quote:
Onze eerste is al op kamers en ik heb nog nooit plantjes gekweekt, dus wmb ben je ruim op tijdquote:Op zondag 7 april 2013 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Voor t eerst sinds het kind heb ik weer voedselkweekplannetjes voor op t balkon. Dat ik soep kan trekken met mijn eigen kruiden en tomaten en zulks
quote:Op zondag 7 april 2013 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Voor t eerst sinds het kind heb ik weer voedselkweekplannetjes voor op t balkon. Dat ik soep kan trekken met mijn eigen kruiden en tomaten en zulks
Soep. Ik heb trek in soepquote:Op zondag 7 april 2013 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij V...Waar de bubbels altijd koud staan en de soep altijd warm
Ik heb trek in bubbels! Kom je mij halen? Gaan we naar V!quote:
Nu wil ElisaB helemaal naar jouquote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb altijd trek in soep. Daarom maak ik zo vaak.
DP, als t lukt met kweken moet je in de zomer geletomatensoep komen eten. Vast lekker.
Mevrouw V is net in haar blote kont vanuit t bed de plantjes binnen gaan zetten
Die kent mevrouw V helemaal nog nietquote:
O, die vindt ze wel lekker. En ze is bloot. Dus dat is al snel goed voor ons Elies.quote:
Ik wil ook maar dan moet ik alleenquote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik ben bijna klaar om de kroeg in te duiken.
Is het nou Harrie of Harry.quote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef LizzyAdam het volgende:
Norse boskat
Hier is Nel (poes) ook een überbitch, en Harrie (kater) een suffie. Maar Harry is mijn maatje, die begroet mij altijd met luid gemiauw als ik binnenkom.
Nou....... A'dam is like 2 uur reizenquote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont maar ik ben in De Trut. En dat is vet tof.
Rotterdam.quote:
Overijsselquote:
quote:
quote:
Hoe laat is de soep klaarquote:Op zondag 7 april 2013 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, die vindt ze wel lekker. En ze is bloot. Dus dat is al snel goed voor ons Elies.
Zwolle is wel hokeuj jaquote:Op zondag 7 april 2013 22:27 schreef LizzyAdam het volgende:
Mn pa komt uit Steenwijk. Is dat nog overijssel? und dabei is Zwolle ook best OK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |