SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het, maar snap je mijn punt nou?quote:
Ik ben gewoon geen arrogante Ajacied, meer een bescheiden Ajacied. Laten we eerst gewoon goed spelen en onze punten pakken voordat we al doen alsof we op het Leidseplein staan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Sheyras praat gewoon poep, hij zei tijdens de wedstrijd Feyenoord - VVV dat Feyenoord wel ff zou winnenquote:Op zondag 7 april 2013 18:00 schreef Gramulanion het volgende:
Ik denk dat we dit nog gaan weggeven hoor
/sheyras![]()
Dat gebeurde ookquote:Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sheyras praat gewoon poep, hij zei tijdens de wedstrijd Feyenoord - VVV dat Feyenoord wel ff zou winnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee, je bent gewoon een PSV'er, met al je geschijt in de broek, constant roepen dat PSV de beste selectie heeft en PSV wel even makkelijk wint.quote:Op zondag 7 april 2013 18:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie het, maar snap je mijn punt nou?
Ik ben gewoon geen arrogante Ajacied, meer een bescheiden Ajacied. Laten we eerst gewoon goed spelen en onze punten pakken voordat we al doen alsof we op het Leidseplein staan.![]()
Ik houd er ook niet van om nu al te roepen dat Ajax kampioen wordt, maar je kunt ook té pessimistisch zijn.![]()
Hier ben ik het wel enigszins mee eens...quote:Op zondag 7 april 2013 18:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie het, maar snap je mijn punt nou?
Ik ben gewoon geen arrogante Ajacied, meer een bescheiden Ajacied. Laten we eerst gewoon goed spelen en onze punten pakken voordat we al doen alsof we op het Leidseplein staan.
Maar je moet er natuurlijk bij de hele top-4 in deze periode bij veel mensen het einde-seizoens-opportunisme op komt. Dat is toch leuk joh
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Op rechtsbuiten misschien.quote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Tyron het volgende:
Jammer dat Schone volgende week niet speelt.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik houd er ook niet van om nu al te roepen dat Ajax kampioen wordt, maar je kunt ook té pessimistisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |