Dat zeg ik ook niet, alleen dat een franse ploeg minder moeite heeft als ze de WT niet halen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef Keano het volgende:
Europcar is gewoon een leuk team ook. Mannen als Gaudin en Voeckler zorgden voor mooie koers tot nu toe. En in het rondewerk hebben ze Rolland nog.
Een lekke band helpt daar niet echt bij. Op het asfalt had hij neem ik aan wel kunnen volgen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat Boom niet kon volgen toen Cancellara ging
We hebben het moment van aangaan gemist, pas toen hij 20 meter had kwamen we erbij. Hij had volgens de wedstrijdradio op dat moment een lekke band.quote:Op zondag 7 april 2013 17:51 schreef Ereinion het volgende:
Had hij op dat moment wel een lekke band? Want je zag toen wel Boom in beeld met een opgeblazen kop op dat bruggetje waar Cancellara aanging.
Natuurlijk niet, volgens Maarten kwam deze info van Herbert die lekker thuis zat. En je weet, als Herbert info geeft dan klopt het niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:51 schreef Ereinion het volgende:
Had hij op dat moment wel een lekke band? Want je zag toen wel Boom in beeld met een opgeblazen kop op dat bruggetje waar Cancellara aanging.
Bron: NOSquote:Terpstra: podiumplek gewoon super
Niki Terpstra eindigde als derde in Parijs-Roubaix. Met dat resultaat kon de Nederlands kampioen leven.
"Super, zeker na vorige week", keek hij terug op een tegenvallend optreden in de Ronde van Vlaanderen een week eerder.
"Toen was ik slecht, terwijl de vorm gewoon goed was. Daar baalde ik van. Ik wilde vandaag laten zien dat ik toch wel kan fietsen."
Terpstra won de sprint van de eerste achtervolgende groep achter winnaar Fabian Cancellara en diens metgezel Sep Vanmarcke. Eerder had hij lang het wiel gehouden van Cancellara. "Ik moest een keer van fiets wisselen en daarna achtervolgen. Toen ik weer aansloot versnelde Cancellara."
Met twee ploeggenoten vooraan hoefde Terpstra op dat moment niet zo nodig, maar uiteindelijk vielen door pech zowel Stijn Vandenbergh als Zdenek Stybar weg. "Dat was jammer voor de ploeg, maar ook de reden dat ik nog derde kon worden. Een podiumplek hier is gewoon super."
Ze hebben net als bij US Postal een inner circle. De rest krijgt alleen een rood eitje.quote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef Steven184 het volgende:
Sky vandaag uitmuntend..enkel Eisel op afspraak.
Blanco gaf hem al als abandon.quote:
Dus? Als je na pech de koers uitrijdt heb je het gewoon goed gedaan. Reed al heel vroeg achter de feiten aan.quote:
Sorry, dat heb ik dan gemist. Zoals gezegd heb ik in de kroeg gekregen. Zonder geluid op TV krijg je helaas niet alles mee.quote:Op zondag 7 april 2013 18:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dus? Als je na pech de koers uitrijdt heb je het gewoon goed gedaan. Reed al heel vroeg achter de feiten aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |