SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jaquote:
Is ook zeker leuk jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom vind ik thuis borrelen veel leuker tegenwoordig
Ja ja ja?quote:
Sodeju nouquote:
Fweakquote:Op zondag 7 april 2013 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zoquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet lachen om mezelf
Fweak = fucking weakHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je domineren met een zweepje.quote:Op zondag 7 april 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het.. watcha gonna do about it* LovelyLady dansje doet
Ja?quote:
Zo geilquote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk mijn nieuwe liefde:
[ afbeelding ]
Geniet ervan schatquote:
Tv aan en smartphone nog in de hand?quote:Op zondag 7 april 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Loop ik door het huis langs mn zoon zn kamer. Ligt dat kind languit op bed met zowel netbook als de laptop. Multitasken terwijl je lui bent, hij kan het
Dafuq?quote:Op zondag 7 april 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Loop ik door het huis langs mn zoon zn kamer. Ligt dat kind languit op bed met zowel netbook als de laptop. Multitasken terwijl je lui bent, hij kan het
Zn smartphone had hij inderdaad ook in de hand jaquote:Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tv aan en smartphone nog in de hand?
Succesquote:Op zondag 7 april 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou van gal spuien... eens zien of ik er een abbo van Spotify uit kan slepen in het hele Sonos gezeik
Heul niet slecht. Die lui zijn slecht bezig.quote:Op zondag 7 april 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een niet zo vriendelijke groet.....
ik ben slecht
Ja ik ben ook echt goed pissig, heb alleen pas vandaag de moeite genomen om even een correct mailtje te sturen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet slecht. Die lui zijn slecht bezig.
Verzenddatum nu nog wel 9/4?
Ja, begrijpelijk toch.quote:Op zondag 7 april 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ben ook echt goed pissig, heb alleen pas vandaag de moeite genomen om even een correct mailtje te sturen.
Verzenddatum staat nog wel op 9-4 maar dat zegt niks want het is wel vaker aangepast
Ja het is weekend, die lezen dat morgen pas hoorquote:Op zondag 7 april 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk toch.
En boeie dat je nu pas contact op neemt, zij kunnen dat heus wel zien dat dat veranderd is. Maar ja, de vraag is natuurlijk of ze daar aan toegeven
Ja klopt, grote kans dat die verzenddatum ook weer verandert danquote:Op zondag 7 april 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is weekend, die lezen dat morgen pas hoor
We wachten het wel afzou mooi zijn zo'n spotify abbo'tje
Een rustig weekend.quote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je bent grappig
Leuk weekend gehad?
Dat andere afzeggenquote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Watertornado het volgende:
Verdomd zeg, krijg ik zomaar een mooie deerne aan de mail met de vraag of ze bij me kan pitten en of ik haar rond wil leiden
Maar ik kan dan niet.
Ook wel eens lekkerquote:
Rond wil leiden?quote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Watertornado het volgende:
Verdomd zeg, krijg ik zomaar een mooie deerne aan de mail met de vraag of ze bij me kan pitten en of ik haar rond wil leiden
Maar ik kan dan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dat kan je inderdaad niet afzeggenquote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bruiloft van mijn zus, stond al best lang.
Ghehequote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bruiloft van mijn zus, stond al best lang.
Maar toch, zo'n noorweegsequote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, dat kan je inderdaad niet afzeggen
Neem dr mee naar de bruiloftquote:
Neequote:
Ik gun jou alles lieverd.quote:
Amsterdam en nijmegen ken ik ook.quote:Op zondag 7 april 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gun jou alles lieverd.
Maar ik denk niet dat je die Noorweegse blij maakt met een rondleiding door Boven-Leeuwen of Rotterdam
Er is hoopquote:
Boeiend!quote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik natuurlijk een kater, duh.
De pi klopt nog nietquote:
Leuk is datquote:Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Xtc-bende opgerold in Drenthe
Qua leeftijd zou mijn ex best 1 van de Emmenaren kunnen zijn
Uhuhquote:
Heel lullig misschien maar ik acht de kans nog best groot ook.quote:
Mja, sowieso acht ik de kans niet zo groot dat er veel meer mensen in Emmen zijn die ook in drugs dealen, die dezelfde leeftijd hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lullig misschien maar ik acht de kans nog best groot ook.
Toen ik bij hem weg was is een vriend bij hem ingetrokken en opeens lag er drugs door het hele huis dus tjah
Zo heel klein is emmen ook weer niet he.quote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, sowieso acht ik de kans niet zo groot dat er veel meer mensen in Emmen zijn die ook in drugs dealen, die dezelfde leeftijd hebben.
Zeg ik ergens dat Emmen klein is?quote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel klein is emmen ook weer niet he.
WHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, sowieso acht ik de kans niet zo groot dat er veel meer mensen in Emmen zijn die ook in drugs dealen, die dezelfde leeftijd hebben.
Ohquote:Op zondag 7 april 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA
Het is daar 1 grote dopebende hoor![]()
Aww how cute mn ex heeft samen met zn chick matching tatoeage gedaan
Wilde hij met mij ook maar in dat soort onzin trap ik nietquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hangt samen met dat de kans klein is he.
Gelukkig nietquote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wilde hij met mij ook maar in dat soort onzin trap ik niet
Ok dan niet.quote:
Dat is het dan weer welquote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok dan niet.
Maar dat leek mij 1 van de redenen dat je dacht dat de kans klein was, omdat je in de veronderstelling was dat emmen een boerengat is.
Had gekund ja, maar is niet zoquote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok dan niet.
Maar dat leek mij 1 van de redenen dat je dacht dat de kans klein was, omdat je in de veronderstelling was dat emmen een boerengat is.
Het is echt huge, veel laagbouw en een bos direct naast het centrum. De rand van Emmen staat vol met boerderijen en het volk daar heeft echt geen verstand, zelfs geen gezond boerenverstandquote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet qua grootte, stiekem heeft het best veel inwoners.
the fuckquote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay vreemd dit.
Ik ging dus op zoek naar mn ex op FB kom ik bij 1 van zijn vrienden een bekende/familie van LoLa tegen![]()
Small world?!
Dat is het ook. Ik zag laatst een bekende die bevriend was met monoquote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay vreemd dit.
Ik ging dus op zoek naar mn ex op FB kom ik bij 1 van zijn vrienden een bekende/familie van LoLa tegen![]()
Small world?!
DMquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef Royco1 het volgende:
Echt, wat een irritante doos bij wegmisbruikers.
Ik weet al wie het vraagtquote:Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
De vraag:
Een Greek mac
Goeie sex
Het kampioenschap
Wat zou je kiezen
Ik zou het wel weten
Mijn antwoord:
Het kampioenschap
En zeuren over het geluid.quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad
"Snel optrekken is nergens voor nodig." Jawel, goed voor de doorstroming
Zei die gast dat?quote:Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zeuren over het geluid.
"het is nergens voor nodig"
Dat jij praat ook niet
Greek macquote:Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
De vraag:
Een Greek mac
Goeie sex
Het kampioenschap
Wat zou je kiezen
Ik zou het wel weten
Mijn antwoord:
Het kampioenschap
Dat zou wel baas zijn als je dat doetquote:Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat was mijn gedachte.
En dan een opmerking of ze last heeft van een irriterende tampon.
Ik denk dat je een hele goede kans maakt als je het aanvecht.quote:Op zondag 7 april 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn als je dat doet
Maar ik denk dat je dan wel een boete krijgt wegens het beledigen van een ambtenaar in functie
Geen idee, geen verstand vanquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hele goede kans maakt als je het aanvecht.
Voor NEC zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Greek mac![]()
NEC wordt toch geen kampioen meerEn seks is ook maar overrated
Was ook wel schrikken met Fera toen. Die baalde dat ik voor Ajax was.quote:
Ajaxquote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook wel schrikken met Fera toen. Die baalde dat ik voor Ajax was.
Ik kan er niks aan doen dat Ajax altijd zulke bazen heeft.quote:
Ajax en bazen in 1 zinquote:Op zondag 7 april 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat Ajax altijd zulke bazen heeft.
Dat snap ik.quote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook wel schrikken met Fera toen. Die baalde dat ik voor Ajax was.
Daarom werd het niks.quote:
Siem de Jong geen baas vinden.quote:
mehehehequote:Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Greek mac![]()
NEC wordt toch geen kampioen meerEn seks is ook maar overrated
Siem de Jongquote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom werd het niks.
[..]
Siem de Jong geen baas vinden.
De Steek geen baas vinden.
Aron Winter geen baas vinden.
Richard Witschge geen baas vinden
Siem de jong een baas?quote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom werd het niks.
[..]
Siem de Jong geen baas vinden.
De Steek geen baas vinden.
Aron Winter geen baas vinden.
Richard Witschge geen baas vinden
quote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga denk ik ajax naar supporten. Ik ben banger voor huppel dan alle andere fokkers hier.
Ik ga denk ik ajax naar supporten. Ik ben banger voor huppel dan alle andere fokkers hier.
Ik was man of the matchquote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe was je wedstrijd... alle helften bedoel ik?
Why? Huppel heeft een grote bek maar ze doet niks johquote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Ajax is terecht haatbaar jaquote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters zullen haten.
[..]
Niet? Deze baas kan alles
Hoe kun je dan man of the match zijnquote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was man of the matchEn we hebben gewonnen
niet de nul gehouden helaas
oja?quote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was man of the matchEn we hebben gewonnen
niet de nul gehouden helaas
Omdat ik voor de rest zieke reddingen hadquote:
Ik vind hem eigenlijk in alles net niet.quote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters zullen haten.
[..]
Niet? Deze baas kan alles
Jaja, zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat ik voor de rest zieke reddingen had(niet mijn woorden though
)
Wut?quote:
Ja serieusquote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaja, zou ik ook zeggen als ik jou was
[..]
Wut?
Grote bek ja, ze bijt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Why? Huppel heeft een grote bek maar ze doet niks joh
Ga elders haten dan.quote:
Klopt. Daarom is Ajax zijn top.quote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk in alles net niet.
Hij kan veel, maar niks geweldig.
Ik zie hem nog wel een subtopper in duitsland halen. Net als zijn broer.quote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga elders haten dan.
[..]
Klopt. Daarom is Ajax zijn top.
Ik hoorde net: "Iedereen kan een raketje maken".quote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat programma op CC : Don't try this at homewat een intriest programma, met die Horace
Euj!!quote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Why? Huppel heeft een grote bek maar ze doet niks joh
quote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde net: "Iedereen kan een raketje maken".
Ik moest gelijk aan drank denken
quote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik herinner me dat ik in mijn jeugd voor ajax was omdat mijn pleegvader voor psv was.
Een klasgenoot was ajaxfan maar koos voor feijenoord omdat ze een goed jaar hadden.
Hij deed een foto'tje.quote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik herinner me dat ik in mijn jeugd voor ajax was omdat mijn pleegvader voor psv was.
Een klasgenoot was ajaxfan maar koos voor feijenoord omdat ze een goed jaar hadden.
Hmm, misschien wel. Misschien dat hij daar meer respect krijgt dan dat hij nu in Nederland krijgt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel een subtopper in duitsland halen. Net als zijn broer.
'93?quote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Dat zou heel goed kunnen ja!quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel. Misschien dat hij daar meer respect krijgt dan dat hij nu in Nederland krijgt.
[..]
'93?
Heyquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel. Misschien dat hij daar meer respect krijgt dan dat hij nu in Nederland krijgt.
[..]
'93?
Je kan ook gewoon verder zappenquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb zin om die horace een knal voor zijn muil te geven
Niets is mooier dan dat ene woordquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
We hebben in 99 ook de schaal gepakt he.
En in 02 de uefa cup.
Vond ik ookquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger vond ik Jennifer Garner een knappe vrouw. Ik zie niet meer in waarom, eigenlijk.
Nee, sommige programma's zet ik op zodat ik een haatuurtje krijgquote:
Toen was Muhahaha niet meer jong.quote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
We hebben in 99 ook de schaal gepakt he.
En in 02 de uefa cup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nee, veel lol heb je niet.quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feyenoorder ben je ook niet voor de lol he.
Ik kan me een cover van Alias herinneren, maar die kan ik niet terugvinden.quote:
Ik zou haar doenquote:Op zondag 7 april 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, dit was hem.
[ afbeelding ]
Hmm, niet zo bijzonder als ik dacht.
Ze is nu wel wat ouder he?quote:
Angelina Jolie, hands downquote:Op zondag 7 april 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is nu wel wat ouder he?
Als je vanavond 1 celeb in je bed mocht aantreffen, wie zou je dan kiezen?
Grrr afblijvenquote:
Shit, ik kan niet op de naam komen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is nu wel wat ouder he?
Als je vanavond 1 celeb in je bed mocht aantreffen, wie zou je dan kiezen?
Ja, maar zo ziet ze er nu niet meer uitquote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk aan de tijd van Tomb Raider
Toen was ze fijn hequote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk aan de tijd van Tomb Raider
Emma watson?quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shit, ik kan niet op de naam komen.
Hermione uit harry potter.
Emma Watson.quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shit, ik kan niet op de naam komen.
Hermione uit harry potter.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar zo ziet ze er nu niet meer uit
Gewoon omdat ik eindelijk vrolijk ben gun ik je dat gewoon, geen rotopmerking of iets alleen maar: go for it !!quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die afbeelding is zo lang mn bureabladachtergrond geweest
Hij kon niet lachen om mijn antwoordquote:
Ik heb haar nummer nietquote:Op zondag 7 april 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik eindelijk vrolijk ben gun ik je dat gewoon, geen rotopmerking of iets alleen maar: go for it !!
Ik zou gewoon alle 3 kiezenquote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kon niet lachen om mijn antwoord![]()
Ik wel
quote:
Jawohlquote:
Een vriend van mij had een tijd een relatie met een meisje dat bij haar op school zat en haar kende.quote:
Ligt eraan wie het vraagt hequote:
Okay NEXT!!quote:Op zondag 7 april 2013 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar what happened?
Zo vind ik haar niet zo leuk.
Dus door jou heb ik nu haar nummer niet?quote:Op zondag 7 april 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriend van mij had een tijd een relatie met een meisje dat bij haar op school zat en haar kende.
Ze vroeg of ze haar nummer moest vragen. Ik vond dat té stalkerig.
Schoolmeisjes fetisj?quote:Op zondag 7 april 2013 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar what happened?
Zo vind ik haar niet zo leuk.
Ja die is ook leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay NEXT!!
Kat von D is ook wel mjammie
Dit was leuker om tegen een kakkerlak te zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, want je kan ook zeggen "maar niet met jou"
Dat wel jaquote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was leuker om tegen een kakkerlak te zeggen
Nee dat niet, maar toen vond ik haar wel leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schoolmeisjes fetisj?
[ afbeelding ]
Jezus wat slechtquote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar toen vond ik haar wel leuk.
Expecto Stijvepenis
Ja sorry. Ik wilde niet de benzin zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus door jou heb ik nu haar nummer niet?
Bedankt Kaneel
quote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar toen vond ik haar wel leuk.
Expecto Stijvepenis
Beiden slechtquote:Op zondag 7 april 2013 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond hem best goed. Had ik wingardium leviosa verbasterd was het toch minder geweest.
Oh ja plieessquote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een biertje?
Dit zijn mannen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Curling is mooi, man. Vooral de vrouwen van Zweden.
Curling vet vindenquote:
In deze bedoel je enige.quote:
Nee bedankt. Ik zit al aan mijn maximum van 2 vandaag.quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een biertje?
Kom maar halen en pak er ook meteen 1 voor mijquote:
Wat lezen?quote:
Waar woon je en welk bier wil je?quote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar halen en pak er ook meteen 1 voor mij
Waarom denk je dat ik 'st' tussen () zette ?quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In deze bedoel je enige.
Want de enigste ben ik natuurlijk wel
Gorinchem en Hertog Janquote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar woon je en welk bier wil je?
Omdat je twijfelde over wat goed wasquote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'st' tussen () zette ?
Ik haat het woord "binnenkort"!!quote:
Nee hoor, ik weet heus wel het verschil. Ik wilde alleen 2 dingen met 1 woord zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je twijfelde over wat goed was
Hihi ik sprak net mn moeder.quote:
De boeken zijn echt leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat lezen?
Ik heb de films al gekeken.
Jammerquote:Op zondag 7 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik sprak net mn moeder.
Omzet 2 weken terug 180
Omzet vorige week 30
Omzet vandaag 90
Conclusie: het lag aan mij en ik hoef voorlopig niet meer in te vallen
Nee joh, dan kunnen we op een zondag op een terras gaan zitten ipv saai in die halquote:
Hij krijgt een kinderfeestje in een indoorplayground en het thema zal zijn Disneyprinsessenquote:
Ik zorg wel dat ik er 1 heb voordat hij jarig isquote:
Awesomequote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ik er 1 heb voordat hij jarig is
quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij krijgt een kinderfeestje in een indoorplayground en het thema zal zijn Disneyprinsessen
Enorm veel kracht. Mwah.quote:Op zondag 7 april 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)sen-nieuwe-film.html
![]()
Misschien kan ze wel bij scharrel les nemen.
Het vergt toch wel aardig wat spierkracht hoorquote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm veel kracht. Mwah.
Heb 5 jaar een relatie gehad met een paaldanseres. Ze was wel sterker dan de meeste vrouwen en sterker dan een vriend. Maar echt enorm veel kracht had ze niet.
En dan toch mij alles laten dragen altijd.quote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het vergt toch wel aardig wat spierkracht hoor
Tja als je niks weegt valt dat ook wel weer mee...quote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het vergt toch wel aardig wat spierkracht hoor
Ze woog erg weinig jaquote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je niks weegt valt dat ook wel weer mee...
Dan nog vergt het in verhouding aardig wat spierkracht.quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je niks weegt valt dat ook wel weer mee...
Ja hallo, jullie willen dat toch zodat je jezelf mannelijk en macho kan voelen!quote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan toch mij alles laten dragen altijd.
Uiteraard, in verhouding wel.quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog vergt het in verhouding aardig wat spierkracht.
Dat is waar.quote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, jullie willen dat toch zodat je jezelf mannelijk en macho kan voelen!
Kut Fok, weer geen notificatiequote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard, in verhouding wel.
Reageer eens op je PM
Toen mn ex en ik uit elkaar waren en ik in mijn flatje zat belde hij mij op: kan je me even helpen? Mn olielampje brand en ik heb geen idee hoe of wat.quote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Zo kon ik gister natuurlijk nog heel mannelijk de olie bijvullen in de auto.
Daar heb ik mijn baard en penis voor.quote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, jullie willen dat toch zodat je jezelf mannelijk en macho kan voelen!
Ik ken meer mensen met een penis maar daar is toch echt geen mannelijkheid bij te bekennen hoorquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn baard en penis voor.
Wat heb je ooit in hem gezien?quote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen mn ex en ik uit elkaar waren en ik in mijn flatje zat belde hij mij op: kan je me even helpen? Mn olielampje brand en ik heb geen idee hoe of wat._!
Dat vraag ik mij steeds meer afquote:
Compenseren voor gebrek aan mannelijkheid met iets dat puur mannelijk is?quote:Op zondag 7 april 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen met een penis maar daar is toch echt geen mannelijkheid bij te bekennen hoor![]()
En een baard is gewoon een mislukte vorm van overcompensatie
Er zijn ook vrouwen met baard dus puur mannelijk wil ik het niet noemen hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Compenseren voor gebrek aan mannelijkheid met iets dat puur mannelijk is?
Hmmquote:Op zondag 7 april 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga van de week weer klussen aan de matiz.
Verwarming doet het niet. Nu heb ik uiteraard geen idee wat het kan zijn maar ik ga wel heel mannelijk er aan sleutelen.
Ik heb een civic uit 97 die geen 1000 euro meer oplevert.....quote:Op zondag 7 april 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen met baard dus puur mannelijk wil ik het niet noemen hoor.
En ja, net als hoe groter/duurder de auto hoe kleiner het pikkie
Ik heb gegoogled en mijn papa ingeschakeld.quote:
Ik heb geen auto.quote:Op zondag 7 april 2013 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een civic uit 97 die geen 1000 euro meer oplevert.....
Leugens!quote:Op zondag 7 april 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen met baard dus puur mannelijk wil ik het niet noemen hoor.
En ja, net als hoe groter/duurder de auto hoe kleiner het pikkie
quote:Op zondag 7 april 2013 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en mijn papa ingeschakeld.
Dus ik ga dat gewoon als een baas oplossen.
Zij denkt dat ik heel handig ben en die illusie gaan we mooi in stand houden.
Ik ga het ook gewoon maken.quote:
Ik heb haar alvast een autotrader linkje gegevenquote:Op zondag 7 april 2013 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon maken.
Het blijkt dat ik toch nog best handig ben, tot nu toe heb ik alles nog kunnen maken/klussen voor haar.
Vroeger zou ik er gewoon niet aan begonnen zijn.
bitchquote:Op zondag 7 april 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb haar alvast een autotrader linkje gegeven
Ik haat ook van jouquote:
Ik hou al opquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 23:44 schreef DaMook het volgende:
Of doei. Niet veel meer wakker hier zo te zien
.
Hoi hupselquote:
Hoi skattiequote:
Ik zit hier met mijn macbook, ipad en iphone, ik lijk je zoon welquote:
Nee, mijn zoon heeft en wil geen apple productenquote:Op maandag 8 april 2013 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit hier met mijn macbook, ipad en iphone, ik lijk je zoon wel.
Wat een sukkelquote:Op maandag 8 april 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon heeft en wil geen apple producten
Ja daaahaaag.quote:
Ik heb het allemaal alquote:Op maandag 8 april 2013 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daaahaaag.
Ga jij die zooi voor hem kopen? Stervensduur man
Nou zeur dan nietquote:Op maandag 8 april 2013 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal al.
En nee ik ga niet meer kopen dan nodig.
Truste liefjequote:
Sweet dreamsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |