SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op zondag 7 april 2013 11:56 schreef Cliffy het volgende:
Game of Thrones S2 spoilerzijn toch gewoon beelden van S3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was gewoon best een slechte wedstrijd van Ajax maar goed
ook slechte wedstrijden moet je kunnen winnen, en na die rode kaart ging het al een stukken beter.quote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was gewoon best een slechte wedstrijd van Ajax maar goed
Is sold al uitgerend met ze kampioens sjaalquote:Op zondag 7 april 2013 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooiste is dat die supporters van PSV en Vitesse nog even hoop hadden na die rode kaart
Net zo als ik vanmiddag zei dat het nergens voor nodig was om zenuwachtig te zijn, zeg ik nu maak je geen zorgen het wordt een gelijk spelquote:Op zondag 7 april 2013 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk wel dat PSV gaat winnen van Ajax zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 7 april 2013 19:52 schreef Rossdale het volgende:
Jongens, ik heb nieuws!
Ik word papaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd man!
Jongens, ik heb nieuws!
Ik word papaGefeliciteerd ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Jongens, ik heb nieuws!
Ik word papagefeliciteerd man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens, ik heb nieuws!
Ik word papaHa wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd.
Babypraat, wanneer zijn jullie uitgerekend? Wij 6 september
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
och kunnen jullie samen naar zwangerschapgymnastiekquote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ha wat leuk![]()
Babypraat, wanneer zijn jullie uitgerekend? Wij 6 september
Jongens, ik heb nieuws!
Ik word papaSerieus? Gefeliciteerd man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Thanks!quote:
Bedankt manquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gefeliciteerd man!Thanks Bozzie, en vrees dat je gelijk krijgt hehe. Zou helemaal erg zijn als het een meisje wordt in dat gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Sharpiequote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ha wat leuk![]()
Gefeliciteerd.
Babypraat, wanneer zijn jullie uitgerekend? Wij 6 september![]()
Officieel gezien 20 oktober, maar het gaat waarschijnlijk een week of twee eerder worden i.v.m. medische redenen
Kan ik eerst een maandje van jou horen hoe erg de babyluier-hel wordt voordat ik dat moet doorstaan
Yep, no kiddingquote:Thanks man!
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 7 april 2013 20:14 schreef Bozz187 het volgende:
We kunnen iig zeggen dat ross eindelijk wel heeft raak geschoten
Jongens, ik heb nieuws!
Ik word papaGefeliciteerd Rossi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me raden, je heb de techniek spray it like a turret gun gebruikt![]()
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op zondag 7 april 2013 20:14 schreef Bozz187 het volgende:
We kunnen iig zeggen dat ross eindelijk wel heeft raak geschoten
Meatspinquote:Op zondag 7 april 2013 20:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Rossi.
Laat me raden, je heb de techniek spray it like a turret gun gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Dat word wat als jij aan de meid gaat xDquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef PierreTT het volgende:
De eerste MW2SC-babyNatuurlijk noem je hem in het geval van een jongen gewoon Ricardo D'Shawn Berry en in het geval van een meisje Roxanna Priscilla Shaniqua
Tweede.quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef PierreTT het volgende:
De eerste MW2SC-babyNatuurlijk noem je hem in het geval van een jongen gewoon Ricardo D'Shawn Berry en in het geval van een meisje Roxanna Priscilla Shaniqua
derdequote:
Thanks MiMiquote:
Als het een jongen wordt, wordt het uiteraard Geer of Goorquote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef PierreTT het volgende:
Jongens, ik heb nieuws!
Ik word papaGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
De 5e. Ik en Pringles hebben al 4 mokka baby's.quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef PierreTT het volgende:
Thanks tammyquote:
Kun je Pringles wat vaker uit de SM-kelder laten? Hij is al veel te lang vermistquote:Op maandag 8 april 2013 08:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De 5e. Ik en Pringles hebben al 4 mokka baby's.
Maar die zijn altijd verborgen geblevenquote:Op maandag 8 april 2013 08:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De 5e. Ik en Pringles hebben al 4 mokka baby's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:09 schreef Fsmxi het volgende:
Tering, verschijn ik weer eens, wordt Ross papa. Heb je me zo gemist joh?Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Long time no see! Waar heb jij ondergedoken gezeten man?
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 8 april 2013 10:09 schreef Fsmxi het volgende:
Tering, verschijn ik weer eens, wordt Ross papa. Heb je me zo gemist joh?DaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje "zelfverijking"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En veel van dit natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 10:24 schreef Fsmxi het volgende:
Gewoon, op mijn zolderkamertje, beetje studeren (Tentamens nu)
(Pics in spoilers want veels te groot anders...)
Beetje dit organiserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje "zelfverijking"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En veel van dit natuurlijkVolledig pc-gamert nu dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja klopt, de meeste hebben inmiddels zelf al kinderenquote:Op maandag 8 april 2013 09:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar die zijn altijd verborgen geblevenJe bedoelt Terence, La'Tifa, Sh'NayNay en DaMarcus?
Behalve Terence, die is gister ontslagen bij de kfc
All good things are wild and free.![]()
In principe wel, xbox slinger ik soms nog aan/andere mensen hier.quote:
@Tam, sterkte meid, hij kan het altijd nog bij de Mac proberen!![]()
Dank je, goed idee! Ga ik hem zo heen sturen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
In principe wel, xbox slinger ik soms nog aan/andere mensen hier.
@Tam, sterkte meid, hij kan het altijd nog bij de Mac proberen!All good things are wild and free.![]()
Oma Tquote:Op maandag 8 april 2013 10:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, de meeste hebben inmiddels zelf al kinderen
Behalve Terence, die is gister ontslagen bij de kfc![]()
![]()
Arme Terence deed zo zijn best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 10:24 schreef Fsmxi het volgende:
Gewoon, op mijn zolderkamertje, beetje studeren (Tentamens nu)
(Pics in spoilers want veels te groot anders...)
Beetje dit organiserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje "zelfverijking"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En veel van dit natuurlijkOuderwetse LAN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
BO1, gouden tijdenquote:Op maandag 8 april 2013 10:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
In principe wel, xbox slinger ik soms nog aan/andere mensen hier.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oma T![]()
![]()
Arme Terence deed zo zijn best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Stef was iig wel aanwezigquote:Op maandag 8 april 2013 02:50 schreef SoldMayor het volgende:
400k winnen met een COD event.
Volgend jaar doe wij ook mee.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Vond ze vroeger wel tofquote:Op maandag 8 april 2013 13:39 schreef Cliffy het volgende:
Voor de QOTSA liefhebber:
http://www.mygodisthesun.com/
al zal ik wel de enige zijn![]()
Ik vond Songs for the Deaf echt een briljant album en heb ze rond die tijd wel een aantal keer live gezien, maar de laatste cd's heb ik eigenlijk echt niet meer gevolgd.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Songs was ook echt geniaal..quote:Op maandag 8 april 2013 13:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Songs for the Deaf echt een briljant album en heb ze rond die tijd wel een aantal keer live gezien, maar de laatste cd's heb ik eigenlijk echt niet meer gevolgd.Lullabies was wat minder maar ik vond Era Vulgaris wel weer heel fijn
![]()
![]()
D'r zitten meerdere generaties hier, ik denk dat sommige nog de uitvinding van vuur hebben meegemaakt.quote:Op maandag 8 april 2013 14:14 schreef Fsmxi het volgende:
Niet echt van onze generatie ofzo, maar
Margaret Thatcher overleden
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteun![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Zo rustig
Even een gifje dan maar
[ afbeelding ]
Ook alweer een tijdje afk geweest, maar toch ff Rossie feliciflapstaarten met z'n goede zaad!
Gefeliciteerd![]()
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 16:24 schreef Pixell het volgende:
Ook alweer een tijdje afk geweest, maar toch ff Rossie feliciflapstaarten met z'n goede zaad!
Gefeliciteerd
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Lokatja.quote:PSV moet het de komende weken stellen zonder Jürgen Locadia.
De negentienjarige aanvaller ondergaat dinsdag een operatie aan zijn amandelen. Het herstel vergt twee tot drie weken, waardoor hij in elk geval de duels met Ajax en AZ moet missen.![]()
![]()
De meeste hier zijn toch hooggeleid? Dus die weten wel wie het isquote:Op maandag 8 april 2013 14:14 schreef Fsmxi het volgende:
Niet echt van onze generatie ofzo, maar
[Upd] Margaret Thatcher overleden
inb4 don en zijn opmerking over Ola ijsjesquote:
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Mag toch hopen dat je haar wel kende ja....quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De meeste hier zijn toch hooggeleid? Dus die weten wel wie het is
[..]
inb4 don en zijn opmerking over Ola ijsjesPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Man ik heb al haar films gezien!quote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je haar wel kende ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Haha ja dat weet ik welquote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je haar wel kende ja....
Goedemorgen!Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Chill man, makkelijk de moneyz harken!quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
had ik maar zo'n pak, lekker chillen in curaçao of ergens in Afrika![]()
Ik ben ook op tijd klaar vandaag Pjotrquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef PierreTT het volgende:
Zo, ook weer klaar. Nog een week vakantie![]()
Lekker manquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben ook op tijd klaar vandaag Pjotr
Maar goed iemand 7 keer in zijn rug schieten is wel een beetje overdreven. Kneecappen was ook wel genoeg geweest denk ik zo![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ls-in-zijn-rug.dhtmlquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef tliciouz het volgende:
7x in de rug schieten? Wat heb ik gemist?
Als het klopt wat hier staat natuurlijk.
edit: ze hadden hem al eens in zijn been geschoten en liep nog steeds door?![]()
![]()
7x iemand in zijn rug schieten heeft niks met hard optreden te maken iigquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed iemand 7 keer in zijn rug schieten is wel een beetje overdreven. Kneecappen was ook wel genoeg geweest denk ik zo
Neemt niet weg dat die gast wel een goede mongool was. Als je iemand dood gaat schieten knal hem dan gewoon door zijn kop.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7x iemand in zijn rug schieten heeft niks met hard optreden te maken iig![]()
Dood door een boete, dat moet gvd wel een flinke boete zijn geweestquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat die gast wel een goede mongool was. Als je iemand dood gaat schieten knal hem dan gewoon door zijn kop.
En dat allemaal om wat van die kut hondenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dood door een boete, dat moet gvd wel een flinke boete zijn geweest
Maar goed wie gaat er nou een stok met stalen punt halen om de stadswacht/burger aan te vallen nadat je een bekeuring hebt gehad. Dan ben je ook niet echt een helderlicht![]()
Klinkt niet echt als een fijn persoon..quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ls-in-zijn-rug.dhtml
Als het klopt wat hier staat natuurlijk.
edit: ze hadden hem al eens in zijn been geschoten en liep nog steeds door?Maar goed, 7 keer in de rug schieten als iemand weg wilt rennen met een gat in z'n been is ook een beetje bizar
![]()
![]()
Precies het is geen CODquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een fijn persoon..Maar goed, 7 keer in de rug schieten als iemand weg wilt rennen met een gat in z'n been is ook een beetje bizar
![]()
![]()
Waarschijnlijk kreeg hij eerst zes hitmarkers, terwijl het duidelijk wél gewoon raak was.
Kut Treyarch
Hij had gewoon moeten quickscopen xDquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef Rossdale het volgende:
Waarschijnlijk kreeg hij eerst zes hitmarkers, terwijl het duidelijk wél gewoon raak was.
Kut Treyarch![]()
denk aan de familie manquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat die gast wel een goede mongool was. Als je iemand dood gaat schieten knal hem dan gewoon door zijn kop.![]()
quote:
Die hebben ook gevoelens hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou ik denken aan de familie van een dode kakkerlak!!!!!!!!!!!!!!!!!1
STERF STERF STERF STERF MAKERS VAN FIFA! DAT JULLIE ZONEN ONVRUCHTBAAR MOGEN ZIJN!!!!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Het zit niet mee hequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
STERF STERF STERF STERF MAKERS VAN FIFA! DAT JULLIE ZONEN ONVRUCHTBAAR MOGEN ZIJN!!!!![]()
Ach, ik heb 20 schoten op goal met mijn gouden players. Maar zijn bronze keeper pakt alles.
Maar eindelijk krijgt hij een kans en dan blijft vermeer staan met een lege blik en de bal rolt super traag door zijn benen!!!! gewoon vanaf ver buiten de 16!?!?!@#?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Klopt, maar zo zie je maar hoe compleet random het spel isquote:
Maak je team eens op wefut.nl of futwizquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, maar zo zie je maar hoe compleet random het spel is![]()
Hoezo? ik ben net begonnen, eerst wat geld sprokkelen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak je team eens op wefut.nl of futwiz
Maar als ik met een redelijke team tegen een random bronze 0,0 team gewoon niks raak en hij de eerste beste (je mag het geen kans noemen) scoort.... dan is dat wel ff zuur.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb je wel fatsoenlijke chemistry etc?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo? ik ben net begonnen, eerst wat geld sprokkelen.
Maar als ik met een redelijke team tegen een random bronze 0,0 team gewoon niks raak en hij de eerste beste (je mag het geen kans noemen) scoort.... dan is dat wel ff zuur.![]()
Ik zou als ik jou was eerst een overpowered goedkoop BPL team maken dat heb je al voor 5 tot 10k dan kun je ook mee doen tegen de betere teams. Met mijn eredivisie team met 4 IF's ging ik er echt belachelijk vaak afquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo? ik ben net begonnen, eerst wat geld sprokkelen.
Maar als ik met een redelijke team tegen een random bronze 0,0 team gewoon niks raak en hij de eerste beste (je mag het geen kans noemen) scoort.... dan is dat wel ff zuur.
En wat Zjozz zegt altijd zorgen dat iedere speler minimaal 7 maar het liefst 9 chemistry heeft dan speelt je team ook veel beter en valt het balletje wat vaker net goed ipv fout![]()
Nou ja ligt denk ik wel aan mijn team!!! nu loop ik met de bal de 16 in wil ik schot doen wordt ik geschoffeld. Krijgt ie geel en gewoon hoekschop!?!?!?@?!?@!?#!?@#?!@? ik wordt echt helemaal gek hiero.
Nadat laatst ook al de keeper van de tegenstander gewoon met de bal over de lijn wandelt zonder enig probleem begin ik me echt af te vragen wat er mis is met dit spel. :S's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Wat een fluttentamen vandaag, maar iig een 7 voor Calc2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/8973904/quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maak je team eens op wefut.nl of futwiz
![]()
![]()
Best team evarquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/8973904/
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ach, ik heb 20 schoten op goal met mijn gouden players. Maar zijn bronze keeper pakt alles.
Maar eindelijk krijgt hij een kans en dan blijft vermeer staan met een lege blik en de bal rolt super traag door zijn benen!!!! gewoon vanaf ver buiten de 16!?!?!@#?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
vroeg en laat, net thuisquote:Op dinsdag 9 april 2013 06:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vroeger vogels zijn vroeg
Alles goed?![]()
Maar alles goed, met jullie ook?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
Hahaha.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van dat kut land hadden ze echt een parkeerplaats moeten maken na de oorlogAll good things are wild and free.![]()
En Piet? Nog thuis gekomen? Of hebben ze je vastgehouden in de Koepel?
Prima thuisgekomenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:42 schreef Rossdale het volgende:
En Piet? Nog thuis gekomen? Of hebben ze je vastgehouden in de Koepel?
OMG OMG OMG STEF!!!!!!!!!!quote:Baas Bethesda hint naar spoedige onthullingen
Bron: VG247
Bethesda liet eerder dit jaar al weten dat enkele onaangekondigde next-gen games in ontwikkeling zijn. Volgens wat recente hints van vice-president Pete Hines hoeven we niet lang meer te wachten op de eerste, concrete details over de nieuwe releases. Hines vertelde:
I think you’ll hear us making considerably more noise this year than we did last year, as a publisher. Obviously the Elder Scrolls Online is out and we’ve got the Dishonored DLC, but we will be announcing new stuff and making some noise, and I think when we get the chance to show you guys what we’re up to, that you’ll sit up and take notice.
I think we’re continuing to do the stuff that we get excited about, and people will get really excited about when they hear what we’re up to, which is continuing to push the boundaries, reinvent – find really smart, passionate teams who know what they’re doing and have an idea that they really want to do and do well. So who that is, and what they’re doing is to TBD but, when I’m next in London to do this, hopefully we’ll be able to talk more and gauge your reaction.
Het lijkt nog te vroeg voor een nieuwe Elder Scrolls, zeker na de recente release van The Elder Scrolls Online. Veel fans hopen op een nieuwe Fallout, wellicht zelfs een Fallout MMO. En dan wachten we ook nog altijd op een statusupdate rondom Prey 2 en Doom 4. Een (next-gen) vervolg op Dishonored lijkt ook logisch. Gezien het matige succes van Rage lijkt de kans klein dat we snel een Rage 2 gaan zien.
Het blijft wachten op wat nieuws van Bethesda zelf, maar er zijn in elk geval volop mogelijkheden.
Misschien wel Fallout 4.![]()
![]()
![]()
Kut Sold nu moet ik weer een nieuw onderbroekje aanquote:Op woensdag 10 april 2013 18:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
OMG OMG OMG STEF!!!!!!!!!!
Misschien wel Fallout 4.![]()
![]()
![]()
lol, he must be joking right? Wie gebruikt er btw nog subtitles?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Fsmxi het volgende:
Kuik: ook ondertitels maken is piraterij
Meneer Kuik blijft een groots strijder natuurlijk
En zoals in de comments, de ondertitels van tegenwoordig zijn hilarisch!
Die vertalers zijn allemaal 50+ geloof ik, engelse termen als "cool" worden soms als koud vertaalden meer van dat soort gein.
volgens bierdopje nog genoegquote:Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol, he must be joking right? Wie gebruikt er btw nog subtitles?
Die vertalers zijn allemaal 50+ geloof ik, engelse termen als "cool" worden soms als koud vertaalden meer van dat soort gein.
barca mag wel gaan oppassen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Wat een drol ;')quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Fsmxi het volgende:
Kuik: ook ondertitels maken is piraterij
Meneer Kuik blijft een groots strijder natuurlijkBij sommige films of series wel, maar dan altijd in het Engelsquote:Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol, he must be joking right? Wie gebruikt er btw nog subtitles?
![]()
![]()
Ja precies, mijn Japans en dergelijke is nog wat roestigquote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat een drol ;')
[..]
Bij sommige films of series wel, maar dan altijd in het Engels
Ook gewoon met Engelstalige films/series hoor, als er bijvoorbeeld met een accent word gepraat of als ik 's nachts een filmpje wil kijken hoef ik ook niet de buren wakker te houdenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies, mijn Japans en dergelijke is nog wat roestig![]()
![]()
Jij houdt de buren wel op andere manieren wakkerquote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ook gewoon met Engelstalige films/series hoor, als er bijvoorbeeld met een accent word gepraat of als ik 's nachts een filmpje wil kijken hoef ik ook niet de buren wakker te houden![]()
![]()
![]()
Niks mis met subs, altijd dat elite gezever of je wel of geen subs gebruiktquote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ook gewoon met Engelstalige films/series hoor, als er bijvoorbeeld met een accent word gepraat of als ik 's nachts een filmpje wil kijken hoef ik ook niet de buren wakker te houden
is niks mis met subs.
Behalve dat de kwaliteit van subs die "illegaal" zijn zijn beter dan die meuk op tv.
Die zinkende doodskisten zijn ook wel leukquote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Bozz187 het volgende:
Ohw Sorry, ik dacht subs jij bedoeld ondertitels. Nvm
Nederlandse films gaat alleen om het naakt toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik gebruik alleen subs bij Nederlandse films's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Wordt alles vertaald naar jouw Nederlandsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik gebruik alleen subs bij Nederlandse films
Origineel: Oh nee, die man heeft die vrouw hard geslagen!
Sub: Serieus gap, dat gast heb die dushi konko hard gedjoekt!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wordt alles vertaald naar jouw Nederlands
Sub: Serieus gap, dat gast heb die dushi konko hard gedjoekt!![]()
![]()
Origineel: De troepen zijn verslagen. De oorlog is voorbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef PierreTT het volgende:
Sub: Serieus gap, dat gast heb die dushi konko hard gedjoekt!
Sub: Battiatus.
Origineel: Heeft het hoofdgerecht gesmaakt meneer?
Sub: Wollah Suarez bijten Bakkal. #yolo #maarhetisgeenGears.![]()
HoiOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
Ik moest hardop gniffelenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sub: Serieus gap, dat gast heb die dushi konko hard gedjoekt!
Beetje Total Recall-achtigquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje Total Recall-achtigtotal recall remake was best leuk, vooral de stijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hoi, ik heb net een meisje een hand gegeven moet ik nu een morning afterpil gebruiken?
gr tessa uit akersloot xoxo![]()
Holy shit, collega van is kent Gordon en zij gaat hem mee nemen naar een vlootfeest, dat wordt pierre imitatie doen![]()
Maak een fotoquote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
Holy shit, collega van is kent Gordon en zij gaat hem mee nemen naar een vlootfeest, dat wordt pierre imitatie doen
nee vrouwtje is al geregeld, gewoon lekker stappen daarquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:21 schreef Michhas het volgende:
lekker langs. de walen lopen en naar de vrouwtjs kijke he haha![]()
Pas maar op, volgens mij houdt Goor wel van een lekkere dekzwabberquote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
Holy shit, collega van is kent Gordon en zij gaat hem mee nemen naar een vlootfeest, dat wordt pierre imitatie doen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pas maar op, volgens mij houdt Goor wel van een lekkere dekzwabber![]()
![]()
[..]
Pas maar op, volgens mij houdt Goor wel van een lekkere dekzwabber![]()
![]()
[..]
Pas maar op, volgens mij houdt Goor wel van een lekkere dekzwabber
zo gek als een deur dus..quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:56 schreef Bozz187 het volgende:
Yay psychologisch goedgekeurd voor de onderzeedienst![]()
![]()
zonder gebats geen geflats.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
je gebruikt geen wefut ik boycot ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/9127530/#squad-player
Dit straks maar eens bouwenSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
ook wel logischquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Goed begin van de dag ditquote:De Braziliaan Marcelo hoopt PSV te kunnen gebruiken als springplank naar de absolute top van Europa. Dat zegt de verdediger in een interview met de NOS.
De 25-jarige Marcelo, die sinds 2010 voor PSV speelt, denkt niet dat Eindhoven zijn eindstation is. Uiteindelijk hoopt hij bij een club als FC Barcelona terecht te komen. "Natuurlijk, daar dromen alle spelers van", stelt hij. "Ze willen het liefst bij één van de grootste clubs ter wereld spelen. Dat geldt ook voor mij."
Ibrahim Afellay en Romário gingen de defensieve kracht voor. "Als ik hier goed blijf spelen, denk ik dat ik ook zo’n kans maak. Ik ben naar Nederland gekomen om m’n kunnen te tonen en kampioen te worden. Vorig jaar hadden we een kans, maar die lieten we ons ontglippen. Dit jaar kunnen we ons dat niet permitteren."
Marcelo speelde inmiddels 86 competitiewedstrijden voor PSV, dat in 2010 3,8 miljoen euro voor hem betaalde.
Zondag zijn de scouts van Barca al aanwezig![]()
Kaiserbroodjes afgebakken, slap some cheese on it.quote:Op zondag 14 april 2013 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weinig, werken en Formule 1 kijken
Bij jou?![]()
Lekker, prima ochtend dusquote:Op zondag 14 april 2013 09:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kaiserbroodjes afgebakken, slap some cheese on it.
Stef melden in het Ajax topic
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:quote:Yup maar 1 echte kans op eigen kracht.quote:xboxlive: dnova79
Kom je nog online?quote:Op zondag 14 april 2013 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pieters gooide wel zijn eigen ruiten in![]()
Advocaat waarom hij Pieters in het veld bracht "dat is heel logische omdat Ajax in ruit naar voren ging spelen"
quote:Was de na twee leukste wedstrijd van het weekendquote:
Sold en Nick er is iemand die jullie iets wil vertellen over vandaag, maar volgens mij durft hij niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Goede morgen mijn kampioentjes
Yup, en heb drie hele mooie punten als cadeau gekregen en mocht zelfs in Eindhoven het licht uit doenquote:
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 15 april 2013 09:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Yup, en heb drie hele mooie punten als cadeau gekregen en mocht zelfs in Eindhoven het licht uit doen
Thanksquote:xboxlive: dnova79
Nog gefeliciteerd manquote:Op maandag 15 april 2013 09:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Yup, en heb drie hele mooie punten als cadeau gekregen en mocht zelfs in Eindhoven het licht uit doen![]()
![]()
Lijkt Suarez wel.quote:Op maandag 15 april 2013 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Strootgod ging er maar eens even lekker bij liggen![]()
thank you toquote:xboxlive: dnova79
En die kerel die achter mij staat ben jij?quote:Op maandag 15 april 2013 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kneuren op de brommert
[ afbeelding ]
Nick na de beschamende nederlaagTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik heb geen PSV shirt en geen down dus dat kan ik niet zijnquote:Op maandag 15 april 2013 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die kerel die achter mij staat ben jij?![]()
Wel dezelfde omvangquote:Op maandag 15 april 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen PSV shirt en geen down dus dat kan ik niet zijnTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
oh badboytje, nog gefeliciteerd kerel
Thanks Nickquote:Op maandag 15 april 2013 16:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh badboytje, nog gefeliciteerd kerel
Strootman is wel beter dan eriksen ja. Of heb je die belachelijke fout niet gezien?quote:Op maandag 15 april 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste middenvelder uit de Eredivisie.
Gr gr Christian EriksenRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ja Strootman kan niet voetballen en Eriksen wel. Strootman kan zich wel beter als een mongool gedragen en ballen afpakkenquote:Op maandag 15 april 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Strootman is wel beter dan eriksen ja. Of heb je die belachelijke fout niet gezien?![]()
Kans is miniemquote:Op maandag 15 april 2013 22:16 schreef KoningStoma het volgende:
en als er familie in nederland woond he wat dan![]()
EN Eriksen kan de bal niet bij zich houden.quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja Strootman kan niet voetballen en Eriksen wel. Strootman kan zich wel beter als een mongool gedragen en ballen afpakkenRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Iedereen maakt wel eens een oepsje alleen de echt grote herstellen het meteenquote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN Eriksen kan de bal niet bij zich houden.![]()
gewoon boze boeren die een aanslag hebben gepleegd, ze vinden dat de amerikanen de schuldige zijn voor het verlies van gister.xboxlive: dnova79
quote:Op maandag 15 april 2013 22:29 schreef badboynova het volgende:
gewoon boze boeren die een aanslag hebben gepleegd, ze vinden dat de amerikanen de schuldige zijn voor het verlies van gister.![]()
![]()
all hell is breaking loose, bring on the hillbilly'sxboxlive: dnova79
dus pringels heeft niet kunnen ontsnappen.quote:xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: