quote:
Of gewoon ogen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef marcodej het volgende:
Vanmarcke wist niet hoeveel voor ze zaten? Ze hebben toch radio's bij Blanco?
T blijft een Rabokloon..quote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef marcodej het volgende:
Vanmarcke wist niet hoeveel voor ze zaten? Ze hebben toch radio's bij Blanco?
quote:Op zondag 7 april 2013 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iig. de juiste instelling, niet tevreden.
Dat kan ik ook wel waarderen...ik zie nog die Gerritsen juichen bij een zilveren medaille.quote:Op zondag 7 april 2013 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iig. de juiste instelling, niet tevreden.
Ik zat ook al te denkenquote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Steven184 het volgende:
Zit ik nou te kijken naar Cancellara of die kloon op YT?
Boom zal zeggen dat hij met Cancellera had meegezeten.quote:Op zondag 7 april 2013 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Terpstra en Boom.
Iedere keer is het weer pechquote:Op zondag 7 april 2013 16:44 schreef groenen het volgende:
[..]
Boom zal zeggen dat hij met Cancellera had meegezeten.
Ik doel meer naar dat moment van lek rijden en wegrijden van Cancellara.quote:Op zondag 7 april 2013 16:44 schreef groenen het volgende:
[..]
Boom zal zeggen dat hij met Cancellera had meegezeten.
Mhua vorig jaar niet. Dat jaar ervoor was inderdaad een heel slecht moment om lek te rijden. Ben benieuwd naar het verhaal van vandaag.quote:
I keep on fighted.quote:
Volgens mij zat die toen ook mee. Toen Cancellara dat gat dicht poefte was het eerste shot een vertragende Blanco.quote:Op zondag 7 april 2013 16:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik doel meer naar dat moment van lek rijden en wegrijden van Cancellara.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |