engeland
Wil eigenlijk Vidal er in, maar dan wordt het lastig geloof ik
Ik heb wel een mooie link met Vidal/Bendtner/Isla, maar eigenlijk moet Valencia er ook in want de rest van Ecuador is niksquote:Op zondag 7 april 2013 21:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een mooie link had: Mark Gonzalez-Caicedo-Valencia maar het is onmogelijk om met die drie in de aanval iedereen op 9 chem te krijgen.
Caicedo en Valencia zijn de enige twee die linken met spelers uit de andere landen. Caicedo linkt alleen met Gonzalez dus je moet sowieso Valencia gebruiken...quote:Op zondag 7 april 2013 21:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie link met Vidal/Bendtner/Isla, maar eigenlijk moet Valencia er ook in want de rest van Ecuador is niks
Bronze teams zijn dan ook goedquote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef Djeetje het volgende:
ik sta fakking 3-0 achter tegen een brons team
Ja zo ver was ik wel, maar dat is niet zo leuk, maarja als het niet anders kanquote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Caicedo en Valencia zijn de enige twee die linken met spelers uit de andere landen. Caicedo linkt alleen met Gonzalez dus je moet sowieso Valencia gebruiken...
Dit is wel erg makkelijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef Djeetje het volgende:
ik sta fakking 3-0 achter tegen een brons team
Ibarra, Eriksen, die RB van Groningen uit Chili... probeer daar eens iets mee?quote:Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik wel, maar dat is niet zo leuk, maarja als het niet anders kan
Dit is ook het beste team wat ik ooit op FIFA heb gehad, wil je potje voor toernooi, of oefenpotje voor toernooi?quote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef rolls-reus het volgende:
Nou gefeli ballertwanvertoning van mij haha
Pic van je team?quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is ook het beste team wat ik ooit op FIFA heb gehad, wil je potje voor toernooi, of oefenpotje voor toernooi?
Het is dat ik geen xbox heb anders had ik je even vies hard ingemaakt.quote:
Haha die verdediging is niet doorheen te komen met die snelheidquote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is ook het beste team wat ik ooit op FIFA heb gehad, wil je potje voor toernooi, of oefenpotje voor toernooi?
ik moet heel even mijn team posten, invite me maar alvastquote:Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha die verdediging is niet doorheen te komen met die snelheidmaar rematch silvers? Ga ik wel alles of niets.
dit jaquote:Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Rindaroy almeback kanu opare mollins vargas odjidja elyou huse en diouf451
Waar blijft die pic van je teamquote:
Nigeriaquote:Op zondag 7 april 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
7x de telefoon in 5 minuten. Volgens mij probeert mijn vader vanuit Nigeria te bellen
Akpala?quote:Op zondag 7 april 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
7x de telefoon in 5 minuten. Volgens mij probeert mijn vader vanuit Nigeria te bellen
Nee, denk ook niet dat mijn pa zin heeft om ze te halen. Met beveiligde wagens van vliegveld naar hotel naar bootquote:Op zondag 7 april 2013 21:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
NigeriaHeb je al een voetbalshirt van ze?
Jammerquote:Op zondag 7 april 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat mijn pa zin heeft om ze te halen. Met beveiligde wagens van vliegveld naar hotel naar boot
quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
JammerIk heb er wel een, met ironisch genoeg Taiwo op de rug
Waarom neem je niet op, ik snap het nietquote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dat was 8. Volgens mij geven ze het nu op
FUTquote:Op zondag 7 april 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom neem je niet op, ik snap het niet
De enige CDM versie bedoel jequote:Op zondag 7 april 2013 21:33 schreef dion_v_k het volgende:
De enige Tiago op de markt![]()
[ afbeelding ]
Oopsquote:
Ik ben erquote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als iedereen er is voor randoms kan ik zo wel ff drawen. Dadelijk ben ik ff weg, en anders kan het pas na half 12
Presentquote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als iedereen er is voor randoms kan ik zo wel ff drawen. Dadelijk ben ik ff weg, en anders kan het pas na half 12
?quote:
Mijn moeder neemt op. Ik vind het alleen nog al irritant dat overal in huis steeds de telefoon gaat.quote:Op zondag 7 april 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom neem je niet op, ik snap het niet
Ikkuh welquote:
Ja toevallig woensdag over gehadquote:
Als jullie het te simpel vinden maak ik een nieuwe, anders is de fun eraf en een squad maken is leuk...quote:
Verzin eens een variant erop die nog nooit gedaan is..quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja toevallig woensdag over gehad![]()
Wij moesten een bedrag tot 10 euro verdelen tijdens de practica
Marquezquote:
Vraagt ie het aan die van het Erasmus, maar de andere van #TeamUvT die het hebben laat ie gewoon links liggen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Verzin eens een variant erop die nog nooit gedaan is..
Defaqquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Verzin eens een variant erop die nog nooit gedaan is..
Ja kom danquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vraagt ie het aan die van het Erasmus, maar de andere van #TeamUvT die het hebben laat ie gewoon links liggen.
Nou zoek het maar uit dan
Die gozer is zo overpoweredquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha lekker hoortwee keer bijna 1 op 1 maar opeens was daar huse om het gat dicht te lopen!
Neequote:
Ik hou er ook niet van maar op deze manier ziet het er niet slecht uit!quote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
Wat vinden jullie van de labeltjes met de gemiddeldes? Ik vind ze niet heel mooi eigenlijk, maar ik kon niets beters bedenken.![]()
[ afbeelding ]
Ja echt kut. Met een groepje, en nu moeten we allemaal zoiets doormailen naar elkaar. Ik kom echt op niksquote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
DefaqMoet je dat voor een opdracht doen
?
Raar lijntje maar verder primaquote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
Wat vinden jullie van de labeltjes met de gemiddeldes? Ik vind ze niet heel mooi eigenlijk, maar ik kon niets beters bedenken.![]()
[ afbeelding ]
laat ze niet uit een gleuf naar het veld toe 'steken', maar laat ze juist vanaf het veld naar buiten gaan. Dat ze dus aan het veld vastzitten, zegmaar...quote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer iets met Nash, of een verborgen Nash. Vinden ze vast leukquote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja echt kut. Met een groepje, en nu moeten we allemaal zoiets doormailen naar elkaar. Ik kom echt op niks
Ik wil dat wel doen, maar Kevin is er niequote:
was spannend he die laatste rondesquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Moto GP was ook weer leuk om te zien, goed om te zien dat Rossi weer mee kan doen, wat een held,
Kan het niet onder de squad? Of anders onder copy squad met datzelfde uiterlijk zegmaar?quote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Haaiquote:
ja ik doe meequote:Op zondag 7 april 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HaaiDoe je mee dan zet ik stream ff aan
Zie 3 posts bovenquote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil dat wel doen, maar Kevin is er nie
Zu Spatquote:
Uit een gleufquote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
laat ze niet uit een gleuf naar het veld toe 'steken', maar laat ze juist vanaf het veld naar buiten gaan. Dat ze dus aan het veld vastzitten, zegmaar...
begin nou maarquote:
Precies ja.. Almeback speelde ook ziek goedquote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die gozer is zo overpowered
En inderdaad, stond meer te verdedigen dan Kanu bijvoorbeeld
Zonder lijntje is het beter inderdaad.quote:
Dat is niet zo eenvoudig. De squad achtergrond is namelijk een vierkante afbeelding. Iets alleen onder het veld schuiven kan niet. Ik heb 't daarom omgedraaid; de labeltjes uit de witte achtergrond laten steken.quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
laat ze niet uit een gleuf naar het veld toe 'steken', maar laat ze juist vanaf het veld naar buiten gaan. Dat ze dus aan het veld vastzitten, zegmaar...
nou liever niet na dat rapefestijnquote:Op zondag 7 april 2013 21:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we dat potje zo nog doen, heb mijn team nog niet verkocht
Welnee joh, ik heb precies dezelfde linksquote:Op zondag 7 april 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
Moet ik mijn team voor dat toernooi nou wel of niet veranderen?
Sowieso Kalouquote:
nouja, okee dan...quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Welnee joh, ik heb precies dezelfde links
Ziet er goed uitquote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonder lijntje is het beter inderdaad.
[..]
Dat is niet zo eenvoudig. De squad achtergrond is namelijk een vierkante afbeelding. Iets alleen onder het veld schuiven kan niet. Ik heb 't daarom omgedraaid; de labeltjes uit de witte achtergrond laten steken.
Zo beter?
[ afbeelding ]
ik heb er vandaag al 3 verkocht en een voor 300 coins gekocht en 5k verkochtquote:
Welke browser gebruik je en welk OS?quote:Op zondag 7 april 2013 21:58 schreef leoon. het volgende:
Pascal/Reemi hoe komt het dat ik elke keer opnieuw in moet loggen? Terwijl ik onthoud mij gewoon aangevinkt heb elke keer..
samequote:
Alleen als ik hem sluit jaquote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef pascal08 het volgende:
Je wordt alleen uitgelogd als je je browser sluit toch? Niet als je binnen de website navigeert hopelijk?
Als ik de laptop weer op start ben ik weer uitgelogd. Dag erna bijvoorbeeld. Want volgens mij op dezelfde dag blijf ik wel ingelogd. Mijn wachtwoord staat wel al ingevuld, maar moet gewoon telkens weer op inloggen drukken en weer aanvinken.quote:
Nu blijft hij er wel op hopelijk over een langere tijd nog steeds anders zeg ik het wel even.quote:
Gooi Agger centraal met Sorensen op goal en doe Smalling RCBquote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk flink overlopen worden maarja, lekker boeiend
Of beter Carrick voor Gerrard ?
Kutteam want Gerrard. Nooit aan beginnen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn random team van de vorige keer.
Lukaku was in dit team niet echt zo geweldig. Miralles is wel goed voor zijn prijs/rating. Gerrard juist matig voor zijn rating. Slechte balaannames maar wel goeie passes. Templeton vond ik maar matig. Wallace daarentegen vind ik echt een geniale backHuddlestone vind ik ook fijn + leipe afro. Barnes viel niet eens tegen, deed het boven verwachting. Walker en Kaboul en Hart zijn alle drie ook chill. Vincent is nog beter dan ik dacht.
Kompany is echt niet normaal goedquote:Op zondag 7 april 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn random team van de vorige keer.
Lukaku was in dit team niet echt zo geweldig. Miralles is wel goed voor zijn prijs/rating. Gerrard juist matig voor zijn rating. Slechte balaannames maar wel goeie passes. Templeton vond ik maar matig. Wallace daarentegen vind ik echt een geniale backHuddlestone vind ik ook fijn + leipe afro. Barnes viel niet eens tegen, deed het boven verwachting. Walker en Kaboul en Hart zijn alle drie ook chill. Vincent is nog beter dan ik dacht.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gisteren naar 21 and over geweest.
Best een lachen film.
Bij die Aziaat moest ik steeds aan rijst denken.
Die andere 2 aan Thorb en Mathijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan die verdedigingquote:Op zondag 7 april 2013 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 'Chelsea' team
Op elke positie een sub om erin te komenBehalve RM
quote:Op zondag 7 april 2013 22:17 schreef leoon. het volgende:
[..]Ja best een beetje gay idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het was best typisch, een boer die alleen maar zuipt(mathijs dus).
Een nerdje die later in de film pas begint met feesten(Thorb)
En die Aziaat, daar is geen uitleg voor nodig.
zij zijn tofquote:
Nee dat van Rijst kon ik volledig inkomenquote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja best een beetje gay idd.
Maar het was best typisch, een boer die alleen maar zuipt(mathijs dus).
Een nerdje die later in de film pas begint met feesten(Thorb)
En die Aziaat, daar is geen uitleg voor nodig.
IF Denisquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt hij iets over mijn teamsquote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
Mijn team is een beetje snel geworden, eigenlijk te snel
Thorb94?quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
there is no such thing als een te snel teamquote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
Die zijn nog sneller.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zijn nog sneller.
Valbuena, Choupo en Marchetti moeten erindat wordt huilen om tegen te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan alleen maar tegenvallen. Wel succes met je brons CB met 70 pacequote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt huilen om tegen te spelen
Toen ik Californication ging kijken op internet, zag ik die ook, je kan alleen niks terug zeggenquote:
RB en hij heet Simonsen dus hij kan alleen maar konkogoed zijnquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallen. Wel succes met je brons CB met 70 pace
ja dat denk ik ookquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
RB en hij heet Simonsen dus hij kan alleen maar konkogoed zijn
met mijn vorige team heb ik wel gemerkt dat pace niet alles isquote:Op zondag 7 april 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
Misschien Capoue eruit voor Matuidi meer p's
[..]
Dan valt het verschil nog wel mee
Je kan wel wat terug zeggen hoor.. ja, ik krijg die ads ook als ik op thefirstrow een wedstrijd wil kijkenquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toen ik Californication ging kijken op internet, zag ik die ook, je kan alleen niks terug zeggen
Toevallig hetzelfde meisje.
quote:
PICquote:
jezus wens je dagboek welterusten ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
ik ga slapen, morgen ECO-toets, trusten allemaal![]()
succes knulquote:Op zondag 7 april 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
Eckte bazen doen beide (en clubs). Maar nu en morgen even niet.quote:Op zondag 7 april 2013 22:33 schreef n0ir het volgende:
Gisteren was het nog low-pace en nu ineens doen we allemaal randoms?
okquote:Op zondag 7 april 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
Ja dat speelt niemand meerquote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat? Dit is voor het non-pace toernooi. 62 pace gemiddeld mag.
Vind ik ook. Gewoon Totti op CF en klaar.quote:Op zondag 7 april 2013 22:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat een cheater. 62 is max niet met dat afronden etc
Totti.quote:Op zondag 7 april 2013 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind ik ook. Gewoon Totti op CF en klaar.
de 75 Michu is al ziek, de 80 Michu wil ik ook nog proberenquote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef el-blanchito het volgende:
Dit team speelt zoooo lekker http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#fb7ipqYLnJkn3:ps3
Echt perfectie![]()
Hernandez, Michu, Neustadter, Smalling, DRAXLER
Wat. Een. Topteam.
Mata spits?quote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef el-blanchito het volgende:
Dit team speelt zoooo lekker http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#fb7ipqYLnJkn3:ps3
Echt perfectie![]()
Hernandez, Michu, Neustadter, Smalling, DRAXLER
Wat. Een. Topteam.
Ja, speelt erg lekker. Sommigen hier (ik zelf ook) hebben ook Wijnaldum als spits, zo voelt het ongeveer maar dan net wat beterquote:
Hoelaat begint het?quote:
Ik dacht, ik meld het even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |